Järgmiseks hakkasin külge sobitama uusi B-Osa stangesi. Asko soovitusel sai tellitud, tõesti päris originaali lähedased ja üsna kvaliteetsed ning sirged. Depo udutuled olid ka kunagi Askolt varutud. Need udutule kronsad ja uued b-stange talad ei tahtnud omavahel kuidagi hästi istuda. Tegin need kronsad ja tala veidi ümber – et paremini istuks. Originaalis ise istub juba udutuli suht sees ja suure vahega – aga mulle meeldib, kui ta ikka ilusti stange pesas äärega tasa. Et stanged istuma saada, tuli stange külje sahtli asendit muuta, et stange tõuseks kõrgemale, tala jalga pidi ka veidi lõikuma – muidu algul istusid stanged ikka väga all. Tala jalga ka suurte seibidega tõstma.
Eelmised tiivakaared eest olid mul suht räbalaks sõidetud ja korduvalt juba parandatud, otsustasin, et ma proovin ja tellin fiibrist aftermarket G60 laiendid. Alguses kätte saades tundusid laines ja mitte päris hästi sobivat, aga ma ei andnud alla ja nii kaua lõikusin ja mudisin neid kuni lõpuks võib rahule jääda ja istuvad päris viisakalt, kinnitus kohti pidi juurde tegema ja tööd ühesõnaga nendega oli piisavalt. Neid on toodetud erinevalt, Indro sai enda golfile kunagi kohe musta värvi õige struktuuriga, mina aga partii valgeid. Mis seal ikka, plastikukrunt alla ja musta struktuurvärviga üle, et oleks võimalikult sarnane stange struktuuriga. Äkki kunagi õnn naeratab ja leian täitsa originaal G60/GTI laiendid aga seniks võib nendega rahul olla. Ja kui võrrelda tavalise GTI laiendiga on need ikka tunduvalt laiemad, pilt lisatud.
Tagapidurid ladusin ka kokku ära mis riiulis vedelesid. Kõik uued varuosad kuhu vähegi võimalik. Ja eest piduri plekid tegin korda, polnud kusagilt uusi saada.