B8.5 4Motion
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
B8.5 4Motion
Tere
Olen korraliku dilemma ees ja loodan, et viitsite mind aidata. Foorumisse olen paar päeva ka ikka tundideks kolama jäänud, aga otsustada ikka veel ei suuda.
Alates 2018 kevadest olen sõitnud 2016 B8 1.8 TSI Variant Highline isendiga. See auto sai ostetud kiiresti olude sunnil, kuigi oleks tahtnud nelivedu, sest eelmine auto oli 2008. a A6 3.0 tdi quattro, millega jõuddsin sõita ca aasta ja siis pmst maha kanda, sest tekkis mingi elektroonika viga, mida mitu töökoda pärast paari tuhandet eurot ikka korda ei saanud. Siis mõtlesingi, et edaspidi ostan ainult väikse läbisõiduga ja garantiiga auto. Nii see Passat valitud saigi. Kellal oli tol hetkel ca 50k, garantiid tol hetkel veel 3ks aastaks. Tänaseks on ca 124k ees ja olulisi muresid pole olnud (garantii ajal on aku vahetatud ja mõned ukselukud, mis talvel streikima hakkasid). Suvel on täitsa lust sõita, aga talvel ja tegelikult ka vihmase ilmaga on esiveo jaoks isegi see 132kw liiga palju.
Käisin ka ühe G31 FL 530d xdrivega proovisõitu tegemas, sest BMW-d pole ainsana veel peamistest Saksa autodest olnud (varem olnud MB e280 CDI, A6 quattro 3.0tdi ja hetkel siis see B8 1.8 tsi). Õnneks oli Eestis ainus 530d xdrive M-paketiga (20'' veljed ja tõen runflat rehvid). Õnneks sellepärast, et see kogemus oli phemelt öeldes pettumust valmistav - isegi Peetri vahel kergelt krobelisel teel oli see ikka täielik puuhobune ja Tartu mnt oli müra minu jaoks väljakannatamatu. Lisaks on nende G31 FL-ide hinnasildid piisavalt kõrged, et mul on enda jaoks raske ostmiseks õigustust leida.
Nüüd siis asja juurde ehk B8.5. Minu jaoks on olulised:
Väike läbisõit ja võimalikult palju garantiid
4Motion
IQ matrix
ACC
normaalselt jõudu, kui vahel tõmbeisu tuleb
mäludega istmed. Müüsime teise auto peres maha, kuna see seisis ja oli juba vana, aga naine on minust oluliselt lühem ja see tooli üles-alla kääksutamine sealt kangist ei ole minu jaoks, edasi tagasi on fain manuaalselt kusjuures. Katetest meeldib kõige rohkem Alcantara, kuna suvel ei higista nii ja talvel pole jäik ega külm, aga neid enam mäludega ei tehta minu arusaamise järgi. Seega jääb see Alltracki variant või ventileeritud nahk, mis ei ole must ega täitsa hele.
Kessy
El tagaluuk
Korralik heli
Discover pro
Muu mudru on teisejärguline.
Kuna Eestis valikut pigem ei ole, siis on hetkel Saksast 2 bensuka kandidaati (206kw isendid) ja 2 Alltracki (176kw dislad):
Valge 2.0 TSI
Hall 2.0 TSI
Kallim Alltrack
Odavam Alltrack
Peamised küsimused, mis mul pähe tulevad hetkel:
Kui tuntav on AT-i ja 2.0 TSI jõuvahe?
Kui tuntav on Dynaudio ja HK vahe?
176kw diislit pärast 2020. enam ei tehtud?
Kuna Alltracki garantii saab varem läbi ja tahaks tõenäoliselt veidi kauem kui 3a sõita sellega, siis kui riskantne see 176kw disla on? Juhtusin kuskilt VAG remondispetside FB lehelt videot nägema, kus räägiti, et see on ulme keeruline mootor.
Kas B8 206kw ja B8.5 206kw on mingi kütusekulu vahe ka? Foorumist jäi silma, et B8 206kw kipub üle 10l/100 keskmiseks tulema. 176 on vast mitu liitrit ökom ja disla on 98-st omajagu odavam ka.
Kui need küsimused kõrvale jätta siis bensukate kasuks räägib kindlasti, et nad on uuemad (garantiid rohkem), aga samas alltrackide hinnad on omajagu ahvatlevamad.
PS. Sõbral on 2017 176kw Alltrack ja sellega oli täitsa lõbus eelmine talv sõita. Plaanin lähiajal kindlasti tähelepanelikuma sõidu teha tema isendiga, et vaadata, kas diisli värinad ja mürinad hakkavad mingis olukorras häirima. 206kw isendiga ma kahjuks sõitnud pole, aga äkki on siin keegi, kes nt 50 euri eest tahaks oma masinat tunnikeseks proovida anda.
Aitäh kõigile, kes viitsivad mõtteid jagada!
Olen korraliku dilemma ees ja loodan, et viitsite mind aidata. Foorumisse olen paar päeva ka ikka tundideks kolama jäänud, aga otsustada ikka veel ei suuda.
Alates 2018 kevadest olen sõitnud 2016 B8 1.8 TSI Variant Highline isendiga. See auto sai ostetud kiiresti olude sunnil, kuigi oleks tahtnud nelivedu, sest eelmine auto oli 2008. a A6 3.0 tdi quattro, millega jõuddsin sõita ca aasta ja siis pmst maha kanda, sest tekkis mingi elektroonika viga, mida mitu töökoda pärast paari tuhandet eurot ikka korda ei saanud. Siis mõtlesingi, et edaspidi ostan ainult väikse läbisõiduga ja garantiiga auto. Nii see Passat valitud saigi. Kellal oli tol hetkel ca 50k, garantiid tol hetkel veel 3ks aastaks. Tänaseks on ca 124k ees ja olulisi muresid pole olnud (garantii ajal on aku vahetatud ja mõned ukselukud, mis talvel streikima hakkasid). Suvel on täitsa lust sõita, aga talvel ja tegelikult ka vihmase ilmaga on esiveo jaoks isegi see 132kw liiga palju.
Käisin ka ühe G31 FL 530d xdrivega proovisõitu tegemas, sest BMW-d pole ainsana veel peamistest Saksa autodest olnud (varem olnud MB e280 CDI, A6 quattro 3.0tdi ja hetkel siis see B8 1.8 tsi). Õnneks oli Eestis ainus 530d xdrive M-paketiga (20'' veljed ja tõen runflat rehvid). Õnneks sellepärast, et see kogemus oli phemelt öeldes pettumust valmistav - isegi Peetri vahel kergelt krobelisel teel oli see ikka täielik puuhobune ja Tartu mnt oli müra minu jaoks väljakannatamatu. Lisaks on nende G31 FL-ide hinnasildid piisavalt kõrged, et mul on enda jaoks raske ostmiseks õigustust leida.
Nüüd siis asja juurde ehk B8.5. Minu jaoks on olulised:
Väike läbisõit ja võimalikult palju garantiid
4Motion
IQ matrix
ACC
normaalselt jõudu, kui vahel tõmbeisu tuleb
mäludega istmed. Müüsime teise auto peres maha, kuna see seisis ja oli juba vana, aga naine on minust oluliselt lühem ja see tooli üles-alla kääksutamine sealt kangist ei ole minu jaoks, edasi tagasi on fain manuaalselt kusjuures. Katetest meeldib kõige rohkem Alcantara, kuna suvel ei higista nii ja talvel pole jäik ega külm, aga neid enam mäludega ei tehta minu arusaamise järgi. Seega jääb see Alltracki variant või ventileeritud nahk, mis ei ole must ega täitsa hele.
Kessy
El tagaluuk
Korralik heli
Discover pro
Muu mudru on teisejärguline.
Kuna Eestis valikut pigem ei ole, siis on hetkel Saksast 2 bensuka kandidaati (206kw isendid) ja 2 Alltracki (176kw dislad):
Valge 2.0 TSI
Hall 2.0 TSI
Kallim Alltrack
Odavam Alltrack
Peamised küsimused, mis mul pähe tulevad hetkel:
Kui tuntav on AT-i ja 2.0 TSI jõuvahe?
Kui tuntav on Dynaudio ja HK vahe?
176kw diislit pärast 2020. enam ei tehtud?
Kuna Alltracki garantii saab varem läbi ja tahaks tõenäoliselt veidi kauem kui 3a sõita sellega, siis kui riskantne see 176kw disla on? Juhtusin kuskilt VAG remondispetside FB lehelt videot nägema, kus räägiti, et see on ulme keeruline mootor.
Kas B8 206kw ja B8.5 206kw on mingi kütusekulu vahe ka? Foorumist jäi silma, et B8 206kw kipub üle 10l/100 keskmiseks tulema. 176 on vast mitu liitrit ökom ja disla on 98-st omajagu odavam ka.
Kui need küsimused kõrvale jätta siis bensukate kasuks räägib kindlasti, et nad on uuemad (garantiid rohkem), aga samas alltrackide hinnad on omajagu ahvatlevamad.
PS. Sõbral on 2017 176kw Alltrack ja sellega oli täitsa lõbus eelmine talv sõita. Plaanin lähiajal kindlasti tähelepanelikuma sõidu teha tema isendiga, et vaadata, kas diisli värinad ja mürinad hakkavad mingis olukorras häirima. 206kw isendiga ma kahjuks sõitnud pole, aga äkki on siin keegi, kes nt 50 euri eest tahaks oma masinat tunnikeseks proovida anda.
Aitäh kõigile, kes viitsivad mõtteid jagada!
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
B8.5 4Motion
Vaata ikka Svenssonite maale ka, seal liigub seda võimekamat VW kraami omajagu ja suht eranditult koos webastoga. Mis kütust puudutab, siis võid rahus 95-ga sõita ja maksta sama liitrihinda mis diislil - ainuke vahe mis 95 ja 98 vahel on, on detaonatsioonikaitse s.t. kõrgema oktaanarvuga kütus peab survele paremini vastu, mingit lisavõimsust või ökonoomsust sa sealt ei saa. Teine teema on biolisandiga, kuid praeguseks peaks enamik tanklaid 95-t ilma lisandita müüma. Dynaudio iga kell ennem kui H&K. 206 ja 176 annavad mõlemad hästi minna, kuid BiTDI suudab selle juures ilmselt ökonoomsemalt toimetada. Siin foorumis peaks selle mootori kogemusega inimesi omajagu olema. Uuem 2.0TSI on 200kw, s.t. GPF filtriga juba. Pigem otsi vanemat, 206kw versiooni.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
B8.5 4Motion
Tänud. See on üllatav, et Dynaudio parem kui HK, eeldasin, et HK on see kõige vingem variant.Puuriit kirjutas: ↑01 Okt 2022, 21:50 Vaata ikka Svenssonite maale ka, seal liigub seda võimekamat VW kraami omajagu ja suht eranditult koos webastoga. Mis kütust puudutab, siis võid rahus 95-ga sõita ja maksta sama liitrihinda mis diislil - ainuke vahe mis 95 ja 98 vahel on, on detaonatsioonikaitse s.t. kõrgema oktaanarvuga kütus peab survele paremini vastu, mingit lisavõimsust või ökonoomsust sa sealt ei saa. Teine teema on biolisandiga, kuid praeguseks peaks enamik tanklaid 95-t ilma lisandita müüma. Dynaudio iga kell ennem kui H&K. 206 ja 176 annavad mõlemad hästi minna, kuid BiTDI suudab selle juures ilmselt ökonoomsemalt toimetada. Siin foorumis peaks selle mootori kogemusega inimesi omajagu olema. Uuem 2.0TSI on 200kw, s.t. GPF filtriga juba. Pigem otsi vanemat, 206kw versiooni.
Saksas olen ka näinud jh neid 200kw variante, aga Møllerist uue pakkumist küsisin, siis nende kataloogis ka 2.0 TSI on 206kw.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
B8.5 4Motion
Mul Dynaudio ja H&K võrdlusmoment Arteonis olemas ning olin ise ka veidi üllatunud. Jätsin selletõttu endale H&K võtmata kuna ei olnud küsitud raha väärt. Hinnakirjas tõepoolest 206kw s.t. midagi on muutunud.Korintos kirjutas: ↑01 Okt 2022, 21:54Tänud. See on üllatav, et Dynaudio parem kui HK, eeldasin, et HK on see kõige vingem variant.Puuriit kirjutas: ↑01 Okt 2022, 21:50 Vaata ikka Svenssonite maale ka, seal liigub seda võimekamat VW kraami omajagu ja suht eranditult koos webastoga. Mis kütust puudutab, siis võid rahus 95-ga sõita ja maksta sama liitrihinda mis diislil - ainuke vahe mis 95 ja 98 vahel on, on detaonatsioonikaitse s.t. kõrgema oktaanarvuga kütus peab survele paremini vastu, mingit lisavõimsust või ökonoomsust sa sealt ei saa. Teine teema on biolisandiga, kuid praeguseks peaks enamik tanklaid 95-t ilma lisandita müüma. Dynaudio iga kell ennem kui H&K. 206 ja 176 annavad mõlemad hästi minna, kuid BiTDI suudab selle juures ilmselt ökonoomsemalt toimetada. Siin foorumis peaks selle mootori kogemusega inimesi omajagu olema. Uuem 2.0TSI on 200kw, s.t. GPF filtriga juba. Pigem otsi vanemat, 206kw versiooni.
Saksas olen ka näinud jh neid 200kw variante, aga Møllerist uue pakkumist küsisin, siis nende kataloogis ka 2.0 TSI on 206kw.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
B8.5 4Motion
Muu jutuga nõus, aga see kütuse jutt on küll tehniliselt päris vale. Eriti kui auto on tehasest 98 peale häälestatud.Puuriit kirjutas: ↑01 Okt 2022, 21:50 Mis kütust puudutab, siis võid rahus 95-ga sõita ja maksta sama liitrihinda mis diislil - ainuke vahe mis 95 ja 98 vahel on, on detaonatsioonikaitse s.t. kõrgema oktaanarvuga kütus peab survele paremini vastu, mingit lisavõimsust või ökonoomsust sa sealt ei saa.
Bensiinimootoril on küljes sellised asjad nagu detonatsiooniandurid. Seda juba 1980.-ndatest.
Kui tuvastatakse detonatsioon või juba selle võimalus, tõmmatakse süüdet vajaduse järgi hilisemaks. Hilisem süüde = vähem momenti = vähem jõudu.
Minu teada 206kW TSI on tehasest ette nähtud 98-t sööma.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
B8.5 4Motion
Selles osas sul õigus - ei teadnud, et 206kw on 98 peale optimeeritud. Enda EA888 Gen4 140kw sööb kõike. Aga viide kui kukesupile ei päde. Nt. LTMGFY - https://auto.geenius.ee/blogi/neste-blo ... as-valida/ Seega kui su auto pole optimeeritud 98 peale, maksad sa selle puhul lihtsalt rohkem ja kasu 0.twist kirjutas: ↑01 Okt 2022, 23:16Muu jutuga nõus, aga see kütuse jutt on küll tehniliselt päris vale. Eriti kui auto on tehasest 98 peale häälestatud.Puuriit kirjutas: ↑01 Okt 2022, 21:50 Mis kütust puudutab, siis võid rahus 95-ga sõita ja maksta sama liitrihinda mis diislil - ainuke vahe mis 95 ja 98 vahel on, on detaonatsioonikaitse s.t. kõrgema oktaanarvuga kütus peab survele paremini vastu, mingit lisavõimsust või ökonoomsust sa sealt ei saa.
Bensiinimootoril on küljes sellised asjad nagu detonatsiooniandurid. Seda juba 1980.-ndatest.
Kui tuvastatakse detonatsioon või juba selle võimalus, tõmmatakse süüdet vajaduse järgi hilisemaks. Hilisem süüde = vähem momenti = vähem jõudu.
Minu teada 206kW TSI on tehasest ette nähtud 98-t sööma.
Viimati muutis Puuriit, 02 Okt 2022, 07:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
B8.5 4Motion
Seda on nüüd hea teada, kui ma praegusesse 1.8 TSI-sse 4a 98 valanud olenSelles osas sul õigus - ei teadnud, et 206kw on 98 peale optimeeritud. Enda EA888 Gen4 140kw sööb kõike. Aga viide kui kukesupile ei päde. Nt. LTMGFY - https://auto.geenius.ee/blogi/neste-blo ... as-valida/ Seega kui su auto pole optimeeritud 98 peale, maksad sa selle puhul lihtsalt rohkem ja kasu 0.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
B8.5 4Motion
Selle teema kontekstis (206 vs 176) soovitus 95-ga sõita ei päde, mida ma proovisingi ümber lükata. Muidu ehk teemaalgataja ostakski auto, tegutseks foorumi õpetuste järgi ja mõtleks miks see 206kW nii võrr tundub.Puuriit kirjutas: ↑02 Okt 2022, 07:46 Nt. LTMGFY - https://auto.geenius.ee/blogi/neste-blo ... as-valida/ Seega kui su auto pole optimeeritud 98 peale, maksad sa selle puhul lihtsalt rohkem ja kasu 0.
1,4 või 1,5 TSI-ga Tallinnas kruiisides tõesti 99,9% ajast ei ole 98 kasutamisel mõtet. Kui seda just 95-st odavamalt ei saa, nagu Mustamäe Jetoilis.
Samas kui ise 140kW või 162kW TSI-ga 35C ilmaga haagissuvilat Austria/Sloveenia/Itaalia mägedes veaks, paneks ka ikkagi 98-t paaki.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
B8.5 4Motion
Kas kellelgi on kogemust tavaline vs vent nahk? See on üks kõige suuremaid kartusi mul hetkel, et ei taha ka seal vent nahal istuda. A6 kogemusest hele nahk oli ikka minu jaoks nii suvel kui talvel rõve, aga see polnud vent.
-
- Klubiline
- Postitusi: 101
- Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
- Auto: VW Passat B8.5
- Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 25 korda
B8.5 4Motion
On kogemus mõlema variandiga, must nahksisu vendita (Arteon) ja pruun nahksisu vendiga (Passat B8.5). Kui on tahtmine soojal ajal ennast autosõidu ajal ebamugavalt tunda ja kuumal istmel mune praadida, siis soovitus on valida ilma vendita istmed. Kui hindad mugavust ja tagumentumi all jahedamat tunnet, siis peaksid valima ventistmed. Kui peaksin ise praegu nende kahe variandi vahel valima, siis ilma vendita istmed õnnestuks mulle väikese puiklemise saatel ainult relva ähvardusel maha müüa
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
B8.5 4Motion
Ventileeritud musta nahaga B8. Kui istmed päikese poole, siis peab ikka mõne minuti laskma ventileerida enne kui hea istuda on. Kui iste juba maha jahtunud, on väga-väga hea sõita. B8 Highline istmed on oma hinnaklassis kindlalt ühed parimatest.
Siiski, ventileeritud või mitte, nahkiste on nahkiste. Ekstreeemsetes oludes kohe sisse istuda on ikka ebameeldiv. Talvel on see ikka külm kui plekktool ja kuuma päikese käes jälle tuline nagu keris. Eelnev soojendamine ja jahutamine õnneks aitavad mõlemas situatsioonis.
VAG-i moodne tekstiilsisu on ka suvel suht tuline ja ventileerida polegi võimalik. Samas külmaga jälle nagu jäine plastik.
Selles osas tundus isegi alcantara vms veidi mõnusamana.
Kui tahad et iga ilmaga kohe autosse istudes oleks hea sõitma hakata, pead veluursisuga auto otsima, kahjuks selliseid vist enam ei toodeta.
Siiski, ventileeritud või mitte, nahkiste on nahkiste. Ekstreeemsetes oludes kohe sisse istuda on ikka ebameeldiv. Talvel on see ikka külm kui plekktool ja kuuma päikese käes jälle tuline nagu keris. Eelnev soojendamine ja jahutamine õnneks aitavad mõlemas situatsioonis.
VAG-i moodne tekstiilsisu on ka suvel suht tuline ja ventileerida polegi võimalik. Samas külmaga jälle nagu jäine plastik.
Selles osas tundus isegi alcantara vms veidi mõnusamana.
Kui tahad et iga ilmaga kohe autosse istudes oleks hea sõitma hakata, pead veluursisuga auto otsima, kahjuks selliseid vist enam ei toodeta.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
B8.5 4Motion
Sellepärast põengi igasugu nahksisu, et A6 kogemus oli kehva ja prseguse B8 must Alcantara on väga mõnus. Need Alltracki omad ei ole Alcantara?
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8.5 4Motion
Alltrack on kas kaltsukas või nahk, vahepealset varianti pole. Miks seal Alcantara valik puudub, ei suuda ma aru saada, VW poisid ise ka ei oska ühtegi loogilist selgitust anda. Istmed ingel [VW Bot: "Keel korda!"] on ju samad.
Viimati muutis murf, 02 Okt 2022, 14:40, muudetud 1 kord kokku.
B8.5 4Motion
Kui täpne olla siis Alltrackil ei ole "kaltsukat" vaid kombinatsioon nahast, Alcantarast ja riidest. Istmete tagused ja küljed on nahast, riidest on istmete ja seljataguste keskmised osad. Alcantarast on dekoratiivsed ribad istmete äärtel. Uksepaneelid nahast paneelide ja käetugedega, keskel käetugi samuti nahast. Olen nõus, et esmapilgul näeb juust välja aga tegelikult märksa parem lahendus kui lihtsalt riidest sisu.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8.5 4Motion
Mingit dekoratiivset elementi ei anna kuidagi Alcantara sisuks nimetada. Põhiosa ehk see millel istud on kalts mis kalts. Kuidas ta pikemalt istudes tundub ja hingab, ei tea. Aga välja näeb ikka üsna
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
B8.5 4Motion
Tore näha, et infot tuleb, aitäh kõigile.
Eile õhtul otsustasin, et proovin ikkagi selle 2.0 TSI ära, loodetavasti on vent nahk mõnus.
Püüan selle isendi osas kaubale saada hetkel: https://link.mobile.de/fxgwZhBuLRtKyRky9
Ainsad miinused hetkel on värv (ei arva, et valge ebapraktiline oleks, lihtsalt mulle liiga kena ei tundu), 360 kaamerate puudumine (olen lihtsalt praeguse B8-ga nendega harjunud) ja see uus kliimaplokk on küll kenam, aga kahtlustan, et ebamugavam võrreldes keeratavate nuppudega.
Eile õhtul otsustasin, et proovin ikkagi selle 2.0 TSI ära, loodetavasti on vent nahk mõnus.
Püüan selle isendi osas kaubale saada hetkel: https://link.mobile.de/fxgwZhBuLRtKyRky9
Ainsad miinused hetkel on värv (ei arva, et valge ebapraktiline oleks, lihtsalt mulle liiga kena ei tundu), 360 kaamerate puudumine (olen lihtsalt praeguse B8-ga nendega harjunud) ja see uus kliimaplokk on küll kenam, aga kahtlustan, et ebamugavam võrreldes keeratavate nuppudega.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
B8.5 4Motion
Ei hakka kuhugi uut teemat tegema ja proovin siin õnne. Ostetaval autol on 19 veljed all ja mul on mõttes talveks 18 tellida (vb vahetan suvekad ka 18 vastu hiljem, kui 19 liiga jäigaks jäävad). Mõtlesin, et saan Møllerist lihtsalt Passati kataloogist veljed tellida, aga sain just Ülemiste Møllerist info, et neid velgi ei eraldi saa osta.
Googeldades ka kohe ei leidnud, kust neid võiks saada. Oskab keegi aidata?
Googeldades ka kohe ei leidnud, kust neid võiks saada. Oskab keegi aidata?
- margus000
- Huviline
- Postitusi: 277
- Liitunud: 14 Aug 2014, 18:58
- Auto: vw passat b8 rline 4motion.
- Asukoht: tartumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 4 korda
B8.5 4Motion
Neid 18 tolliseid velgi on liikvel olnud , Lihtsalt kui soov osta, vaata auto24 tihedamalt . Poolast allegro.pl on mitu jooksu praegu saada.
Viimati muutis margus000, 04 Okt 2022, 17:26, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
B8.5 4Motion
Mis mõttes ei saa velgi eraldi osta?
Et kui ühe puru sõidad, pead uue auto ostma või?
Kõiki tootmises olevaid velgi saab varuosana tellida. Muidugi ei selgu, mis asi see ostetav auto on ja mis velgi ihaled. Eelmise sajandi velgi tõesti enam ei saa.
Et kui ühe puru sõidad, pead uue auto ostma või?
Kõiki tootmises olevaid velgi saab varuosana tellida. Muidugi ei selgu, mis asi see ostetav auto on ja mis velgi ihaled. Eelmise sajandi velgi tõesti enam ei saa.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
B8.5 4Motion
Ma isiklikult ei usu, et 18" suur võit mugavuses on võrreldes 19" veljega. Mul DCC-ga B8-l suvel 19" ja talvel 16".
Mingit mäekõrgust vahet pole. Ainult teega risti olevad ebatasasused on 19-ga paremini tunda, aga mitte midagi häirivat. Ja ma olen suht tundlik selliste asjade suhtes.
Tavavedrustusega oleks kindlasti suurem vahe.
Kas Alltrackil juba eos pole suurema läbimõõduga ratas kui tavalisel B8-l? 245/40 vs 235/40? Külgseina vahe neil 5mm.
Mingit mäekõrgust vahet pole. Ainult teega risti olevad ebatasasused on 19-ga paremini tunda, aga mitte midagi häirivat. Ja ma olen suht tundlik selliste asjade suhtes.
Tavavedrustusega oleks kindlasti suurem vahe.
Kas Alltrackil juba eos pole suurema läbimõõduga ratas kui tavalisel B8-l? 245/40 vs 235/40? Külgseina vahe neil 5mm.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model 3 SR+ 239kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
B8.5 4Motion
Vahe on tuntav. Artekal suvel 245/40R19 ja talvel 235/45/R18 ning talvises seades on pehmem. Ma ei tea kas laiuse vahe mängib siin mingit rolli, aga kui kevadel suvekad esimest korda alla viskasin võttis hetkeks vanduma, et DCC välja jätsin varustusest. Lamell ise ka oma olemuselt veidi pehmem.twist kirjutas: ↑04 Okt 2022, 17:58 Ma isiklikult ei usu, et 18" suur võit mugavuses on võrreldes 19" veljega. Mul DCC-ga B8-l suvel 19" ja talvel 16".
Mingit mäekõrgust vahet pole. Ainult teega risti olevad ebatasasused on 19-ga paremini tunda, aga mitte midagi häirivat. Ja ma olen suht tundlik selliste asjade suhtes.
Tavavedrustusega oleks kindlasti suurem vahe.
Kas Alltrackil juba eos pole suurema läbimõõduga ratas kui tavalisel B8-l? 245/40 vs 235/40? Külgseina vahe neil 5mm.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
B8.5 4Motion
Mu varasemates postitustes käis mitu korda auto link ka läbi, aga nüüd on see kuulutus maha võetud, kuna auto mul pmst tellitud. Autoks 21. a B8 Variant 206kw. Teisi velgi oleks soovinud uue Passati kataloogist (leiad Passati hinnakirjast: Mölleri Passati leht), nt Bonneville R18. Nende kohta on mul Mölleri esindajalt meilis vastus, et ei ole võimalik eraldi tellida, ainult koos uue auto ostuga.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
B8.5 4Motion
Kuna talvekateks tahaks igal juhul väiksemaid velgi, siis saan võrrelda 18 ja 19 vahet enam-vähem (lamellid on muidugi ise ka pehmemad).Puuriit kirjutas: ↑04 Okt 2022, 19:21Vahe on tuntav. Artekal suvel 245/40R19 ja talvel 235/45/R18 ning talvises seades on pehmem. Ma ei tea kas laiuse vahe mängib siin mingit rolli, aga kui kevadel suvekad esimest korda alla viskasin võttis hetkeks vanduma, et DCC välja jätsin varustusest. Lamell ise ka oma olemuselt veidi pehmem.twist kirjutas: ↑04 Okt 2022, 17:58 Ma isiklikult ei usu, et 18" suur võit mugavuses on võrreldes 19" veljega. Mul DCC-ga B8-l suvel 19" ja talvel 16".
Mingit mäekõrgust vahet pole. Ainult teega risti olevad ebatasasused on 19-ga paremini tunda, aga mitte midagi häirivat. Ja ma olen suht tundlik selliste asjade suhtes.
Tavavedrustusega oleks kindlasti suurem vahe.
Kas Alltrackil juba eos pole suurema läbimõõduga ratas kui tavalisel B8-l? 245/40 vs 235/40? Külgseina vahe neil 5mm.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
B8.5 4Motion
Bonnevillet tõesti enam ei saa, kuna tootmisest 01.03.22. "maha" võetud, tegelikult on nimi muudetud HAZARD´iks.
Viimati muutis jussike, 04 Okt 2022, 22:52, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 30 Sept 2022, 21:01
- Auto: Golf R 7.5 221kw, B8 Passat Variant 1.8 TSI Highline 132kw
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda