B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Skodal ongi lahjema motoga kah. Tegelt peaks ju Volksul ks olema, vähemalt Auto24 oli mingi aeg küll b8 1.4TSI 4motion müügis.
Skoda häda on minu arust see, et võrreldes Volksuga on nende interjöör odav välja. Superb on väljast täitsa OK, aga seest ikka
Skoda häda on minu arust see, et võrreldes Volksuga on nende interjöör odav välja. Superb on väljast täitsa OK, aga seest ikka
-
- Klubiline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
- Auto: passat b7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 49 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3508875
See oli müügis, manuaalkastiga kahjuks. Rohkem pole b8 1.4 nelikuid eestis silma jäänud.
See oli müügis, manuaalkastiga kahjuks. Rohkem pole b8 1.4 nelikuid eestis silma jäänud.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Ütleks ka sõna sekka? 6+ aastat olin neliveduste peal. Ja mingi hetk hääletasin rahakotiga esiveduste bensukate poolt sest hübriidid ei olnud nii heas hinnaklassis. Endiselt ei ole minu jaoks need sellises hinnaklassis, aga teen A kat ja mõte oli üldse 3000 või 4000 eurot maksev uus elektri mootorratas võtta.
See selleks. 2 km on paras jalutamis maa. Mul paljud tuttavad sõidavad sama maad jalgratta või elektri tõuksiga.
Mis puudutab nüüd su autovalikut on su enda rahakoti otsustada. Ma ei hakka siin ütlema, et VW'st hoia eemale.
Kui rahakott kannatab, siis Webastoga nelik TSI on kindlam ost kui GTE. Järelturu mõistes ka parem.
See selleks. 2 km on paras jalutamis maa. Mul paljud tuttavad sõidavad sama maad jalgratta või elektri tõuksiga.
Mis puudutab nüüd su autovalikut on su enda rahakoti otsustada. Ma ei hakka siin ütlema, et VW'st hoia eemale.
Kui rahakott kannatab, siis Webastoga nelik TSI on kindlam ost kui GTE. Järelturu mõistes ka parem.
Viimati muutis MustVälk, 02 Jaan 2022, 16:24, muudetud 1 kord kokku.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Seda paari aasta pärast kehtivat järelturu hinda prognoosida on hetkel küll tänamatu töö ...
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Tegelt igat asja prognoosida mõtetu, ela hetk korraga ja selleks sobib alati midagi paremat kui hallmetallikdiisel. Mingi kaks km omal oleks, ostaks v8 töristamiseks
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Jah seda küll. Hetkel vaatan, et GTE suudab isegi paremini hinda hoida.
Kuna gaasikraanidele keerati hinda juurde, siis hetkel on jällegi kõige mõistlikum diisel masinat omada.
Aga ma isiklikult enam uusi diisel mootoreid enam ei vaata.
Hübriid ja elekter on tulevik, aga seda kardetakse/umbusaldatakse endiselt.
Gaas on ka tulevik. Seda toodetakse isegi eestis. Biometaan on täitsa mõistlik taastuv resurss.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Ma vaatan, et paljud võtsid siin sõnasabast kinni ja hakkavad juba totrust rääkima. Ega siis noore inimese sõidud ei koosne ainult tööle käimisest. Ikka käid ka vahest poes teises linna otsas, õhtuti vb trennis jne. Lihtsalt mõeldes kõikide nende alla 10km jäävate otste peale leian, et diiselmootor ei ole eriti otstarbekas. Kuigi jah vaadates turgu, siis diisli puhul oleks palju parem valik ja otsust lihtsam teha. Ei peaks isegi Tallinnasse minema. Hübriidi ei julge praegu kasutatuna osta. Oleks uue auto ostmine siis ei kõhkleks ka. Sisepõlemis mootoriga ma lihtsalt saan kindel olla, et niikaua kuni tanklates kütust müüakse ja rahakotis raha on võiks kõik hästi olla. Liigun suvel ka väga palju tsikkliga ja plaan endiselt eletritõuks soetada, et saaks tööle käia.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Aga miks just Alltrack, 4-veo pärast? Passat või Arteon ei sobiks? Passat universaale pakkumises pole, kuid 1 Arteon 4-vedusena on küll Auto24 lehel saadaval. Läbisõit muidugi suurem, samas kW saad rohkem;)
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Teemaalgatajale võrdluseks. Minu 206kW 2.0 TSI kütusekulu on natuke üle 13 000 km peale tankimiste järgi 10.8l/100km kohta ja puhtalt kütusekulu 0.16 €/km. Enamuse sõidan ilmselgelt lühikesi otsi linnas, webasto on suur sõber, aga ilmselgelt ei puudu mu sõidupäevikust ka järelhaagised ega pikad otsad.
Muid kulusid hetkel pigem vähe (6 kuud omanud), aga ilmselgelt läbisõidu suurenedes hoolduskulud sellesmõttes suurenevad perioodiliselt. Oleneb muidugi ka kui "range" sa iseendaga oled ja kui siledaks detailid sõidad.
GTE tundub iseenesest äge valik, järelturu mõttes muidugi on tõenäoliselt sinul (olles 2. omanik) teda ~5 aasta pärast keerulisem maha müüa. Samas igale asjale on ostja. Muidugi kui nelik valikus, siis GTEga keerulisem. Aga siis äkki juba Tesla?
Muidugi 1.8 hübriid ühe teise firma toodangust sõidab kompuutri järgi (minu näites mitte "tehaseandmetel") 5.6l/100km peale, sellega ütleb lihtne arvutus et ca 2x rohkem saad sõita. Aga valikud. Ma ei tea, kas see on minu mingi "kiiks", mida ma hübriididega proovin - aga kui hübriidiga "eriti ökotada" tahaks ja kõik ära sõita, siis "puhtalt elektriga" (ehk siis "sunnid" elektri-režiimi) saab sõita kuidagi eriti vähe. Ka selle ühe teise firma toodanguga, mis tehasest 30 000 km tagasi välja veeres. Või siis veel ühe teise firma toodanguga (2.0 hübriid), mis kompuutri järgi umbes 7l/100km peale kulutab ja 8000 km tagasi tehasest tuli. Ehk siis GTE puhul see lubatud 40-50km tundub juba päris hea.
Mul on esiveoga see võrdlus tuua, et 103kW ja 130kW (B7 kerel, 2.0 TDI) on kompuutri järgi ~2l/100km vahe. Üks pole muidugi minu auto, seetõttu hoolduskulusid ma ei ole võrrelnud (aga puusalt ütlen, et esiveol on igatepidi "odavam" (vaata ka esimese lõigu viimast lauset). Mind konkreetselt see 2 liitrit ei morjenda.
Ma ei oska võrrelda kuidas (Alltracki) 162kW ja 206kW (2.0 TSI) kütusekulus erinevad.
B7 130kW (2.0 TDI) puhul sain talvise küttekulu samasse auku praegusega, aga mitmete erinevustega.
@miilitsa võrdlus V8ga on ka muidugi asjakohane. Mehed kõrtsus rääkisid muidugi, et hoolduskulu poolelt esimeseks autoks ja esimesel töökohal ei soovita.
Muid kulusid hetkel pigem vähe (6 kuud omanud), aga ilmselgelt läbisõidu suurenedes hoolduskulud sellesmõttes suurenevad perioodiliselt. Oleneb muidugi ka kui "range" sa iseendaga oled ja kui siledaks detailid sõidad.
GTE tundub iseenesest äge valik, järelturu mõttes muidugi on tõenäoliselt sinul (olles 2. omanik) teda ~5 aasta pärast keerulisem maha müüa. Samas igale asjale on ostja. Muidugi kui nelik valikus, siis GTEga keerulisem. Aga siis äkki juba Tesla?
Muidugi 1.8 hübriid ühe teise firma toodangust sõidab kompuutri järgi (minu näites mitte "tehaseandmetel") 5.6l/100km peale, sellega ütleb lihtne arvutus et ca 2x rohkem saad sõita. Aga valikud. Ma ei tea, kas see on minu mingi "kiiks", mida ma hübriididega proovin - aga kui hübriidiga "eriti ökotada" tahaks ja kõik ära sõita, siis "puhtalt elektriga" (ehk siis "sunnid" elektri-režiimi) saab sõita kuidagi eriti vähe. Ka selle ühe teise firma toodanguga, mis tehasest 30 000 km tagasi välja veeres. Või siis veel ühe teise firma toodanguga (2.0 hübriid), mis kompuutri järgi umbes 7l/100km peale kulutab ja 8000 km tagasi tehasest tuli. Ehk siis GTE puhul see lubatud 40-50km tundub juba päris hea.
Mul on esiveoga see võrdlus tuua, et 103kW ja 130kW (B7 kerel, 2.0 TDI) on kompuutri järgi ~2l/100km vahe. Üks pole muidugi minu auto, seetõttu hoolduskulusid ma ei ole võrrelnud (aga puusalt ütlen, et esiveol on igatepidi "odavam" (vaata ka esimese lõigu viimast lauset). Mind konkreetselt see 2 liitrit ei morjenda.
Ma ei oska võrrelda kuidas (Alltracki) 162kW ja 206kW (2.0 TSI) kütusekulus erinevad.
B7 130kW (2.0 TDI) puhul sain talvise küttekulu samasse auku praegusega, aga mitmete erinevustega.
@miilitsa võrdlus V8ga on ka muidugi asjakohane. Mehed kõrtsus rääkisid muidugi, et hoolduskulu poolelt esimeseks autoks ja esimesel töökohal ei soovita.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Tänan jällegi väga põhjaliku ülevaate eest!aus kirjutas: ↑03 Jaan 2022, 10:50 Teemaalgatajale võrdluseks. Minu 206kW 2.0 TSI kütusekulu on natuke üle 13 000 km peale tankimiste järgi 10.8l/100km kohta ja puhtalt kütusekulu 0.16 €/km. Enamuse sõidan ilmselgelt lühikesi otsi linnas, webasto on suur sõber, aga ilmselgelt ei puudu mu sõidupäevikust ka järelhaagised ega pikad otsad.
Muid kulusid hetkel pigem vähe (6 kuud omanud), aga ilmselgelt läbisõidu suurenedes hoolduskulud sellesmõttes suurenevad perioodiliselt. Oleneb muidugi ka kui "range" sa iseendaga oled ja kui siledaks detailid sõidad.
GTE tundub iseenesest äge valik, järelturu mõttes muidugi on tõenäoliselt sinul (olles 2. omanik) teda ~5 aasta pärast keerulisem maha müüa. Samas igale asjale on ostja. Muidugi kui nelik valikus, siis GTEga keerulisem. Aga siis äkki juba Tesla?
Muidugi 1.8 hübriid ühe teise firma toodangust sõidab kompuutri järgi (minu näites mitte "tehaseandmetel") 5.6l/100km peale, sellega ütleb lihtne arvutus et ca 2x rohkem saad sõita. Aga valikud. Ma ei tea, kas see on minu mingi "kiiks", mida ma hübriididega proovin - aga kui hübriidiga "eriti ökotada" tahaks ja kõik ära sõita, siis "puhtalt elektriga" (ehk siis "sunnid" elektri-režiimi) saab sõita kuidagi eriti vähe. Ka selle ühe teise firma toodanguga, mis tehasest 30 000 km tagasi välja veeres. Või siis veel ühe teise firma toodanguga (2.0 hübriid), mis kompuutri järgi umbes 7l/100km peale kulutab ja 8000 km tagasi tehasest tuli. Ehk siis GTE puhul see lubatud 40-50km tundub juba päris hea.
Mul on esiveoga see võrdlus tuua, et 103kW ja 130kW (B7 kerel, 2.0 TDI) on kompuutri järgi ~2l/100km vahe. Üks pole muidugi minu auto, seetõttu hoolduskulusid ma ei ole võrrelnud (aga puusalt ütlen, et esiveol on igatepidi "odavam" (vaata ka esimese lõigu viimast lauset). Mind konkreetselt see 2 liitrit ei morjenda.
Ma ei oska võrrelda kuidas (Alltracki) 162kW ja 206kW (2.0 TSI) kütusekulus erinevad.
B7 130kW (2.0 TDI) puhul sain talvise küttekulu samasse auku praegusega, aga mitmete erinevustega.
@miilitsa võrdlus V8ga on ka muidugi asjakohane. Mehed kõrtsus rääkisid muidugi, et hoolduskulu poolelt esimeseks autoks ja esimesel töökohal ei soovita.
Minu arust on ju see keskmine täitsa okei kui arvestada sellega, et auto on nelivedu ja koptiall on omajagu kilovatte ka. Lisaks linnasõidud ja haagise vedamine. Olen sellega arvestanud. Nagu ka eelnevalt mainitud, siis arvan, et minu kolmeliitrine nelivedu diisel audi võtab hetkel isegi keskmiselt rohkem, eriti kui see ots ongi ala tööle-tagasi.
Kui mul ka esivedu B7 2.0tdi 103kw oli siis tavel tuli ka ikka ~8-9 keskmine. Kasutasin ka webastot palju tolle autoga.
Seoses siin teiste soovitustega, siis jääme ikka hinnapiiri juurde. Üle 22k ei taha kindlasti minna. Keegi siin soovitas Arteoni, nende hinnad hakkavad 23k...
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Ahjaa, ajasin su ühe teise teemaga, kus hinnaorientiir oli 30k juures, segi.
Kas võtta see olemasolev Alltrack või oodata, seda oskad tagantjärele tarkusena hinnata paari kuu pärast. Alati on risk, et keegi viskab 1-2 nädala pärast mingi maasika norm raha eest müüki. Samas võib ka mitte miskit turule tekkida ning hinnad liiguvad pigem üles, kui alla. Valik on sinu.
Kas võtta see olemasolev Alltrack või oodata, seda oskad tagantjärele tarkusena hinnata paari kuu pärast. Alati on risk, et keegi viskab 1-2 nädala pärast mingi maasika norm raha eest müüki. Samas võib ka mitte miskit turule tekkida ning hinnad liiguvad pigem üles, kui alla. Valik on sinu.
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 72 korda
- Tänatud: 100 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Ma olen nende kõikidega üksjagu sõita saanud, lihtne soovitus on, mine proovi üldse GTE*d, võimalik, et sulle ei meeldigi see, või vastupidi meeldib väga.
Temaga sõidukogemus on küllaltki teine.
-Proovi tänase ilmaga just linnas sõita, vaata mis tunne tekib
-mine proovi maanteel põhjagaasiga möödasõitu teha.
-proovi reipamalt kurvi keerata
-proovi aint elektriga sõita.
analüüsi läbi, kas saad igal õhtul seda laadima panna, kui vastus on ei, siis liigu edasi teise mudeli juurde.
ei ole pointi tassida kaasas lisaakut mida sa normaalselt laadiada ei saa, kütuselt laadimine kaotab jälle teistpidise võidu ära.
Kui laadimine on olemas, sõitmine meeldib, siis osta, läbsõitu ei ole vaja nendel kindlasti karta nagu siin mainitud on.
Kui konkreetset autot proovida ei lasta siis mine mõnda esindusse ja küsi TIguani eHybrid mudelit, hetkel peaks see kõigil olemas olema ja saad tunde mootorist kätte.
Golhv
Temaga sõidukogemus on küllaltki teine.
-Proovi tänase ilmaga just linnas sõita, vaata mis tunne tekib
-mine proovi maanteel põhjagaasiga möödasõitu teha.
-proovi reipamalt kurvi keerata
-proovi aint elektriga sõita.
analüüsi läbi, kas saad igal õhtul seda laadima panna, kui vastus on ei, siis liigu edasi teise mudeli juurde.
ei ole pointi tassida kaasas lisaakut mida sa normaalselt laadiada ei saa, kütuselt laadimine kaotab jälle teistpidise võidu ära.
Kui laadimine on olemas, sõitmine meeldib, siis osta, läbsõitu ei ole vaja nendel kindlasti karta nagu siin mainitud on.
Kui konkreetset autot proovida ei lasta siis mine mõnda esindusse ja küsi TIguani eHybrid mudelit, hetkel peaks see kõigil olemas olema ja saad tunde mootorist kätte.
Golhv
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Homme lähen Tallinna jaa, vaatan kõik üle mis huviorbiidis on. Ehk tõesti võiks minna seda gte-d proovida. Küll aga on murekoht see, et kuna elan korteris siis kodus ma seda autot laadida ei saaks. Ilmselt saaks seda teha tööl olles. Tööjuures on kohe maja ees sees elektriautode laadimis punkt. Eeldan, et seal oleks võimalus olemas. Kardan, et läheb mõttetuks, kui kodus laadimisvõimalust pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
- Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Teemaalgatajale veel võrdluseks, minu valdavalt asulaväliseid teid sõitva Alltrack TSI keskmine arvutuslik kütusekulu soetamisest praeguseni on 8.1l/100-le. Viimase 3200km ehk siis lõppenud aasta suht talvise detsembri keskmine on 8,7 l/100-le.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/897156.html
Ülal mainitud 1.4TSI 4x4 veoskeemi pakuti Passatile/Superbile ainult manuaalkastiga ja vaid esimesed 2-3 aastat. Neid telliti ülivähe ja seetõttu kogu Euroopas järelturul haruldane versioon.
Minu kogemusest, nii 2.0TSI kui 2.0TDI puhul esi ja nelikveolise keskmise kütusekulu vahe on 1-1,5 liitrit, olenemata aasta-ajast. Talvel võib 4x4 ju vähem tühja kratsida, kuid peale külmkäivitust läheb hea 20-30km rohkem aega kuniks vahekast, haldex jms liikuvad lisasõlmed/õlid töösoojaks saavad ja hetkekulu normaliseerub madalamale tasemele.
Hiljuti oli juhus, et sõitsime sugulasega suht samal kellaajal 150+km teekonda Tallinnast lõunasse. Tema esiveolise 2.0TSI (140kw) Passati "since start" keskmine tuli 6.5 ja minul Alltrackil 7,7. Kusjuures tema auto oli ~150kg raskemas lastis ja startis õuest, mina soojast garaažist. Mõlemal masinal sama laiad (õigemini kitsad ) rehvid. Mul oli küll paar pügalat kõrgem keskmine kiirus, nii et laias laastus liitrine vahe.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/897156.html
Ülal mainitud 1.4TSI 4x4 veoskeemi pakuti Passatile/Superbile ainult manuaalkastiga ja vaid esimesed 2-3 aastat. Neid telliti ülivähe ja seetõttu kogu Euroopas järelturul haruldane versioon.
Minu kogemusest, nii 2.0TSI kui 2.0TDI puhul esi ja nelikveolise keskmise kütusekulu vahe on 1-1,5 liitrit, olenemata aasta-ajast. Talvel võib 4x4 ju vähem tühja kratsida, kuid peale külmkäivitust läheb hea 20-30km rohkem aega kuniks vahekast, haldex jms liikuvad lisasõlmed/õlid töösoojaks saavad ja hetkekulu normaliseerub madalamale tasemele.
Hiljuti oli juhus, et sõitsime sugulasega suht samal kellaajal 150+km teekonda Tallinnast lõunasse. Tema esiveolise 2.0TSI (140kw) Passati "since start" keskmine tuli 6.5 ja minul Alltrackil 7,7. Kusjuures tema auto oli ~150kg raskemas lastis ja startis õuest, mina soojast garaažist. Mõlemal masinal sama laiad (õigemini kitsad ) rehvid. Mul oli küll paar pügalat kõrgem keskmine kiirus, nii et laias laastus liitrine vahe.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Tegelikult ka mõtled niimoodi v? Sinna vahekasti ja haldexisse läheb sul kummagisse alla 1L õli, mida v kui kaua sa seal midagi "soojaks sõidad"?
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Kui selles laadimispunktis on Type-2 ots, siis võimalik laadida.Sander. kirjutas: ↑03 Jaan 2022, 20:10 Homme lähen Tallinna jaa, vaatan kõik üle mis huviorbiidis on. Ehk tõesti võiks minna seda gte-d proovida. Küll aga on murekoht see, et kuna elan korteris siis kodus ma seda autot laadida ei saaks. Ilmselt saaks seda teha tööl olles. Tööjuures on kohe maja ees sees elektriautode laadimis punkt. Eeldan, et seal oleks võimalus olemas. Kardan, et läheb mõttetuks, kui kodus laadimisvõimalust pole.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 16 Okt 2018, 22:25
- Auto: Passat Alltrack TSI 2018, varem Passat Alltrack TDI 2014
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Muud järeldust ma teha ei oska, võib-olla kellegil on parem seletus. Viimased 25 aastat kord nädalas keeran ma maakodust külmkäivituse järgselt maanteele ja sõidan pikalt ühtlaselt 100-ga ning väga selgelt on näha muster, et esiveolistel normaliseerub jooksev kütusekulu jahedal ajal ~20km möödudes, nelikveolistel tuleb selleks vähemalt 2x rohkem sõita. See torkas teravalt silma, kui 7 aastat tagasi mu põhimasin vahetus, esiveoline Superb 125kWTDI-CR -> Passat B7 130kW TDI 4Motion (tegemist sisuliselt sama mootoriga). Hetkel peres 2 TSI ja 2 TDI VAG nelikveolist, kõigi puhul nõuab külmkäivituse järgne hetkekulu normaliseerumine rohkem aega, võrreldes varem omatud või praegu kusagilt lühiajaliselt laenatud pooleveolistel.
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 04 Okt 2017, 09:44
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Ega sõlmed ainult õlist ei koosne, kogu raud peab üles soojenema, et hõõrdetakistus väheneks. Talvine keskkond lisaks pikendab seda protsessi.
- cr1m
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 27 Veebr 2014, 14:50
- Auto: Passat Variant B8 1.8TSI 2017
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 1 kord
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
kui meeldib, siis tuleb osta eks alati võib leida praktilisemaid valikuid, aga midagi peab rõõmustama ka juSander. kirjutas: ↑01 Jaan 2022, 23:01 Head uut kõigile!
Jah, ma olen selle neliku kohapealt täiesti nõus. Seda võib võrrelda ka sellega, et milleks osta Iphone kui 4 korda odavam Xiaomi teeb täpselt sama asja ära?
Ütlen ausalt, et vaatasin siin isegi juba esiveolisi 1.4 mootoriga masinaid ka. Isegi Skodasi vaatasin, aga maitea miks mulle Skoda meeltmööda pole.
Kuna ma praegu sõidan ka neliveolise autoga ja naudin neid talviseid teeolusi täiega, siis lihtsalt ei tahaks esiveolise peale mõelda. Kuigi valik oleks lihtsam ja soodsam. Lisaks kui ma nüüd õigesti aru saan asjast, siis haldexiga masinate puhul rakendub nelivedu ju ainult vajadusel? Seega ei tohiks see oluliselt mõjutada kütusekulu näiteks suvel. Pigem mõjutab kütusekulu see 2 liitrine mootor. Oleks ainult 1.8 või isegi 1.4 neliveolisena saada, siis vist oleks valik selge.
Suve perioodiks tuleb vist hoopis elektritõuks osta, hea odav tööle käia.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Mõlemat, st on olnud MY15-16 passateid mingi hetk ja nüüd seisab hoovis lume all üks MY21. Ma liiga palju ei ole kasutanud, et põhjalikku arvustust teha -> siiani on töötanud. Ma igapäevaselt tarbin V8 bensiini parema meelega, kuna mul samuti lühikesed otsad
Edit. Kuna siin vahepeal OT läks, siis teemaalgatajale ja tulevastele huvilistele. Ma pigem ise vaataks MK7 Golf Clubspordi vms sellise eelarvega - elu on liiga lühike, et igava autoga sõita?
Viimati muutis AllanA, 12 Jaan 2022, 09:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Ei jõudnud üldse vahepeal foorumisse kiigata. Jäin samal õhtul väga haigeks kui Tallinnas käisin. Ühesõnaga kohapeal mulle auto väga meeldis. Värv oli reaalselt palju ilusam kui piltidel. Piltidel tundus heledam. Auto töötas ja sõitis minu meelest väga hästi ja Tallinnast koju sõites mõtisklesin sellest aina rohkem. Paar päeva hiljem läks auto Möllerisse, kus vahetati ära see vahekast millest ka juttu oli. Samal ajal mõtlesin, et kuna see auto seal juba on siis laseks seal ka põhjaliku kontrolli teha oma hingerahuks. Sain aruande kätte ja ega seal muud ei leitud kui seda, et veepump lekib ja alumise ketikaane vahelt on kergelt õliniiske. Rääkisin siis omanikuga vead läbi ja praeguseks hetkeks võib öelda, et leidsime kompromissi ja need asjad saavad ka tehtud. Hetkel pangad suhtlevad omavahel ja loodan, et kuulõpuks olen ma alltrack-i omanik. Käisin ka siin ühte 1.4 Superbi ja ka Passatit vaatamas aga ei tekitanud väga mingit emotsiooni. 1.4 Superbiga ei hakanud isegi sõitma sest seal juba kapotialt peale vaadates oli mootor igatepidi õline. Lisad olid muidu tollel vägevad, kuigi sellel alltrackil on rohkem vidinaid.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
1.4 esivedu vs 2.0 nelik, siin pole midagi võrreldagi. Esimese ainus +emotsioon on paar minutit tanklas, siis rõõmustad, et ohh kui palju paagitäiega sõita sai. Ülejäänud aja rõõmustab Alltracki omanik ja praegustes ilmaoludes on suu kõrvuni kah.
Superb, interjöör jääb Passatile igatpidi alla, odav maik on juures.
Superb, interjöör jääb Passatile igatpidi alla, odav maik on juures.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Superb on jah suhteliselt kummaline moodustis. Omasin 2015 aasta (viimase põlvkonna algus) L&K Superbi millel olid kõik kellad ja viled peal - nahk, helisüsteemid, sõiduabid/lisad jne jne, kuid kogu selle klantsvärgi alt kumas ikka see 17900€ alghinnaga asteeklik politsei-takso. Superbist Passatisse istudes said kohe aru, et selle autoga on juba rohujuure tasandil vähe rohkem vaeva nähtud (materjalid, disain, üldine sõidutunnetus ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kasvõi ukse sulgumise hääl). Ainuke pluss mis minule Superbist jäi oligi ruumikus - kõik muu Passatiga võrreldes oli pigem kahjuks. Sisedisain ka pmst suurendusklaasi alt läbi käinud Octavia.
Viimati muutis Puuriit, 12 Jaan 2022, 13:37, muudetud 1 kord kokku.