2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
- Telefon: -
- Auto: -
- Asukoht: East-Side
- Tänanud: 2 korda
2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
Tere!
Pole küll VW, tegemist Audi 2.0tdi 103kw 2008aasta. Nimelt probleem selles, et jahutusvedeliku kulub umbes liiter tuhande km peale. Õlikorgi all on mõned puhtad jahutusvedeliku piisad, karterituulutuse vooliku otsas on vahune (õli ja jahutusvedeliku segu). Õli tase pole tõusnud. Küsimus selles, et kas probleem kindlasti plokikaane tihendis või võib probleem olla ka EGRi jahutis ? On võimalusi kuidas välistada ühte või teist ?
Tean, et pole VW aga mootorid pmst 1:1le. Pikalt siin foorumis juba olnud, äkki saab andeks.
Pole küll VW, tegemist Audi 2.0tdi 103kw 2008aasta. Nimelt probleem selles, et jahutusvedeliku kulub umbes liiter tuhande km peale. Õlikorgi all on mõned puhtad jahutusvedeliku piisad, karterituulutuse vooliku otsas on vahune (õli ja jahutusvedeliku segu). Õli tase pole tõusnud. Küsimus selles, et kas probleem kindlasti plokikaane tihendis või võib probleem olla ka EGRi jahutis ? On võimalusi kuidas välistada ühte või teist ?
Tean, et pole VW aga mootorid pmst 1:1le. Pikalt siin foorumis juba olnud, äkki saab andeks.
Das Auto.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
- Telefon: -
- Auto: -
- Asukoht: East-Side
- Tänanud: 2 korda
2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
Lisaks, käivitades ja sõites sumbutist valget tossu ei tule. Ei lekki nähtavalt, mootor kuiv.
Viimati muutis kysh, 21 Juul 2021, 21:19, muudetud 1 kord kokku.
Das Auto.
-
- Klubiline
- Postitusi: 828
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
Eks see plokikaane tihend ole.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
- Telefon: -
- Auto: -
- Asukoht: East-Side
- Tänanud: 2 korda
2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
Aega juba möödas omajagu. Vahetasin plokikaane tihendi ära aga probleem alles. Ei tossa, õli kogus ei muutu. Tuhande km peale kulub umbes liiter vedeliku. Karterituulutuse toru klapikambrikaane juures on möksine (õli ja jahtus vedeliku segu).
On kogemusi kellegil egri vahejahuti lekkimisega? Äkki ikka on seal probleem aga niisama ehku peale seda vahetada ei taha.
On kogemusi kellegil egri vahejahuti lekkimisega? Äkki ikka on seal probleem aga niisama ehku peale seda vahetada ei taha.
Das Auto.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1690
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
Omades kunagi B5.5 passatit siis sellel oli egr jahutis asi. Lekkis teine. Aru sain alles siis kuhu ta leib kui külmadega aurupilv hommikul esimese käivitamisega taga oli. Rõhk süsteemi lasta ja leiad ka lekke.
kysh kirjutas: ↑27 Sept 2021, 21:39 Aega juba möödas omajagu. Vahetasin plokikaane tihendi ära aga probleem alles. Ei tossa, õli kogus ei muutu. Tuhande km peale kulub umbes liiter vedeliku. Karterituulutuse toru klapikambrikaane juures on möksine (õli ja jahtus vedeliku segu).
On kogemusi kellegil egri vahejahuti lekkimisega? Äkki ikka on seal probleem aga niisama ehku peale seda vahetada ei taha.
-
- Huviline
- Postitusi: 598
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
Egr jahuti suht tõenäoline jah.
Enda b6 pasteedil sain seda paar korda vahetada.
Samamoodi viskas õli jahutusvedeliku hulka. Kui ise näppida oskad, siis pole midagi keerulist, paisupaak, uus egr jahuti ja hunnik jahutusvedelikku Kui aga ise teha ei viitsi, siis mäletamistmööda mölleris küsiti paarsada raha selle töö eest vist.
Kuna mul juhtus talvel, ja küttega sooja kohta polnud, siis lasin neil teha.
Enda b6 pasteedil sain seda paar korda vahetada.
Samamoodi viskas õli jahutusvedeliku hulka. Kui ise näppida oskad, siis pole midagi keerulist, paisupaak, uus egr jahuti ja hunnik jahutusvedelikku Kui aga ise teha ei viitsi, siis mäletamistmööda mölleris küsiti paarsada raha selle töö eest vist.
Kuna mul juhtus talvel, ja küttega sooja kohta polnud, siis lasin neil teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
- Telefon: -
- Auto: -
- Asukoht: East-Side
- Tänanud: 2 korda
2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
Selge, tellisin ära, vahetan ära ja annan teada kas oli selles asi.
Das Auto.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 13 Apr 2010, 20:40
- Telefon: -
- Auto: -
- Asukoht: East-Side
- Tänanud: 2 korda
2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
Vahetatud plokikaane tihend ja egr jahuti, ikka kaob jahutusvedeliku.
Lekkepeatajat ei taha mängu tuua või prooviks ära ?
Hetke ilmadega sooja mootoriga peale käivitust viskab vahest esiklaasi uduseks. Aga see ei seleta miks on jahutusvedeliku tilgad õlikorgi all.
Lekkepeatajat ei taha mängu tuua või prooviks ära ?
Hetke ilmadega sooja mootoriga peale käivitust viskab vahest esiklaasi uduseks. Aga see ei seleta miks on jahutusvedeliku tilgad õlikorgi all.
Das Auto.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
Äkki on mõni mõra kuskil?
Mis lahendusega sellel veepump on? Kas õlijahuti on kontrollitud?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 598
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
Aknad uduseks viskab, siis on üks võimalik värk, et salongi radikas, või selle küljest mõni liide lekib.
Lõhna pole tunda? Põrand kuiv?
Samas sel juhul ei tohiks vesi mootorisse sattuda.
Käib ilusti? Äkki hoopis kaanes kuskil mingi väike mõra, mida tihendivahetusel ei märgatud, või ei vaadatud korralikult.
Kui kõik sõlmed on üle käidud ja uue tihendiga ikka mootorisse lekib, siis loogiliselt võttes eriti palju variante üle ei jäägi
Lõhna pole tunda? Põrand kuiv?
Samas sel juhul ei tohiks vesi mootorisse sattuda.
Käib ilusti? Äkki hoopis kaanes kuskil mingi väike mõra, mida tihendivahetusel ei märgatud, või ei vaadatud korralikult.
Kui kõik sõlmed on üle käidud ja uue tihendiga ikka mootorisse lekib, siis loogiliselt võttes eriti palju variante üle ei jäägi
Viimati muutis Alhambra, 23 Okt 2021, 13:12, muudetud 2 korda kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1690
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
Kas egr cooler ei leki. Kas surve test on tehtud? Vaakum test? Nendega peaks ju lekke ülesse leidma.
-
- Huviline
- Postitusi: 598
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
See on ju vahetatud jubamurkamarko kirjutas: ↑23 Okt 2021, 16:00 Kas egr cooler ei leki. Kas surve test on tehtud? Vaakum test? Nendega peaks ju lekke ülesse leidma.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1690
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
2.0 tdi 103kw jahutusvedelik õlis.
Nu siis surve test.
Alhambra kirjutas: ↑23 Okt 2021, 17:03See on ju vahetatud jubamurkamarko kirjutas: ↑23 Okt 2021, 16:00 Kas egr cooler ei leki. Kas surve test on tehtud? Vaakum test? Nendega peaks ju lekke ülesse leidma.