Tühja neist tagurpidi piltidest. Äkki tulevikus õnnestub pildid ka õigeks keerata. Teema mõte on selles, et hulk elektriistmeid läheb vanarauda.aga kaheukselisele ei ole ei ole loodud elektriistet. Uurides veidi nelja ja kaheukselise istme konstruktsioone tundub, et oleks nagu võimalik teha kahest istmest üks elektriline.
Kahe usteliste istmed peavad ju seljatoe ette kallutuse käigus koos istme põhjaga ette sõitma ja tagasi kallutusel automaatselt tagasi õigesse kohta sõitma, Kuidas sa seda el istmega saavutada üritad?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Praegune plaan on uurida kuidas see ettenihutus täpsemalt toimetab, ja kas ja kuidas mootorite lisamine mehaanikat muudab. Selleks, et enesele selle projekti mõttetus selgeks teha on vaja hankida komplekt tavalisi kaheukselise istmeid. Ma ei saa oma auto istmeid lõhkuma hakata.See on selge, et seljatoe ja ette-taha mootor ei ole takistuseks.Ka istme tõstemootor on lisatav. Selgusetu on istme esiotsa tõste mootori mehaanika.
jussike kirjutas: ↑15 Sept 2021, 21:58
Kahe usteliste istmed peavad ju seljatoe ette kallutuse käigus koos istme põhjaga ette sõitma ja tagasi kallutusel automaatselt tagasi õigesse kohta sõitma, Kuidas sa seda el istmega saavutada üritad?
Istmel peab leenil olev kang oma ülesannet täitma. Vastasel juhul ei saa ülevaatusel läbi. Seega mälunupud ei ole lahendus.Pealegi oleks see kohutavalt aeglane.
Pole ühtegi põrmikat vist kunagi lähemalt uurinudki. Kui seal on mingid tavalised golfi istmed, siis neid peakss küll vist sixpacki eest saada olema.
Kui vaja lihtsalt uurida ja ära lammutada, siis pole kahju ka pärast minema visata
Kui kellelgi on elektriistmetega Passat b5 Tallinna kandis lammutamisel, siis sportlikust huvist tahaks võrrelda ja mõõta. Millistes rauajubinates on erinevus, et Passati iste Golf 4 väidetavalt ei sobi.
Nüüd on istmed sealmaal, et võib nahatamisele mõtelda.
Aga enne seda tuleb ära lahendada istmeosa välisplastiku toimimine. Minu suur lootus, et saan mõningal määral kasutada enda auto musti plastikuid lendas vastu taevast. Isegi peatoenupud ei sobi.
Veel üks probleem tekkis.
Minu Beetle on 2007a. Doonori esiistmed on 1999a. Neil
on seljatoe raamid erinevad ja Airbagid on erineva kujuga ja erinevate pistikutega. Kohe kuidagi ei sobitu minu Airbag vanema seljatoeraamiga.
Õnneks tuttav autoelektroonik võttis pool vastutust enesele ja lubas mul ühendada vanem Airbag autoga. Sest midagi hullemat, et Airbagi tuli jääb põlema ei saa juhtuda. No igaks juhuks ma jätsin katse ajal Airbagi ikka autost välja. Nüüd tuleb Airbagi pistikud ringi joota.
Pauku ei käinud ja auto tunnistas ka vanemat Airbagi.
Viimati muutis Kalevkaljukalju, 03 Okt 2021, 17:50, muudetud 4 korda kokku.