VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 29 Apr 2012, 20:41
- Auto: Golf 5. variant TSI 2007 1,4 103 kw bens
- Asukoht: Keila
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Mida arvate, mida silmas pidada selle masina ostmisel? Kas mootor on ketiga? Kui pikk võib olla eluiga? Üks proff remondimees ütles mulle, et ei soovita TSI mootoreid, Tema töökoja värava taga pidi neid juba 3 tükki virnas olema. Pidid 140 000 jooksma ja kõik ja keti vahetus pidavat väga ränk ettevõtmine olema..... Millised on veel nõrgad kohad? Kere tundub 6. põlvkond.
-
- Veteran
- Postitusi: 1207
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 53 korda
- Kontakt:
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
No ei tea....
Mul TSI. 1.8 118kw CDAA (väidetavalt kõige viletsam VAG-i TSI mootor!) mootoriga.
Kohe on 255 tuhat ees. Pole tal häda midagi.
Lasen teist sama palju veel otsa kui õnnestub...
Mul TSI. 1.8 118kw CDAA (väidetavalt kõige viletsam VAG-i TSI mootor!) mootoriga.
Kohe on 255 tuhat ees. Pole tal häda midagi.
Lasen teist sama palju veel otsa kui õnnestub...
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Ma üldse ei suuda enam volkarit kuskilt otsast soovitada.
Osta mõni japs, või volvo.
Osta mõni japs, või volvo.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 29 Apr 2012, 20:41
- Auto: Golf 5. variant TSI 2007 1,4 103 kw bens
- Asukoht: Keila
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Kunagi sõitis üks blond mulle esiukse sisse. Oleksin surnud, kui sel hetkel japsis oleks ise istunud. Teine õnnetu rammis mind forresteriga libedaga. Mul oli Temast väga kahju. Proovinumber alles Tal ees.....Tema paberkere sai hirmsasti viga. Volvot võiks mõelda, kuid remont on liiga kallis, ma arvan.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Mis autoga sa ise olid siis?vinnipuhh kirjutas: ↑26 Dets 2021, 22:39 Kunagi sõitis üks blond mulle esiukse sisse. Oleksin surnud, kui sel hetkel japsis oleks ise istunud. Teine õnnetu rammis mind forresteriga libedaga. Mul oli Temast väga kahju. Proovinumber alles Tal ees.....Tema paberkere sai hirmsasti viga. Volvot võiks mõelda, kuid remont on liiga kallis, ma arvan.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Karikas sai täis. Viimane piisk on kindalaekas asuv airbagi lüliti mida mitte keegi ei ole kasutanud, aga üles ütles sellegi eest.
Eks japsid on ka ennast kere poolest parandanud. Aga remontida on kallim kuid kestavad tehnikapoolest paremini.vinnipuhh kirjutas: ↑26 Dets 2021, 22:39 Kunagi sõitis üks blond mulle esiukse sisse. Oleksin surnud, kui sel hetkel japsis oleks ise istunud. Teine õnnetu rammis mind forresteriga libedaga. Mul oli Temast väga kahju. Proovinumber alles Tal ees.....Tema paberkere sai hirmsasti viga. Volvot võiks mõelda, kuid remont on liiga kallis, ma arvan.
Oleks pidanud täpsustama, et kas toyota või subaru. Eks esimesega ole natuke igavam sõita, aga selle eest väga muret ei ole.
Just nimelt bensukad mõlemad. Dislasid ma ei suuda ühegi uuema masina peal soovitada.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
B7-l mitmel siin see minestanud, vahetus kodus garaažis 10min, enda omalgi tegin
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Ilmselt on jutt sellest sõidukist? https://www.auto24.ee/soidukid/3625260vinnipuhh kirjutas: ↑26 Dets 2021, 21:23 Mida arvate, mida silmas pidada selle masina ostmisel? Kas mootor on ketiga? Kui pikk võib olla eluiga? Üks proff remondimees ütles mulle, et ei soovita TSI mootoreid, Tema töökoja värava taga pidi neid juba 3 tükki virnas olema. Pidid 140 000 jooksma ja kõik ja keti vahetus pidavat väga ränk ettevõtmine olema..... Millised on veel nõrgad kohad? Kere tundub 6. põlvkond.
Mootor on ketiga. Eluiga sõltub kuidas auto eest hoolitsetud. TSI mootoreid üldse mitte soovitada on suht üldistamine kuna Mk7 alates on täiesti normaalsed rihmaga TSI-d.
Kere on Mk5.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Jah tegelt ei ole sellel ketiga mootoril ka midagi väga viga.
Mulle soovitati sama mootorit mis ilma gaasita peaks olema kas 92kw või 90kw.
Võid julgelt mu masinat ka vaatama tulla. Tegelt ei ole üldse midagi halba öelda. Ametlikku kuulutust ei ole, aga müügimõtted on küll.
Mulle soovitati sama mootorit mis ilma gaasita peaks olema kas 92kw või 90kw.
