B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Tervist!
Olen omale uut autot otsimas ja vajan natuke abi, et selgusele jõuda. Lugesin siin mitmeid vanemaid teemasi aga peas on siiski kõik segamini ja valida on raske. Sõidan hetkel c6 3.0 quattroga. Probleem aga selles, et mul on väga lühikesed otsad ja antud olukorras tundub 3 liitrise auto pidamine lollus.(mis hakkab juba välja näitama ka tehnilise poole pealt) Sõidan igapäevaselt 2km tööle äärelinnast. Enamus sõite on Tartu linnas sees. Nädalavahetusel sõidan maale 100km edasi-tagasi. Ütlen ausalt, et olen siini alati diisli mees olnud ja mulle meeldib ka vajutada.
Hetkel on sellised isendid silma jäänud:
https://www.auto24.ee/3265199
https://www.auto24.ee/3622893
https://www.auto24.ee/2700144
Ma tean, et need on väga erinevad autod kui võtrelda just GTE ja neliveoline 2.0TSI. Olin varem üsna kindel, et 2.0TSI ja nelivedu on minu teema aga mida rohkema seda GTE-d vaatan seda rohkem ta mulle meeldima hakkab. Kardan ainult seda akut ja elektoonikat. Lugesin siit ka miskit 8 aastse garantii kohta GTE puhul? Kas see tõesti peab paika?
Igatahes loodan arvamusi kuulda ja ehk teeb see minu otsustamise lihtsamaks. Ahjaa, keegi võiks sõna võtta ka alltrack vedrustuse kohapealt. Ma saan aru, et tegemist on elektriliselt reguleeritava nö. tavavedrustusega?
Olen omale uut autot otsimas ja vajan natuke abi, et selgusele jõuda. Lugesin siin mitmeid vanemaid teemasi aga peas on siiski kõik segamini ja valida on raske. Sõidan hetkel c6 3.0 quattroga. Probleem aga selles, et mul on väga lühikesed otsad ja antud olukorras tundub 3 liitrise auto pidamine lollus.(mis hakkab juba välja näitama ka tehnilise poole pealt) Sõidan igapäevaselt 2km tööle äärelinnast. Enamus sõite on Tartu linnas sees. Nädalavahetusel sõidan maale 100km edasi-tagasi. Ütlen ausalt, et olen siini alati diisli mees olnud ja mulle meeldib ka vajutada.
Hetkel on sellised isendid silma jäänud:
https://www.auto24.ee/3265199
https://www.auto24.ee/3622893
https://www.auto24.ee/2700144
Ma tean, et need on väga erinevad autod kui võtrelda just GTE ja neliveoline 2.0TSI. Olin varem üsna kindel, et 2.0TSI ja nelivedu on minu teema aga mida rohkema seda GTE-d vaatan seda rohkem ta mulle meeldima hakkab. Kardan ainult seda akut ja elektoonikat. Lugesin siit ka miskit 8 aastse garantii kohta GTE puhul? Kas see tõesti peab paika?
Igatahes loodan arvamusi kuulda ja ehk teeb see minu otsustamise lihtsamaks. Ahjaa, keegi võiks sõna võtta ka alltrack vedrustuse kohapealt. Ma saan aru, et tegemist on elektriliselt reguleeritava nö. tavavedrustusega?
