e-Golf
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
e-Golf
Ei suutnud siit e-Golfi teemat leida esimese hooga. On kellelgi endal või tuttava-tuttaval kogemusi?
Linnapilti vaadates on neid kaduvväike hulk võrreldes n. Leafiga, sest ilmselt on kallimad uuena osta, aga samas järelturu hinnad Euroopas tunduvad juba söödavamad. Ja Golf on rohkem päris auto moodi.
Elekter on huvitav eelkõige bussiraja, kesklinna parkimise ja 6000-7000 aastaläbisõidu pärast. Kodune laadimine poleks probleemiks.
Linnapilti vaadates on neid kaduvväike hulk võrreldes n. Leafiga, sest ilmselt on kallimad uuena osta, aga samas järelturu hinnad Euroopas tunduvad juba söödavamad. Ja Golf on rohkem päris auto moodi.
Elekter on huvitav eelkõige bussiraja, kesklinna parkimise ja 6000-7000 aastaläbisõidu pärast. Kodune laadimine poleks probleemiks.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
e-Golf
Kesklinna tasuta parkimise ja bussirajal sõitmise pärast elektriautot osta ei ole mõtet. Kui elektriautode arv hakkab jõudsalt kasvama, siis Tallinna linn lõpetab need hüved ära. Selles olen ma kindel. Pere teiseks või suisa kolmandaks autoks on e-Golf sobilik, kui kuskil laadida ja parkida autot saad.
Ise ei ole elektriautot omanud ja ilmselt lähema viie aasta jooksul ei plaani ka soetada.
Ise ei ole elektriautot omanud ja ilmselt lähema viie aasta jooksul ei plaani ka soetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
e-Golf
Ma jällegi usun, et kui autosid (lähema 10a jooksul) saab linna liiga palju, siis lajatatakse edasi parkimistasuga nagu seni on tuimalt tehtud. Vaadates millised on laadimisvõimalused suuremas osas Tallinnas, siis ka see linna elektriautodest küllastumine üldiselt on vähetõenäoline. Või võtab väga kaua aega.
Aga prohvetlikud ennustused polnud tegelikult teemaks. Pigem huvitaks reaalsed kogemused sõiduulatuse, akude pikaealisuse kohta jne.
Aga prohvetlikud ennustused polnud tegelikult teemaks. Pigem huvitaks reaalsed kogemused sõiduulatuse, akude pikaealisuse kohta jne.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
e-Golf
e-Golfe on transpordiameti seisuga kokku napid 19 autot, selle põhjalt sa siit ilmselt suurt infot ei leia. Pigem uuri põhjamaade või saksa foorumeid.
-
- Huviline
- Postitusi: 299
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 12 korda
e-Golf
Teema lihtne - siis kui eGolfid meile müügile jõudsid, oli ostutoetus juba läbi. Seetõttu neid ka suht üsna käputäis vaid ostetigi ( minu teada vaid üks toodi otse Saksast uuenda, et veel toetust saada ).
Ka hind oli eGolf vs. Leaf üsna sarnane ja hinnavahe jäi suurusjärgus 1kEUR Leafi kasuks.
Muus osas on peamine hea argument just kodune laadimine, mis vajab ka võimsust või lihtsalt palju aega.
Ja sõiduvälp on täpselt nagu sisepõlemismootori puhulgi - sõltub väga palju paremast jalast. Arusaadavalt elektriauto puhul rohkemgi kui arvata võiks
Ka hind oli eGolf vs. Leaf üsna sarnane ja hinnavahe jäi suurusjärgus 1kEUR Leafi kasuks.
Muus osas on peamine hea argument just kodune laadimine, mis vajab ka võimsust või lihtsalt palju aega.
Ja sõiduvälp on täpselt nagu sisepõlemismootori puhulgi - sõltub väga palju paremast jalast. Arusaadavalt elektriauto puhul rohkemgi kui arvata võiks
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
e-Golf
Ma just tahtsin sama kirjutada, et ega see auto mingi müügihitt pole (tuli peale seda kui riik enam elektriauto ostu ei toetanud)
Aga @tommm rendi, kasuta, naudi ja anna meile ka tagasisidet
https://elerent.ee/autopark/volkswagen-e-golf/
Viimati muutis tito, 07 Veebr 2022, 10:57, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
e-Golf
Sealt samalt lehelt.tito kirjutas: ↑07 Veebr 2022, 10:28Ma just tahtsin sama kirjutada, et ega see auto mingi müügihitt pole (tuli peale seda kui riik enam elektriauto ostu ei toetanud)
Aga @tommm rendi, kasuta, naudi ja anna meile ka tagasisidet
https://elerent.ee/autopark/volkswagen-e-golf/
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
e-Golf
Andmed on küll mööda, aga pmst ju kõik õige Kui laed tund aega 40kw võimsuse juures, saad juurde 220km sõiduulatust eeldusel, et energiakulu on ~18,2kw/100km...
