Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Tere foorumlased!
Mõned Teist siin on kindlasti kursis minu auto ostuga, kuna sellest kujunes pikk teema ostuabi all. Nimelt olen ma oma passatiga nüüd mõnda aega vuranud. Esimesed investeeringud hoolduse näol tehtud, kuid nüüd on tekkinud väike anomaalia. Nimelt kui auto seisnud pikemalt ja niiöelda külm käivitada, siis algul mootor puterdab ja jätaks nagu vahele. Mõnikord on kohe käima minnes tugevalt tunda, teinekord on ainult kergelt mõne minuti jooksul alates külm käivitusest tunda. Salongis istudes on tunda kuidas mootor nagu lonkaks/jätaks vahele. Hiljuti sai ka OBD eleveniga juures käidud siis ühtegi veakoodi polnud. Küünlad said just hoolduse käigus uued NGK Platinum.
Lisaks ma natuke viriseks ikkagi ka kütusekulu üle. Kuigi jah ma pole endiselt saanud üle sellest, et kuidas see auto vajutades edasi käib. Siiski siin mõned korrad ka Tartu-Tallinn-Tartu käidud ja ikka tuleb linnaga pooleks 10 sajale keskmiselt.
On kellegil mingeid mõtteid, mida võiks kontrollida? Googeldades leidub palju teemasi, kus klapid on tahmanud ja sellest sarnased probleemid. Küll aga on ju sellel mootoril lisapihustid, mis võiks seda probleemi ennetada?
Ette tänades
Sander
Mõned Teist siin on kindlasti kursis minu auto ostuga, kuna sellest kujunes pikk teema ostuabi all. Nimelt olen ma oma passatiga nüüd mõnda aega vuranud. Esimesed investeeringud hoolduse näol tehtud, kuid nüüd on tekkinud väike anomaalia. Nimelt kui auto seisnud pikemalt ja niiöelda külm käivitada, siis algul mootor puterdab ja jätaks nagu vahele. Mõnikord on kohe käima minnes tugevalt tunda, teinekord on ainult kergelt mõne minuti jooksul alates külm käivitusest tunda. Salongis istudes on tunda kuidas mootor nagu lonkaks/jätaks vahele. Hiljuti sai ka OBD eleveniga juures käidud siis ühtegi veakoodi polnud. Küünlad said just hoolduse käigus uued NGK Platinum.
Lisaks ma natuke viriseks ikkagi ka kütusekulu üle. Kuigi jah ma pole endiselt saanud üle sellest, et kuidas see auto vajutades edasi käib. Siiski siin mõned korrad ka Tartu-Tallinn-Tartu käidud ja ikka tuleb linnaga pooleks 10 sajale keskmiselt.
On kellegil mingeid mõtteid, mida võiks kontrollida? Googeldades leidub palju teemasi, kus klapid on tahmanud ja sellest sarnased probleemid. Küll aga on ju sellel mootoril lisapihustid, mis võiks seda probleemi ennetada?
Ette tänades
Sander
Viimati muutis Sander., 08 Mai 2022, 12:25, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1690
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 97 korda
- Tänatud: 50 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
See nagu. Kõik 4 silindeilised vag diislid. Et käima minnes külma mootori puhul korra putetdab. Aga sul bens
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1755
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 318 korda
- Tänatud: 180 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Kui üldse proovida siis X1Rga, kui see ka ei aita siis vahetaks kõik süütepoolid ära, minul aitas see sarnaste sümptomitega.
-
- Huviline
- Postitusi: 257
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 35 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Oled 98 kütust ka proovinud? Omal esines sellist käitumist linnas ummikutes passimise tõttu, vähe sõitu ja seegi enamik aega madala pöördega tiksumine. Selgelt aitas linnas veidi aega 2. käiguga sõitmine, st pöörded oli koguaeg 4000 kandis, ehk mingi carbon buildup vms.
-
- Huviline
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 35 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Kütusekulu tiba kõrge jah. Selline marsruut mis sa kirjeldad võiks ikkagi keskmisena jääda 8l kanti, kui mitte vähem. Endal mul käib ühtlaselt, aga külmemate ilmadega hommikul külma mootoriga sõitma hakates ei saanud nagu DSG ja mootor omavahel hästi hakkama ja mõne koha peal natuke nagu nõkutas. Umbes sarnane asi nagu endal võiks juhtuda külma mootoriga manuaalkastiga sõites. Soojema ilmaga pole esinenud. Vbla tasuks jah esiteks kütuselisanditega või 98ga proovida, kui suuremalt lammutama hakata. Aga püsivalt muidugi 98ga lasta ei tahaks, kütus niigi kallis ja tehas sellist soovitust ei anna ka
-
- Veteran
- Postitusi: 3393
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 722 korda
- Tänatud: 97 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Miks mitte lihtsalt koguaeg 98'ga? Sõidan juba mitu tuhat neste 98 pealt ja tuntav vahe on juba sees. Kütuse kulu vähenes ja puterdamine läks väiksemaks.
Odavam kui gaasiga sõita hetkel.
Odavam kui gaasiga sõita hetkel.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Siiani olen ainult 98 tankinud. See hinnavahe pole enam nii suur kui kütus nii kallis nagunii.
Tundub, et minu autol on hoopis kahemassiline hooratas minemas. Külma mootoriga kohapeal käies on kergelt klopsimist juba kuulda ka. Kui kast Drive peal ja pidurit peal hoides gaasi mängida siis kuulda, et lõtk on sees. Eks see ka annab tunda justkui mootor ise lonkaks, kuigi mootor ise ka käivitusel korraks jukerdab. Igatahes kurb on see, et juba peab hakkama raha sisse tampima.
Oskab keegi Tartus mõnda asjalikku kohta soovitada kus väga kirvega selga ei lüüa?
Tundub, et minu autol on hoopis kahemassiline hooratas minemas. Külma mootoriga kohapeal käies on kergelt klopsimist juba kuulda ka. Kui kast Drive peal ja pidurit peal hoides gaasi mängida siis kuulda, et lõtk on sees. Eks see ka annab tunda justkui mootor ise lonkaks, kuigi mootor ise ka käivitusel korraks jukerdab. Igatahes kurb on see, et juba peab hakkama raha sisse tampima.
Oskab keegi Tartus mõnda asjalikku kohta soovitada kus väga kirvega selga ei lüüa?
Viimati muutis Sander., 12 Mai 2022, 17:32, muudetud 2 korda kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3393
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 722 korda
- Tänatud: 97 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Siis variant müüa maha kuni veel heas korras.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 905
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 159 korda
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 805
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 36 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Ma ei tea, kuidas rida mootoril see hooratas kolistab, aga no VR6 otsas oli tühikäigul ikka päris kole kolin, aga 0 raputamist. Mustamäe Møller ütles toona, et kui kolin ei häiri, ära enne vahetusele mõtle, kui väristama hakkab.
Minul külmkäivitusel hakkas kolisema alles siis, kui külmkäivituse järgselt pööre maha tuli. Soojast peast ma ei mäleta, et väga kuulda oleks olnud.
Minul külmkäivitusel hakkas kolisema alles siis, kui külmkäivituse järgselt pööre maha tuli. Soojast peast ma ei mäleta, et väga kuulda oleks olnud.
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Oli täpselt selline mure. Ma ise lasin ära vahetada mõlemad akutaatorid. Akutaatorid asuvad ülemise otsakaane küljes.m Minul lekkisid mõlemad otse pistikusse. Võta kontaktid lahti ja vaata kas pistikud on õlised kui on siis soovitan välja vahetada. Vahetus Forsis maksis 150 euri
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Kui auto on seadistatud sõitma 95-ga(mitte selle euro solgiga), siis ta peab töötama ka 95-ga ideaalselt. See kui auto töötab 98-ga paremini kui 95-ga tähendab seda, et kuskil on mingi viga ja 98-ga see viga ei avaldu. 98-l ei ole rohkem "jõudu" ega seda ei kulu ka vähem kui auto on korras.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Octane_rating
Teemasse siis ka. Kas volksudele tehakse ka mootori tasakaalu testi? Ja kas volksudel kannatab koos küünaldega vahetada ka küünlajuhtmed? Vigane küünlajuhe võib mõjutada väga palju mootori tööd ja kütusekulu.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 28 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Huvi pärast küsin, mis asi on akutaator? Kuidas on nende inglise keelne nimetus? Või keegi võiks pildi panna siia teemasse nendest.Ricks6343 kirjutas: ↑21 Dets 2022, 18:55 Oli täpselt selline mure. Ma ise lasin ära vahetada mõlemad akutaatorid. Akutaatorid asuvad ülemise otsakaane küljes.m Minul lekkisid mõlemad otse pistikusse. Võta kontaktid lahti ja vaata kas pistikud on õlised kui on siis soovitan välja vahetada. Vahetus Forsis maksis 150 euri
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2062
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Ilmselt mõeldi sisse- ja väljalaske nukkvõllide VVT faasinihutajaid, mis ülemisest plastikust otsakaanest välja punnitavad.
-
- Veteran
- Postitusi: 3393
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 722 korda
- Tänatud: 97 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Ma räägin neste vs circle k 98 võrdlusest.JaanusVambola kirjutas: ↑21 Dets 2022, 19:40Kui auto on seadistatud sõitma 95-ga(mitte selle euro solgiga), siis ta peab töötama ka 95-ga ideaalselt. See kui auto töötab 98-ga paremini kui 95-ga tähendab seda, et kuskil on mingi viga ja 98-ga see viga ei avaldu. 98-l ei ole rohkem "jõudu" ega seda ei kulu ka vähem kui auto on korras.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Octane_rating
Ma ei ole kordagi 95 veel proovinud.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1589
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 304 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Ooooh see on hea teema. Siin on ennegi möllatud nende TSIde ja käivituste ja asjadega. Võin kirjutada inimesest kes figureerib ka siin foorumis. Avaldab ta end ise kui soovib. 2.0 TSI. Puterdamine - Soojast peast - Pikk käivitus. Nagu väga pikk.
Mida tehti ja mida ma ka korduvalt arvutiga diagnoosisin.
1. Vahetati kett. - Ei aidanud.
2. Vahetati nukk sisselaske poolne kus ka vanos on. - ei aidanud.
3. Vahetati nuka andur - Ei aidanud.
4. Vahetati pihustid - ei aidanud.
5. Vahetati kõrgsurve pump - aitas. - Kaane vahel lekkis ja õnnetult jõudis see kütus ka mootorisse ja ajas lambda lolliks ja jumal teab veel mis.
Näited tavaliselt on head eks. Kunagi ei ole üldiselt sama viga. Soovitaksin alustada kõigepealt veakoodidest. See puterdamine võib tähendada vabalt mingit pooli või pihustit, aga samas missfire couter peaks mingis asendis siis kogu aeg möllama. poole saad kontrollida ka asukoha vahetusega ja arvutiga. Küünlad on sul kõige lihtsam vahetus mis sa teha saad. Kõige soodsam ka ilmselt. Küünal ise reedab oma välimusega ka väga palju ja siis alles hakka edasi vaatama mis kus ja kuidas.
Mida tehti ja mida ma ka korduvalt arvutiga diagnoosisin.
1. Vahetati kett. - Ei aidanud.
2. Vahetati nukk sisselaske poolne kus ka vanos on. - ei aidanud.
3. Vahetati nuka andur - Ei aidanud.
4. Vahetati pihustid - ei aidanud.
5. Vahetati kõrgsurve pump - aitas. - Kaane vahel lekkis ja õnnetult jõudis see kütus ka mootorisse ja ajas lambda lolliks ja jumal teab veel mis.
Näited tavaliselt on head eks. Kunagi ei ole üldiselt sama viga. Soovitaksin alustada kõigepealt veakoodidest. See puterdamine võib tähendada vabalt mingit pooli või pihustit, aga samas missfire couter peaks mingis asendis siis kogu aeg möllama. poole saad kontrollida ka asukoha vahetusega ja arvutiga. Küünlad on sul kõige lihtsam vahetus mis sa teha saad. Kõige soodsam ka ilmselt. Küünal ise reedab oma välimusega ka väga palju ja siis alles hakka edasi vaatama mis kus ja kuidas.
Viimati muutis SanderSPS, 22 Dets 2022, 10:52, muudetud 2 korda kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1755
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 318 korda
- Tänatud: 180 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Kas pähe andes hakkab pooma ka mingist pöördest?
-
- Huviline
- Postitusi: 2610
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Tekst klaviatuuril peksab segast. Stopp,katkestus tuleb sealt,kus pole teda oodatud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7852
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Teinekord proovi karastav-uimastavaid jooke vähem klaverile kallata, kõige lihtsam on üldse teatud kellaajast alates vältida postitamist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 15 Nov 2019, 20:49
- Auto: Audi Coupe quattro V8 , Passat B8 206kw
- Asukoht: Harjumaa; Kesk-Eesti
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Mul hakkas ka üks hetk mootor lonkama. Käivitus oli külmalt/ soojalt hea aga kui mootori temp hakkas jõudma ca 40 kraadini, hakkas puterdama. Sander vaatas oma kaabliga üle, näitas kahe silindri misfiret. Peale seda vahetasin süütepoolid välja: korraks justkui läks paremaks aga tulemuseks oli misfire kõigis silindrites.
Lihtsam oli viia esindusse ja lasta neil tegutseda. Vahetati klapid, mis koodi järgi tunduvad samad mis JuhanS pakkus. Kahjuks esindusest koju sõites hakkas jälle puterdama. Peale seda vahetati nukkvõlli positsiooni andur ka ära ja siiani on vaikus.
Lihtsam oli viia esindusse ja lasta neil tegutseda. Vahetati klapid, mis koodi järgi tunduvad samad mis JuhanS pakkus. Kahjuks esindusest koju sõites hakkas jälle puterdama. Peale seda vahetati nukkvõlli positsiooni andur ka ära ja siiani on vaikus.
Viimati muutis AssaMait, 23 Dets 2022, 12:12, muudetud 1 kord kokku.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1589
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 304 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
kõige haigem ongi see, et bensuka puhul suudab missfire kirja ette manada mingi täiesti neljakümne seitsmes detail mis tegelikult tuvastamise mõttes on võimatu.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Minu auto puhul on naljaks see, et justkui puterdaks ainult külmkäivitusel. Hiljem ei tuvasta ühtegi võpatust või midagi selle lähedast. Eelmise omaniku arveid sortides on minu autol need magnetklapid ka juba mölleris mingiaeg vahetatud. Auto käis ka just Aasta autos diagnostikas ja ei tuvastatud seal ka ühtegi viga. Kõik mootori parameetrid pidid ka väga head olema. Arvati, et võib ka olla seotud klappide tahmumisega, kuigi gen 3 ei tohiks ju selle probleemi all kannatada tänu lisapihustitele sisselaskes. Võta siis kinni. Ise ilmselt ei hakka sellepärast mingeid juppe lambist vahetama, kuna muus osas auto toimib hästi. Kui tuleb rohkem mingeid sümptomeid siis vaatab.
Viimati muutis Sander., 23 Dets 2022, 14:25, muudetud 1 kord kokku.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat B8 Alltrack 2.0TSI külmkäivitusel lonkab/jätab vahele
Tegelikult pole asi isegi selles, et autod oleks meeletult keeruliseks läinud vaid pigem selles, et Õigeid mehaanikuid jääb järjest vähemaks. Õnneks on veel jäänud mõned töökojad kellel on suhtumine: "Jess, selle auto tegemine on tõsine väljakutse ja mitte liinitöö". Esinduses käimine on mõistlik ainult garantii lõppemiseni kui ei ole just kindlalt teada, et kuskil esinduses on mõni asjalik mees/naine ja just see mees/naine tegeleb sinu autoga.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!