Golf 4 heitgaasid ja ÜV
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 11 Mai 2021, 22:21
- Auto: Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Golf 4 heitgaasid ja ÜV
ÜV minu Golfi kahjuks läbi ei lastud. Veermikus tuvastatud vead oskan küll kõrvaldada, kuid heitgaaside korda saamist ei oska kuskilt otsast alustada
800 pöörde juures CO 0,63 (lubatud 0,5), CH 148 (lubatud 100)
2880 pöörde juures CO 0,69 (lubatud 0,3), CH 140 (lubatud 100) ja lambda 1,07 (lubatud 1)
Millest võiks alustada? Interneti põhjal on tavaliselt vigadeks: jahutusvedeliku temp andur, lambda andur või siis oma aja ära elanud katt.
Mootoriks 1.6 SR ja tarbib õli ca 1 liiter 5000km. Läbisõit kohe 300k
800 pöörde juures CO 0,63 (lubatud 0,5), CH 148 (lubatud 100)
2880 pöörde juures CO 0,69 (lubatud 0,3), CH 140 (lubatud 100) ja lambda 1,07 (lubatud 1)
Millest võiks alustada? Interneti põhjal on tavaliselt vigadeks: jahutusvedeliku temp andur, lambda andur või siis oma aja ära elanud katt.
Mootoriks 1.6 SR ja tarbib õli ca 1 liiter 5000km. Läbisõit kohe 300k
Viimati muutis naturaal, 03 Mär 2022, 18:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1690
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
Golf 4 heitgaasid ja ÜV
ENNEM ÜLEVAATUST TASUKS MOOTORILE KORRALIKULT KUUMA ANDA
pöörded ülesse trassil pikemalt sõita madakama käiguga jne. Töristades ja otse üv minnes ei saagi nii vana masinaga läbi
pöörded ülesse trassil pikemalt sõita madakama käiguga jne. Töristades ja otse üv minnes ei saagi nii vana masinaga läbi
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 318 korda
- Tänatud: 180 korda
Golf 4 heitgaasid ja ÜV
Tavaliselt ikka piinatakse üv suht palju neid roikaid, et CO kätte saada. Kunagi lpg b5 oli siis nad ikka 10min tuuritasid, et kati temp ülesse saada ja näit oleks normi piires.murkamarko kirjutas: ↑04 Mär 2022, 22:05 ENNEM ÜLEVAATUST TASUKS MOOTORILE KORRALIKULT KUUMA ANDA
pöörded ülesse trassil pikemalt sõita madakama käiguga jne. Töristades ja otse üv minnes ei saagi nii vana masinaga läbi
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 19 Mai 2021, 21:43
- Auto: Golf
- Asukoht: Ida-Virumaa
- Tänatud: 2 korda
Golf 4 heitgaasid ja ÜV
Ma arvan, et see väide ei pea väga paikka.murkamarko kirjutas: ↑04 Mär 2022, 22:05 Töristades ja otse üv minnes ei saagi nii vana masinaga läbi
Sügisel käisin ühe 1.6 E36 Compacti roikaga ülevaatusel, terve nädala töristasin, ülevaatus punkti töristasin korralikult ja sain puhtalt läbi.
Ei mingit peale andmist, ei mingit piirajasse laskmist punkti ukse ees.
Pole nii ühegi autoga teinud ja kõigil alati heitgaasid normis olnud.
(⊙‿⊙)
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Golf 4 heitgaasid ja ÜV
Kui siin kirjas, et tarbib õli, siis mida enam oodata?
Vaataks küünaldele näkku, paneks need uued kui on õlised. Lambda kui on 4 juhtmega siis võib vahetada, sest muutuvad aeglaseks, 5 juhtmega ütleb ecu ise kui läbi.
Tahaks näha ka O2 näitajat, kuid lambda väärtuse järgi võiks arvata, et KAT on ebaeffektiivne või on õhuleke. Kui muidugi õlikulu on suur, siis see võib olla juba KAT-le liiga teinud.
Vaataks küünaldele näkku, paneks need uued kui on õlised. Lambda kui on 4 juhtmega siis võib vahetada, sest muutuvad aeglaseks, 5 juhtmega ütleb ecu ise kui läbi.
Tahaks näha ka O2 näitajat, kuid lambda väärtuse järgi võiks arvata, et KAT on ebaeffektiivne või on õhuleke. Kui muidugi õlikulu on suur, siis see võib olla juba KAT-le liiga teinud.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 598
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
Golf 4 heitgaasid ja ÜV
Pole ka kunagi midagi peenestamas käinud.
Üv parajalt nii kaugel, et mootor töösoe ja asi korras siiani olnud.
Üv parajalt nii kaugel, et mootor töösoe ja asi korras siiani olnud.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1690
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
Golf 4 heitgaasid ja ÜV
Kui heitgaasid olid enne korras ja nüüd äkitselt enam ei ole, siis pole tõenäoliselt asi õlis ja katis.
Kui eelmine aasta oli vaja sellesama mootoriga masinat ootamatult (enne polnud katiga vaatamata õlikulule probleeme olnud) HC jaoks kohapeal soojaks ajada, siis seekord piisas ainult korraks gaasi vajutada, et näidud kätte saada. Põhjuseks karteri tuulutuse klapi vaakumi lekke likvideerimine: Mootori tempi andur võib ka pahandust teha. Seal tuleb seda arvestada, et mootori ja armatuuri jaoks on samas korpuses eraldi andurid ja isegi kui armatuuri oma näitab 90, võib mootori oma näidata 70. Selle kontrollimine on VCDSi programmi ja kaabliga lihtne.
Kui eelmine aasta oli vaja sellesama mootoriga masinat ootamatult (enne polnud katiga vaatamata õlikulule probleeme olnud) HC jaoks kohapeal soojaks ajada, siis seekord piisas ainult korraks gaasi vajutada, et näidud kätte saada. Põhjuseks karteri tuulutuse klapi vaakumi lekke likvideerimine: Mootori tempi andur võib ka pahandust teha. Seal tuleb seda arvestada, et mootori ja armatuuri jaoks on samas korpuses eraldi andurid ja isegi kui armatuuri oma näitab 90, võib mootori oma näidata 70. Selle kontrollimine on VCDSi programmi ja kaabliga lihtne.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 11 Mai 2021, 22:21
- Auto: Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Golf 4 heitgaasid ja ÜV
Nüüdseks mu golfil jälle kehtiv ülevaatus olemas.
Heitgaaside korda saamiseks polnud mingit musta maagiat, vaid tuli vahetada välja oma elu ära elanud katalüsaator ja lambda andur. Seejärel katalüsaator korralikult kuumaks ära ja ülevaatusele. Ülevaataja ka omakorda peedistas korralikult, lõpuks sai oma soovitud näidud kätte.
Põnev olukord muidugi, tavaliikluses ei ole lihtsalt võimalik saada odava otsa katalüsaatorit piisavalt soojaks, et ta midagi teeks. Nagu spetsialist mulle seletas, odav katalüsaator on nii kaua lihtsalt resonaator kuni vaja ülevaatusele minna
Heitgaaside korda saamiseks polnud mingit musta maagiat, vaid tuli vahetada välja oma elu ära elanud katalüsaator ja lambda andur. Seejärel katalüsaator korralikult kuumaks ära ja ülevaatusele. Ülevaataja ka omakorda peedistas korralikult, lõpuks sai oma soovitud näidud kätte.
Põnev olukord muidugi, tavaliikluses ei ole lihtsalt võimalik saada odava otsa katalüsaatorit piisavalt soojaks, et ta midagi teeks. Nagu spetsialist mulle seletas, odav katalüsaator on nii kaua lihtsalt resonaator kuni vaja ülevaatusele minna