VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Moderaator: etnies858
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Põranda matti ära ei riku kui imuotsa suruda, aga jumala eest ärge keegi suruge istmeid tehes seda imuotsa vaid imeja enda tugevusega libistad üle. Lisasurumisel venitad kanga välja. Eriti polstrid ja istmekatted. Aurupesuriga ei tasu ka laepolstri kallale minna. Seda tehakse küll tekstiilipesuriga, aga äärmiselt ettevaatlik peab olema justnimelt surumise osas. Also...kui teed siis terve lagi.
Viimati muutis SanderSPS, 17 Mai 2021, 18:25, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Paar nädalat peale värvimist sai auto külge originaal laadimisava katte 3AF061195. Alguses mõtlesin, et paneb tagasi läbipaistva kaitsekile aga siiski tahtsin midagi erinevat ja OEM-i. Jällegi tänud Jussike
LS 173000km. Kuna süüteküünalde vahetus toimus 120000km hoolduse ajal, mis tähendab, et peaks küünlad vahetama hilisemalt 180000k juures aga mu järgmine korrapärane hooldus on alles 185000km juures, siis otsustasin nüüd ise küünlad ära vahetada. Tellisin Alist süütepoolide tõmmitsa ~10€ ja Aeromotorsist NGK SIZFR6A6D küünlad 10€/tk. Originaalid on 25€/tk koos soodukaga
1.4 TSI topeltülelaadimisega mootoril on 2, 3 ja 4. silindri küünla vahetus imelihtne (süütepooli tõmmitsa olemasolul) aga esimesele silindrile ligi pääsemiseks tuleb küünla augu kohal olevaid torusi eemale liigutada. Torude eemale liigutamine pole raske aga ühe sisselaskesse mineva õhutoru otsaluti sisselaske küljest kättesaamine võib valede töövõtetega osutada närvesöövaks kuna ligipääs on väga halb.
5. minuti juures.
Ise langetasin luti ümber nööri silmuse ja nii ei kukkunud lutt mootori sügavustesse ja sai koju sõita ilma massiivse õhulekketa
Lisaks avastasin, et 2. silindri süütepoolil pistiku juurest ühe paksema juhtme rüüž ära murenenud. Sellega tegelemiseks polnud parasjagu vahendeid kaasas ja läks kokku nagu on. Esinduse ja Forssi mehed oskavad kindlasti öelda kuidas ametlik lähenemine sellisele juhtumile on? Parandusjuhe koos tinutusega või terve mootori juhtmesari vahetusse? Ise mõtlesin, et liimiga termokahaneva rüüžiga katab ära.
Aga muidu küünalde vahetus nagu tegi autot veidi särtsakamaks ka ja väikest kütusekulu langust on märgata Ehk siis @dellu jutt, et gaasikal küünlad olulised, vastab tõele.
LS 173000km. Kuna süüteküünalde vahetus toimus 120000km hoolduse ajal, mis tähendab, et peaks küünlad vahetama hilisemalt 180000k juures aga mu järgmine korrapärane hooldus on alles 185000km juures, siis otsustasin nüüd ise küünlad ära vahetada. Tellisin Alist süütepoolide tõmmitsa ~10€ ja Aeromotorsist NGK SIZFR6A6D küünlad 10€/tk. Originaalid on 25€/tk koos soodukaga
1.4 TSI topeltülelaadimisega mootoril on 2, 3 ja 4. silindri küünla vahetus imelihtne (süütepooli tõmmitsa olemasolul) aga esimesele silindrile ligi pääsemiseks tuleb küünla augu kohal olevaid torusi eemale liigutada. Torude eemale liigutamine pole raske aga ühe sisselaskesse mineva õhutoru otsaluti sisselaske küljest kättesaamine võib valede töövõtetega osutada närvesöövaks kuna ligipääs on väga halb.
5. minuti juures.
Ise langetasin luti ümber nööri silmuse ja nii ei kukkunud lutt mootori sügavustesse ja sai koju sõita ilma massiivse õhulekketa
Lisaks avastasin, et 2. silindri süütepoolil pistiku juurest ühe paksema juhtme rüüž ära murenenud. Sellega tegelemiseks polnud parasjagu vahendeid kaasas ja läks kokku nagu on. Esinduse ja Forssi mehed oskavad kindlasti öelda kuidas ametlik lähenemine sellisele juhtumile on? Parandusjuhe koos tinutusega või terve mootori juhtmesari vahetusse? Ise mõtlesin, et liimiga termokahaneva rüüžiga katab ära.
Aga muidu küünalde vahetus nagu tegi autot veidi särtsakamaks ka ja väikest kütusekulu langust on märgata Ehk siis @dellu jutt, et gaasikal küünlad olulised, vastab tõele.
Viimati muutis siLc, 06 Juun 2021, 15:28, muudetud 5 korda kokku.
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 906
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 41 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Järgmine hooldus enda omal äkki ka laskma küünlad ära vahetada, sedaenam, et ma ei tea, millal ja kas neid üldse vahetatud on Saab ka ökomaks asja siis
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Peab meelde jätma, et sul nüüd tööriistad olemas süütepoolidele. Küünlad on mul 95000 pealt vahetatud. Aga süütepoolid on kahtlased.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Need NGK'd ongi sama asi aga "VW AG" pole peale trükitud.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Intercarsist saab väga hea hinnaga küünlad ja poolid gaasipliidile kui kellelgi peaks vajadus tekkima
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Vahepeal asju tehtud. Tuli hea pakkumine Passat B7 pagasiruumi siinide süsteemile ja haarasin võimalusest kinni. Paigaldades tuli välja, et keskmine plastik ei sobigi gaasikale (gaasipaakide kate segab) - kiire pilk varuosakataloogi ja tuleb välja, et seda plastikut eraldi gaasikale ei olegi. Seega siis minifreesiga kärpisin mitteistuvat plastikut sealt, kust vaja ja see hakkas istuma. Kuna küljepolstrid olid mõnda aega maas, ladusin rattakoobastele müraisolatsiooni juurde - STP Noiseblock 3'e. Veidike tagant tulevat rehvimüra sai vähemaks. Päris kõike kohe ei katnud (nagu pildilt näha) - jõuab veel kuna polstrid tulevad uuesti maha.
Hetkel veel õiged pagasi küljepolstrid puudu (millel pole kinnituskonksude auke). Subwooferi kast tuleks välja vahetada kuna siinide süsteemiga pagasipõhi tõusis poole sentimeetri võrra ja kast enam ei mahu põhja ja koeravõrgu ruloo vahele ära. Vaatamisel küljepolstri süvendisse minevad eelfabritseeritud kastid - poolakate Basseri oma ja mingi saksa variant veel.
Kes oleks huvitatud B6/B7 tavalise pagassi vasakule tagumisse nurka koeravõrgu ruloo alla millimeetri pealt ära mahtuvale custom subwooferi kasti ja Audison APS 10 D elementi ära ostma, võib endast teada anda PS-is. Asjad valmistatud/soetatud 2017 sügise paiku. Võin müüa ka ainult kasti kui element uude kasti sügavuse poolest ära mahub. Pildid on siinsamas teemas -> klikk.
Viimasel hooldusel leiti, et esisilla tagumised suured puksid mõralised. Umbes kolme aastaga said originaalosad otsa. Forss Peetris said täna külge täiskumm puksid SWAG ja tavaliselt kaasuv sillastend jäi ootele kuniks esiamortide tugilaagrid vahetatud. Esmapilgul need täiskumm puksid ei peksagi neere lahti
Üks pilt ka...
Hetkel veel õiged pagasi küljepolstrid puudu (millel pole kinnituskonksude auke). Subwooferi kast tuleks välja vahetada kuna siinide süsteemiga pagasipõhi tõusis poole sentimeetri võrra ja kast enam ei mahu põhja ja koeravõrgu ruloo vahele ära. Vaatamisel küljepolstri süvendisse minevad eelfabritseeritud kastid - poolakate Basseri oma ja mingi saksa variant veel.
Kes oleks huvitatud B6/B7 tavalise pagassi vasakule tagumisse nurka koeravõrgu ruloo alla millimeetri pealt ära mahtuvale custom subwooferi kasti ja Audison APS 10 D elementi ära ostma, võib endast teada anda PS-is. Asjad valmistatud/soetatud 2017 sügise paiku. Võin müüa ka ainult kasti kui element uude kasti sügavuse poolest ära mahub. Pildid on siinsamas teemas -> klikk.
Viimasel hooldusel leiti, et esisilla tagumised suured puksid mõralised. Umbes kolme aastaga said originaalosad otsa. Forss Peetris said täna külge täiskumm puksid SWAG ja tavaliselt kaasuv sillastend jäi ootele kuniks esiamortide tugilaagrid vahetatud. Esmapilgul need täiskumm puksid ei peksagi neere lahti
Üks pilt ka...
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Vahetasin amortide tugilaagrid ära. Külge läksid Lemförderi laagrite komplektid ja Lemförderi vedrustuse paranduskomplektid ehk siis lihtsalt uued poldid-mutrid. Parem laager oli täitsa otsas ja tegi soojaga "mõnusat" häält, vasak veel elas. Peale mõlema vahetust kohe mõnusam rooli keerata - nagu oleks uus auto.
Amordipüstak auto küljest ära... Täiskumm tagumised puksid...
Amordipüstak auto küljest ära... Täiskumm tagumised puksid...
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kas nende täiskumm puksidel mingi kood ka on? Ja need siis sobivad ka b6-b7 kõikidele modifikatsioonidele? Kusjuures polegi kohanud varem neid, kas neid ka tehasest mingitele mudelitele paigaldati?
-
- Klubiline
- Postitusi: 1689
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Toodang swag. Ja ehk googel aitab. Jah sobivad nii b6 kui b7
-
- Huviline
- Postitusi: 2195
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mu arust selline mõttes kinni igapäeva sõidul teema. Mu masinal pole, teine hall samasugune on need kyljes ja ma mingit vahet ri tee igapäeva sõidus. Vb kui rinka peal proovida, ehk siis. Aga maitseid samapalju erinevaid kui inimesi
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Täiskumm puksid peavad vastu meie kuumaastikul, väidetavalt...
Esimesed paar päeva oli tunne, et on jäigem aga praeguseks ei tee enam vahet varasemaga.
Võrdluseks tavaline orig puks peale 3e aastat kuumaastikul...
Esimesed paar päeva oli tunne, et on jäigem aga praeguseks ei tee enam vahet varasemaga.
Võrdluseks tavaline orig puks peale 3e aastat kuumaastikul...
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Sillastend sai tehtud ja pagassi siinide paigaldusele korrektsete küljepolstrite ja alumiinium lävepakukattega ka punkt pandud. Resultaat:
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ette keris 177000km ja seega täitus enda poolt 100000km sõidetud selle autoga 4 aasta ja 10 kuu jooksul. Hoiame aga korras ja sõidame veel edasi...
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Avastasin, et mõlemad tagumiste uste ja kere vahelised kummilutid on endale sellised mõnusad suured augud sisse saanud ja ei istunud ka enam tihedalt kere vastas. Tellisin siis Møllerist uued lutid 3C0959843A 15€/2tk koos klubisoodukaga. Sellele tööle on kaks lähenemist - uks kogu täiega lauale lahti või bassikõlar küljest võtta ja selle august majandada. Kuna ust taas lauale võtta ei tahtnud (4h+ töö/uks), läksin kõlari eemaldamise teed. 4,8mm needipuur ligi võetud ja kõlarid mõlemal uksel küljest...ja loomulikult on kõlarite plastikkorpused kümne aastaga nii hapraks muutunud, et ühel kõlaril lagunes puurimisel mitu kinnitusauku ära Õnneks uus kõlar pole eriti kallis ~25€. Luti kätte saamiseks tuleb ukse pistikul klemmid välja võtta ja nii saab luti juhtmetelt maha libistada ja uue asemele lükata.
Needijäänuste läbipuurimine ikka paras n**s
Needijäänuste läbipuurimine ikka paras n**s
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kohe 180k ees ja üle nelja aasta ning umbes 80000km-i läksid ette uued kettad-klotsid. Uued jupid ostetud Aeromotorsist kokku 99€ kopikatega. Võetud Zimmermanni kettad ja Textari klotsid. Oleks võtnud Textari kettad aga kahjuks nende saadavus on ära kukkunud. Lisaks läksid külge uued originaal piduriplekid (~26€) kui juba on kõik lahti lammutatud. Vanad plekid olid juba üsna pehmed. Arvatavasti peaks ka suportide klambid ära vahetama.
Pilt abilise oma.
Pilt abilise oma.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ma olen küll rahul. Jah, kunagi 2000ndate alguses oli kõik tuunerkultuuriga seotud popp - ka Brembo
-
- Klubiline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 28 Nov 2021, 13:24
- Auto: viewtopic.php?f=50&t=158353
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Tere,siLc kirjutas: ↑15 Mai 2018, 16:19 Vahepeal kessy jupid vaikselt kohale jõudma hakanud. Kõik peale juhtmesarja ja kessy võtmete on päral. Kessy ukselingid tuleb ka leida veel. Kilekotis on tutikas Easy Open koos antennidega. "Nagu uue" startnupu paneeli sain FenderNetist, lappasin vanast nupupaneelist kinnituskõrvaga keskosa ringi ja asi timm.
Ma hakkan enda passatile ka paigaldama seda süsteemi ja sooviks natukene lisainfot sellel teemal. Kessy ccm olemas nüüd.
Parimate soovidega
Urmo
Viimati muutis ummi20, 13 Dets 2021, 10:38, muudetud 1 kord kokku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kessy paigaldusel on väga palju erinevaid tahke ja kõike 100% omal käel teha ei saa. On konkreetseid küsimusi, siis küsiummi20 kirjutas: ↑12 Dets 2021, 16:50Tere,siLc kirjutas: ↑15 Mai 2018, 16:19 Vahepeal kessy jupid vaikselt kohale jõudma hakanud. Kõik peale juhtmesarja ja kessy võtmete on päral. Kessy ukselingid tuleb ka leida veel. Kilekotis on tutikas Easy Open koos antennidega. "Nagu uue" startnupu paneeli sain FenderNetist, lappasin vanast nupupaneelist kinnituskõrvaga keskosa ringi ja asi timm.
Ma hakkan enda passatile ka paigaldama seda süsteemi ja sooviks natukene lisainfot sellel teemal. Kessy ecu olemas nüüd.
Parimate soovidega
Urmo
Soovitaks esmajoones varuda hiinamaalt paari uusi B7 kessy võtmed ja kasutatud B7 kessy CCM-i 3AA959799 endale ja nendega minna kasutaja R36 jutule Tartusse, kes need auto immoga kokku laulatab. Peale seda on juhtmete vedamise, juppide vahetamise/külgekruvimise ja kodeerimise deela.
Et mitte kõike ümber jutustada, siis soovitan tutvuda idanaabrite lehega (vajadusel Google Translate vahendusel), kus saab tööst mingisuguse ettekujutuse ette:
https://www.drive2.com/l/8243125/
https://www.drive2.com/b/451453977880482168/
https://www.drive2.com/l/542489967247491459/
https://www.drive2.com/l/532731801550980405/
-
- Klubiline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 28 Nov 2021, 13:24
- Auto: viewtopic.php?f=50&t=158353
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Vcds nii kõva programm pole et suudab votmed ise ara sobitada autoga? eks ss tuleb @R36le kylla minna.
Viimati muutis ummi20, 18 Dets 2021, 18:19, muudetud 3 korda kokku.