B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Kuna mul on jäänud veel ~pool nädalat oodata enne kui auto kätte saan, siis tulevad igasugu lollid mõtted pähe. Mõtlesin, et küsin siin targematelt veel ühe asja üle. Nimelt mootorikett, kas sellel on ka mingi vahetus välp ette nähtud neil või kuidas sellel uuema tüübi EA888-l üldse sellega on? Ma tean, et esimeste generatsioonide omadel oli pingutiga mingi teema. Kas ka sellel?
-
- Klubiline
- Postitusi: 1689
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Nagu ikka. Hea tava oleks kett vahetada 150-200 k vahel. Oodata seda et hakkab häält tegema vms siis sellel võivad olla halvad tagajärjed
Sander. kirjutas: ↑27 Jaan 2022, 18:21 Kuna mul on jäänud veel ~pool nädalat oodata enne kui auto kätte saan, siis tulevad igasugu lollid mõtted pähe. Mõtlesin, et küsin siin targematelt veel ühe asja üle. Nimelt mootorikett, kas sellel on ka mingi vahetus välp ette nähtud neil või kuidas sellel uuema tüübi EA888-l üldse sellega on? Ma tean, et esimeste generatsioonide omadel oli pingutiga mingi teema. Kas ka sellel?
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Kas EA888 kett ametlikult ei ole mitte "eluaegne"?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Igasugu eluaegsed õlid on kah. Eks igaüks ise teab kas mängib “Eluagne”-lotot ja 2. sammas katab kulud, kui võiduta pilet juhtub tulema.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
On ju eluaegne, sest kui see kett katki läheb, on ju mootori eluiga lõppenud
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Nii ta vist on jaa. Õnneks on jah ketikomplekti hind väga mõistlik ja ilmselt tuleks see vahetus ära teha kindluse mõttes enne kui 150k täis saab. Lisaks tundub jah töö 5x lihtsam kui Audi V6-l.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Olen nüüd juba mõnda aega uue auto omanik ja 400km juba seljataga. Esmamuljed on väga mõnusad. Sõidab väga hästi, läheb väga ruttu soojaks. Lisad on super, eriti kui varem pole selliseid asju olnud. Dynaudio jättis tunduvalt parema mulje kui BOSE süsteem Audis.
Igatahes ma tänan kõiki kes olid abiks ja loodame, et see auto peab hästi vastu ka.
Igatahes ma tänan kõiki kes olid abiks ja loodame, et see auto peab hästi vastu ka.
Viimati muutis Sander., 08 Veebr 2022, 13:05, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 2.0TSI Alltrack vs GTE
Mingi aeg võiks, hetkel on veidi kiired ajad ja ei jõua. Teen mingid ilusamad pildid ka.
Viimati muutis Sander., 10 Veebr 2022, 09:04, muudetud 1 kord kokku.