VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 27 Sept 2009, 01:42
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
See mudel tuli siis pereliseks liiklemiseks kuu alguses peale seda, kui eelmine oli sama marki aga 1.6 ja esivedu ning hävines süütamise taga järjel pahatahtliku käeläbi. Lisade poolest on siis seda mudelit korralikult õnnistatud, 4x el aknad, püsikiiruse hoidja, climatronik. vihmasensor, ees ja taga käetoed. Sisu on siis halli värvi, mis teeb natuke erilisemaks. Pimedas valgustab kesk konsooli punane valgus laest. Salongis kõik valgus vahetatud ledide vastu. Neli vedu toimetab ilusti ja mingeid vea teateid pole. Lähemal ajal vahetab haldexsis filti ja õli ära. Vahetatud ka üks juhi poolne kliima süsteemi küljepealne mootor. Oli omajagu nikerdamst.
Kuna spidomeetri plokk oli kahtlaselt vaikne, ühtegi heli sellest ei kostunud märgu teadete ja suundade puhul, sai see maha võetud ja selgus ka selle põhjus. Kõlar, mis peaks heli edastama oli julmalt katki tehtud. Õnneks sai eelmise auto spido plokk maha võetud, siis nüüd sai selt toimiv kõlar võetud. Kõlar sai ringi tõstetud ja nüüd asi nii nagu peab.
Mootori poolepealt läheb vahetuse nukkade ketti mäng, kuna teeb mõneti häält. Oli juba tegemises et vahetada aga siis selgus kaane maha võtmisel, et sisse laske nurka muutva hammas ratta sisse minev kaanes olev klapi kolmest plastist rõngast keskmine oli katki. Varuosa programmi järgi pakub ainult uut kaant, mis jäi 600 hinna vahemikku. Aga sai natuke netis ringi uuritud ja leidus võimalus, et saab ka neid kolme rõngas tihendeid vahetada. Leitud vastav kood ja sobivus sellele mootorile olemas. Tihendid läksid tellimisse ja saab tunduvalt mõistlikumalt asja korda. Hetkel jäi nii, et sai oskuslikult asi tagasi kokku pandud. Uus aeg paigas kui saab asjad ära vahetatud.
Vahetusse läheb praegune raadio kui selle saab kätte parandusest, kuna sai natuke kahjustada aga saab uuesti korda. Siis läheb külge ka uuesti märgiga taga kaamera. Ette alla ka udutuled.
Kuna spidomeetri plokk oli kahtlaselt vaikne, ühtegi heli sellest ei kostunud märgu teadete ja suundade puhul, sai see maha võetud ja selgus ka selle põhjus. Kõlar, mis peaks heli edastama oli julmalt katki tehtud. Õnneks sai eelmise auto spido plokk maha võetud, siis nüüd sai selt toimiv kõlar võetud. Kõlar sai ringi tõstetud ja nüüd asi nii nagu peab.
Mootori poolepealt läheb vahetuse nukkade ketti mäng, kuna teeb mõneti häält. Oli juba tegemises et vahetada aga siis selgus kaane maha võtmisel, et sisse laske nurka muutva hammas ratta sisse minev kaanes olev klapi kolmest plastist rõngast keskmine oli katki. Varuosa programmi järgi pakub ainult uut kaant, mis jäi 600 hinna vahemikku. Aga sai natuke netis ringi uuritud ja leidus võimalus, et saab ka neid kolme rõngas tihendeid vahetada. Leitud vastav kood ja sobivus sellele mootorile olemas. Tihendid läksid tellimisse ja saab tunduvalt mõistlikumalt asja korda. Hetkel jäi nii, et sai oskuslikult asi tagasi kokku pandud. Uus aeg paigas kui saab asjad ära vahetatud.
Vahetusse läheb praegune raadio kui selle saab kätte parandusest, kuna sai natuke kahjustada aga saab uuesti korda. Siis läheb külge ka uuesti märgiga taga kaamera. Ette alla ka udutuled.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]visit website[/url]
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
10a tagasi kui ise Golf 5-le esimesi udutulesi paigaldasin, peale valmis saamist ilmnes üsna pea, et see oli suht vähese kasuga ettevõtmine. Niisama juhtmete vedamisest ja võrede vahetamisest ei piisa - ilma tehasest xenon esituledeta Golf 5'te keskelektriplokk ei toeta udutulesi ja see tuleks välja vahetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 27 Sept 2009, 01:42
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
Olen kursis sellega, et tuleb ära vahetada keskelektriplokk. See tee korra läbi käidud ja vastav plokk ka olemas juba, mis oli ka eelmisel autol nii tehtud.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]visit website[/url]
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 27 Sept 2009, 01:42
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
Autoga ka vaikselt toimetatud ning juurde lisatud rehvi rõhu kaude jälgimine. Konsoolis üks nupp jälle juures. Vahetusse läksid ka kõik el. akna nupud, vanad olid kulunud ja juhipoolt juhitav kõrval aken ei toimind ka nii nagu pidi. Lüliti oli väsinud olemisega. Nüüd kõik nii nagu peab. Raadio läks ka vahetusse. Asemele läks android raadio navi ja taga kaamera toega. Mootori poolepealt sai vahetatud nuka keti ajam. Tald oli küllaltki kulunud juba, sooned olid sees ja kolm tihendi rõngast ka vahetatud. Vahetusse läks ka jahutuse flants, mis oli ka õrnalt lekkimise märke ilmutanud. Sisse läks ka uus õli Ls 216980. Mootori poole pealt oli ka kaks viga mis oli peidetud märgutule kinni panemisega.
2 Faults Found:
17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)
P1031 - 008 - Setpoint Not Reached - MIL ON
17441 - Sensor for NOx (G295)
P1033 - 002 - Signal too Low - MIL ON
Readiness: 0000 0000
Ära sai vahetatud NOx anduri poolne ots ja asi toimib jälle ilusti nii nagu peab.
Nüüd on jäänud veel sisse laske klapi viga, mis peaks siis juhtima vaakumi abil labasid. Muid andureid ei tuvastanud mis võiks sellega seotud olla. Punane ring kus peaks see klapp olema.
2 Faults Found:
17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)
P1031 - 008 - Setpoint Not Reached - MIL ON
17441 - Sensor for NOx (G295)
P1033 - 002 - Signal too Low - MIL ON
Readiness: 0000 0000
Ära sai vahetatud NOx anduri poolne ots ja asi toimib jälle ilusti nii nagu peab.
Nüüd on jäänud veel sisse laske klapi viga, mis peaks siis juhtima vaakumi abil labasid. Muid andureid ei tuvastanud mis võiks sellega seotud olla. Punane ring kus peaks see klapp olema.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]visit website[/url]
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
Mis Nox andurit kasutasid?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 27 Sept 2009, 01:42
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
Kas siis oleks saanud mingit muud alternatiivi kasutada ? Varuosa kood andis ainult sellise võimaluse sellele mootori koodiga ja muud nagu ei oleks osanud panna. Selline andur oli juba seal ette nähtud.
Viimati muutis Ints28, 17 Nov 2021, 10:20, muudetud 1 kord kokku.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]visit website[/url]
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 27 Sept 2009, 01:42
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
Täna oli siis korralik tegus päev, et saada jagu saada veateates mootoris 17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) P1031 - 008 - Setpoint Not Reached - MIL ON. Sai sisse laske must kopsik eest võetud ja juhtmestikus õigete pinnide järgi viga otsima. Ajust klapi mootorini tuli toide ilusti läbi aga klapi juurest tagasi signaal ajuni ei tulnud. Sai mitu korda proovitud nii palju kui sai juhtmeid mudida aga ikka sama. Oli siis mõte, et kuskil ikka kantkestus hõõrdumisest ehk ja nokkisin kogu juhtme majanduse maha, et siis parem majandada. Maas testides hakkas asi toimima ja signaal tuli läbi ja sai muditud juhet ka, et poleks ikka katkestust. Mootorile juhtmestik tagasi pandud ja enne ajupistiku ühendamist kõik kontrollitud, et kõik toimiks. Peale kõike kokku ladumist ja vigade kustutamist enam see teade tagasi ei tulnud. Milles katkestus seisnes ei leidnutki aga nüüd mootori tulest lahti armatuuris.
Detsembri alguses esimeste suuremate külmadega surid tagumised amordid ära ja need läksid vahetusse. Olid täielikult läbi. Eelmine nv sai toodud suveks valmis 17 tollised veljed. Peal suht piiripeal mustriga rehvid, et lähevad vahetusse.
Detsembri alguses esimeste suuremate külmadega surid tagumised amordid ära ja need läksid vahetusse. Olid täielikult läbi. Eelmine nv sai toodud suveks valmis 17 tollised veljed. Peal suht piiripeal mustriga rehvid, et lähevad vahetusse.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]visit website[/url]
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 27 Sept 2009, 01:42
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
NOx anduri viga taas tagasi ja nüüd selline teade 29702 - No Communication with NOx Sensor 1 Bank 1, kas nüüd siis anduri juht plokk ei suhtle enam mootori juhajuga, et plokk toimise lõpetanud. Koodiks on 06F907807B, kas sobib sama kood teise tähe lõpuga, nii palju kui otsitud on siis pakub ka F mis võiks sobida.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]visit website[/url]
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 27 Sept 2009, 01:42
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
Vahepealse aja jooksul on tehtud asju ka. Lagi sai uue riide kuna vana eest lae tule juurest oli lahti tulnud. Taga ustesse sai kõlarid pandud, mis enne puudusid, kõrvalistuja poole põhja alla sai uus põhjaplastik pandud, vana oli poolenisti katki. Eile sai tehtud mootori õli vahetus ls 227832, sellega sai ka eemaldatud õlivanni vaheline väike leke. Vahetatud sai ka haldeksi õli koos filtriga. Vahetatud sai ka põhjaalune kat, vana kõlises ja element oli lahti. Sai ka edukalt tehniline ülevaatus läbitud ja aasta jälle rahulik. Kevadel sai siis veljed alla kruvitud ja nüüd soojemate ilmadega suportid siniseks värvitud.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]visit website[/url]
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 27 Sept 2009, 01:42
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
Korraline õlivahetus tehtud 237506 km pealt, vahetusse läks ka kütuse filter mis oli pikka aega vahetamata. Mootori tuli armatuurist kadunud nüüd, kuna põhja alused katid olid aja ära elanud ja rikkusid NOx anduri ka ära mis viga hakkas andma. Katid vahetatud ja uus andur ning asi toimib nii nagu peab. Suvel sai veel luugi logo märk asendatud kaameraga märgi vastu aliexspressist. Kuna kaamera osa juures siis üks ühele ei istunud, tuli modida kojamehe mootori minitus kõrv lõigata ja luugil sälk välja lõigata. Kuna kasutusel järel paigaldatud android raadio taga kaameta toega, siis ühendamine oli lihtne. Värvitud sai ka pidurite suportid sinist värvi. Täna sai paigaldatud ette ka udutuled. Väike mure ka, nimelt ei tööta peegli soendused. Kui nupp on soendus asendis, siis toimima ei hakka. Proovitud otse vooluga ja peegel läheb soojaks. Kodeeering peaks nagu õige olema. Mingeid vea teateid ka ei anna selle kohta. Mõlemal pool ei toimi.
Oli ka mõte vahetada olemas olev kliima paneel vahetada teise vastu, mis on 2007 aasta masinalt. Aga siis ei toimi õigesti välis õhu klapp, mis otsib pidevalt oma asendit ja sisemise ringluse klapp ei avane ültse. Sai tehtud ka paneeli kalibreerimist aga ikka ei muutunud midagi. Kas siis paneelides erinevus või autol endal tuleb mingi sedaistus teha.
Hetkel on selline.
Panna sooviks seda.
Oli ka mõte vahetada olemas olev kliima paneel vahetada teise vastu, mis on 2007 aasta masinalt. Aga siis ei toimi õigesti välis õhu klapp, mis otsib pidevalt oma asendit ja sisemise ringluse klapp ei avane ültse. Sai tehtud ka paneeli kalibreerimist aga ikka ei muutunud midagi. Kas siis paneelides erinevus või autol endal tuleb mingi sedaistus teha.
Hetkel on selline.
Panna sooviks seda.
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]visit website[/url]
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
Lihtsam väljapääs - otsi teine paneel, millel ECON nupp. AC nupuga paneelidel välisõhu juhtimine teine. Vist oli mingi mõõduka tinutustööga lahendus ka aga täpsemalt ei mäleta.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
Otsi mu vana gti teema ülesse, panin uuema kliimapaneeli, tuleb juhtmeid veits ringi tõsta.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
Saab sillata aga ei soovita. Ei hakka ikka korrektselt tööle.
Pigem vahetaks recirc osakonna välja aga Valeo süsteemil see kamber 300+80 mootor. Densol saab kogu komplekti 80-ga.
Seega kui golf6 kliima soovi pole otsi pigem ECON nupuga.
Pigem vahetaks recirc osakonna välja aga Valeo süsteemil see kamber 300+80 mootor. Densol saab kogu komplekti 80-ga.
Seega kui golf6 kliima soovi pole otsi pigem ECON nupuga.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 250
- Liitunud: 27 Sept 2009, 01:42
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
Selge, tänud vastuste eest jääb hetkel siis nii nagu on. @etnies858 olen su teemaga tutvunud ja lugenud. Mõttes oli, et siis keskmisel nupul ka alumine tühi koht täidetud ja saaks eraldi kliimat AC juhtida. Paneel pärineb eelmiselt autolt. Aga mis seda peeglite soenduse mitte töötamist võiks mõjutada?
[url=https://www.cialispascherfr24.com/]visit website[/url]
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 198 korda
VW Golf 5 Comfort 2.0 FSI 110kw 4Motion 2005 - Ints28
Kuna golf5 ülimalt debiilse katusega ehk aken natukene lahti siis kogu vesi voolab täpselt juhi aknast sisse, et äkki lüliti vett saanud ja ei tööta lihtsalt? Järgmisena kontrolliks, kas lülitini tuleb vool, võin pin öelda kui kontori jõuan.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda