VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Alltrackis sai eile jälle vaikuse majja, "uus" vahekast läks alla ja kõik on hea. Vahekasti tellisin suht huupi, aga konsulteerides sama saaga läbi elanud kasutajaga ziilike-uduz kes pani TDIle TSI vahekasti, olin kindel, et vahet pole mis sinna tellin, peab sobima. Ja sobiski. Kasti sain Poolast 109 euroga, oli 28 000 sõitnud Pandi uus õli sisse ja läks alla. Mina olen rahul Tagadiffri lasin ka üle normi täita, et sellega tegelema ei peaks hakkama. Ja sai juba teist korda see kvartal silda ka regullitud kuna sillatala käis alt ära vahekasti vahetuseks. Tööaeg kokku ca 4 tundi. Hiljuti sai tehtud ka tavahooldus, nii et nüüd võiks veidi aega sõitu ka nautida Ps. Läbisõit hetkel 66000km
Viimati muutis tobimarg, 23 Dets 2021, 11:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 901
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Nagu tellitult tuleb täna-homme lund ka mõnuga, saad kohe kõikide sõlmede toimivused proovile panna.
Ma enda omaga sain värsket lund lükata mille kiht oli numbrilauani ja üle, läks küll. Ise loobusin enne autovõimete piiri, sest kui seal põlluteel oleks end ilma labidata sisse kaevand, siis ingel [VW Bot: "Keel korda!"] keegi poleks vist sellest lumetormist mind üles leidnud
Ma enda omaga sain värsket lund lükata mille kiht oli numbrilauani ja üle, läks küll. Ise loobusin enne autovõimete piiri, sest kui seal põlluteel oleks end ilma labidata sisse kaevand, siis ingel [VW Bot: "Keel korda!"] keegi poleks vist sellest lumetormist mind üles leidnud
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Lund lükkab üsna hästi, niikaua kui päris põhja peale ei jää, aga nii hullu pole pannud veel (üksi ei tasu, mõni sõber veel kaasa köiega, siis võib). Aga ESC off lisandus küll stabiilsuskontrolli menüüsse paar nädalat tagasimurf kirjutas: ↑23 Dets 2021, 11:52Nagu tellitult tuleb täna-homme lund ka mõnuga, saad kohe kõikide sõlmede toimivused proovile panna.
Ma enda omaga sain värsket lund lükata mille kiht oli numbrilauani ja üle, läks küll. Ise loobusin enne autovõimete piiri, sest kui seal põlluteel oleks end ilma labidata sisse kaevand, siis ingel [VW Bot: "Keel korda!"] keegi poleks vist sellest lumetormist mind üles leidnud
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
aga kuidas siis sellega sõitatobimarg kirjutas: ↑23 Dets 2021, 12:57Lund lükkab üsna hästi, niikaua kui päris põhja peale ei jää, aga nii hullu pole pannud veel (üksi ei tasu, mõni sõber veel kaasa köiega, siis võib). Aga ESC off lisandus küll stabiilsuskontrolli menüüsse paar nädalat tagasimurf kirjutas: ↑23 Dets 2021, 11:52Nagu tellitult tuleb täna-homme lund ka mõnuga, saad kohe kõikide sõlmede toimivused proovile panna.
Ma enda omaga sain värsket lund lükata mille kiht oli numbrilauani ja üle, läks küll. Ise loobusin enne autovõimete piiri, sest kui seal põlluteel oleks end ilma labidata sisse kaevand, siis ingel [VW Bot: "Keel korda!"] keegi poleks vist sellest lumetormist mind üles leidnud
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Põiki, ikka põiki Aga ohutus eelkõige!
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Pole ammu sõna võtnud siin, aga Alltrack nüüd sunnib seda tegema, trikitab kuramus. Kliimaga mingi teema. Kevadel oli kõik ok. Nüüd kus ilmad veidi jahedamad õhtuti-öösiti, siis täheldasin, et sooja õhku ei puhu üldse. Keerad tembi HI peale, ei midagi, ikka puha jahe õhk ja lausa konditsioneeritud mulle tundub. Kõige häirivam on niiskel õhtul sõita, jahutab esiklaasi nii maha, et väljapoole tekib udu/kondens ja peab kojamehi käitama Kui panen kliima AUTO peale ja tellin LO ehk kõige külmema, siis hakkab hoolega autot jahutama ja pahiseb külma. Kui panen AUTO peale ja tellin kõige kuumema, siis keerab vendi vaikseks ja ei puhu väga midagi, nagu tal ei oleks seda sooja anda või ta arvaks, et autos on juba soe.
Ja kõige veidram asja juures on see, et veakoode pole, aga live data näitab täiesti aiateibaid. Võrdlesin sõbra C7 A6 peal ja tal kõik numbrid plussis ja loogilised. Mul auto (kliima plokk) arvab, et ma asun kuskil Siberis, kõik tempid tugevas miinuses autos. Mis siin nüüd toimuda võib, kas kliima plokk surnud? Muidu toimetab kõik kenasti, tuled põlevad ja palaval päeval teeb autosse 23c kenasti sisse. PS. proovisin manuaalse basic settingu teha X klahvikomboga, klapid klõbistas läbi ja vendi, aga ei midagi, tulemust ei olnud. Minu obd11 junn millegipärast basic settingut teha ei lase.
Kas võiks aidata tarkvara värskendamine vms? Ilmselgelt peab kliima plokis asi olema, ei saa ju olla, et kõik autos olevad andurid korraga saba andsid. Kõik mõtted teretulnud. Samas paneb ikka üllatuma, kuda selline tükk üsna uuel autol ära kustuda saab
Ja kõige veidram asja juures on see, et veakoode pole, aga live data näitab täiesti aiateibaid. Võrdlesin sõbra C7 A6 peal ja tal kõik numbrid plussis ja loogilised. Mul auto (kliima plokk) arvab, et ma asun kuskil Siberis, kõik tempid tugevas miinuses autos. Mis siin nüüd toimuda võib, kas kliima plokk surnud? Muidu toimetab kõik kenasti, tuled põlevad ja palaval päeval teeb autosse 23c kenasti sisse. PS. proovisin manuaalse basic settingu teha X klahvikomboga, klapid klõbistas läbi ja vendi, aga ei midagi, tulemust ei olnud. Minu obd11 junn millegipärast basic settingut teha ei lase.
Kas võiks aidata tarkvara värskendamine vms? Ilmselgelt peab kliima plokis asi olema, ei saa ju olla, et kõik autos olevad andurid korraga saba andsid. Kõik mõtted teretulnud. Samas paneb ikka üllatuma, kuda selline tükk üsna uuel autol ära kustuda saab
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
kas enne basic settingu on full scanni ka teinud? mul vahest jeblal selle taga see obd11
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Full scanni teen üsna tihti jah, see toimib kenasti. Kui ma sust õigesti aru sain.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1572
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Basic settingut saab kliimapaneelilt nupukombinatsiooniga ka teha. Äkki oli ac ja näkkupuhumine koos vajutada
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1745
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 405 korda
- Tänatud: 199 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
"PS. proovisin manuaalse basic settingu teha X klahvikomboga, klapid klõbistas läbi ja vendi, aga ei midagi," härra proovis juba
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1572
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Ah ma nii kõrgelt ei viitsinud lugeda. Ilmselt soft ära jah.
Viimati oli ka see, et osadel autodel kadus tagilumine kliimatsoon ära. Jälle softi teema.
Viimati oli ka see, et osadel autodel kadus tagilumine kliimatsoon ära. Jälle softi teema.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Ühine nimetaja peaks kõigel GND olema seega ma vaataks sinna.
Aga outside temp tuleb üle CAN, seega huvitav.
PS! EVAP temperatuur on enam-vähem
Aga outside temp tuleb üle CAN, seega huvitav.
PS! EVAP temperatuur on enam-vähem
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Ok, nüüd hakkavad küll ideed otsa saama. Kliima saaga jätkub. Tellisin Poolast "uue" kliimaploki, viskasin lootusrikkalt külge ja mida kur*dit- täpselt sama nali endiselt Kliima ei puhu sooja ja diagnostika näitab täiesti random numbreid. No kuda see saab võimalik olla. Vähemasti näib kindel see, et asi pole kliimaplokis ega selle tarkvaras ja viga peab olema kuskil mujal. Aga mis saab sellist asja põhjustada, et kliimaplokk läheb lolliks? Kõik ideed endiselt teretulnud, sooja saamisega läheb aina kriitilisemaks PS. basic settingud tegin ka uuesti, aga ei midagi.
NB. üks kliimaplokk saada kui kellelgi vaja läheb
NB. üks kliimaplokk saada kui kellelgi vaja läheb
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Minu B8 hakkas ka kunagi keset talve autosse külma tegema peale seda kui naaber parklas oma kärukonksuga mulle esinumbrisse tagurdas. Kõik jäi terveks, sai number sirgeks väänatud ja elu läks edasi.
Ära küsi mismoodi, aga selle kõksu käigus sai poolfataalselt pihta stange taga olev välistempi andur. See hakkas villast viskama ja koos sellega ka kliima. Pärast anduri vahetust sai auto talvel uuesti aru, et pole suvi ja asi korras.
Ära küsi mismoodi, aga selle kõksu käigus sai poolfataalselt pihta stange taga olev välistempi andur. See hakkas villast viskama ja koos sellega ka kliima. Pärast anduri vahetust sai auto talvel uuesti aru, et pole suvi ja asi korras.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Temp andur on tavaline termo takisti, mis muudab oma takistust vastavalt temperatuurile. Mida soojem seda väiksem, mida külmem, seda suurem takistus.
@tommm Järelikult lõi löök selle lühisesse ja auto arvas, et väljas on jube kuum, kui oleks aga katkestuses, siis arvab auto, et väljas on ca -40.
Pildi järgi võikski arvata, et andur ongi katkestuses või on pampri juhtmestikus miski katkestus.
Vasakusse esinurka pole kunagi kõksu saanud? Seal need pistikud ongi, mis tavaliselt anomaaliad tekitavad.
@tommm Järelikult lõi löök selle lühisesse ja auto arvas, et väljas on jube kuum, kui oleks aga katkestuses, siis arvab auto, et väljas on ca -40.
Pildi järgi võikski arvata, et andur ongi katkestuses või on pampri juhtmestikus miski katkestus.
Vasakusse esinurka pole kunagi kõksu saanud? Seal need pistikud ongi, mis tavaliselt anomaaliad tekitavad.
Viimati muutis jussike, 15 Sept 2022, 07:32, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Vat huvitav ongi see, et ainult kliima plokk arvab, et väljas on - 37c. Armatuuris ja ka läbi diagnostika vaadates välistempi näitab adekvaatselt ehk hetkel oli mingi 13c. Ja kui välistempi andur paneks villast, siis kõik sisetempi andurid ei saa ju ka samaaegselt maha surra? Vt pilti, kõik näitavad aiateibaid.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1572
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Reaalselt me ikka saame aru mitu andurit meil temperatuuri mõõdavad? Mina seda vastust ei tea. Te ilmselt ka mitte:D Seda tuleb otsima hakata mehed:)
Targemad räägivad ka Massiprobleemist kuskil kliimaahelas. Mitu massiahelat seal on...jahhheks. Ajab jooma.
Targemad räägivad ka Massiprobleemist kuskil kliimaahelas. Mitu massiahelat seal on...jahhheks. Ajab jooma.
Viimati muutis SanderSPS, 15 Sept 2022, 09:45, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Mitte kunagi ära eelda mitte kui midagi. Vw insenerid ei ole lollid ja mõnikord on asjad duubeldatud meelega. Aga seda ütleb juba parem diagnostik kui mina.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Ok, mängime mõttega, et kuskil on veel mingi välistempi andur. Ja ütleb autole, et väljas on -37c. Aga miks siis kliima hoopis kuuma ei tee selle peale ja miks kõik siseandurid arvavad, et autos on -15. Siin jällegi loogika puudub.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1572
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 158 korda
- Tänatud: 437 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
out of range? Mingi failsafe? Pikachu seda teab. Tegelikult on sul juba üks tark infot andnud mis tegema peaks. Seal on vaja lihtsalt osata lugeda infot ja sellest aru saada.
Korda tuleb teha no.
Korda tuleb teha no.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Ja täna oli see päev kui auto sai LÕPUKS jälle sooja tuppa! Palju raha, aega, närvirakke ja külmetamist hiljem Kindlasti on siin õppetunde järeltulevatele põlvedele. Ja moraali, kuda viga võib otsida valest kohast kuna see nii ilmselt tundub ju seal olevat. Ja lõpuks oli nii, et Skoda esindus ja Møller jäid asjaga hätta ja tuttava remonditöökoda tegi asja korda
Aga algusest peale. Kuna diagnostika näitas igasugu sisetempide osas kliimaploki all aiateibaid, siis oli kahtlus algul kliimaplokil. Tellisin Poolast "uue" , kruvisin külge ja jesss!! Null muutust Siis oli mõte, et äkki see ikka nii ei käi, et tellid teise auto kliimaploki ja paned külge, et tuleb tarkvara vastavusse viia. PS. täna olen üsna kindel, et tegelikult toimib ikka nii ka asi, et võtad teiselt sama platvormi autolt selle jupi, viskad külge ja ta toimib. Aga kuna viga oli mujal, siis ei toiminud. Siis läksin Skodasse, kuna on kodu lähedal olemas. Seal tehti diagnostika, ühtki viga ei leitud ja öeldi, et nemad seda tarkvara sinna kirjutada ei suuda, konsulteeriti Molleriga ja soovitati sinna pöörduda. Suht tühi käik ja kulu ma ütleks. Molleris uuriti natuke põhjalikumalt. Peale mitut tundi uurimist oldi veendunud, et asi peab salongiradikas olema. Olin skeptiline küll, et mis nii uuel autol sellega juhtuda saab, aga no ju siis saab. Taheti hästi palju raha selle vahetuse eest. Siiski uuematel generatsioonidel on radikas oluliselt paremini ligi pääsetav kui nt Golf 4 või B5 Passatil, kus see oli ikka tõeline õudusunenägu, on omal nahal kogetud. Lasin tuttava töökojas selle töö ära teha kuna sain nii oluliselt mõistlikumalt selle asja seal klaaritud. Ja tuba ikka külm!!! Uuriti siis edasi. Järelikult mingi jahutusvedeliku tsirkuleerimise teema, aga seal ahelas ju ka palju kahtlusaluseid- veepump, termostaadid, solenoidid. Selgus, et kuskil enne salongi radikat (pole oma silmaga veel uurinud kus ta täpselt on) on mingi "coolant control valve" (midagi sellist: https://multiparts.ee/en/product/Skoda/4H0-121-671D/ ) mis määrab kas salongi poole lastakse sooja vett või mitte. Ja see klapp elektripoolel ei toiminud, ei teinud piuksugi kui laua peal vool taha lasti. Ehk siis oli koguaeg kinni. Ja peale selle vahetust, ennäe, tuba soe Aga veider tõesti, et diagnostika seda ei tuvastanud. Ja et kuidas selline rike sai tekitada kliimaplokis täiesti anomaalsed numbrid. Ma pole tegelikult nüüd uuesti numbreid kontrollinud, aga küllap nad normis on kui kõik toimib kenasti. Ja tagantjärgi tarkusena oleks tegelikult pidanud saama selle klapi rikke suht lihtsalt tuvastada kui oleks termomeetriga kontrollinud sealt klapist salongi poole voolikute tempi, sest ilmselt olid nii peale kui tagasivool külmad, kuna klapp midagi salongi poole ei lasknud. Nojah, see on see tagantjärgi tarkus. Loodan, et järgmisi vigu üldse ei tule ja kui tulevad, siis ei pea nii pikalt peitust mängima ja nii palju kooliraha maksma
Aga algusest peale. Kuna diagnostika näitas igasugu sisetempide osas kliimaploki all aiateibaid, siis oli kahtlus algul kliimaplokil. Tellisin Poolast "uue" , kruvisin külge ja jesss!! Null muutust Siis oli mõte, et äkki see ikka nii ei käi, et tellid teise auto kliimaploki ja paned külge, et tuleb tarkvara vastavusse viia. PS. täna olen üsna kindel, et tegelikult toimib ikka nii ka asi, et võtad teiselt sama platvormi autolt selle jupi, viskad külge ja ta toimib. Aga kuna viga oli mujal, siis ei toiminud. Siis läksin Skodasse, kuna on kodu lähedal olemas. Seal tehti diagnostika, ühtki viga ei leitud ja öeldi, et nemad seda tarkvara sinna kirjutada ei suuda, konsulteeriti Molleriga ja soovitati sinna pöörduda. Suht tühi käik ja kulu ma ütleks. Molleris uuriti natuke põhjalikumalt. Peale mitut tundi uurimist oldi veendunud, et asi peab salongiradikas olema. Olin skeptiline küll, et mis nii uuel autol sellega juhtuda saab, aga no ju siis saab. Taheti hästi palju raha selle vahetuse eest. Siiski uuematel generatsioonidel on radikas oluliselt paremini ligi pääsetav kui nt Golf 4 või B5 Passatil, kus see oli ikka tõeline õudusunenägu, on omal nahal kogetud. Lasin tuttava töökojas selle töö ära teha kuna sain nii oluliselt mõistlikumalt selle asja seal klaaritud. Ja tuba ikka külm!!! Uuriti siis edasi. Järelikult mingi jahutusvedeliku tsirkuleerimise teema, aga seal ahelas ju ka palju kahtlusaluseid- veepump, termostaadid, solenoidid. Selgus, et kuskil enne salongi radikat (pole oma silmaga veel uurinud kus ta täpselt on) on mingi "coolant control valve" (midagi sellist: https://multiparts.ee/en/product/Skoda/4H0-121-671D/ ) mis määrab kas salongi poole lastakse sooja vett või mitte. Ja see klapp elektripoolel ei toiminud, ei teinud piuksugi kui laua peal vool taha lasti. Ehk siis oli koguaeg kinni. Ja peale selle vahetust, ennäe, tuba soe Aga veider tõesti, et diagnostika seda ei tuvastanud. Ja et kuidas selline rike sai tekitada kliimaplokis täiesti anomaalsed numbrid. Ma pole tegelikult nüüd uuesti numbreid kontrollinud, aga küllap nad normis on kui kõik toimib kenasti. Ja tagantjärgi tarkusena oleks tegelikult pidanud saama selle klapi rikke suht lihtsalt tuvastada kui oleks termomeetriga kontrollinud sealt klapist salongi poole voolikute tempi, sest ilmselt olid nii peale kui tagasivool külmad, kuna klapp midagi salongi poole ei lasknud. Nojah, see on see tagantjärgi tarkus. Loodan, et järgmisi vigu üldse ei tule ja kui tulevad, siis ei pea nii pikalt peitust mängima ja nii palju kooliraha maksma
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Ennäe, talv juba peaaegu mööda saanud. Alltrack sai endale läbisõidul 93 000km uue piduriringi. Piduriklotside tuli hakkas tegelikult juba oktoobris põlema, aga noh, aega on ju selle kiire asjaga Jupid olid juba ammu olemas, aga ei viitsinud lihtsalt asjaga tegeleda ja igapäevane läbisõit pole teab mis suur. Aga nüüd hakkab pidurdamisel taga mingi kahin pihta, seega enam ei viivitanud vahetusega. Juppidega oli veel see nali, et kui auto oli tõstuki peal laiali, siis mehaanik helistas, et kle need tagumised kettad küll sellele autole alla ei lähe Siit kivi aeromotorsi kapsaaeda, valisin need Zimmermannid ikka margi, mudeli, mootori ja aasta järgi veebipoest. Ei tea mis mudeli kettad mulle siis saadeti, olid liiga väiksed. Äkki õnnestub tagasi anda. Õnneks olid remonditöökojas ühed õiged Zimmermannid riiulis, nii et töö katki ei jäänud. Ühtlasi lasin vahetada pidurivedeliku kuna selle välp oleks mai kuus saabunud. Ja juba mõnda aega kummitas autos kumin mis avaldus kiirendades, maksimumväände rakendudes. Olles sellist asja eelmise B7ga juba kogenud tellisin tagumise kardaanileevendi aegsasti ära. Nüüd on auto kenasti vaikne. Vanal leevendil oli kummiosas väikeseid pragusid näha, aga ju sellest piisas, et mitte enam 100% oma tööd teha. Ma ei tea mis needus mul nende leevenditega on, olen juba kahel järjestikusel 4MOTIONil neid vahetanud ja üsna väikestel läbisõitudel. Ca 70 000km peal hakkavad kumisema juba. Kas kellelgi veel sellist kogemust? Ei ole kuulnud, et keegi neid väga vahetaks. Tuttav mehaanik kes autoga tegeleb ütles, et pole ka väga levinud viga tema kogemuse kohaselt.
Aga muidu on talv Alltrackiga väga muretult ja lõbusalt möödunud. See on ikka maru mõnus pill Eesti talve ESC OFF leiab ka ikka omajagu rakendamist Kogu talve keskmine kütusekulu on olnud mingi 9,5l/100km. See on valdavalt Rakvere linna, lõbutsemist ja korra nädala/kahe jooksul mingi veidi pikem väljasõit või Tallinn ka ehk.
Aga muidu on talv Alltrackiga väga muretult ja lõbusalt möödunud. See on ikka maru mõnus pill Eesti talve ESC OFF leiab ka ikka omajagu rakendamist Kogu talve keskmine kütusekulu on olnud mingi 9,5l/100km. See on valdavalt Rakvere linna, lõbutsemist ja korra nädala/kahe jooksul mingi veidi pikem väljasõit või Tallinn ka ehk.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Enda Passatiga oli täpselt sama teema. Saatsin tagasi ja sain mõõdu järgi valides õiged asemele. Poest margi järgi valides saadeti väiksemad kui peaks.tobimarg kirjutas: ↑05 Mär 2023, 01:54Juppidega oli veel see nali, et kui auto oli tõstuki peal laiali, siis mehaanik helistas, et kle need tagumised kettad küll sellele autole alla ei lähe Siit kivi aeromotorsi kapsaaeda, valisin need Zimmermannid ikka margi, mudeli, mootori ja aasta järgi veebipoest. Ei tea mis mudeli kettad mulle siis saadeti, olid liiga väiksed.
Selle kumina osas, mis seadistusel haldex muidu on?
Viimati muutis kraff, 05 Mär 2023, 07:53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 15 Nov 2019, 20:49
- Auto: Audi Coupe quattro V8 , Passat B8 206kw
- Asukoht: Harjumaa; Kesk-Eesti
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Mis mõõduga kettad alla läksid? Hetkel valikus 300mm vs 310mm, peab enda autol ka vahetama neid hakkama.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2058
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B8 Alltrack Executive 2.0TSI 4MOTION - 2018 - tobimarg
Valikut kui sellist tegelikult pole. Lahjematel mootoritel (kuni 2.0 TSI 162kW) on kõigil kettad 312x25mm ees ja 300x12mm taga. 2.0 TSI üle 200kW ja 2.0 BiTDI on 340x30mm ees ja 310x22mm taga.