VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
177500 10.06.2022 Paagiluugi lukusti vahetus. VW OE 510810773. Ühel hetkel lihtsalt keeldus lukust lahti tulemast. Mitmekordse lukku-lahti vajutuse ja luugi masseerimise peale sain viimase tankimise ikka tehtud.
Worksop Manualis on tankeava ümbrise eemaldamiseks ette nähtud torgata läbi selle servas olevad kummimembraanid. Mulle see ei meeldinud.
Osavate näppudega sai lukustuskeeled seestpoolt lahti lasta ka ilma midagi lõhkumata ja kogu luugi süsteem jäi komplektseks ning 100% terveks.
Õõtsapuksid vaikselt uuesti kääksuma hakanud. Seega silikoon püsis puksi peal ~8kuud ja 9000km.
Ja hooldus vaja teha. Otsustasin täishoolduse teha, kuigi rihmavahetuseni peaks veel 32500km/3a(?) jäänud olema. Ja õlivahetuseni 4000km jäänud.
Worksop Manualis on tankeava ümbrise eemaldamiseks ette nähtud torgata läbi selle servas olevad kummimembraanid. Mulle see ei meeldinud.
Osavate näppudega sai lukustuskeeled seestpoolt lahti lasta ka ilma midagi lõhkumata ja kogu luugi süsteem jäi komplektseks ning 100% terveks.
Õõtsapuksid vaikselt uuesti kääksuma hakanud. Seega silikoon püsis puksi peal ~8kuud ja 9000km.
Ja hooldus vaja teha. Otsustasin täishoolduse teha, kuigi rihmavahetuseni peaks veel 32500km/3a(?) jäänud olema. Ja õlivahetuseni 4000km jäänud.
Viimati muutis twist, 27 Juun 2022, 07:30, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
178350 26.06.2022
Õõtsapukside määrimine.
Õlivahetus. Motul 8100 X-Clean 5W-30. Õlifilter Hengst E340H D247.
Kütusefilter Hengst E439KP.
Mootori õhufilter Hengst E1126L.
Salongifilter Purflux AHH392 CabinHepa+
Võtsin ette ka logaritaguste puhastamise. Soovitan kõigile B8 omanikele regulaarselt seda teha. Minu omal oli 15cm kõrgune mudamägi seal.
Sama soojaga katsin ka logarite salongipoolse osa tervenisti pigimatiga + tühja ruumi jääva osa umbpoorse "munarestiga."
Esirataste alt tulevat tervat müra on vähem, aga seda rohkem tahaks nüüd tähelepanu tagaosa. Seal kahjuks logareid niisama lihtsalt katta ei saa.
Õõtsapukside määrimine.
Õlivahetus. Motul 8100 X-Clean 5W-30. Õlifilter Hengst E340H D247.
Kütusefilter Hengst E439KP.
Mootori õhufilter Hengst E1126L.
Salongifilter Purflux AHH392 CabinHepa+
Võtsin ette ka logaritaguste puhastamise. Soovitan kõigile B8 omanikele regulaarselt seda teha. Minu omal oli 15cm kõrgune mudamägi seal.
Sama soojaga katsin ka logarite salongipoolse osa tervenisti pigimatiga + tühja ruumi jääva osa umbpoorse "munarestiga."
Esirataste alt tulevat tervat müra on vähem, aga seda rohkem tahaks nüüd tähelepanu tagaosa. Seal kahjuks logareid niisama lihtsalt katta ei saa.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Tagant saab ka salongi poolt müra vähemaks. Juba tagaistme alust pigimatiga üle käies on tunda, et kohiseb vähem. Tagumise kuudi ka üle käid on müra ikka tükk maad vähem.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 101 korda
- Tänatud: 101 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Taga lähene jah seest poolt. Enda B8 sain põhja ja koobaste tegemisega ikka jupp-maad vaiksemaks. Lisaks eelnevale võid ka tagaluugi pigi ja munarestiga ära teha, aga sinna pigem õhem 2mm pigikas, et liigset raskust ei lisaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Aitäh soovituste eest!
Tuli meelde, et natuke pikema sõidu ajal viskab nüüd ette "Error: cornering light (AFS)"
Headlight range grupis viga U112300 "Databus error", mis ilmselt tingitud järgnevast veast:
Wheel dampening grupis viga C103407 "Left front level control system sensor mechanical malfunction"
Tundub, et on jälle millegagi tegeleda Sukeldun uuesti auto alla, küllap tahab kõrgusandur ikka vahetamist.
Tuli meelde, et natuke pikema sõidu ajal viskab nüüd ette "Error: cornering light (AFS)"
Headlight range grupis viga U112300 "Databus error", mis ilmselt tingitud järgnevast veast:
Wheel dampening grupis viga C103407 "Left front level control system sensor mechanical malfunction"
Tundub, et on jälle millegagi tegeleda Sukeldun uuesti auto alla, küllap tahab kõrgusandur ikka vahetamist.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
178700 03.07.2022
Hammasrihma vahetus (Continental CT1168WP1 kmpl koos veepumbaga).
Esimene vv simmer Corteco 20037032B.
Väntvõlli hammakas OE 05L105263.
Õlipumba rihm Dayco 941085.
Vända otsapolt ja 4x rihmaratta poldid OE.
Veepumba poldid OE.
2x õlivahetus. Motul 8100 X-Clean 5W-30. Õlifilter Hengst E340H D247.
Vana ja uus.
Ühe väljalaske surveanduri üks ots murdus ära sisuliselt puudutuse peale.
Kirjutan endale meeldetuletuseks et selle võiks mingi hetk uue panna. 03L906051B
Puhastasin ja määrisin VE kõrgusandurit, praegu rohkem pole viga andnud.
Hammasrihma vahetus (Continental CT1168WP1 kmpl koos veepumbaga).
Esimene vv simmer Corteco 20037032B.
Väntvõlli hammakas OE 05L105263.
Õlipumba rihm Dayco 941085.
Vända otsapolt ja 4x rihmaratta poldid OE.
Veepumba poldid OE.
2x õlivahetus. Motul 8100 X-Clean 5W-30. Õlifilter Hengst E340H D247.
Vana ja uus.
Ühe väljalaske surveanduri üks ots murdus ära sisuliselt puudutuse peale.
Kirjutan endale meeldetuletuseks et selle võiks mingi hetk uue panna. 03L906051B
Puhastasin ja määrisin VE kõrgusandurit, praegu rohkem pole viga andnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
178850 07.07.2022
Klaasivahetus. Glassdrive-s Saint-Gobain klaas. Lane assist ja ilma soojenduseta nagu enne.
Uued kojamehed Bosch 3 397 007 863.
Elukvaliteet paranes kohe märgatavalt
Klaasivahetus. Glassdrive-s Saint-Gobain klaas. Lane assist ja ilma soojenduseta nagu enne.
Uued kojamehed Bosch 3 397 007 863.
Elukvaliteet paranes kohe märgatavalt
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 121 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Pane klaasivaha/keraamika ka. Siis täitsa lux värk (eesti keeles: luksuslik sõiduelamus)
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Täna oli 700 km keskmine 5,9. Seda veel Austria ja natuke ka Itaalia mägedes. Ma olen positiivselt üllatunud.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Tere hommikust!
Jahutusega istmed on jumalikud!
3100km ja 38h hiljem arvutuslik keskmine kulu 5,94. See toetub auto hodomeetrile, mis pole ka 100% täpne.Jahutusega istmed on jumalikud!
- Aspiriin
- Huviline
- Postitusi: 186
- Liitunud: 11 Okt 2020, 18:57
- Telefon: 5591null66kaks
- Auto: VW Passat 2017 4M, Highline
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Tere
Ei tea millega sa saaksid võrrelda aga minu arust
Passat B8 istme jahutus kesine. Mina näiteks võrdlen
Volvo v60 2013. Viimases astmes tundub nagu vähe seda külma tulema...?
Erinevatel tootjatel muidugi vist erinev süsteem ka selleks...
Ei tea millega sa saaksid võrrelda aga minu arust
Passat B8 istme jahutus kesine. Mina näiteks võrdlen
Volvo v60 2013. Viimases astmes tundub nagu vähe seda külma tulema...?
Erinevatel tootjatel muidugi vist erinev süsteem ka selleks...
