Vaata viimast linki, kus CCMid on paljalt laual - seda VCDSgs ei tee
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Moderaator: etnies858
-
- Klubiline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 28 Nov 2021, 13:24
- Auto: viewtopic.php?f=50&t=158353
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
VVDI2 kasutasid nemad jep. Just see asjade progemine tundub nii huvitav asi miks just tuli endalgi see tahtmine peale et retrofittida.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
On olnud kalla ja talla režiim. Kuna gaasikal vahest tuleb ka bensuga sõita, siis ükspäev viskas peale paaritunnist linnatiiru bensu pealt kollase mootoritule põlema. Koju ja kaabel taha, viga "System too lean off idle". Samas mootor oli terve aja ilusti toimetanud ja toimetas edasi.
Alustasin siis diagnoosimisega. Kuna gaasi pealt on kõik ilus, siis mõra karterituulutuse torusüsteemis saab välistada - see juba vahetatud ükskord. Jäävad bensu kõrgsurvepump ja -pihustid. VCDS-ga vaadates KSP survekarakteristik vastab korras pumbale - tühikäigul näitab KSP survet 50bar ja põhjagaasiga mäest üles kiirendades läheb kuni 100bar. Peale mootori välja suretamist peab rõhk tõusma 60-80barini ja siis aeglaselt langema kui mootor jahtub. Lekkiva pumbaga rõhk langeb kiiresti.
Vea põhjusena jäävad alles vaid bensupihustid. Kuna gaasi hind on selline nagu on, siis pole väga kahju bensuga ringi kärutada ja bensupihustitele vajalikku tööd anda. Kuna mootor bensu pealt sõidab sama hästi kui gaasiga, seega ei tormaks kohe pihusteid stendima/puhastama või vahetama, vaid üritame esmalt italian tuneup meetodil pihustitest röga lahti saada
Lahtistiks võtsin Møller Mustamäelt kümpsi eest (koos klubikaartiga) VW orig kütuselisandi G 001 770 A2. Eks näis ka kohtab veel mootorituld...
Alustasin siis diagnoosimisega. Kuna gaasi pealt on kõik ilus, siis mõra karterituulutuse torusüsteemis saab välistada - see juba vahetatud ükskord. Jäävad bensu kõrgsurvepump ja -pihustid. VCDS-ga vaadates KSP survekarakteristik vastab korras pumbale - tühikäigul näitab KSP survet 50bar ja põhjagaasiga mäest üles kiirendades läheb kuni 100bar. Peale mootori välja suretamist peab rõhk tõusma 60-80barini ja siis aeglaselt langema kui mootor jahtub. Lekkiva pumbaga rõhk langeb kiiresti.
Vea põhjusena jäävad alles vaid bensupihustid. Kuna gaasi hind on selline nagu on, siis pole väga kahju bensuga ringi kärutada ja bensupihustitele vajalikku tööd anda. Kuna mootor bensu pealt sõidab sama hästi kui gaasiga, seega ei tormaks kohe pihusteid stendima/puhastama või vahetama, vaid üritame esmalt italian tuneup meetodil pihustitest röga lahti saada
Lahtistiks võtsin Møller Mustamäelt kümpsi eest (koos klubikaartiga) VW orig kütuselisandi G 001 770 A2. Eks näis ka kohtab veel mootorituld...
-
- Huviline
- Postitusi: 200
- Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
- Telefon: 5555üheksa6üks4
- Skype: el.mumm
- Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 18 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kuidas see oem lisand on võrreldes suvalise autopoe riiulikaubaga?
Passat B6 r-line 1.4 tsi ecofuel 🍅IG @el.mumm
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Eks iga L kiida oma.
Fakt on see et õli lisandiga mootorit ei remondi
Ise olen kasutanud Liqui-moly ja Sonaxi tooteid, kumbagiga probleeme pole olnud ja mootori tuled kustutavad mõlemad.
Sonaxi oktaan arvu tõstja toimib ka heitgaaside alandajana väga hästi
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Arvasin ise sama aga 3 autol imesid teinud juba.
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ot mootoritule ilmudes mootori töös ka anomaaliaid oli? Puterdab võibolla külmalt?
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ei olnud. Ei puterdanud ka.
Huvitaval kombel koheselt peale lisandi sissekallamist oli tunda, et mootor toimetas veidike sujuvamalt. See nädal ringi sõitnud ja rohkem mootorituld ei ole näinud. Kaldun arvama, et seekord pääses ja loo moraal on - sõida rohkem bensuga.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Esmaspäeval oli Møller Ülemistel õlivahetushooldus 184xxx km pealt.
Suutsin veel endale veidike nahka teha ja õnnestus tagurdades haiuim katuseantenn langeva garaažiukse serva all lahti tõmmata. Tõmbas antenni pistikud puruks (autopoolsed jäid terveks) ja katuse antenni augu juurest veidike kummi. Kuna oli õhtupoolik ja polnud võimalust asjaga tegeleda, jäi "lahtise katusega" auto kinnisesse garaaži ja sai taksoga koju, uurides võimalusi kuidas olukord lahendada. Kõne tito-le ja saadud soovitus viia mõlgimehe juurde. Tänud selle eest Sai siis paar päeva Citybee ja Bolt Drive'ga sõidetud ja neljapäeval auto DentCar'i viidud ning sileda katusega tagasi saadud. Taksiks tuli 60€. "Uue" antenni võtsin Vääna autolammutusest 20€ eest. Kuigi alguses oli tahtmine kaskoga teha, siis oleks löögile saamisega 2 nädalat aega võtnud ja lõpuks selleks vajadus puudus.
Kahjuks enamus lammutuses olevaid haiuim antenne päikese käes matiks ära pleekinud ja näevad koledad välja - vana antenn on pleekimata. Kui uus antenn küljes, võtsin vana osadeks. Antenni pealiskate on kinnitatud 8 kruviga ja seda saab uuele antennile üle tõsta. Kui tekib viitsimine, teeb seda
Suutsin veel endale veidike nahka teha ja õnnestus tagurdades haiuim katuseantenn langeva garaažiukse serva all lahti tõmmata. Tõmbas antenni pistikud puruks (autopoolsed jäid terveks) ja katuse antenni augu juurest veidike kummi. Kuna oli õhtupoolik ja polnud võimalust asjaga tegeleda, jäi "lahtise katusega" auto kinnisesse garaaži ja sai taksoga koju, uurides võimalusi kuidas olukord lahendada. Kõne tito-le ja saadud soovitus viia mõlgimehe juurde. Tänud selle eest Sai siis paar päeva Citybee ja Bolt Drive'ga sõidetud ja neljapäeval auto DentCar'i viidud ning sileda katusega tagasi saadud. Taksiks tuli 60€. "Uue" antenni võtsin Vääna autolammutusest 20€ eest. Kuigi alguses oli tahtmine kaskoga teha, siis oleks löögile saamisega 2 nädalat aega võtnud ja lõpuks selleks vajadus puudus.
Kahjuks enamus lammutuses olevaid haiuim antenne päikese käes matiks ära pleekinud ja näevad koledad välja - vana antenn on pleekimata. Kui uus antenn küljes, võtsin vana osadeks. Antenni pealiskate on kinnitatud 8 kruviga ja seda saab uuele antennile üle tõsta. Kui tekib viitsimine, teeb seda
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kuna retrofittide maastikule ilmus uus nähtus - 3Q0980654 reahoidjakaamera nn. "60+" parameetrid, mis lasevad nn. käed-vabad sõita tervelt 60 sekundi jagu, mis hakkas ka endale huvi pakkuma kuna vahest kaamera väga imelikel hetkedel nõuab rooliratta loksutust, et "nüüd on käed roolil". Sai uuritud ja peale PriitV masinat ka enda masinale see peale lastud koos uuema kaamera softiga. Ja tõesti saab selgete teekattemärgistuste (mõlema poole joonte) olemasolul sõita kuni 60 sekundit käed-vabad enne kui auto nõuab sekkumist.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ainult parameetrid? Moodul ja soft samad?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Kuna hommikustel külmkäivitustel ja veidike ka soojalt tegi soonrihm oma rahva häält, sai Aeromotorsist tellitud 11€-ga Gates'i soonrihm ja ära vahetatud. Gaasikal on seal kaks pingutit, mis mõlemad said kinni võetud ning soonrihm ümber lapatud. Viimane vilina tõttu soonrihmavahetus oli 2017a ja siis läks külge originaalrihm, mis iseenesest polnud mõraline. Vähemalt nüüd on vaikus majas.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
On jälle see aeg...
Terve see nädal olid kerged öökülmad ja hommikul juhiukse välimist linki puutuda ei saanud kuna peale lingi tõmbamist ja ukse avanemist ei lähe lukk ukse sulgemisel mõneks ajaks riivi - tähendab lahtise uksega ringi sõitmist. Lingitross vedeles mitu kuud riiulis kuna sügaval talvel polnud huvitaval kombel midagi viga. Vahetasin lingitrossi ära, juba kolmas kord
Terve see nädal olid kerged öökülmad ja hommikul juhiukse välimist linki puutuda ei saanud kuna peale lingi tõmbamist ja ukse avanemist ei lähe lukk ukse sulgemisel mõneks ajaks riivi - tähendab lahtise uksega ringi sõitmist. Lingitross vedeles mitu kuud riiulis kuna sügaval talvel polnud huvitaval kombel midagi viga. Vahetasin lingitrossi ära, juba kolmas kord
Viimati muutis siLc, 05 Mär 2022, 16:51, muudetud 1 kord kokku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Jätkame monoloogi. Teisipäeva hommikul võttis auto elu sisse üsna kurjade häälte saatel ja kui auto käis, oli ketiliini juures üsna kurjakuulutav metallne kõrvalheli. Oma tavalises remondikohas Forss Peetris on tavapäraselt olnud üsna pikad järjekorrad, võtsin seekord kõne peale Mooni tänava Forssi. Sain aja reede hommikuks koos palvega auto ära tuua neljapäeval, et reedel saaks külmkäivitusel ketti kuulata.
Tuli siis välja, et veepump taas läbi. Täpselt nii nagu pea 5 aasta / 96500km eest kui viimati veepumpa vahetasin, ilmus viga sama äkitselt ja samade sümptomitega. Külge läks loomulikult originaal pump ja while we're there, lasin lisaks vahetada ka lühikese kompressori rihma kuna see on veel tehasest. Külge läks Contitechi rihm. Arve tuli 594€.
Tuli siis välja, et veepump taas läbi. Täpselt nii nagu pea 5 aasta / 96500km eest kui viimati veepumpa vahetasin, ilmus viga sama äkitselt ja samade sümptomitega. Külge läks loomulikult originaal pump ja while we're there, lasin lisaks vahetada ka lühikese kompressori rihma kuna see on veel tehasest. Külge läks Contitechi rihm. Arve tuli 594€.
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 906
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 41 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Õukey. No vaatame, kas saan ka teist korda pumpa vahetada. Arvestades sinu kalkulatsioone, peaks mul selleni veel aega olema
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Vahepeal said suveveljed alla tagasi. Lasin Värvilistes autole kevadpuhastuse (pigipesu) teha ning klõpsisin ühe pildi ka väljast...
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Nüüd tuleb miski päev läbi ja softib minu kaamera 3Q0980654H ka ära. Või saab seda Odisega ka sättida?
Jõle mõttetu on km-eid sirge tee peal vahepeal rooli loksutada, et miskit karjuma ei hakkaks.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1125
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 33 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
nii kaamera uuendamiseks kui ka 60+ parameetrite sättimiseks kõlbab ODIS väga hästi
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ikka saab! Ja ei võta kaua aega ka kui soft juba H on.