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Üsna erinevad autod jah. Mul oli umbes sarnane dilemma. Hea meelega oleks võtnud GTE Alltracki Aga kahjuks sellist kombot ei ole. GTEga saaks sina oma sõitude juures pea täielikult elektriga hakkama. Samas see akuvärk ja süsteemid veidi hirmutavad jah. Tavabensukas on ses mõttes üsna muretu. Kulu on muidugi hoopis teisest puust võrreldes GTEga. Vedrustus on Alltrackil elektromehhaaniline ehk kliirens ei muutu, aga jäikus muutub. Kui süsteem toimib, siis on ta väga mõnus sõita. Amordid on üsna kallid, aga need ikka kestavad ka. Mina valisin Alltracki kuna tahtsin nelikvedu, rammu on ja kliirens veidi kõrgem. Ei ole pidanud siiamaani ostu kahetsema. Aga arvan, et oleksin GTEga ka rahul
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 347
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 53 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Kui oma raha oleks mängus, siis nendest kolmeks valiks selle musta Alltracki (oleks vaid diisel, siis läheks isegi vaatama ja endale hankima ), minu arvates on see nendest kõige meeldivama värvi, sisu ja lisade komboga. Lisan veel, et minu mõttemaailm elektriga seoses on ilmselt liiga hall ja kusagile X aastasse kinni jäänud ning tundub, et see sääst mida jooksvalt elektriga sõitmise arvelt saad, maksad hiljem ja korraga mingi akudega seotud probleemi lahendamisega tagasi.
Päev on lühike, kuid ööbik.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
GTE on lühidas perspektiivis madalamate ülalpidamiskuludega, kuid pikemas perspektiivis ei tea ju täna siinmail ilmselt keegi mis see VW Akupaki mahtuvus 250k km järel on. Tõenäoliselt ei juhtu temaga midagi hullu ja SOH võiks olla 75+%. Uue aku hinnaks on ca 12k €, samas järelturul on soodsamad ja tõenäoliselt tekib neid veel juurde. Siin üks ebay näide 14km sõitnud akust - https://www.ebay.de/itm/193174416935?ha ... Swn~tdsa4g
GTE tasub ära ainult sellisel juhul kui laed teda puhtalt koduvõrgust. Avalikes laadijates laadimine on mõttetu, sest laadimisvõimsuseks max 3,7kw (AC) ja sa hakkad lisaks tarbitud energiale ajatasu maksma. Kindlasti arvesta ka sellega, et suurema läbisõiduga GTE-le on selle sama akuküsimuse tõttu ilmselt väga keeruline ostjat leida.
Alltrack on lihtsalt janusem ja nelikveoga seoses on ülalpidamiskulud suuremad, samas sõidurõõm peaks garanteeritud olema ning praeguse ilmaga ostes ei kahtleks hetkekski. Kahest viidatust valiks mina ka musta, just varustuse ja heleda sisu pärast. Tulevikus jällegi lihtsam realiseerida, sest heleda sisu ja el istmetega liigub vähe. Mootor peaks ka suht pommikindel olema kui korrektselt hooldada.
GTE tasub ära ainult sellisel juhul kui laed teda puhtalt koduvõrgust. Avalikes laadijates laadimine on mõttetu, sest laadimisvõimsuseks max 3,7kw (AC) ja sa hakkad lisaks tarbitud energiale ajatasu maksma. Kindlasti arvesta ka sellega, et suurema läbisõiduga GTE-le on selle sama akuküsimuse tõttu ilmselt väga keeruline ostjat leida.
Alltrack on lihtsalt janusem ja nelikveoga seoses on ülalpidamiskulud suuremad, samas sõidurõõm peaks garanteeritud olema ning praeguse ilmaga ostes ei kahtleks hetkekski. Kahest viidatust valiks mina ka musta, just varustuse ja heleda sisu pärast. Tulevikus jällegi lihtsam realiseerida, sest heleda sisu ja el istmetega liigub vähe. Mootor peaks ka suht pommikindel olema kui korrektselt hooldada.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Kuigi must värv endale üldiselt ei meeldi ja värvivalikus oleks üks viimaseid, siis antud valikust võtaks musta. Plussidena on sel Webasto, konks ja nahksisu. Pole ka nahafänn, see on parajalt umbne pikalt istudes, kuid lihtne hooldada ja see Alltrack riidest sisu näeb kehva välja.
Teisel Alltrackil küll Dunaudio, kuid mustal kokkuvõttes parem varustus.
El.amordid, nagu kirjeldati juba, siis saab jäikust reguleerida, ei muud. 2.0TSI moto korral on see standardvarustuses. Kliirens siis nõksa ka madalam, kui tavaliste amortidega versioon.