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Kas ma tõesti näen esimest korda, et bensukas on ökom kui diisel? 3 inimest Tiguanis. Sama kw ja bensiin sõidab sarnase keskmise kiirusega kui näiteks minna Tallinnast Haapsallu 6.5 sajale. Ilmselt sul on mingit muutujad teised? Näiteks kiirteed seal reisil? Pole reaalne, et bens ökom on:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Vaata keskmist kiirust.SanderSPS kirjutas: ↑22 Juul 2022, 13:01Kas ma tõesti näen esimest korda, et bensukas on ökom kui diisel? 3 inimest Tiguanis. Sama kw ja bensiin sõidab sarnase keskmise kiirusega kui näiteks minna Tallinnast Haapsallu 6.5 sajale. Ilmselt sul on mingit muutujad teised? Näiteks kiirteed seal reisil? Pole reaalne, et bens ökom on:D
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
No ma nagu vaatasin jah...see pani jah natukene rohkem analüüsima, et möllas kiirteel vms
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Ma neljap tulin Tiggyga Tallinnast Võrru. Sama mootor, võimu ainult veidi rohkemaks timmitud ja lõpuks sai sõidetud 380km, keskmine kiirus oli 87km/h ja kütusekulu 5,6 kompuutri järgi.
-
- Huviline
- Postitusi: 2570
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 31 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Minu vanakooli Ventol,sõites läbi Paide ja kablisse..´kulus kütet 17,3. 394 km.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
114km/h keskmisega Haapsallu sõitmisel saad suhteliselt kiiresti käed selja taha raudu. See 6,9 keskmine on Poola kiirteelt, kus enamus aega GPS järgi 143-145 kiirus. Mõni kiirendus üle 150 ja palju pidurdusi 90-ni. Reisi lõpus oli seis selline: Eesti kiirustel 90% maanteed sõites keskmine midagi 5,5 kanti.SanderSPS kirjutas: ↑22 Juul 2022, 13:01Kas ma tõesti näen esimest korda, et bensukas on ökom kui diisel? 3 inimest Tiguanis. Sama kw ja bensiin sõidab sarnase keskmise kiirusega kui näiteks minna Tallinnast Haapsallu 6.5 sajale. Ilmselt sul on mingit muutujad teised? Näiteks kiirteed seal reisil? Pole reaalne, et bens ökom on:D
Istmejahutus mingi jõhker puhur tõesti pole, aga kui enne sisse istumist minuti lased käia, on juba suht ok. Ja kui õues 34C ja lõõskav päike, on see puhur ikka palju mõnusam, kui niisama kuuma ja libeda naha peal tagumikku higistada.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Suure sõidu kokkuvõtteks kirjutaks ka midagi enne kui endalgi meelest läheb.
Kokku sõidetud 5700 km ja kulutatud 340l kütust keskmise hinnaga 1,81€/l.
Sõidu alguses hakkas end pärast iga käivitust ja ~10km sõitu meelde tuletama ka VE kõrgusandur, mille vahetust ma lootsin edasi lükata kuni tagasi Eestis olen.
See toimus hetkeni, kus Poola kiirteel tuli sellised ristilained 140km/h ületada, et võttis ESP vilkuma.
Lõppasendites käimine vist ehmatas kõrgusanduri normaalselt tööle Tagasi tulles märkasin muidugi, et seal olid ikka ka 100km/h märgid väljas.
Auto ise on maanteele ja pikale sõidule loodud. Üle 110km/h võiks rehvimüra natu-natukene vähem olla, eks see on nüüd üks asi, millega tegeleda tahaks.
Naljakas, et mida lõuna poole minek, seda viisakamaks ka inimesed muutuvad Passati vastu. Toscana miljöös on tegu ju lausa suure autoga.
Sealsamas serpentiinidel leidsin ka esimest korda mingi mõtte Sport-režiimil diiselauto puhul. Isegi nauditav oli kitsaid kurve müüride ja kaljuseinte vahel painutada, kui vedrustus oli jäik, rool raske ja mootor-käigukast reageerisid kiirelt; ei olnud ka halb, et kurvidest välja kiirendades nelivedu abiks oli.
Palju parem kui Pandad ja Cliod, millega muidu seal sõitnud olen ja millelaadseid ka kohalikud eelistavad.
Väike mälestus kõige kaugemast punktist:
Kokku sõidetud 5700 km ja kulutatud 340l kütust keskmise hinnaga 1,81€/l.
Sõidu alguses hakkas end pärast iga käivitust ja ~10km sõitu meelde tuletama ka VE kõrgusandur, mille vahetust ma lootsin edasi lükata kuni tagasi Eestis olen.
See toimus hetkeni, kus Poola kiirteel tuli sellised ristilained 140km/h ületada, et võttis ESP vilkuma.
