VW Golf mk2 GT 1.8->1.8T - 1988 - RTSK

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
RTSK
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Jaan 2020, 23:35
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda

VW Golf mk2 GT 1.8->1.8T - 1988 - RTSK

Lugemata postitus Postitas RTSK »

Tervist Volkariklubi rahvas!

Olen palju jälginud teiste ehitusi ja toimetamisi. Lõpuks otsustasin, et teen ikkagi enda teema ka siia, kuna mul juba üks valge Golf 2 GT ostetud sai eelmise aasta suvel.
Auto ise oli ostes täiesti originaal seisus ja vahepeal oli lausa mõttes teha vanasõidukiks. Sõites sain aru, et originaal vedrustusega ikka ei kannata ringi rännata. Esimese modifikatsioonina saigi @Asko käest coiloverid ja need alla kruvitud. Seejärel leidsin uued veljed, kuna originaal plekkvelg oli jube väike(14") ja selleks, et ülevaatuselt läbi saada pidin nagunii rehvid ära vahetama.
Autol on kella järgi 152k läbisõit ja kulumismärkide puudumine viitab ka sellele sarnasele kilometraažile. Kui vedrustus oli hea ja velg all, siis sai selgeks, et rool on jube kaugel, niiet ostsin sportrooli. Minu käes on auto sõitnud võibolla natuke üle tuhande kilomeetri ja seisab enamus ajast, kuna kütusekulu jääb kuhugi 12l per 100km juurde ja sellise jöunumbri(66kw) juures ei ole see mitte kuidagi väärt. Ehk siis tuli vajadus millegi võimsama järgi. Kunagi sai sõidetud isegi ühe vr6 mk2ga, hääle poolest väga äge masin aga see tegi auto imelikult raskeks ja polnud ikka päris õige minumeelest. 1.8T oli järgmine valik ja täpselt seda ma otsima hakkasingi. Mitu kuud igapäevast otsimist sattusin ühe VW Bora peale mida olin varem ka auto24s müügil näinud, aga see kord oli tegu oksjoniga. Käisin autot enne oksjoni lõppu vaatamas ka, mootoripoolest kõik nagu toimis ja eriti uhkeks tegi asja see, et Boral oli juba 132kw mootor peal.
Oksjon võidetud, tõin auto koju ära ja nüüd siis päev hiljem on autol esiots maas ja armatuur välja võetud, et saaks konditsioneeri kätte.

Mootorivahetusega seoses on mul väga palju küsimusi
Mis mootri ja kastikäppasid peaks kasutama? Bora mootorikood on AWP ja kast on 02m, plaan oleks kasutada seda sama 02m kasti(jah ma tean, et viiene kast oleks kergem ja parem aga kuna mul juba on 02m olemas siis kasutaks selle ära lihtsalt)
Juhtmemajandus tuleb ka ise vist aretada?? Kuna golfi aastaarvu(1988) järgi on tal CE1 juhtmestik ja see ei ühendu kuidagi uuema mootoriga.
Äge oleks kui saaks püsika ka golfi üle tõsta.
Kas Bora pedalboxi saab kruvida otse golfi külge? Kuna nagu ma aru saan, siis bora on hüdraulilise siduriga, mitte trossiga nagu golf algselt on.
Ideaalis võiks jääda golfi kellaplokk ja sellega tekib veel omakorda miljoneid küsimärke. Ei tea mis on saanud @Markko projektist kus tegi CAN peal toimiva golf 2 kellaploki, see teoorias peaks päris hästi istuma golfi millel 1.8t vahel.
Kui keegi on tegelenud varem 1.8T swapiga mk2 siis oleks väga huvitatud rääkima sellel teemal mõne targemaga.

Üks pilt kah kõnealusest Golfist
24F1C777-63E1-4483-BD39-08E3C2249627.jpeg
Viimati muutis RTSK, 09 Sept 2022, 10:54, muudetud 3 korda kokku.

Sellel teemal on 29 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Huviliste autod”