T5 / T6 / Caddy Maxi
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 10 korda
T5 / T6 / Caddy Maxi
Päevakorras töölooma hankimine. Täna kasutusel L3H2 konfiguratsioonis prantslane, aga reaalselt nii suurt kuuti vaja ei ole. Võiks olla rahulikult vähemalt meeter lühem ja poole meetri võrra kitsam. Volkarit saab hea õnne korral ka valge inimese käigukastiga (kuigi pole deal-breaker). Rootsis on ka palju valikut.
Masina rakenduseks tööriistade (paarsada kilo) ja mõnikord 750kg haagise vedu, enamasti linnas asfaldil. Kaks inimest. Olen vaatamas T5 ja T6 Transportereid ja Caddy Maxi’sid. Viimasesse mahub kogu mant rahulikult ära, Transporter pigem sellise “igaks juhuks” mahutavuse pärast mõttes.
Kas on mingid aastaarvud ja kombinatsioonid, mis tasuks välistada? Mingid kindlad asjad, mida jälgida? 132kw diislist saan aru, et ei ole keegi siiani oma õnne leidnud? Kui chipitavad on need kahekohalise hobujõu numbriga mootorid?
Või peaks Vitot vaatama? Hinnapiir mitte rohkem kui 15k.
Masina rakenduseks tööriistade (paarsada kilo) ja mõnikord 750kg haagise vedu, enamasti linnas asfaldil. Kaks inimest. Olen vaatamas T5 ja T6 Transportereid ja Caddy Maxi’sid. Viimasesse mahub kogu mant rahulikult ära, Transporter pigem sellise “igaks juhuks” mahutavuse pärast mõttes.
Kas on mingid aastaarvud ja kombinatsioonid, mis tasuks välistada? Mingid kindlad asjad, mida jälgida? 132kw diislist saan aru, et ei ole keegi siiani oma õnne leidnud? Kui chipitavad on need kahekohalise hobujõu numbriga mootorid?
Või peaks Vitot vaatama? Hinnapiir mitte rohkem kui 15k.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 39 korda
T5 / T6 / Caddy Maxi
Omadest kogemustest võin öelda, et vaata parem vitot. Mitte v6(kui sa just imekombel bensakat ei leia) vaid siis 2,1 disla. Ja peale 2014 aastat ei soovita midagi. Volksu on lihtsalt kallim üleval pidada. Jupid maksavad rohkem jne. Volks roostetab natuke vähem, aga mitte märgatavalt. Sõidumugavus.... Noh, vitos on ikka sitaks mugavam. Samas 2,5 tdi volksul veab rasket haagist lihtsamalt.
Kandevõime vahe oli ka minu arust volksu kasuks.
Kui ma nüüd kohe praegu hakkaksin omale uut bussi vaatama, siis ma valiksin mõne bensu mootoriga viano või t5-e või siis suurema motoga ameeriklase millel pole veel roheliste lollusi peal.
Kandevõime vahe oli ka minu arust volksu kasuks.
Kui ma nüüd kohe praegu hakkaksin omale uut bussi vaatama, siis ma valiksin mõne bensu mootoriga viano või t5-e või siis suurema motoga ameeriklase millel pole veel roheliste lollusi peal.
- Kes tänasid kasutajat JaanusVambola selle postituse eest:
- tommm
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
T5 / T6 / Caddy Maxi
antud kirjelduse järgi vali pigem Caddy.
Siin võiks olla valikus eelviimane mudel ( kuni 2020 ), üle jääb korralikult ka sobiva kaubaruumi sisustuse ja ehk ka väikese tuuningu jaoks
Siin võiks olla valikus eelviimane mudel ( kuni 2020 ), üle jääb korralikult ka sobiva kaubaruumi sisustuse ja ehk ka väikese tuuningu jaoks
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 10 korda
T5 / T6 / Caddy Maxi
Caddy mootorivalikus diislitest 1,6 75kw on tuttav. Samuti 2,0 103kw. Variant, millega kogemus puudub on 2,0 75kw - neid on samas suht palju.
Kust viimast eelkõige kohitsetud on - kas raua või kodeeritava poole pealt?
Kust viimast eelkõige kohitsetud on - kas raua või kodeeritava poole pealt?
-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 34 korda
T5 / T6 / Caddy Maxi
2 liitrine 103kw iseenesest pole paha. Liigub üpris reipalt ja öko ka.
Aga kui käest lasta ja eriti hooldada ei viitsi, siis võib palju raha tahta.
Ise oled hoolas omanik, siis vast isegi kõige optimaalsem valik tegelikult
Aga kui käest lasta ja eriti hooldada ei viitsi, siis võib palju raha tahta.
Ise oled hoolas omanik, siis vast isegi kõige optimaalsem valik tegelikult
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
T5 / T6 / Caddy Maxi
Teema algataja infost lähtuvalt soovitaksin mina Caddy puhul juba 2015 ja edasi mudelit ehk facelift. Diislid on neil kõik 2.0 mahuga ning võimsused alates 55-110kW. Lühidalt on unifitseerimine ehk raud on kõigil sama, erinevused sisselaskes, väljalaskes, pihustid, turbo, juhtaju jne.
Lisaks muule sõidab 2015-edasi Caddy mõnevõrra paremini kui eelnevad ( 1.6TDI ja nö. vana 103kW 2.0TDI ) kuna tagavedrustus pisut ümber tehtud.
Lisaks muule sõidab 2015-edasi Caddy mõnevõrra paremini kui eelnevad ( 1.6TDI ja nö. vana 103kW 2.0TDI ) kuna tagavedrustus pisut ümber tehtud.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 298
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 14 korda
T5 / T6 / Caddy Maxi
2.0TDI 75kW on juba facelift mudeli pealt ja uuema põlvkonna mootor. Sisuliselt sama, mis Golf 7 ja Passat B8 jne. See ongi otsene asendus varasema 1.6TDI 75kW mootorile. Dünaamikas väga oluliselt tuntavat vahet ehk ei olegi kui siis ehk ainult rasket koormat või haagist vedades. Vaiksem on ka pisut.
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 10 korda
T5 / T6 / Caddy Maxi
Minupoolne lugupidamine vastajatele sisuka tagasiside eest.
Küsiks veel, et huvitav nähtus on ka need CNG gaasikad. Tihti väga väikese läbisõiduga, mis tundub teoreetiliselt odavat sõidukilomeetrit arvestades kummaline, ning sealjuures hinnalt tihti diislist odavamad. Diislit kulub meil ka muudele mehhanismidele st mugavuse poolest oleks kindlasti esimene valik. Aga ikka huvitab kas on mingeid kindlaid põhjuseid, miks CNG Caddyd odavamad on? Tanklavõrgustiku ulatus poleks probleem.
Küsiks veel, et huvitav nähtus on ka need CNG gaasikad. Tihti väga väikese läbisõiduga, mis tundub teoreetiliselt odavat sõidukilomeetrit arvestades kummaline, ning sealjuures hinnalt tihti diislist odavamad. Diislit kulub meil ka muudele mehhanismidele st mugavuse poolest oleks kindlasti esimene valik. Aga ikka huvitab kas on mingeid kindlaid põhjuseid, miks CNG Caddyd odavamad on? Tanklavõrgustiku ulatus poleks probleem.
Viimati muutis tommm, 25 Okt 2021, 18:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
- Asukoht: Türisalu
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 18 korda
T5 / T6 / Caddy Maxi
Kes ingel [VW Bot: "Keel korda!"] tänapäeva autode juures üldse mingit kütusekulu vaatab? Võta oma vajadustele vastav ning võimalikult lihtne aparaat. Kui pole pirukast suuremat vaja, võtagi pirukas.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 402 korda
- Tänatud: 194 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 10 korda
T5 / T6 / Caddy Maxi
Sai siis T6 ära soetatud, 103kw ja kepikast. Esmamuljed on positiivsed. eelmine svensson on vist vaheseina teise pannud, et saab tooli ilusti mugavaks sättida ja muidu tundub ka tip-top.
Vitosid ei leidnud sobivas seisukorras ja hinnaklassis selliselt, et tehases ka mootor paigaldatud oleks.
Caddy jäi lõpuks ikkagi valikust välja. Algselt sai ainult tagumisi uksi ja laadimisruumi vaadatud, aga avades küljeukse selgus, et sealt eriti midagi sisse ei mahu. Seega jäi Transporter.
Vitosid ei leidnud sobivas seisukorras ja hinnaklassis selliselt, et tehases ka mootor paigaldatud oleks.
Caddy jäi lõpuks ikkagi valikust välja. Algselt sai ainult tagumisi uksi ja laadimisruumi vaadatud, aga avades küljeukse selgus, et sealt eriti midagi sisse ei mahu. Seega jäi Transporter.