Tere tere.
Ehk oskab keegi teadjam õelda, kust edasi otsida viga. Golf 2, 1.6 bensukas 51kw. Genekas lakkas töötamast, aku tuli kustus töötava mootoriga. Akule tuleb pinge peale 8-10v ehk siis ei tule peale. Sai uus pingeregulaator, natuke aega oli ok 14,5 v tuli akule peale, ja hakkasid sõidu ajal tuled hääbuma, näidikud (bens ja temp) langema. Samamoodi, aku tuli ei hakanud põlema. Sai siis aleklenast taastatud, kontrollitud genekas võetud. Kõik hea, toimis, ja sama jama, lihtsalt kõik tuled hääbusid ja näidikud kukkusid alla. Kahjuks sai just multimeetril ka aku otsa seega pinget ei saanud mõõta. Mida edasi? misasi veel võib sellist nalja teha? Süüte sissekeeramisel akutuli põleb, kui mootor seisab.
Golf 2 geneka/aku jama
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Golf 2 geneka/aku jama
Tere ise ka.
Ei ole aru saada kus punktist pinget mõõdetud sai. Ainult akult või ei olnud ka generaatori plussklemmil õiget pinget.
Jutust jääb mulje et plussiahelas generaatori klemm- starteri klemm -aku klemm toimub midagi. Juhe seest ära mädanenud, hülss otsas lahti vms. Liigutamise peale geneka kallal toimetades saab korraks mingi ühenduse.
Soovitan mõõta pinget generaatori plussklemmi ja aku plussklemmi vahel probleemsituatsioonis.
Endal on olnud probleem ka generaatori ja mootori vahelise ühendusega ühel autol mida vist oli soolavannis leotatud. Generaatori kõigi ühenduste vahel korralik oksiid.
Ehk siis testrisse uus patarei, auto akusse vool, tester pihku ja töötava mootoriga erinevate ühenduste vahelist pinget mõõtma. Generaatori plussi ja aku plussi vahel ei tohi märgatavat pingelangu korralike ühenduste korral olla. Sama jutt massi ahelas generaatori, mootori ja aku vahel.
Ja see oleks ülimalt kahtlane et kaks generaatorit pluss üks regulaator järjest surevad.
Endale nagu meelde jäänud et tolle aja volkarit generaatorid ei lasknud enamasti ennast häirida ka puuduvast ergutuse ahelast. Korraks pisut pöördesse ja enamasti oli laadimine olemas.
Ei ole aru saada kus punktist pinget mõõdetud sai. Ainult akult või ei olnud ka generaatori plussklemmil õiget pinget.
Jutust jääb mulje et plussiahelas generaatori klemm- starteri klemm -aku klemm toimub midagi. Juhe seest ära mädanenud, hülss otsas lahti vms. Liigutamise peale geneka kallal toimetades saab korraks mingi ühenduse.
Soovitan mõõta pinget generaatori plussklemmi ja aku plussklemmi vahel probleemsituatsioonis.
Endal on olnud probleem ka generaatori ja mootori vahelise ühendusega ühel autol mida vist oli soolavannis leotatud. Generaatori kõigi ühenduste vahel korralik oksiid.
Ehk siis testrisse uus patarei, auto akusse vool, tester pihku ja töötava mootoriga erinevate ühenduste vahelist pinget mõõtma. Generaatori plussi ja aku plussi vahel ei tohi märgatavat pingelangu korralike ühenduste korral olla. Sama jutt massi ahelas generaatori, mootori ja aku vahel.
Ja see oleks ülimalt kahtlane et kaks generaatorit pluss üks regulaator järjest surevad.
Endale nagu meelde jäänud et tolle aja volkarit generaatorid ei lasknud enamasti ennast häirida ka puuduvast ergutuse ahelast. Korraks pisut pöördesse ja enamasti oli laadimine olemas.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...