Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 25 Nov 2021, 10:07
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
... kas see on siis tunda märgatavalt?
Mul vahetati rihm ning nüüd nagu tunduks, et minek pole selline nagu enne ning mootori hääl oleks justkui nagu pisut teine. Samas, mitte midagi muud nagu viga ei ole. EI puterda ei madalal ega kõrgel pöördel. Kas üldse saab olla nii, et hamba võrra nihkes, aga päris kindel pole kas üldse on midagi valesti või oleks sel juhul ikka midagi konkreetselt tunda?
Mootor on 1,9 TDI 77 kW
Mul vahetati rihm ning nüüd nagu tunduks, et minek pole selline nagu enne ning mootori hääl oleks justkui nagu pisut teine. Samas, mitte midagi muud nagu viga ei ole. EI puterda ei madalal ega kõrgel pöördel. Kas üldse saab olla nii, et hamba võrra nihkes, aga päris kindel pole kas üldse on midagi valesti või oleks sel juhul ikka midagi konkreetselt tunda?
Mootor on 1,9 TDI 77 kW
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Vana 103kw r5 2,5 tdi ei teinud üldse törtsu kui pumba rihm hamba võrra ära oli. Samas V6 2,5 tdi-d saab regullida rohkem kui hamba võrra ja töötab. Arvutiga peaks ka ära nägema ju.
Viimati muutis JaanusVambola, 02 Dets 2021, 15:31, muudetud 1 kord kokku.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7893
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 161 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Arvutiga ikka vaadati asjad üle või läks lihtsalt teine kummipael peale ja kõik?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Mulle tundus ka peale rihmavahetust, et midagi on teistmoodi Forsis vaadata üle ja väike peenhäälestus vist tehti ka, aga tegelt kõik oli korras ja normipiires
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Seda tüüpi mootoritel vahetatakse rakistega ja eksida ei ole võimalik. Ärge siis käige mingite külaseppade juures, kui pärast kahtlete, et äkki on valesti tehtud.
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Nagu ütlesin, siis kõik oli korras. Lihtsalt oli tunne, et nagu teistmoodi kui enne.
Mingite külaseppade juures pole kunagi käinud ja enamus asju teen niikuinii ise.
Kuna olude sunnil ühe teise tööga seoses oli kasulikum forssi minna, siis lasin ühtlasi ka rihma ajastuse üle vaadata.
Mingite külaseppade juures pole kunagi käinud ja enamus asju teen niikuinii ise.
Kuna olude sunnil ühe teise tööga seoses oli kasulikum forssi minna, siis lasin ühtlasi ka rihma ajastuse üle vaadata.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 25 Nov 2021, 10:07
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Arvutiga keegi kindlasti ei vaatand, jah. Ma ei teadnudki, et rihmavahetuse puhul seda tegema peab. Aga mul suht sama, et on tunne, et justkui oleks teisiti midagi natuke, aga kindel ka pole. Vabalt võib ka olla, et kujutan ette.
Mis külaseppadesse puutub, siis lihtsamaid asju pole ju mõtet käia tegemas kohas, kus küsitakse vägevat tunnitasu. Antud juhul ma ei teadnud, et rihma vahetamisel peaks ka arvutiga pärast kontrollima. Arvasingi, et kui uus rihm saab samasse hambasse, siis kõik OK. Nüüd olen targem ja selleks ju need foorumid ka on.
Lisaks on endal kogemus, kus muidu korralikku tööd teinud "päris" töökoda (eelmisel autol puurisid ülekeeratud küünlapesa suuremaks ja panid sinna hülsi sisse) jättis mul rattapoldid lahti ja selle avastas just seesama külasepp. Samuti oli just hiljuti teine kogemus teise "päris" töökojaga, kus mul oli kuumkäivituse probleem. Kirjeldasin neile muret ja taheti, et viiksin auto sinna ja nad hakkaks diagnoosima. Hoiatati, et võib minna pikemalt. Leidsin ise siit foorumist lahenduse. Sain uue starteri 73 euriga ja külasepp pani selle 10 euri eest peale. Kusjuures, seda volksude kuumkäivituse probleemi pole mitte keegi kuulnud, kellega rääkinud olen. Suht kindel, et mõnes "päris" töökojas oleks korralikult maksnud vea otsimise ja tegemise eest.
Ehk, et igal pool tehakse vigu. Mõnda asja on ilmselt mõttekas külasepa juures teha, mõnda asja on mõttekas ise teha ja mõnda asja on mõttekas teha seal, kus on spets tehnika olemas. Ma mõtlen nii.
Mis külaseppadesse puutub, siis lihtsamaid asju pole ju mõtet käia tegemas kohas, kus küsitakse vägevat tunnitasu. Antud juhul ma ei teadnud, et rihma vahetamisel peaks ka arvutiga pärast kontrollima. Arvasingi, et kui uus rihm saab samasse hambasse, siis kõik OK. Nüüd olen targem ja selleks ju need foorumid ka on.
Lisaks on endal kogemus, kus muidu korralikku tööd teinud "päris" töökoda (eelmisel autol puurisid ülekeeratud küünlapesa suuremaks ja panid sinna hülsi sisse) jättis mul rattapoldid lahti ja selle avastas just seesama külasepp. Samuti oli just hiljuti teine kogemus teise "päris" töökojaga, kus mul oli kuumkäivituse probleem. Kirjeldasin neile muret ja taheti, et viiksin auto sinna ja nad hakkaks diagnoosima. Hoiatati, et võib minna pikemalt. Leidsin ise siit foorumist lahenduse. Sain uue starteri 73 euriga ja külasepp pani selle 10 euri eest peale. Kusjuures, seda volksude kuumkäivituse probleemi pole mitte keegi kuulnud, kellega rääkinud olen. Suht kindel, et mõnes "päris" töökojas oleks korralikult maksnud vea otsimise ja tegemise eest.
Ehk, et igal pool tehakse vigu. Mõnda asja on ilmselt mõttekas külasepa juures teha, mõnda asja on mõttekas ise teha ja mõnda asja on mõttekas teha seal, kus on spets tehnika olemas. Ma mõtlen nii.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Isegi rakisega tegemise point on see, et rihm mingil määral ikka ajas venib. Sa võid ju uue peale panna sedasi, aga mingi väike nihe võib ikka jääda. Sellepärast keerataksegi pärast arvutiga syncro angle paika. Tõenäoliselt alati ei pruugigi vaja olla, aga kerget peenhäälestust saab ilmselt ikka taha. Sama asja kruttides on loomulikult võimalik ka autot erksamaks või aeglasemaks saada.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1789
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 325 korda
- Tänatud: 181 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Mul oli kütusekulu suur nt ja syncro angle paika keeramine tõmbas tubli 0.6l sajale vähemaks maanteel.
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Pole mingit juhendit. Vcds lahti ja rimrattast hakkad keerama millimurdosa kaupa. (Nukkvõlli rihmaratta poldid enne lahti muidugi)
Siis keerad ja vaatad ja keerad ja vaatad ja kui lõpuks oled nullis või sellele piisavalt lähedal kuni rahul oled ja siis nii jätad.
Ongi kogu teadus
Päris tüütu tegevus ja vahest saab 10x polte kinni ja lahti keerata enne kui paika saab :DEriti kui esimest korda teha.
Siis tundub, et keerasin ainult millimeetri, aga tegelikult on juba nii normist väljas, et ei lähe käimagi
Siis jälle poldid lahti, natuke tagasi, kõik uuesti kinni jne
Edit: Kirjeldatud meetod käib siis ühe nukaga pd mootori kohta.
Siis keerad ja vaatad ja keerad ja vaatad ja kui lõpuks oled nullis või sellele piisavalt lähedal kuni rahul oled ja siis nii jätad.
Ongi kogu teadus
Päris tüütu tegevus ja vahest saab 10x polte kinni ja lahti keerata enne kui paika saab :DEriti kui esimest korda teha.
Siis tundub, et keerasin ainult millimeetri, aga tegelikult on juba nii normist väljas, et ei lähe käimagi
Siis jälle poldid lahti, natuke tagasi, kõik uuesti kinni jne
Edit: Kirjeldatud meetod käib siis ühe nukaga pd mootori kohta.
Viimati muutis Alhambra, 03 Dets 2021, 15:48, muudetud 3 korda kokku.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Sarnane toiming on ka v6 2,5 tdi ja vist ka vanema 1.9 tdi kohta. Selle nuka sättimisega saab ka seda sättida kui ergas auto on, aga siis minu arust käivitus kehvemini. Tabeli järgi pidi keskele sättima SOOJA mootoriga.Alhambra kirjutas: ↑03 Dets 2021, 15:27 Pole mingit juhendit. Vcds lahti ja rimrattast hakkad keerama millimurdosa kaupa. (Nukkvõlli rihmaratta poldid enne lahti muidugi)
Siis keerad ja vaatad ja keerad ja vaatad ja kui lõpuks oled nullis või sellele piisavalt lähedal kuni rahul oled ja siis nii jätad.
Ongi kogu teadus
Päris tüütu tegevus ja vahest saab 10x polte kinni ja lahti keerata enne kui paika saab :DEriti kui esimest korda teha.
Siis tundub, et keerasin ainult millimeetri, aga tegelikult on juba nii normist väljas, et ei lähe käimagi
Siis jälle poldid lahti, natuke tagasi, kõik uuesti kinni jne
Edit: Kirjeldatud meetod käib siis ühe nukaga pd mootori kohta.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
V6 mootoritel ja pumbaga 1,9 mootoritel pole ise teinud, et päris kindlalt ei osanud öelda.
Selle minekuga mängitakse jah natuke, et kas kraad-paar varasemaks, aga enda omadel olen alati võimalikult null ajanud ja pole põhjust olnud teisiti panna.
Ja töösooja mootoriga jah loomulikult.
Edit: 2,5 reas mootor ka olemas jep. Seda pole ka näppida saanud
Selle minekuga mängitakse jah natuke, et kas kraad-paar varasemaks, aga enda omadel olen alati võimalikult null ajanud ja pole põhjust olnud teisiti panna.
Ja töösooja mootoriga jah loomulikult.
Edit: 2,5 reas mootor ka olemas jep. Seda pole ka näppida saanud
Viimati muutis Alhambra, 03 Dets 2021, 17:18, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Seda ma mõtlesingi, et mingit juhendit selle kohta tehasest ei ole ja järelikult ei ole seal vaja midagi arvuti järgi keerata. Nii nagu rakistega jääb, nii ongi õige. Kes teeb juhendite järgi ja kes lahmib niisama, vaba valik.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Ei saa seda asja rakistega päris nii täpselt paika. Ja mis mõttes pole juhendit? Tehasest tulevad masinad ka viltuste uste ja ebaühtlaste kerepaneelidega. See, et edasimüüja need paika ajab, ei tähenda, et sina pead mingist juhendist midagi teadma.
Ja kui keegi peaks nüüd hakkama oma ajastust paika seadma, siis ärge neid kolme polti, mis rihmaratta küljes on, jõuga üle keerake. Korra olen ise seda teinud ja ma polnud just väga õnnelik selle üle.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1789
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 325 korda
- Tänatud: 181 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Elsawin piisavalt lappad, äkki leiad üles
Ross techi lehel ka juhend olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Ei ole Elsas, lihtsalt nii seal ongi, et kaks tiiru peale mootorile ja rakised peavad sobima. Kõigil rootorpumbaga mootoritel käseb dünaamiliselt arvutiga kontrollida, ju oleks ka PD mootorite kohta kirjas midagi kui vajalik oleks.
Kunagi sai ise ka reguleeritud neid, sest mõned vist elavad autos ja vahtisid oma tunnikulu seal. Et enne oli 0.6 liitrit tunnis ja nüüd on 0.7, kõik on valesti tehtud, rihm on valesti jne.. Enam ei viitsi, saadan pikalt.
Kunagi sai ise ka reguleeritud neid, sest mõned vist elavad autos ja vahtisid oma tunnikulu seal. Et enne oli 0.6 liitrit tunnis ja nüüd on 0.7, kõik on valesti tehtud, rihm on valesti jne.. Enam ei viitsi, saadan pikalt.
Viimati muutis teet82, 03 Dets 2021, 19:31, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Tundub, et härra teet lahmib ise niisama
Rakistega paned niikuinii, endalgi need olemas, aga täiesti timmi tahad, siis ilma juhtmeta ei saa kuidagi.
Ja uue rihmaga ta ei jää kunagi täpselt sama angle mis vana rihmaga oli.
Ega arvutiga tegemine kohustuslik iseenesest ei olegi ja paljud kes ise teevad, panevadki niisama. Isegi pandud, kui polnud ei vcds'i ei rakiseid ega midagi.
Nüüd ikka katsun panna nii heaks kui võimalik.
Ja tunni ja tegelikult igasugune kulu võib erineda päris palju, mitte ainult 0, mingi olematu kogus. Lisaks käivitumine, jõudlus jne.
Minupoolt kõik ja rohkem vaielda ei viitsi Ju ma siis ei oska, aga peale vahetust pole kunagi kohe nullis olnud ja viimane lihv ikka juhtmeotsas.
Rakistega paned niikuinii, endalgi need olemas, aga täiesti timmi tahad, siis ilma juhtmeta ei saa kuidagi.
Ja uue rihmaga ta ei jää kunagi täpselt sama angle mis vana rihmaga oli.
Ega arvutiga tegemine kohustuslik iseenesest ei olegi ja paljud kes ise teevad, panevadki niisama. Isegi pandud, kui polnud ei vcds'i ei rakiseid ega midagi.
Nüüd ikka katsun panna nii heaks kui võimalik.
Ja tunni ja tegelikult igasugune kulu võib erineda päris palju, mitte ainult 0, mingi olematu kogus. Lisaks käivitumine, jõudlus jne.
Minupoolt kõik ja rohkem vaielda ei viitsi Ju ma siis ei oska, aga peale vahetust pole kunagi kohe nullis olnud ja viimane lihv ikka juhtmeotsas.
