VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 94 korda
- Tänatud: 121 korda
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Just! Erwin-i môtlesingi.
- Kes tänasid kasutajat tofetome selle postituse eest:
- HendrikSilm
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
PriitV kirjutas: ↑08 Juul 2022, 14:16https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do
erWin, osta tunnine ligipääs ja lae terve auto kirjandus alla omale
Tänud teile hea info eest! Kindlasti vaatan erwini üle, praegu koostan siin endale ostukorvi vaikselt, kuna heli oli ikka liiga identne sellega, mida ma kuulsin oma autol. Video kah, mis on 1:1 sama heliga ja tollel autoril lõppes asi just ülemise otsa remondiga.
Ilmselt saan Poolast täiskomplekti mida vaja ka - hammasrihmakomplekt veepumbaga + nukkvõll + tõukurid + saaled. Sinna juurde uued poldid veel, pihustiseibid jms ning ehk uus nv saab Tartusse vuratud hinge kinni hoides Seal saaks ära vahetada sõbra garaazis.
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Nonii, sai siis vaadatud k k k alla - tõukurid paistavad kenasti aukus olevat, nukad on kah sellised, et ei tea. Kuna kogu krempel vaja nkn maha võtta, et tõukureid vahetada siis täna natukenegi sõbralikule hinnale - tuleb kogu kompott Poolast ja saab ülemine ots kena kapremondi.
Aga vähemalt EGR oli palju kenam seest, kui arvasin!
Aga vähemalt EGR oli palju kenam seest, kui arvasin!
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Sai siin vahepeal ka klapikambrikaanega stressatud - pisike vaakuminippel (seal kus on vaakumi reservuaar ja läheb toru turbosse?) murdus ära ja remontida ei saanud. Praegu on ajutine pime ees, eks tuleb rahakotti veel kergendada ja Poolast ka uus k k k tellida.
Kuna sai nv Valgejõel käidud, siis auto sai veidi pikema otsa ja tulemuseks on nukakolin nüüd permanent ja ei kao enam. Auto peab nüüd vastu pidama 22-24 nädalavahetuseni, kuna selleks ajaks on Poolast varuosad kohal ja ka puhkus algab mul. Siis saab kogu ülemine ots värskenduskuuri ja võiks mõned aastad jumala murevaba olla ju
Kuna sai nv Valgejõel käidud, siis auto sai veidi pikema otsa ja tulemuseks on nukakolin nüüd permanent ja ei kao enam. Auto peab nüüd vastu pidama 22-24 nädalavahetuseni, kuna selleks ajaks on Poolast varuosad kohal ja ka puhkus algab mul. Siis saab kogu ülemine ots värskenduskuuri ja võiks mõned aastad jumala murevaba olla ju
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Ja just seda tegin ka, kõike mida tundsin, et võiks tirida, sai tiritud. Tänud veelkord kõigile erWini soovituse eest, läks maksma 8.40€ tunnine ligipääs ja kõik on olemas ja rohkemgi veelPriitV kirjutas: ↑08 Juul 2022, 14:16https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do
erWin, osta tunnine ligipääs ja lae terve auto kirjandus alla omale
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Vahepeal siis jõudnud staatusesse, kus auto seisab poolel teel tööle ja ei saa ka liigutada omal jõul Suhtlesin tuttavaga, kes panustab pigem DPF viga praegu (loe: DPF on umbes). MAF on visanud koodi P0101, turbo viskab P0299 koodi. Praegu auto tahab 1.käigul välja surra juba, jõudu liikuda ei ole. Tahma viskab summutist ja ka kuskilt turbo/DPF juurest välja, segu on väga rikas. MAF pistiku eemaldus ei muutnud mitte midagi
Homme prooviks sleppida auto Peetrisse ja hakata proovima, kas ta laseb põletada DPFi ilma ratasteta nina õhus. Kui ei lase, tuleks hakata vaatama kes kus peseb seda. Mõtted on tühjaks teha, aga kui see tegelikult saaks puhtaks ja toimima, siis poleks nagu vajadust Nina õhku seetõttu, et auto peab sõitma põletuse ajal.
Kuna kogu nali algas ikkagi peale õlivahetust, siis ei taheta panustada seda koheselt nuka ja tõukurite peale, pigem hakkas kuskilt lekkima rohkem (turbo nt) ja algas DPF ummistamine kiirendatud kujul. DPF pressure viga olen ka leidnud, samuti logisse ei jäänud aga mäletan EGT viga, mis on esimene märk sellest.
Kuna praegu DPF lahendamine on soodsam, alustan sellest ja kui midagi paremaks ei muutu, tuleb minna edasi nuka ja tõukurite kallale.
Homme prooviks sleppida auto Peetrisse ja hakata proovima, kas ta laseb põletada DPFi ilma ratasteta nina õhus. Kui ei lase, tuleks hakata vaatama kes kus peseb seda. Mõtted on tühjaks teha, aga kui see tegelikult saaks puhtaks ja toimima, siis poleks nagu vajadust Nina õhku seetõttu, et auto peab sõitma põletuse ajal.
Kuna kogu nali algas ikkagi peale õlivahetust, siis ei taheta panustada seda koheselt nuka ja tõukurite peale, pigem hakkas kuskilt lekkima rohkem (turbo nt) ja algas DPF ummistamine kiirendatud kujul. DPF pressure viga olen ka leidnud, samuti logisse ei jäänud aga mäletan EGT viga, mis on esimene märk sellest.
Kuna praegu DPF lahendamine on soodsam, alustan sellest ja kui midagi paremaks ei muutu, tuleb minna edasi nuka ja tõukurite kallale.
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
DPF mõõdab iseeneseset 2 rõhku, DPF ees ja taga. Kui üks andur või andurisse viiv toru/voolik katki, siis põletab liialt sageli ja kui teine katki siis ei põleta üldse. Endal oli ühel teisel margil olukord, kus teisel oli andurisse viiv voolik kuumaga rabedaks läinud ja ära pudenenud ning sunniviisiliselt DPF põletada ei saanudki ka peale uue vooliku panekut. Aitas, kui kohapeal ca 15 min pm pöörded põhjas lastud sai. jahutusvedeliku temp läks ka sinna keemise alla muidugi ära aga pärast sai kenasti puhtaks põletada ja sai toimima. Kui aga segu liialt rikas (kas MAF ei ole vigane) siis tuleks ka see ära lahendada, sest muidu ei ole DPF puhastusest ka suurt tolku.
- Kes tänasid kasutajat kraff selle postituse eest:
- HendrikSilm
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Praegu probleem on selles pigem, et mootor on avariis ka omadega. Turbol on boosti liialt vähe, mis võiks viitada vaakumilekkele kuskil seal samuti. Eks saab laiali hakata lammutama, kuna enne vaja turbole boost uuesti järele saada, et saaks üldse pöördeid tekitada autole. MAFi proovin esialgu puhastada, võibolla sisse peksev heitgaas on anduri ära määrinud ja ei loe enam õiget näitu.kraff kirjutas: ↑13 Juul 2022, 07:12DPF mõõdab iseeneseset 2 rõhku, DPF ees ja taga. Kui üks andur või andurisse viiv toru/voolik katki, siis põletab liialt sageli ja kui teine katki siis ei põleta üldse. Endal oli ühel teisel margil olukord, kus teisel oli andurisse viiv voolik kuumaga rabedaks läinud ja ära pudenenud ning sunniviisiliselt DPF põletada ei saanudki ka peale uue vooliku panekut. Aitas, kui kohapeal ca 15 min pm pöörded põhjas lastud sai. jahutusvedeliku temp läks ka sinna keemise alla muidugi ära aga pärast sai kenasti puhtaks põletada ja sai toimima. Kui aga segu liialt rikas (kas MAF ei ole vigane) siis tuleks ka see ära lahendada, sest muidu ei ole DPF puhastusest ka suurt tolku.
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Kui sul on mootor vigane, miks püüad DPF-i remontida. DPF põletus on eeldusel, et ECU map kirjtuatud, et õhuvool korras, ehk nukk jne... ok.
Samuti turbo low pressure vea korral ei põleta sa mitte mingi nipiga DPF-i. Seesama vaakumtoru, mis katki on ilmselt ei hoia vaakumit.
Samuti turbo low pressure vea korral ei põleta sa mitte mingi nipiga DPF-i. Seesama vaakumtoru, mis katki on ilmselt ei hoia vaakumit.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Okei, see on hea info, kuna praegu tundub vähemalt, et probleem on viinud edasi selleni, et ka DPF on umbes. Aga selge, siis alustan k k k vahetusest, uuel nädalal saan kätte (ma ei ole siiski nõus 200+ euri maksma, kui ma saan oma tööga 100€ ringis kätte).R36 kirjutas: ↑14 Juul 2022, 11:55Kui sul on mootor vigane, miks püüad DPF-i remontida. DPF põletus on eeldusel, et ECU map kirjtuatud, et õhuvool korras, ehk nukk jne... ok.
Samuti turbo low pressure vea korral ei põleta sa mitte mingi nipiga DPF-i. Seesama vaakumtoru, mis katki on ilmselt ei hoia vaakumit.
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Pole vahel jõudnud midagi väga teha, esimene puhkuse nädal viibisin Eestis laiali igalpool ja auto seisis ootas. K K K on vahetatud ja veakoode hetkel ei loobi ühtegi. Vaakumid on olemas aga auto lämbub siiamaani...
Hakkasin täna EGR juurest vaikselt lammutama - EGR toru sisemõõt oli poole võrra kindlasti kahanenud (seda enne ei olnud näha kuni rohkem lammutasin laiali seda kooslust). Sisetunne ütleb siiski, et DPF on umbes ja praegune plaan on DPF füüsiliselt kätte saada auto küljest, sisse piiluda ja sealt vastavalt siis kas läbipesu või üldse eemaldus. Kuigi kaldun eemalduse poole, peale sellist saagat ei taha seda kurjusejuurt enda auto külge enam Vähemalt mitte koos elemendiga.
Hakkasin täna EGR juurest vaikselt lammutama - EGR toru sisemõõt oli poole võrra kindlasti kahanenud (seda enne ei olnud näha kuni rohkem lammutasin laiali seda kooslust). Sisetunne ütleb siiski, et DPF on umbes ja praegune plaan on DPF füüsiliselt kätte saada auto küljest, sisse piiluda ja sealt vastavalt siis kas läbipesu või üldse eemaldus. Kuigi kaldun eemalduse poole, peale sellist saagat ei taha seda kurjusejuurt enda auto külge enam Vähemalt mitte koos elemendiga.
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Vahepeal on DPF filter leidnud tee autost minema koos tarkvara kirjutamisega - tänud chip.ee! Lisaks auto vahepealsele seismisele otsustas ca 5a vana Exide aku otsad anda ja sai uus Exide aku Prismast hädaga ostetud 77Ah juurde jäänud hetkel.
Nüüd auto sõidab taas ja aeg on nuka/rihma komplekt tellida omale ära. Septembri esimene nv saab siis selle töö ka teha ära koos vedelike vahetusega ja nipet näpet korrastamisega mootori juures
Nüüd auto sõidab taas ja aeg on nuka/rihma komplekt tellida omale ära. Septembri esimene nv saab siis selle töö ka teha ära koos vedelike vahetusega ja nipet näpet korrastamisega mootori juures
Viimati muutis HendrikSilm, 18 Aug 2022, 11:16, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Pikk aeg möödas, aga auto on vahel sõitma saanud ja probleemid on kõrvaldatud.
Pikk jutt on nagu ta on, proovin kokku võtta:
Septembris sai nukk vahetatud koos tõukurite ja muu kaasnevaga. Auto käis, kuniks mahlad läksid kokku. Plokikaanetihend oli olemas ja poldid ka, aga nagu nimme otsustasin, et profülaktika mõttes ei vaheta neid ja karma otsustas, et teeme ikka vahetuse.
Kuna finantsid ja aeg sõbra garaazis olid napid, jäi auto seisma ja suure masendusega sai endale ajutine liikur ostetud.
Detsembris võtsin end kokku, tellisin kõik vajaliku ära, et tihend vahetada ja panin end valmis ka kaanetöödeks.
Jaanuari esimene nädalavahetus lohistasime surnud akuga Golfi Tartu ühest otsast teise garaaži ja lasin vahelduseks kellegil oluliselt pädevamal ette võtta auto olles ise pigem moraalne tugi kõrval. Kaas õnneks kõver ei olnud, kui siis õhkõrn banaan keskelt aga praeguseks juba 1000km pole lekkinud midagi ja tundub pidavat kenasti.
Ehk praegu on auto uuesti teedel, läbis pea puhtalt ülevaatuse (akukinnitus oli ununenud panemata ja selle eest kirjutati VO ära ikka)
Veakoodid kimbutasid, mis olid minu arvates tekkinud siis, kui septembris sai autoga reaalselt sõidetud Tallinnast Tartusse läbi häda. Vähemalt kilometraaži järgi need peaksid olema sellest ajast. Imelkul kombel tavalise auto-scan alt VCDSis need ei kustunud, vaid kui OBD-II moodulist panin "clear all DTC", siis kadusid ka autoscanist need. Nimelt siin hakkas kimbutama imelik mure kütusekulu suurenemisega ja samuti püsikaga viskas mingiaja peale errorisse auto ja limp mode. Algul vilgutas eelsüüdet ja auto taaskäivitades kadus viga, siis hiljem jäi check engine põlema. Limpi enam ei visanud aga natuke jõuetum tundus olevat ja kütusekulu kasvas veel rohkem.
Hetkel sai tehtud tiir peale lõpuks vigade kustumist, uuesti neid ei tekkinud enam.
Pikk jutt on nagu ta on, proovin kokku võtta:
Septembris sai nukk vahetatud koos tõukurite ja muu kaasnevaga. Auto käis, kuniks mahlad läksid kokku. Plokikaanetihend oli olemas ja poldid ka, aga nagu nimme otsustasin, et profülaktika mõttes ei vaheta neid ja karma otsustas, et teeme ikka vahetuse.
Kuna finantsid ja aeg sõbra garaazis olid napid, jäi auto seisma ja suure masendusega sai endale ajutine liikur ostetud.
Detsembris võtsin end kokku, tellisin kõik vajaliku ära, et tihend vahetada ja panin end valmis ka kaanetöödeks.
Jaanuari esimene nädalavahetus lohistasime surnud akuga Golfi Tartu ühest otsast teise garaaži ja lasin vahelduseks kellegil oluliselt pädevamal ette võtta auto olles ise pigem moraalne tugi kõrval. Kaas õnneks kõver ei olnud, kui siis õhkõrn banaan keskelt aga praeguseks juba 1000km pole lekkinud midagi ja tundub pidavat kenasti.
Ehk praegu on auto uuesti teedel, läbis pea puhtalt ülevaatuse (akukinnitus oli ununenud panemata ja selle eest kirjutati VO ära ikka)
Veakoodid kimbutasid, mis olid minu arvates tekkinud siis, kui septembris sai autoga reaalselt sõidetud Tallinnast Tartusse läbi häda. Vähemalt kilometraaži järgi need peaksid olema sellest ajast. Imelkul kombel tavalise auto-scan alt VCDSis need ei kustunud, vaid kui OBD-II moodulist panin "clear all DTC", siis kadusid ka autoscanist need. Nimelt siin hakkas kimbutama imelik mure kütusekulu suurenemisega ja samuti püsikaga viskas mingiaja peale errorisse auto ja limp mode. Algul vilgutas eelsüüdet ja auto taaskäivitades kadus viga, siis hiljem jäi check engine põlema. Limpi enam ei visanud aga natuke jõuetum tundus olevat ja kütusekulu kasvas veel rohkem.
Hetkel sai tehtud tiir peale lõpuks vigade kustumist, uuesti neid ei tekkinud enam.
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Vahepeal on kütusekulu hakanud paika loksuma rohkem, küll aga on siiani boost pressure mureks. Sai Aerost võetud uus sigajäik lõdvik intercooler - segusiiber (enne plastikust toru segusiibrisse). Vana lõdviku loopis maanteesõidul välja, praegu on nüüd uut tahtnud välja loopida, aga kuna see on nii jäik siis on jäänud diagonaalis sisse. Kuulda ja tunda on, et boost lekib. Küsimus on, miks? Ei saa saaga veel läbi mõneks ajaks, tuleb hakata otsima viga boostis
Tegemist on siis kiirliitega lõdvik ja radikas, kuna selle käigu Golfidel üldiselt on levinum ilma kiirliiteta tavaline lõdvik.
Tegemist on siis kiirliitega lõdvik ja radikas, kuna selle käigu Golfidel üldiselt on levinum ilma kiirliiteta tavaline lõdvik.
Viimati muutis HendrikSilm, 13 Veebr 2023, 13:17, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Boost pressure saanud ka lahenduse. Lõdvik lahendas pool muret, klambrid vahetasin välja liidetel ja korras Miskipärast algul ei pannud tähelegi, et klamber otsas ja ei hoia enam kinni.
Rohkem pole muresid olnud mootoriga, õlivahetus + jahutusvedelik plaanis, kuna hetkel kõige odavam õli sees (oligi mõeldud mõni tuhat sõitma ja siis teeb uue vahetuse Texaco Havoline õliga).
Ja ega muid plaane ka pole hetkel olnud, kohati mõlgub mõttes suveks teistsugused veljed võtta. Aga peab miski silma jääma kindlasti, kui üldse vahetada.
Rohkem pole muresid olnud mootoriga, õlivahetus + jahutusvedelik plaanis, kuna hetkel kõige odavam õli sees (oligi mõeldud mõni tuhat sõitma ja siis teeb uue vahetuse Texaco Havoline õliga).
Ja ega muid plaane ka pole hetkel olnud, kohati mõlgub mõttes suveks teistsugused veljed võtta. Aga peab miski silma jääma kindlasti, kui üldse vahetada.
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Vahepeal väike sissekanne teha jälle.
Boosti poolelt on ajutine lahendus - kuna rõhuandur ise on suure tõenäosusega terve ja pistik ise on viga saanud (ei lukusta enam klõpsuga ja niiske ilmaga v maanteel logistab lahti ja hakkab lolli panema), siis on praegu lahendatud mure isoleeriga. Kuidas otsida, kas pistikut eraldi müüakse? Vaja oleks siis just seda turva osa (pilt netist võetud mingine)
Vahel sai autot pestud ja suvekad ka alla, lähevad siis veel need samad vanad, mis ikka all olnud. 4 veljest 3 tahaks sirgestamist, ehk siis maanteel on vahel nagu S-klassi masaažiiste Kui on meeles ja jääb vaba raha üle, siis laseks kellegil sirgemaks teha küll ja naudiks pigem stabiilsemat sõitu selle koha pealt. Mõned pildid ka siis allpool.
edit: Sorri, saatsin messengeris omale pildid ja kvaliteet on ikka nii kadunud
Muus osas on õlivahetus tulemas + väiksema õlilekke tuvastamine ja kõrvaldamine. Kui asjad langevad kenasti kokku, peaks ka jaanideks saama kere kõik ühevärviliseks taas ja parema kvaliteediga roostevõitlus tehtud. Ideena on vaba raha ootel 30/30mm madaldusvedrud ja hiljem ka üübertuus Android/CarPlay makk, millele saab ka SIM-kaardi sisse pista ja nautida hotspotti kui ka telefonist sõltumatut Spotify/Waze jms kasutust
Boosti poolelt on ajutine lahendus - kuna rõhuandur ise on suure tõenäosusega terve ja pistik ise on viga saanud (ei lukusta enam klõpsuga ja niiske ilmaga v maanteel logistab lahti ja hakkab lolli panema), siis on praegu lahendatud mure isoleeriga. Kuidas otsida, kas pistikut eraldi müüakse? Vaja oleks siis just seda turva osa (pilt netist võetud mingine)
Vahel sai autot pestud ja suvekad ka alla, lähevad siis veel need samad vanad, mis ikka all olnud. 4 veljest 3 tahaks sirgestamist, ehk siis maanteel on vahel nagu S-klassi masaažiiste Kui on meeles ja jääb vaba raha üle, siis laseks kellegil sirgemaks teha küll ja naudiks pigem stabiilsemat sõitu selle koha pealt. Mõned pildid ka siis allpool.
edit: Sorri, saatsin messengeris omale pildid ja kvaliteet on ikka nii kadunud
Muus osas on õlivahetus tulemas + väiksema õlilekke tuvastamine ja kõrvaldamine. Kui asjad langevad kenasti kokku, peaks ka jaanideks saama kere kõik ühevärviliseks taas ja parema kvaliteediga roostevõitlus tehtud. Ideena on vaba raha ootel 30/30mm madaldusvedrud ja hiljem ka üübertuus Android/CarPlay makk, millele saab ka SIM-kaardi sisse pista ja nautida hotspotti kui ka telefonist sõltumatut Spotify/Waze jms kasutust
Viimati muutis HendrikSilm, 17 Apr 2023, 16:39, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Jah, pistiku korpused on reeglina eraldi tellitavad. Eeldatavasti https://tellimiskeskus.forss.ee/otsing/1J0973704/0
- Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
- HendrikSilm
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Vahel mõlguvad mõtted ka - kuna vanad originaal esituled on alles (vedelevad maal) ja otseselt väärtuslikud ei ole siis prooviks neid veidi ümber ehitada. Kuna netis pakutavad DRL tuled on minu arust okse kõik ja tahaks pigem midagi sarnast tekitada, nagu on B8 Audi A5/A4 DRL lahendatud. Mitte otseselt "pärlid", aga ideeliselt midagi sarnast suunatule asemele. Ja samal ajal vaadata reflektorid üle, natuke "smokeda" ja kui DRL tööle saab, siis kasutaks ära võimalust LED lähi/kaugtuled tekitada.
Tagatuled siiani ootavad laki maha võtmist ja mingit paremad kilet, kui aliexpressi kile mis natuke fööni saades šveitsi juustuks muutub lisaks vahel mõte on olnud, et uutel volkaritel on võre taga valgus - miks mitte proovida kas sobib miski LED ribaga valguskuma võre taha tekitada vms.
Tagatuled siiani ootavad laki maha võtmist ja mingit paremad kilet, kui aliexpressi kile mis natuke fööni saades šveitsi juustuks muutub lisaks vahel mõte on olnud, et uutel volkaritel on võre taga valgus - miks mitte proovida kas sobib miski LED ribaga valguskuma võre taha tekitada vms.
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Tänks! Ei osanud ega polnud natuke ka aega otsida pistiku OEM koodi, aga kui maale minek ees siis tellin ära. Tallinnas pole kuskil kahjuks nokitseda hetkel ja õues on ka selline kahtlane veelsiLc kirjutas: ↑17 Apr 2023, 18:23Jah, pistiku korpused on reeglina eraldi tellitavad. Eeldatavasti https://tellimiskeskus.forss.ee/otsing/1J0973704/0
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
- HendrikSilm
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 03 Juul 2022, 21:06
- Telefon: 58633663
- Auto: VW Golf V Kombi
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 0
VW Golf V Kombi 1.9TDI '08 - HendrikSilm
Väike update jälle teha remondipäevikusse.
13.05 sai ettevõetud ja remonditud rõhuanduri pistik ning samuti vahetatud väga rabe eelsüüteküünla juhtmekimp. Töö tulemus - püsikas ei tee vimkasid enam maanteel mulle 2100-2300rpm peal tiksudes, kütusekulu kukkus samuti liitri võrra keskmiselt. Pidava olema seotud eelsüüteküünalde juhtmestikuga, kui see on nutune siis pidi ka kütusekulu tõusma. Praegu on langenud
Sai jälle ka korralikult seest koristatud ja detailitud, nagu mul huvi on.
18.05 sai tehtud kliima täitmine, kuna auto kiskus palavaks ära 110g saadi vana kraami kätte süsteemist, vaakum lekkeid ei näidanud ja nüüd on auto jälle jahe. Niiskusehaisu viskab sisse praegu alguses, natuke käia saab siis kaob niiskusehais ära. Salongifilter sai vahetatud, eks peab veevoolukanaleid hakkama mingihetk vaatama.
Õlivahetus on tulekul kohe, kui saan auto tõstukile + enne tuvastada lekke. Siiski kindel, et eelnevalt leemetanud lõdvik turbost intercoolerisse on süüdlane ja vajab vahetust. Õnneks auto kompuutri järgi on 10k vahetuseni 600km jäänud
Muus osas on auto hea, korras ja pole midagi viga olnud. Hinge närib rooste mis ilmutab end aina rohkem.
13.05 sai ettevõetud ja remonditud rõhuanduri pistik ning samuti vahetatud väga rabe eelsüüteküünla juhtmekimp. Töö tulemus - püsikas ei tee vimkasid enam maanteel mulle 2100-2300rpm peal tiksudes, kütusekulu kukkus samuti liitri võrra keskmiselt. Pidava olema seotud eelsüüteküünalde juhtmestikuga, kui see on nutune siis pidi ka kütusekulu tõusma. Praegu on langenud
Sai jälle ka korralikult seest koristatud ja detailitud, nagu mul huvi on.
18.05 sai tehtud kliima täitmine, kuna auto kiskus palavaks ära 110g saadi vana kraami kätte süsteemist, vaakum lekkeid ei näidanud ja nüüd on auto jälle jahe. Niiskusehaisu viskab sisse praegu alguses, natuke käia saab siis kaob niiskusehais ära. Salongifilter sai vahetatud, eks peab veevoolukanaleid hakkama mingihetk vaatama.
Õlivahetus on tulekul kohe, kui saan auto tõstukile + enne tuvastada lekke. Siiski kindel, et eelnevalt leemetanud lõdvik turbost intercoolerisse on süüdlane ja vajab vahetust. Õnneks auto kompuutri järgi on 10k vahetuseni 600km jäänud
Muus osas on auto hea, korras ja pole midagi viga olnud. Hinge närib rooste mis ilmutab end aina rohkem.
Soodsad varuosad Poolast ja Leedust - https://www.xdalys.lt/en/
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.
Lisaks pakun "mobiilset" sisukoristust/puhastust, kellel soovi siis PM.