Lõppasendites käimine vist ehmatas kõrgusanduri normaalselt tööle Tagasi tulles märkasin muidugi, et seal olid ikka ka 100km/h märgid väljas.
Auto ise on maanteele ja pikale sõidule loodud. Üle 110km/h võiks rehvimüra natu-natukene vähem olla, eks see on nüüd üks asi, millega tegeleda tahaks.
Naljakas, et mida lõuna poole minek, seda viisakamaks ka inimesed muutuvad Passati vastu. Toscana miljöös on tegu ju lausa suure autoga.
Sealsamas serpentiinidel leidsin ka esimest korda mingi mõtte Sport-režiimil diiselauto puhul. Isegi nauditav oli kitsaid kurve müüride ja kaljuseinte vahel painutada, kui vedrustus oli jäik, rool raske ja mootor-käigukast reageerisid kiirelt; ei olnud ka halb, et kurvidest välja kiirendades nelivedu abiks oli.
Palju parem kui Pandad ja Cliod, millega muidu seal sõitnud olen ja millelaadseid ka kohalikud eelistavad.
Väike mälestus kõige kaugemast punktist:
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
25.11.2022 Ühel puldil uus patarei.
Muidu kõik ilus ja tore. Üllatavalt hästi läheb soojaks ka.
Aku tahab vist tähelepanu, külma mootoriga hoiab tihtipeale üle 1000p/min tühikäiku.
Ja kuna praegu all 16-tollised Aragonid, millest pilti ei kannata teha, siis siia veel üks fotomeenutus suvest: Arteoni porilappide ideed pole ikka maha matnud. Sai vahepeal muretsetud ka üks jooks Passati lapatseid, mis nüüd müügirubriigis on. Küllap hoiavad hästi küljed puhtana, aga mulle see suurus ei meeldinud.
Muidu kõik ilus ja tore. Üllatavalt hästi läheb soojaks ka.
Aku tahab vist tähelepanu, külma mootoriga hoiab tihtipeale üle 1000p/min tühikäiku.
Ja kuna praegu all 16-tollised Aragonid, millest pilti ei kannata teha, siis siia veel üks fotomeenutus suvest: Arteoni porilappide ideed pole ikka maha matnud. Sai vahepeal muretsetud ka üks jooks Passati lapatseid, mis nüüd müügirubriigis on. Küllap hoiavad hästi küljed puhtana, aga mulle see suurus ei meeldinud.
Viimati muutis twist, 09 Dets 2022, 21:43, muudetud 1 kord kokku.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Külm mootor hoiabki pöördeid üle 1000 natukene, see on normaalne. Kukub alla kui soojaks saab.
Akut oskad hinnata testriga või “kohvipaksu pealt” käivitades.
Akut oskad hinnata testriga või “kohvipaksu pealt” käivitades.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 57 korda
- Tänatud: 62 korda
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
Külm mootor hoiab muidugi kõrgemal. Aga mul paneb ka 90/90 tempidega ikka kõrge tühikäiguga. Ja ei ole DPF põletamine. Kui a'la 120km ots teha, siis lõpuks kukub tühikäik normaalseks. Mis pigem vihjaks akule.
Küllap aku vatti ka saanud, kuna vahel tahab dpf põletust väga ebamugaval ajal teha ja tunnistan üles, et olen mitmeid kordi ventilaatorite vuhisedes auto parklasse jätnud. Hiljem muidugi tempoka sõiduga see põletus ära tehtud alati, aga ventikas täistuuridel võtab ikka üle 30A voolu, mis tapab akut korralikult.
Muidu ma tean ise ka, mida ja kuidas kontrollida.
Lihtsalt tahtsin muret kurta
Küllap aku vatti ka saanud, kuna vahel tahab dpf põletust väga ebamugaval ajal teha ja tunnistan üles, et olen mitmeid kordi ventilaatorite vuhisedes auto parklasse jätnud. Hiljem muidugi tempoka sõiduga see põletus ära tehtud alati, aga ventikas täistuuridel võtab ikka üle 30A voolu, mis tapab akut korralikult.
Muidu ma tean ise ka, mida ja kuidas kontrollida.
Lihtsalt tahtsin muret kurta
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Variant Highline 2.0TDI 140kw 4motion - 2015 - twist
MQB akud on nii õnnetud, et ime ka kui see 2015 aku üldse 50% mahtuvust omab.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus