Äh, ei ta nii hull ka nüüd pole…
VW Passat B8 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Moderaator: etnies858
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 101 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Rehvi-/veeremüra vähendamiseks ei pea vana läbilastud madratsit lõhkuma, võib ka mõistlikumalt läheneda. Ise olen kolmel viimasel autol esilogareid summutanud ning tulemus on selgelt tuntav - esimene kiht pigikat vähendab logari kaasamölisemist ning teine kiht umbpoorse laadset asja (mis niiskust kannatab) kaotab logari resoneerimisel tekkiva läbu edasikandumise keresse. Tehasest on seal mingi väike tutt vatti vahele pandud juba, aga tollest pole väga tolku. Materjalikulu on alla 50€ ja tööaeg mõlema poole peale kokku max 1h.
Viimati muutis Puuriit, 11 Jaan 2022, 20:51, muudetud 1 kord kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Soojemate ilmade saabudes tuleb vist uksed lahti lammutada ja sinna sisse piiluda. Juhiukse sees miskit nagiseb ja käib ikka närvidele.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 101 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Osta poest paar rulli Tesa tekstiilteipi ( https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/l ... m-15m-must ) ja käi juhtmed ning pistikud üle. Enda B8-l suutsin kaks nädalat vastu pidada ennem kui uksepaneel küljest tuli ja juhtmed/pistikud teipi said. Juhtmed mässisin üleni sisse, et kaoks igasugunegi võimalus kõvemate pindade kontaktmüraks ning logisevatele pistikutele panin väikse tüki fikseerimiseks vahele (Minu B8-l oli kaabelduse isoleerimisel korralikult ökotatud). Kui juba lahti võtad, siis kata umbpoorsega ka ära - https://fixus24.ee/toode/U0dNLVZJT0xPTi ... tt-0-5x1m/ mis elimineerib igasuguse polstri/pleki ja sinna vahele jääva kaabelduse kontakti.
See selline mõnus õhtune teleka ees nokitsemise töö, vead paneeli tuppa sooja ja teed. Uste küljes olev kaabeldus tuleb muidugi välitingimustes või garaages teha ja seda on ka omajagu.
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Alltrackil nagisesid siis kah, kord üks, kord teine. Vahest oli vaikne kah. Aga praegusel juhiukse sees käib mingi suurem elu, ei aita vana hea koputamine kah.
Külmaga ei viitsi lammutada hetkel, kannatan vast kevadeni ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Nii targad ja manuali lugejad, küsimus Mõigu KEK-ilt. Miks kliima läheb sync pealt ära?
Panen sync, sõidan üksi ehk siis keegi teine ei kruti midagi ära, ka öösel ei käi naine mu autos istumas ja seadeid paigast ajamas jne. A mingil hetkel järgmisel või ülejärgmisel korral sõites avastan jälle, et sync väljas ja kunde pool mingi teine temp. Milles kala peitub? Webaga miski seos?
Panen sync, sõidan üksi ehk siis keegi teine ei kruti midagi ära, ka öösel ei käi naine mu autos istumas ja seadeid paigast ajamas jne. A mingil hetkel järgmisel või ülejärgmisel korral sõites avastan jälle, et sync väljas ja kunde pool mingi teine temp. Milles kala peitub? Webaga miski seos?
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Ei tohiks olla webaga seotud. Ainus asi mis seda synci välja ajab on parempoolne temp rull ja manuaalne SYNC nupu vajutus. Ongi paras aeg touch kliima panna:D
Viimati muutis SanderSPS, 10 Veebr 2022, 16:30, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Kusagil on mingi muu kotermann, nuppu ei kruti ja sync ka ei vajuta ise välja. 6 aastat Passatitega sõitnud ja sellist jama pole ennem olnud, vanusega veel päris seniilseks pole ka muutunud. Ega ma pole spetsialistide juures kontrollis ka muidugi käinud.
Touch näeb hea välja küll. A enne oleks järjekorras velg, DLA, usteplärinate likvideerimine, ja äkki siis võiks mõelda. A siis võiks juba rooli ka ära vahetada ja lõpuks on mõtekam uuem mudel juba võtta. No ja nagunii on nelik ikka puudu.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Hehehe. Tundub nagu projektikas jah
Muudugi huvitav oleks teada kas kliimaplokile softi ka on ja kas see ehk aitab? Või käib nupu taga mingi elu mis kontakti vahest annab või hoopis mingi kodeeringu küsimus teatud mälude aktiveerimisel. Keegi arvutiga võlur on kallal ka käinud?
Muudugi huvitav oleks teada kas kliimaplokile softi ka on ja kas see ehk aitab? Või käib nupu taga mingi elu mis kontakti vahest annab või hoopis mingi kodeeringu küsimus teatud mälude aktiveerimisel. Keegi arvutiga võlur on kallal ka käinud?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Ei taha uskuda. Enne mind oli mingil lätlasel tööautoks.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5358
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Saldejumssi peale tilkunud?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- Aspiriin
- Huviline
- Postitusi: 186
- Liitunud: 11 Okt 2020, 18:57
- Telefon: 5591null66kaks
- Auto: VW Passat 2017 4M, Highline
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Kui ma nüüd mõtlen siis mul igakord nii, et sync sisse vajutama...
Kui vahepeal öö auto seisnud vms...
Kui vahepeal öö auto seisnud vms...
Viimati muutis Aspiriin, 10 Veebr 2022, 19:56, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5358
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Max esiklaasile võib ka synk välja lükata.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Vot-vot, siia võib juba koer olla maetud küll.
Aga kummaline muidugi, et miks ta ära muudab ja AUTO valiku puhul samasid väärtuseid mõlemale ei pane
Jälgin nüüd mõned hommikud asja, äkki ma max-esiklaas ajal olen tempi muutnud ise.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Ei synci ta ära ei võta. Ma käisin kohe lausa proovimas. Mingi vajutus muidugi peab seda tegema
Viimati muutis SanderSPS, 10 Veebr 2022, 21:33, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5358
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Mul mingi kombo ajal võtab, kui keeran õhtul klaas Max olekus HI peale ja hommikul peale webat vajutan auto peale, siis võtab synk maha, vahet pole kas keeran ennem temp paika või mitte.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Hmm põnev. Ma nüüd autosse minna ei viitsi enam, aga homme kindlalt proovin kas auto võtab synci maha või mitte. Lisaks kas klaasile ja tagasi autole ka teeb midagi. Ühesõnaga käin klaviatuuri üle autos.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5358
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Sul pole ju nuppe mida keerata
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW - 2017 - murf
Jep, ma olen rebel. Mul on slaiderid ja kui slaideri keskele vajutan, siis hoolimata temperatuurist paneb alati 22 peale. Badass eks:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.