Teisel Alltrackil küll Dunaudio, kuid mustal kokkuvõttes parem varustus.
El.amordid, nagu kirjeldati juba, siis saab jäikust reguleerida, ei muud. 2.0TSI moto korral on see standardvarustuses. Kliirens siis nõksa ka madalam, kui tavaliste amortidega versioon.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Siin on puhtalt eelistuse küsimus. Alltrack ja 2.0 TSI annavad neliveo eelise, kuid ilmselt rahaliselt kütusekulus jms ei võida võrreldes praegusega. Muus osas on tegu hea ja küllaltki vastupidava autoga.
Kui kodus ja/või tööl on auto laadimise võimalus, siis vähemalt "kütusekuludelt" säästad GTE-ga märgatavalt. Meil on 2015 ja 160 000 km sõitnud variant ja ühe laadimisega sõidab parimatel päevadel endiselt 50 km kanti ära. Pikaajalist akude eluiga on raske hinnata kuna autod pole veel nii vanad, aga nagu eelnevalt oli näha, siis pole ka akuvahetus kõige hullem kulu. Mulle endale hakkas GTE-ga sõites elekter nii meeldima, et praeguseks on pea aasta juba igapäeva auto täiselektriline ja nö tagasi ei plaani minna.
Ehk kokkuvõttes mõtle oma vajadused läbi ja tee otsus selle põhjal.
GTE kasutuskogemusest kirjutasin ise siin pikemalt:
Kui kodus ja/või tööl on auto laadimise võimalus, siis vähemalt "kütusekuludelt" säästad GTE-ga märgatavalt. Meil on 2015 ja 160 000 km sõitnud variant ja ühe laadimisega sõidab parimatel päevadel endiselt 50 km kanti ära. Pikaajalist akude eluiga on raske hinnata kuna autod pole veel nii vanad, aga nagu eelnevalt oli näha, siis pole ka akuvahetus kõige hullem kulu. Mulle endale hakkas GTE-ga sõites elekter nii meeldima, et praeguseks on pea aasta juba igapäeva auto täiselektriline ja nö tagasi ei plaani minna.
Ehk kokkuvõttes mõtle oma vajadused läbi ja tee otsus selle põhjal.
GTE kasutuskogemusest kirjutasin ise siin pikemalt:
► Näita Spoilerit
Viimati muutis KuldarA, 29 Dets 2021, 15:03, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Selle ebay kasutatud akupakiga tekib idee, kas seda pagasikatte alla ei anna peita , saab 2x 50km sõiduulatust. Kate tõuseb 20cm nagu CNG volvodel, tagateljele kangemad vedrud alla ja tuld.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Tänan väga kõiki arvamuste eest! Hetkel kaldun ise ka ikka pigem vist TSI poolele. Talvel on ikka nelivedu meie kliimas asjalik. Omasin ka ühte b7 passatit millel oli 2.0tdi 103kw ja tollega on suht võimatu kohapealt kiirelt süstida. Too isend oli kuidagi väga terava minekuga ja pidevalt käisid esirattad tühja, ehk siis veojõu kontroll aind vilkus ja kuhugi ei liikunud. Päris mitu ohtliku olukorda oli tänu sellele. See selleks.
Mind ennast ka selle halli puhul tõmbab hullult see dynaudio. Kahjuks pole õnnestunud passati peal seda kuulata, et kui hea ta siis on. Hetkel on C6 peal BOSE süsteem ja see valmistas mulle ikka väga suure pettumuse. B8 highline tava heli olen kuulanud ja see on selline okei ma ütleks. Mitte midagi erilist aga samas pole ka halb. Igatahes muusika mulle meeldib ja hindan väga head helisüsteemi.
Lisaks küsiks selle 2.0TSI kohta veel, et kas sellel on ka mingisugune emissiooni filtri sarnane asi? Keegi kunagi rääkis, et uuematel bensukatel on ka mingi filter mis ennast põletada tahab?
Mind ennast ka selle halli puhul tõmbab hullult see dynaudio. Kahjuks pole õnnestunud passati peal seda kuulata, et kui hea ta siis on. Hetkel on C6 peal BOSE süsteem ja see valmistas mulle ikka väga suure pettumuse. B8 highline tava heli olen kuulanud ja see on selline okei ma ütleks. Mitte midagi erilist aga samas pole ka halb. Igatahes muusika mulle meeldib ja hindan väga head helisüsteemi.
Lisaks küsiks selle 2.0TSI kohta veel, et kas sellel on ka mingisugune emissiooni filtri sarnane asi? Keegi kunagi rääkis, et uuematel bensukatel on ka mingi filter mis ennast põletada tahab?
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Ei ole seal miskit. Ma uhasin 100 tuh läbi ja miskit põletamist küll ei toimunud.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
162kW jah ei ole GPF-i. Uuematel 2.0 TSI 140 ja 200kW juba on.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Audi ja Bose on mingi kummaline kooslus - viimase kere Q7 peal täielik pettumus.Sander. kirjutas: ↑29 Dets 2021, 16:20 Mind ennast ka selle halli puhul tõmbab hullult see dynaudio. Kahjuks pole õnnestunud passati peal seda kuulata, et kui hea ta siis on. Hetkel on C6 peal BOSE süsteem ja see valmistas mulle ikka väga suure pettumuse. B8 highline tava heli olen kuulanud ja see on selline okei ma ütleks. Mitte midagi erilist aga samas pole ka halb. Igatahes muusika mulle meeldib ja hindan väga head helisüsteemi.
Must on igatpidi muus osas parem ka minu arust, aga see Dynaudio… ostsin pärast oma Dynaudioga B8’t (lisa heliisolatsioon tehtud) G31 kerega baierlase, HK heliga. Passati heli, eriti madalas otsas, oli märkimisväärselt parem.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Mina valiks musta. Webasto kaalub mu arust selle dynaudio ikka üle. Neid kõlareid on kõige lihtsam vajadusel vahetada. Kasvoi teed myrasummutuse ise lisaks juurde ja saad juba palju teisema heli. Lisaks mina ei tea, alltracki istmed on mulle alati
Mitte sobinud, olgugi et võivad head olla, sis meenutavad vana 05 omasi, kus kurvis pead kuskilt kinni haarama ja ära lase kuulutuse kirjelduses alltraci osas jutul mõjuda, pole seal nii eriliselt premat midagi mustast
Mitte sobinud, olgugi et võivad head olla, sis meenutavad vana 05 omasi, kus kurvis pead kuskilt kinni haarama ja ära lase kuulutuse kirjelduses alltraci osas jutul mõjuda, pole seal nii eriliselt premat midagi mustast
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Klubiline
- Postitusi: 1689
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Must Alltrack oleks õigem valik. GTE tasuks võtta vast ainult uuest peast ja hall on tavaline.
Musta hoitud ja katted isegi lävepakkudele peale pandud et kriime ei tuleks jne
Musta hoitud ja katted isegi lävepakkudele peale pandud et kriime ei tuleks jne
Viimati muutis murkamarko, 30 Dets 2021, 07:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Pead vist ikka lävekarpe silmas, mitte aknapiilareid.murkamarko kirjutas: ↑29 Dets 2021, 19:19 Must Alltrack oleks õigem valik. GTE tasuks võtta vast ainult uuest peast ja hall on tavaline.
Musta hoitud ja katted isegi piilaritele peale pandud et kriime ei tuleks jne
-
- Klubiline
- Postitusi: 1689
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Tänud parandamast.
murf kirjutas: ↑29 Dets 2021, 19:36Pead vist ikka lävekarpe silmas, mitte aknapiilareid.murkamarko kirjutas: ↑29 Dets 2021, 19:19 Must Alltrack oleks õigem valik. GTE tasuks võtta vast ainult uuest peast ja hall on tavaline.
Musta hoitud ja katted isegi piilaritele peale pandud et kriime ei tuleks jne
- martin333
- Huviline
- Postitusi: 347
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 53 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Ma jäin seda musta Alltracki veel vaatama ja nägin tagaluugi sulgemisnupu pildi pealt kerget roostealget. Eeldan, et tegu esinduse ajalooga autoga ja saab selle rooste keregarantii raames korda teha.
Viimati muutis martin333, 30 Dets 2021, 08:53, muudetud 1 kord kokku.
Päev on lühike, kuid ööbik.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Ma väga tänan kõiki kaasamõtlejaid! Tänaseks üsna selge, et ilmselt tuleb ikka TSI. Nagu keegi siin mainis, siis GTE julgeks ilmselt ainult uuena võtta.
Mind ennast sümpatiseerib ka kindlasti must rohkem oma välimuse ja sisustuse poolest juba. Tuleb peale aastavahetust Tallinna matk ette võtta ja minna oma silmaga üle kaeda. Kindluse mõttes ilmselt tahaks ikka külastada ka möllerit ja auto lasta üle kontrollida, kui valik selge. Või oskab keegi Tallinnas soovitada mingit asjalikku kohta veel kuhu võiks pöörduda?
Mõnusat aastavahetust kõigile!
Mind ennast sümpatiseerib ka kindlasti must rohkem oma välimuse ja sisustuse poolest juba. Tuleb peale aastavahetust Tallinna matk ette võtta ja minna oma silmaga üle kaeda. Kindluse mõttes ilmselt tahaks ikka külastada ka möllerit ja auto lasta üle kontrollida, kui valik selge. Või oskab keegi Tallinnas soovitada mingit asjalikku kohta veel kuhu võiks pöörduda?
Mõnusat aastavahetust kõigile!
- sygnus
- Huviline
- Postitusi: 262
- Liitunud: 02 Sept 2011, 21:07
- Telefon: +37256883021
- Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 M54B30 SMG '03
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
DynAudio on Passatil väga okei. Tavaline helisüsteem ei ole minu jaoks võrreldav DynAudioga, et mitte öelda suisa kohutav on.
Kui Sa just eramajas või ridaelamus ei ela, siis Passati Webasto ilma lisasoendi telefonilt juhtimise võimaluseta on paras naljanumber. Tehase Webastole esinduses telefonilt juhtimise võimaluse paigaldamine maksab ca 700-800 eurot.
Müügieelset kontrolli osas pöördu näiteks Vagremi poole, www.vagrem.ee või siis forss / flameko autohooldus.
Kui Sa just eramajas või ridaelamus ei ela, siis Passati Webasto ilma lisasoendi telefonilt juhtimise võimaluseta on paras naljanumber. Tehase Webastole esinduses telefonilt juhtimise võimaluse paigaldamine maksab ca 700-800 eurot.
Müügieelset kontrolli osas pöördu näiteks Vagremi poole, www.vagrem.ee või siis forss / flameko autohooldus.
Viimati muutis sygnus, 30 Dets 2021, 10:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Niipalju ka veel, et ära sealt kuulutustest neid kütusekulu numbreid liiga tõsiselt võtta, lihtsalt, et pärast pettuma ei peaks Oleneb muidugi sinu sõitudest, aga suvel jääb keskmine tõenäoliselt 8,.. kanti ja talvel pigem 9-10 ja üles. Mul oli kogu suve keksmine 7,8l/100 aga trippisin palju Eestis ringi ka ja pigem rahulikuma sõidustiiliga. Nüüd talvel pea ainult linna lastes ja üsna tihti ESC off seades, siis viimane paak oli vist 12,6 vms Nii et eks võtab kuda vajutad. Aga väikelinnas kilomeetreid väga ei kogune ka, nii et pole lugu.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Nonii, praegusel ajal maksab see kätte kui kiirelt ei tegutse. Suhtlesin musta Passati müüjaga ja auto on juba broneeritud kahjuks. Keegi jõudis juba ette. Kahju.
Ilmselt lähen vaatan siiski sellele hallile ka korraks otsa ja mõtlen mis edasi saab. Webasto puudumine on muidugi tõesti suureks miinuseks.
Kütusekulu kohalt olen sellega arvestanud. Praegune 3.0tdi võtab ka samapalju nende lühikeste otsadega.
Ilmselt lähen vaatan siiski sellele hallile ka korraks otsa ja mõtlen mis edasi saab. Webasto puudumine on muidugi tõesti suureks miinuseks.
Kütusekulu kohalt olen sellega arvestanud. Praegune 3.0tdi võtab ka samapalju nende lühikeste otsadega.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Halli võid omarahuks vaadata aga täna olma webata autot osta oleks nali mul 1.8 tsi webaga ja no kurja -20 ilmadega ikka mõtlesin da fakk nagu paar minti ja tuba soe ja klaasid puhtad ja nägu nalja täis. Ahi pole ainult diislile, bena peal paistab veel mugavam asi
Viimati muutis miilits, 30 Dets 2021, 13:21, muudetud 1 kord kokku.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Eks see Weba on selline asi, et kuni seda pole, seni saad kah rahulikult elatud. Aga kui juba 1x on, siis pärast on raske ilma hakkama saada.
4wd on suht sama teema. Alltrackiga sai nii ära harjutud, et hetkel on ikka raske leppida tõsiasjaga, et selles pudrus tuleb ainult esiveoga sumada. Lohutan end sellega, et nüüd Weba, seda varem polnud
4wd on suht sama teema. Alltrackiga sai nii ära harjutud, et hetkel on ikka raske leppida tõsiasjaga, et selles pudrus tuleb ainult esiveoga sumada. Lohutan end sellega, et nüüd Weba, seda varem polnud
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Mul oli B7 passatil puldiga webasto ja no oli tõesti mugav aknast panid 10 minti enne webasto käima ja autosse minnes oli tuba soe. Samas ongi see, et ei tahaks peale quattro Audit enam esiveolisele minna.(esiveoliste valik tunduvalt suurem) Ehk tasub veidi oodata... ei tea. Suhtlesin ka halli passati müüjaga ja sellel läheb uuel aastal juba vahekast vahetusse mölleris. Pidi häält tegema. Muidu nagu jutu järgi pidi väga hästi hoitud pill olema. Paar stange mõlkimist vist olnud aga kõik on mölleris ära tehtud. Viimane kord olevat olnud metsloomaga kokkusaamine ja siis vahetati esistange ja radar ees. Helistasin möllerisse ka ja jutt vastab tõele, auto ainult mölleris hooldatud ja õlivahetused iga 15000 tagant.
Küsimus selles, et kas see webasto on bensiinika puhul nii vajalik, et sellepärast auto ostmata jätta? Bensukas võiks ju mõne minutiga juba soojaks käia, ala samal ajal kui auto ümbert lund roogid. Muret tekitab ka asjaolu, et 100 000 ja juba vahekasti vahetus?
Küsimus selles, et kas see webasto on bensiinika puhul nii vajalik, et sellepärast auto ostmata jätta? Bensukas võiks ju mõne minutiga juba soojaks käia, ala samal ajal kui auto ümbert lund roogid. Muret tekitab ka asjaolu, et 100 000 ja juba vahekasti vahetus?
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Tundub pigem tavataks B8 puhul. Siis lausa boonuseks kui juba vahetatud on
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Deem neid vahekaste teab. Kasutajal Tobimarg läks vahetusse veel väiksema läbisõidu pealt. Ma enda omaga sõitsin 110+ tuh ja polnud mingit probleemi.
2.0TSI läheb sõites soojaks üsna ruttu. Samas täna hommikul oli ikka mugav istuda juba sooja autosse millel klaasid ka jääst puhtad, harjaga kiirelt üle ja voilaa. Mina Webat enam ära ei annaks
2.0TSI läheb sõites soojaks üsna ruttu. Samas täna hommikul oli ikka mugav istuda juba sooja autosse millel klaasid ka jääst puhtad, harjaga kiirelt üle ja voilaa. Mina Webat enam ära ei annaks