No nii, algatuseks vaatasin, et hammarihma poolset mootoripatja ei olegi vaja vahetada, aga kasti poolne oli täiesti lödi. Kakkusin siis aku, akukasti ja õhufiltri kopsiku eest ning vahetasin padja ära, läks Febi
Uus paigas tuunisime käigukasti otsas torni ära, et käigud ikka ilusti lülituks.
Siis vahetasin kütusefiltri ära.
Tagasitäite tegin nagu eelpool mainitud LM diislilisandiga.
Siis kakkusin ülevalt nii palju asju kui vaja lahti, et starter eemaldada.
Vahetasin õlifiltri ära veel ja siis tõstsin juba laealla.
Eemaldasin õlipunni ja lasin õli välja, panin uue punni, võtsin starteri maha ja hakkasin sillatalaga tegelema.
Need kaks patja olid ikka täiesti sodid, pressisin välja, aga uusi veel sisse ei pannud.
Järgmiseks lasin auto alla tagasi, ning panin õli tagasi, et meelest ei läheks.
Siis tuli elu vahele ja pidin kiirelt koju minema, ennem veel lendasid suvekad alt ja talvekad alla.
Uuel nädalal läheb starter remonti ja tuleb kokku laduma hakata.
Positiivse üllatusena leidsin Defa plokisoojendi elemendi karteripõhja küljest ja stange küljest irdunud pistiku
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!