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
e-Golf
Mis eelarvega elektriautot vaatad?
e-Golf sõiduomadustelt hea auto, aga miinuseks on oma raha ees väike sõiduulatus. Leafe põhjusega palju kuna sama rahaga saad kaugemale sõita. Veel sarnases klassis Hyundai Ioniq.
Selline linnaautona või linna lähedalt tööle koju ta ilmselt sobilik küll. Tasuta parkimine(kesklinna tsoonis) ja bussiraja kasutamine on head boonused. Lisaks on oluline sääst ka nö kütusekulul. Minu elektriauto 100 km kulu ca 3€. Enamikel nädalatel on mitu päeva kus öösiti elekter väga odav on, mis hoiab hoolimata kohati kõrgest elektrihinnast keskmise kulu madala.
DC laadimiskiirus on maksimumvõimsus. Reaalsuses on igal autol laadimiskõver(madalama laetuse tasemega laeb kiiremini ja mida suurem SOC, seda väiksem kiirus). Lisaks muud faktorid nagu aku temperatuur jms. Antud klassis laadimiskiirust nagunii taga ajada ei kannata.
Hea leht kust saad enamike autode ülevaate:
https://ev-database.org/car/1087/Volkswagen-e-Golf
Eelpool mainitud rendivõimalus on samuti hea autost ülevaate saamiseks.
Üljoontes kipuvad suurimad kriitikud ja naljamehed olema need, kes ise proovinud pole. Ise olin ka väga skeptiline. Eelmise aasta alguses peale Passati müümist hakkasin erinevate variantidega katsetama ja nüüd on väga kindlaks saanud, et igapäevasõidukiks on elekter minu jaoks sobivaim. Sõidan seejuures ca 25 000-30 000 km aastas.
Samuti tasub silmas pidada, et õigeks otstarbeks õige auto ostad. e-Golf on hea linnaauto, aga Tallinn-Tartu-Võru otsteks on paremaid variante.
e-Golf sõiduomadustelt hea auto, aga miinuseks on oma raha ees väike sõiduulatus. Leafe põhjusega palju kuna sama rahaga saad kaugemale sõita. Veel sarnases klassis Hyundai Ioniq.
Selline linnaautona või linna lähedalt tööle koju ta ilmselt sobilik küll. Tasuta parkimine(kesklinna tsoonis) ja bussiraja kasutamine on head boonused. Lisaks on oluline sääst ka nö kütusekulul. Minu elektriauto 100 km kulu ca 3€. Enamikel nädalatel on mitu päeva kus öösiti elekter väga odav on, mis hoiab hoolimata kohati kõrgest elektrihinnast keskmise kulu madala.
DC laadimiskiirus on maksimumvõimsus. Reaalsuses on igal autol laadimiskõver(madalama laetuse tasemega laeb kiiremini ja mida suurem SOC, seda väiksem kiirus). Lisaks muud faktorid nagu aku temperatuur jms. Antud klassis laadimiskiirust nagunii taga ajada ei kannata.
Hea leht kust saad enamike autode ülevaate:
https://ev-database.org/car/1087/Volkswagen-e-Golf
Eelpool mainitud rendivõimalus on samuti hea autost ülevaate saamiseks.
Üljoontes kipuvad suurimad kriitikud ja naljamehed olema need, kes ise proovinud pole. Ise olin ka väga skeptiline. Eelmise aasta alguses peale Passati müümist hakkasin erinevate variantidega katsetama ja nüüd on väga kindlaks saanud, et igapäevasõidukiks on elekter minu jaoks sobivaim. Sõidan seejuures ca 25 000-30 000 km aastas.
Samuti tasub silmas pidada, et õigeks otstarbeks õige auto ostad. e-Golf on hea linnaauto, aga Tallinn-Tartu-Võru otsteks on paremaid variante.
Viimati muutis KuldarA, 07 Veebr 2022, 17:57, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
e-Golf
Eks kaalutlusi on inimestel lähtuvalt vajadustest erinevaid. Arvestades selle masina marsruuti, siis on bussirida pikalt ja sealt võib tulla mõni päev tuntav ajasääst. Parkimise osas oleks variant võtta kuukaart 60€ eraparklas vs jätta maja ette tänavale tasuta. Kuna eraparklasse jõudmiseks on kütet ka vaja paaki valada, siis ei tundu elekter rahaliselt ebamõistlik variant.
Muidugi eeldab kõrvale ka päris auto olemasolu, aga see on ilmselt nagunii.
Aga suured tänud selle rendi variandi välja toomise eest. Uurin, kas saan ta paariks päevaks võtta kui diisel-Golf iluprotseduuridel on. Sõiduulatus tundub tõesti kehvem kui Aasia konkurentidel.
/margientusiastide foorumi kvaliteedimärk on see, et keegi ei soovita bussiga sõita või takso võtta /
Muidugi eeldab kõrvale ka päris auto olemasolu, aga see on ilmselt nagunii.
Aga suured tänud selle rendi variandi välja toomise eest. Uurin, kas saan ta paariks päevaks võtta kui diisel-Golf iluprotseduuridel on. Sõiduulatus tundub tõesti kehvem kui Aasia konkurentidel.
/margientusiastide foorumi kvaliteedimärk on see, et keegi ei soovita bussiga sõita või takso võtta /
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5175
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 219 korda
e-Golf
Ma arvan ka, et sellise auto rentimine 3-4 tööpäevaks annab hea pildi ja ei pea hiljem otsust kahetsema kui auto peaks osutuma valituks.tommm kirjutas: ↑07 Veebr 2022, 20:56 Eks kaalutlusi on inimestel lähtuvalt vajadustest erinevaid. Arvestades selle masina marsruuti, siis on bussirida pikalt ja sealt võib tulla mõni päev tuntav ajasääst. Parkimise osas oleks variant võtta kuukaart 60€ eraparklas vs jätta maja ette tänavale tasuta. Kuna eraparklasse jõudmiseks on kütet ka vaja paaki valada, siis ei tundu elekter rahaliselt ebamõistlik variant.
Muidugi eeldab kõrvale ka päris auto olemasolu, aga see on ilmselt nagunii.
Aga suured tänud selle rendi variandi välja toomise eest. Uurin, kas saan ta paariks päevaks võtta kui diisel-Golf iluprotseduuridel on. Sõiduulatus tundub tõesti kehvem kui Aasia konkurentidel.
/margientusiastide foorumi kvaliteedimärk on see, et keegi ei soovita bussiga sõita või takso võtta /
Mulle E-Golfi kangem versioon jättis viisaka mulje, mis Sullegi meeldib on see, et ta ei eristu tavaautost võrreldes mõne konkurendi mudeliga ( BMW )
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
e-Golf
Kusjuures mul on ka alati tekkinud küsimus miks need hübriidid ja elektrikad peavad mingi värd kujustusega olema? Toyota Prius paneb muidugi kõigile lati ikka sellisele tasemele ette, et raske on teistel seda ületada, kuid siiski püütakse.tito kirjutas: ↑07 Veebr 2022, 21:49 Ma arvan ka, et sellise auto rentimine 3-4 tööpäevaks annab hea pildi ja ei pea hiljem otsust kahetsema kui auto peaks osutuma valituks.
Mulle E-Golfi kangem versioon jättis viisaka mulje, mis Sullegi meeldib on see, et ta ei eristu tavaautost võrreldes mõne konkurendi mudeliga ( BMW )
Ahjaa BMW, vot ma ei tea mis värk on, kuid i3 rsk meeldib. Friik, a meeldiv friik. Uuem toodang on küll , samas enamus uuemaid bemme tekitab mul efekti. Vanaks vist jäänud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
e-Golf
i3 mulle alguses üldse ei istunud, aga ajapikku hakkas meeldima. Nüüd on paar tk ka omatud ja tegelikult päris asjalik linnaauto. Lastega oli miinuseks, et tagumisi uksi ei saa avada ilma esimest avamata ja siis oli keerukas tagaistmele neid sättida. See ka tegelikult hea alternatiiv mida kaaluda. Koostekvaliteet ja sõiduomadused on väga head. Sõiduulatus veidi parem kui e-Golfil.
Selle talve test Norras:
https://nye.naf.no/elbil/bruke-elbil/te ... wGS0qj5gqI
Nii hull see kindlasti pole, eriti kui soojuspumabaga elektriauto.murkamarko kirjutas: ↑07 Veebr 2022, 19:11 Talvetega ja jahedate imadega pead arvestama sellega et sõidad 1 km samal ajal kaotad 2 km.
Selle talve test Norras:
https://nye.naf.no/elbil/bruke-elbil/te ... wGS0qj5gqI
Viimati muutis KuldarA, 08 Veebr 2022, 09:42, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
e-Golf
Elepordil, kurask, on e-Golf pikaajalisele rendile ära antud.
Jäi ka Kuldari küsimusele vastamata - kuskil ca 25k võiks eelarve olla. Peale Golfi ja Leafi selles hinnaklassis midagi osta ei raatsiks.
Jäi ka Kuldari küsimusele vastamata - kuskil ca 25k võiks eelarve olla. Peale Golfi ja Leafi selles hinnaklassis midagi osta ei raatsiks.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
e-Golf
Kui veidi juurde panna saab Saksamaalt vähekasutatud 62kwh Leafi või Kona ka juba, millega sõidab päris pikalt kui vahel soov maale ka minna.
Kui ainult linnas ja liiga palju asju vedama ei pea, siis võibolla võtaks isegi i3 selles hinnaklassis.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee