VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Moderaator: etnies858
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Jätkame monoloogi.
LS 81625 km ja õlivahetus. Täpselt aasta ja natuke üle 9000 km. Välba jooksul juurde kallata vaja ei olnud (eelmise välba ajal kallasin natuke juurde). Ikka kõik OEM jupid asemele ilusti. Nüüd vaja korraliselt esindusse ette ka näidata.
LS 81625 km ja õlivahetus. Täpselt aasta ja natuke üle 9000 km. Välba jooksul juurde kallata vaja ei olnud (eelmise välba ajal kallasin natuke juurde). Ikka kõik OEM jupid asemele ilusti. Nüüd vaja korraliselt esindusse ette ka näidata.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Esinduses korralisel ka ette näidatud. Siin kohal tänud Silverile. Mainiti küll et esi õõtsa puksid läbi. Tuleb hakata kangemaid otsima. Miskised RS-i omad pidid sobima.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Sai siis pisike jaani-tripp kagunurka tehtud.
Kokku u 800km kuluga 14-15L/100km.
Põhjuseks 1400 kg kaaluv saba, mis väga hästi tuult võtab.
Kusjuures kartsin sõidult hullemat. Aga väga rahulik oli sõita. Kuna Auto oli ka inimesi ja asju täis siis peaaegu ei tundnudki, et midagi sabas oleks. Ainult kiirendus oli veidi aeglasem ja armatuuris vilkus suuna näitamisel üks tuluke rohkem.
Kokku u 800km kuluga 14-15L/100km.
Põhjuseks 1400 kg kaaluv saba, mis väga hästi tuult võtab.
Kusjuures kartsin sõidult hullemat. Aga väga rahulik oli sõita. Kuna Auto oli ka inimesi ja asju täis siis peaaegu ei tundnudki, et midagi sabas oleks. Ainult kiirendus oli veidi aeglasem ja armatuuris vilkus suuna näitamisel üks tuluke rohkem.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kas b8 passatil siis jälle ringi tehtud, et kui käru sabas siis näitab armatuuris ka käru tulede töötamist?
B7 näitab lisatuld kui midagi ei tööta kärul. Lisaks kuvab teadet kui midagi ei tööta.
B7 näitab lisatuld kui midagi ei tööta kärul. Lisaks kuvab teadet kui midagi ei tööta.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
B8 näitab jah lisatuld AIDil vilkumas lisaks noolele mis ei ole displayl.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Mingi järjepidevus võiks tootjal olla.
B5 ja B5.5 on samamoodi ning b7 teist moodi.
Aga olgu ma ei risusta seda teemat rohkem.
B5 ja B5.5 on samamoodi ning b7 teist moodi.
Aga olgu ma ei risusta seda teemat rohkem.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
- Auto: BMW M3 Competition
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Päris suur kulu ikka, sai paar aastat tagasi 530d bemmiga võetud austria tripp ette ehk mägiteid ja asju ning tripi keskmine oli 9 lõpp midagi, silma järgi oli täpselt samasugune kuut taga
Viimati muutis raikzz, 30 Juun 2021, 20:01, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Mingi kolmene disla vs 2 ne bena ei kannata mingit vôrdlust. Samuti vôin öelda, et samad haagised ja samad raskused peal audi 3ne vs passati 2 ne bitdi. Nagu öö ja pàev. Audil ei saanud aru, et midagi taga oleks ei jôudluses ega kulus, pasteedil jàtab ika soovida minek ja no kytsi number alla 11 ei tule.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 12 Dets 2011, 10:47
- Auto: BMW M3 Competition
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Sellepärast ongi päris huvitav, et ilma käruta on 3ne disla ja 2ne bena pmst sama kuluga ja benakal veel kw ka rohkem, aga nii kui raskus taga siis selline mäekõrgune vahe. Autot valides ei oska sellisele asjale paljud ilmselt mõeldagi ja siis kui hiljem kõvasti käru vedamist on üllatus
Viimati muutis raikzz, 02 Juul 2021, 16:08, muudetud 1 kord kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Eks sõltub reljeefist ka. Nüüd käisin nädalavahetusel Kiltsi lennuväljal. Keskmine kulu 11.5l /100 km (kui koha peal kiirenduse etapil osalemine välja arvata).
Selle palavaga parim aeg 12,85s@171kph. Ja kokkuvõttes Street A klassis esimene koht. Finaalis oli vastaseks sedaan B8 BiTdi.
Üks ellsõidu pilt (Autor: Tõnis Uustalu) Street-A finaali paar
Selle palavaga parim aeg 12,85s@171kph. Ja kokkuvõttes Street A klassis esimene koht. Finaalis oli vastaseks sedaan B8 BiTdi.
Üks ellsõidu pilt (Autor: Tõnis Uustalu) Street-A finaali paar
Viimati muutis evald112, 05 Juul 2021, 23:35, muudetud 1 kord kokku.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
MYVW1 läbisõit suurem, mootor Paulig juba.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Tal hakkas palav ka. Kuigi tal DSG front mount õli radikas.
Ja lisaks tal veel haldex controller et stardis tagasild lukku lükata. Aga minu 60 jala aeg oli ainult 1 sajandik kehvem. Tema parim aeg selle nädalavahetuse peale 12.92.
Aa.ja tal downpipe ka suurem.
Igatahes üritan endale ka DSG radika sebida, et see asi paremini kestaks.
Ja lisaks tal veel haldex controller et stardis tagasild lukku lükata. Aga minu 60 jala aeg oli ainult 1 sajandik kehvem. Tema parim aeg selle nädalavahetuse peale 12.92.
Aa.ja tal downpipe ka suurem.
Igatahes üritan endale ka DSG radika sebida, et see asi paremini kestaks.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Päris okei jah. Jahedaga saab ilmselt 12.7, kätte.
Aga kui saaks 100-150hp juurde siis võiks järgmist klassi sõita.
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
- Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kui sa kuut sabas kuuma ilmaga Lõuna-Eestis käisid, palju mootori õlitemperatuur tavapärasest kõrgem oli? Kui minu Alltrack TSI-l palavaga 2 jalgratast katusel, siis tavalisel maanteel kuni 100kmh sõites tundus õlitemp olema 108C, tavapärase ~106 kraadi asemel. Samas kiirusteni kuni 100kmh on mul katusel oleva jalgratta mõju bensiinikulule veel väga minimaalne, võrreldes kiirustega 110-120kmh.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Õli üle 110 ei tõusnud. 100ga sõites kukkus 105 peale. Õues oli 34. Seda jälgisin teadlikult kogu tee.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
esivedune STOCK mk8 GTI sõidab 13,304sek (ätt) 174kmhevald112 kirjutas: ↑06 Juul 2021, 20:05 Tal hakkas palav ka. Kuigi tal DSG front mount õli radikas.
Ja lisaks tal veel haldex controller et stardis tagasild lukku lükata. Aga minu 60 jala aeg oli ainult 1 sajandik kehvem. Tema parim aeg selle nädalavahetuse peale 12.92.
Aa.ja tal downpipe ka suurem.
Igatahes üritan endale ka DSG radika sebida, et see asi paremini kestaks.
Softiga 4motion passat siis liiga palju kiirem just pole. ok massi on ka rohkem, kuid siiski.
mis lõppkiirus oli 1/4 peale?
edit: nägin, 171km/h.
Viimati muutis Golhv, 07 Juul 2021, 15:30, muudetud 1 kord kokku.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Vaatasin EDRA live tabelit ka. Päris huvitavad kõikumised
ET --- ETSPD
12.85096 ---171.570
12.99706 ---171.090
13.82567 ---168.300
13.12452 ---168.790
13.13630 ---144.480
13.36960 ---141.150
13.92358 ---131.130
13.00664 ---169.380
ET --- ETSPD
12.85096 ---171.570
12.99706 ---171.090
13.82567 ---168.300
13.12452 ---168.790
13.13630 ---144.480
13.36960 ---141.150
13.92358 ---131.130
13.00664 ---169.380
Viimati muutis Golhv, 07 Juul 2021, 15:55, muudetud 1 kord kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Eks vabrikust kaasa pandud kilovattid ei ole volkaril ka päris see mis passis kirjas. 13.3 on pigem 300hp auto aeg mitte 240hp nagu gti on. Aga eks see sõltub väga paljudest asjadest. (veoskeem, käigukast, mass, raja olukord, autojuhi vilumus) 300kg on paigalt kiirenduse osas ikka päris suur massivahe. Minu puhul on seda natuke isegi rohkem. Mul on pigimatti + supakas ja võimendi kokku u 50 kg. Ja eks palav ilm (enamasti päike ja 30 kraadi varjus) tingisid ka väikse võimsuskao.
SpeedEst-ile ennustatakse ka sooja (25+ kraadi) aga ka niisket ilma. Ja seal ei ole ka testi võimalust. Ainult kaks kvalifikatsiooni sõitu, seega ei hakka neid kulutama isiklike rekordite sõitmiseks. Kui mingi testi päev tuleb siis kindlasti proovin max välja visata kõik autost ja kütuse ja klaasipesu paagid ka võimalikult tühjaks.
Aga ega polegi mõtet võrrelda pereautot clubsport suunitluse autoga. Golf R on veelgi kiirem. So what.
Ma usun, et natuke normaalsema tempiga (15 kraadi) saaks 12.7 võibolla isegi 12.6 kui ise ka kaalust alla võtan. Aga eks aeg näitab. Sellel üritusel meelega ei teinud kaalulangetuseks midagi, kuna teadsin, et olen indeksi lõhkisõitmisele päris lähedal.SpeedEst-ile ennustatakse ka sooja (25+ kraadi) aga ka niisket ilma. Ja seal ei ole ka testi võimalust. Ainult kaks kvalifikatsiooni sõitu, seega ei hakka neid kulutama isiklike rekordite sõitmiseks. Kui mingi testi päev tuleb siis kindlasti proovin max välja visata kõik autost ja kütuse ja klaasipesu paagid ka võimalikult tühjaks.
Aga ega polegi mõtet võrrelda pereautot clubsport suunitluse autoga. Golf R on veelgi kiirem. So what.
Mis puudutab live EDRA datat siis peale esimest lõhki sõitmist rohkem max sõite ei teinud. Eriti eliminaatorites. See ei ole streetrace. Sõitsin max kiirendusega kuskil 300m-ni ning siis sõltuvalt opponendi kaugusest lasin gaasi lahti või koguni pidurdasin et jääda turvaliselt opponendi ette ja mitte ohustada lõhki sõitmisega. Enamasti pidurdasin enne finishi joont. Seal kus sõitsin 13.8 ja olin Runnerup, seal mul launch ebaõnnestus totaalselt kuna proovisin vaadata ühe silmaga kuusepuud ja teisega tahhomeetrit - ei õnnestunud.
Viimati muutis evald112, 07 Juul 2021, 16:51, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
- Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 5 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Kas STOCK Golf 8 GTI all tuleb meil Eestis vaikimisi mõelda Clubsport versiooni (221kw)? Kuna Eesti hinnakirjas tavalist 180kW mk8 GTI-d meile ju ei näidata
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
just. ainuke 8 GTI mida Baltikumis uuena osta/müüa saab
Viimati muutis Golhv, 09 Juul 2021, 10:48, muudetud 1 kord kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Veel üks võistlus selja taga. Nädalavahetusel oli Speedest 2021.
Sedapuhku olid parimad läbimised sellised: Need olid siis ainukesed mida põhjagaasiga sõitsin. Liimi maas ei olnud ja palav oli ka. Tartu lennukas on selles suunas kerge mäkke tõusuga.
See kord siis pidin finaalis Tarvo Järvele alla vanduma. Eks läksin ise ka närvi ja jäin stardis magama.
Karikas oli ürituse nimisponsorile kohaselt klaasist Üks kiire klõps Erki Mentali poolt ka:
Sedapuhku olid parimad läbimised sellised: Need olid siis ainukesed mida põhjagaasiga sõitsin. Liimi maas ei olnud ja palav oli ka. Tartu lennukas on selles suunas kerge mäkke tõusuga.
See kord siis pidin finaalis Tarvo Järvele alla vanduma. Eks läksin ise ka närvi ja jäin stardis magama.
Karikas oli ürituse nimisponsorile kohaselt klaasist Üks kiire klõps Erki Mentali poolt ka:
Viimati muutis evald112, 26 Juul 2021, 14:50, muudetud 1 kord kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Nii. Esimesed võistlused on näidanud, et mõistlik oleks käigukastile panna õlijahuti selle soojusvaheti asemele. Adapter-plaat on juba venemaalt tellitud. Hunnik an-liitmikke ka ja aftermarketist tuleb 19 ribiga õliradikas.
Küll aga ei tahaks tuimalt seda radikat intercooleri ette paigutada sisselaske tempi soojendama.
Golf-r-il on llisaradikate jaoks udutule kohtade peal grillid ning nende taha paigutatud erinevad radikad.
Minul on selle koha peal udutuled. Aga udutulede all on musta värvi osad, mille asemele võiks vast air-scoop-id teha.
Mis seal ududulede taga üldse on? Ma pole ise seda varem lahti võtnud.
Ilmselt tuleb 3d-s valmis joonistada ja välja printida. Tahaks võimalikult OEM välimust säilitada.
Pikas perspektiivis peaks kohe vaatama kunu mida veel tulevikus vaja.
Juhi poole peaks siis kastiõli radikas tulema. Teisele poole mootoriõli radikas. Ja arvestama peaks et sinna mahuks ette veel aftermarket suurem intercooler.
Need on need kohad:
Küll aga ei tahaks tuimalt seda radikat intercooleri ette paigutada sisselaske tempi soojendama.
Golf-r-il on llisaradikate jaoks udutule kohtade peal grillid ning nende taha paigutatud erinevad radikad.
Minul on selle koha peal udutuled. Aga udutulede all on musta värvi osad, mille asemele võiks vast air-scoop-id teha.
Mis seal ududulede taga üldse on? Ma pole ise seda varem lahti võtnud.
Ilmselt tuleb 3d-s valmis joonistada ja välja printida. Tahaks võimalikult OEM välimust säilitada.
Pikas perspektiivis peaks kohe vaatama kunu mida veel tulevikus vaja.
Juhi poole peaks siis kastiõli radikas tulema. Teisele poole mootoriõli radikas. Ja arvestama peaks et sinna mahuks ette veel aftermarket suurem intercooler.
Need on need kohad:
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
VW Passat B8 R-Line 2.0TSI 206kw - evald112
Meeldib leiutada või meeldib Passat nii väga? võta Golf R või Cupra ligi, saad väiksema vaevaga paremad ajad, rohkem emotsiooni ja pagass säilib
Uus G8R Variant ka varsti saadaval.
Uus G8R Variant ka varsti saadaval.