Viimati muutis Alhambra, 03 Dets 2021, 19:44, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Ma lihtsalt väidan, et tehase poolt ei olegi ette nãhtud seal midagi reguleerida. Kui keegi mingi PD teema teeb, siis kohe kõik spetsialistid kohal, et kas ikka arvitiga vaadati jne.. Ärge siis levitage valeinfot, mõni lähebki töökotta meeste närve sööma oma torsiooni jutuga.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Tänapäeval tulebki töökojas täpselt rääkida mis sa tahad. Veel parem oleks kui ise ette ka näitad, sest paljud kohad ei pruugi niisama aru saada asjast.teet82 kirjutas: ↑03 Dets 2021, 20:15 Ma lihtsalt väidan, et tehase poolt ei olegi ette nãhtud seal midagi reguleerida. Kui keegi mingi PD teema teeb, siis kohe kõik spetsialistid kohal, et kas ikka arvitiga vaadati jne.. Ärge siis levitage valeinfot, mõni lähebki töökotta meeste närve sööma oma torsiooni jutuga.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Aru ei saa. Mehaaniline vahetus. Mida koguaeg nokite oma arvutiga? Tule ,teen hammasrihma vahetust läbi arvuti. No tore.Ehk saite Mõnitusest arvamist. Julgen Tehnilises foorumis küsida.kas teet82 ja jaanus on minuga ühel nõul. Oleme Auto teadlikud. Tahame SÕITA autoga. Mitte ,et arvuti kaabel on taga,ja mitte et on koguaeg taga . Olen teatus firmas. Auto. Sellegi Seoses on minul enda arvamine..
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Kindlasti paneb mõni mees ka kõrva järgi selle ajastuse ideaalselt paika, aga arvutiga on seda lihtsam teha. Muidugi töötab auto ka ilma selle "peenhäälestuseta", aga töötamisel ja töötamisel on vahe sees. Mõnda ei häiri isegi see kui mõni silinder teistega koostööd ei tee, aga samas mõnda häirib juba see kui ajastus on kraadi võrra nihkes.t6nis3 kirjutas: ↑03 Dets 2021, 21:25 Aru ei saa. Mehaaniline vahetus. Mida koguaeg nokite oma arvutiga? Tule ,teen hammasrihma vahetust läbi arvuti. No tore.Ehk saite Mõnitusest arvamist. Julgen Tehnilises foorumis küsida.kas teet82 ja jaanus on minuga ühel nõul. Oleme Auto teadlikud. Tahame SÕITA autoga. Mitte ,et arvuti kaabel on taga,ja mitte et on koguaeg taga . Olen teatus firmas. Auto. Sellegi Seoses on minul enda arvamine..
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 25 Nov 2021, 10:07
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Aga kas oskate soovitada, kes Tartus teeks seda peenhäälestust?
Keegi soovitas Diislikeskust, aga sealt öeldi, et tuleb kõik esiots uuesti lahti võtta ja umbes samasuur töö nagu rihmavahetus. Ei kõla nagu peenhäälestus.
Selles videos, mis siia postitati, näis ka pigem nagu selline töö, et lammutama pole vaja hakata.
Keegi soovitas Diislikeskust, aga sealt öeldi, et tuleb kõik esiots uuesti lahti võtta ja umbes samasuur töö nagu rihmavahetus. Ei kõla nagu peenhäälestus.
Selles videos, mis siia postitati, näis ka pigem nagu selline töö, et lammutama pole vaja hakata.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1789
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 325 korda
- Tänatud: 181 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Mõnes asutuses ikka kliendi soovid rahuldatakse, võid minna näiteks forssi, seal saad kindlasti peenhäälestuse.
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Kui rihm on ühe hamba võrra nihkes...
Aru ei saa sellest,et kui uus rihm on ju Uus, siis läheb ta sinna,kus teda oodatakse. Nimelt , kui mainiti rihma ,,venimist,, siis vahetusega see pseudo probleem ka kaob. Teiseks aru ei saa. V. võlli hammakas ,pumba hammakas ,ja nukkvõlli hammakas istuvad oma võlli otsas,nagu nemad tehasest tulid. Kui tahetakse muuta kolme poldi lahti keeramisega pumba nurka ,on see siiski teine teema. Rihma vahetus ei puutu siia . Rihma ,,venimisega,, seoses on selline teoreetiline lahendus,et siis jääb süüde hilisemaks. Käib pehmemalt,kuid ka kiirendus on nõksa ,natuke tuimem. Aga see on teooria.Seega. Peale rihma vahetust taastatakse originaal olukord. Rääkides siis arvutist. No tõesti aru ei saa,kui rauatükk on paigas,mida see arvuti siis aitab? Elektroonika,jah. See on teine maailm.