Võid julgelt mu masinat ka vaatama tulla. Tegelt ei ole üldse midagi halba öelda. Ametlikku kuulutust ei ole, aga müügimõtted on küll.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Ei tea kust otsast see keti vahetus nii ränk ettevõtmine on, kui mul kunagi 1.2TSI'l garantii korras vahetati, siis jäi mulje, et jupid ja töö ei maksnud oluliselt rohkem kui hammasrihva vahetus (ise ei maksnud, aga arvel oli kirjas). Usutavasti on selle aja TSIdel mida vaatad, tänaseks juba üsna korralik läbisõit seljas ja sõidavad ju. Tundub, et sa sattusid mõne vanakooli mehe juurde (eks siin foorumis ole ka mõni selline) kes ütleb, et ainuõige mootor on vabalthingav diisel.
-
- Huviline
- Postitusi: 597
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Ei saa ka aru, et mis seal ränka on ketivahetuses. Kui on vaja, siis vahetad ära ja ongi tehtud ju
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 29 Apr 2012, 20:41
- Auto: Golf 5. variant TSI 2007 1,4 103 kw bens
- Asukoht: Keila
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Jah, ma just broneerisin selle masina endale. Huvitav, mu tütrel on 7. golf TSI bens aastast 2017 ja pidi ka ketiga olema millal nad siis nendel Tsi-del jälle rihma peale tagasi läksid??? Ja kui suure läbisõidu tagant seda ketti vahetama peab?siLc kirjutas: ↑27 Dets 2021, 08:37Ilmselt on jutt sellest sõidukist? https://www.auto24.ee/soidukid/3625260vinnipuhh kirjutas: ↑26 Dets 2021, 21:23 Mida arvate, mida silmas pidada selle masina ostmisel? Kas mootor on ketiga? Kui pikk võib olla eluiga? Üks proff remondimees ütles mulle, et ei soovita TSI mootoreid, Tema töökoja värava taga pidi neid juba 3 tükki virnas olema. Pidid 140 000 jooksma ja kõik ja keti vahetus pidavat väga ränk ettevõtmine olema..... Millised on veel nõrgad kohad? Kere tundub 6. põlvkond.
Mootor on ketiga. Eluiga sõltub kuidas auto eest hoolitsetud. TSI mootoreid üldse mitte soovitada on suht üldistamine kuna Mk7 alates on täiesti normaalsed rihmaga TSI-d.
Kere on Mk5.
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 906
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 41 korda
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Korrapäraselt autot hooldada, küll siis kett ka kestab. Ei vahetata seda ketti LS pealt. Annab heliga endast märku käivitusel kui vajab vahetust.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
EA211 1.4TSi ja 1.5TSi on rihmaga. Golf MK7 peaks olema ikka rihmaga mitte ketiga, EA111 mis ketiga topiti Golf MK6/Jetta/Passat B6 peale.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 29 Apr 2012, 20:41
- Auto: Golf 5. variant TSI 2007 1,4 103 kw bens
- Asukoht: Keila
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Tundub, et antud isend on saanud mingi aeg mootorivahetuse, sest Vin-decoder näitab sellele autole hoopis 1,6 85kW mootorit...Lähen ja uurin , mis aastal see vahetus tehti, ja mis on uus mootorikood.....
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
1.4 TSI 103kW ketiga mootori kood on BMY. Sama asi on kirjas ka MNT päringus selle auto numbrimärgile. Avalikke VIN dekoodereid ei tasu pimesi usaldada.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Ketist ja hammasrihmast. Sellega on nagu moega, mingi aeg tulevad uuesti moodi kaheksakümnendad, siis üheksakümnendad...Autodega oli nii. Alguses tehti ketiga mootoreid, kett oli lai ja tugev, näiteks MB W124 kett kestis ikka pool miljonit ja rohkem. Siis hakati hammasrihma autodele panema, need kestsid alguses alla ja hiljem üle sajatuhande. Siis tuli keegi jälle mõttele hakata ketiga mootoreid tegema, aga kett tehti kitsas ja nõrk. Varsti selgus, et seda tuleb vahetada nagu hammasrihma, umbes sajatuhande kandis. Veel kippusid ketid mingitel autodel venima ja mootor ei tahtnud hästi käivituda ja töötada (meenub näiteks Nissan). Nüüd viimastel aastatel tekib juurde jälle hammasrihmaga mootoreid. Areng käib spiraalina. Varsti tulevad jälle ketiga mootorid, kui sisepõlemismootor enne hingusele ei lähe
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 29 Apr 2012, 20:41
- Auto: Golf 5. variant TSI 2007 1,4 103 kw bens
- Asukoht: Keila
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Golf variant 1,4 bens.103 kW TSI autom.12.2007.
Kui mu tütrel on 1,4 ja 92 kW TSI, siis mille arvelt sellel on 103 kW ? Kas turbo on teistsugune, või ongi topelt turbo, nagu siin keegi mainis mõnedel olevat? On siin kedagi kes oskaks BMY koodiga mootori kohta muljeid jagada?