Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Tere jälle siinsed. Vahepeal pole olnud lihtsalt mitte midagi kirjutada siia ja sellepärast ka minupoolt eetrivaikus olnud.
Nüüd jälle natuke piiksuks, kuna oli siin plaan juba natuke aega, et tütrele on vaja mingi masin ülikoolis käimiseks vaadata, laenas siin naise Passatit pidevalt ja kuna meil busside kellaajad sellised haiged, et Bolt hakkas juba vaikselt rikastuma meie pere arvelt
Kohe võib ära mainida, et turg on sellises hinnaklassis (ca. 3500.- disla+autom) täiesti õudne, need mõned masinad mis ongi turul, on ikka korralikud roostekäkid (otsisingi vaid VAG masinaid Audist Seatini), samas väga üle selle raha numbri ei tahtnud ka päris esimeseks midagi väga kallimat.
Pikk jutt, s*tt jutt, ehk valikusse jäigi pealkirjas mainitud masin. Tegu on 2005a. Octaviaga, 2.0tdi (103kw) ja dsg kastiga ja luukpära isendiga, varustuseks oli vist Elegance, kui mööda ei pane nimetusega hetkel. Pill ise on Soomest pärit ja ainuke, millel tegelikult ka rooste v roostealged puudusid, eks parklamõlke ja kriipse-kraapse ikka leidub, kuid üldpilt selles suhtes viisakas. LS on ees 282... ja hooldusraamat on lõpuni korrektselt täidetud (viimane sissekanne 274... pealt ja tavaline õlivahetus), rihmad koos veepumba ja rullidega on vahetatud 60000km tagasi, dsg kastiõli oli vist vahetatud mingi 10000km tagasi (hetkel enam ei mäleta täpselt).
Autost endast polegi suurt rääkida, kui et omab xenon lähitulesi, kliimaautomaatikat, 4x el aken, teisaldatavat konksu ja Sommidele kohaselt on iluvõresse peidetud ka Defa pistik, a ja mingi üüber 15" valuvelg on ka all Ja vahetult oli saanud tutika esiklaasi, kuid kojamehed olid täielikud rehad, need juba homme poes ja lähevad Boschid, samuti olid pealuud esirehvid ja täna said alla uued Sailunid (kõik 4tk ikka), samuti tellisin ära naelikud.
Kuna viimasest õlivahetusest on möödas 8000 km, siis panin ka aja juba remondifirmasse, kus siis mitte lihtsalt õlivahetus teha, vaid kõik filtrid, eelsüüteküünlad ja tagumised kettad/klotsid ära lasta vahetada. Sel päeval kui tõstukil, kolistavad kogu alusvankri ka läbi (paremal nagu mingi väike kobin oleks) ja vajadusel uued jupid külge.
10.10 sain mnt-sse eelregamise aja ja siis saan õiged nr-id ka külge.
Hetkel kõik.
Nüüd jälle natuke piiksuks, kuna oli siin plaan juba natuke aega, et tütrele on vaja mingi masin ülikoolis käimiseks vaadata, laenas siin naise Passatit pidevalt ja kuna meil busside kellaajad sellised haiged, et Bolt hakkas juba vaikselt rikastuma meie pere arvelt
Kohe võib ära mainida, et turg on sellises hinnaklassis (ca. 3500.- disla+autom) täiesti õudne, need mõned masinad mis ongi turul, on ikka korralikud roostekäkid (otsisingi vaid VAG masinaid Audist Seatini), samas väga üle selle raha numbri ei tahtnud ka päris esimeseks midagi väga kallimat.
Pikk jutt, s*tt jutt, ehk valikusse jäigi pealkirjas mainitud masin. Tegu on 2005a. Octaviaga, 2.0tdi (103kw) ja dsg kastiga ja luukpära isendiga, varustuseks oli vist Elegance, kui mööda ei pane nimetusega hetkel. Pill ise on Soomest pärit ja ainuke, millel tegelikult ka rooste v roostealged puudusid, eks parklamõlke ja kriipse-kraapse ikka leidub, kuid üldpilt selles suhtes viisakas. LS on ees 282... ja hooldusraamat on lõpuni korrektselt täidetud (viimane sissekanne 274... pealt ja tavaline õlivahetus), rihmad koos veepumba ja rullidega on vahetatud 60000km tagasi, dsg kastiõli oli vist vahetatud mingi 10000km tagasi (hetkel enam ei mäleta täpselt).
Autost endast polegi suurt rääkida, kui et omab xenon lähitulesi, kliimaautomaatikat, 4x el aken, teisaldatavat konksu ja Sommidele kohaselt on iluvõresse peidetud ka Defa pistik, a ja mingi üüber 15" valuvelg on ka all Ja vahetult oli saanud tutika esiklaasi, kuid kojamehed olid täielikud rehad, need juba homme poes ja lähevad Boschid, samuti olid pealuud esirehvid ja täna said alla uued Sailunid (kõik 4tk ikka), samuti tellisin ära naelikud.
Kuna viimasest õlivahetusest on möödas 8000 km, siis panin ka aja juba remondifirmasse, kus siis mitte lihtsalt õlivahetus teha, vaid kõik filtrid, eelsüüteküünlad ja tagumised kettad/klotsid ära lasta vahetada. Sel päeval kui tõstukil, kolistavad kogu alusvankri ka läbi (paremal nagu mingi väike kobin oleks) ja vajadusel uued jupid külge.
10.10 sain mnt-sse eelregamise aja ja siis saan õiged nr-id ka külge.
Hetkel kõik.
Viimati muutis TiitRE, 05 Okt 2022, 17:56, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Oi, teeb südame soojaks kohe. Sai kunagi sisuliselt identsega 5a ringi sõidetud. BKD on väga hea mootor ja see DQ250 passib päris hästi sinna otsa.
Kui juba tagapidurite kallale läksid, soovitan kohe uued sadulad ka ligi võtta kui need juba vahetatud pole. Need alumiiniumsadulad on mingist east alates ühed suured probleemiallikad. Sinna juurde ka ühed väikesed kõverad piduritoru jupikesed vaja, need lähevad nkn eemaldades pooleks.
Kui embleeme plaanis uuendada, siis sobivad uue tüübi embleemid. Ette: 1ST 853 601A AUL ja taha 5J0 853 621 A AUL. Uue embleemiga veljekapslid ei maksnud ka midagi. Turvapadjale jäi ainult vana embleem.
Minu silmis andsid need autole palju värskema ilme.
PS: kui sillakolina otsest allikat ei leia, siis neil kolisevad selle vanuse juures amordid ka. Ja kui vahetad, siis tagumised amordi "tugilaagrid" soovitan osta originaalid. Absoluutselt kõik muu on prügi, järgi proovitud.
Kui juba tagapidurite kallale läksid, soovitan kohe uued sadulad ka ligi võtta kui need juba vahetatud pole. Need alumiiniumsadulad on mingist east alates ühed suured probleemiallikad. Sinna juurde ka ühed väikesed kõverad piduritoru jupikesed vaja, need lähevad nkn eemaldades pooleks.
Kui embleeme plaanis uuendada, siis sobivad uue tüübi embleemid. Ette: 1ST 853 601A AUL ja taha 5J0 853 621 A AUL. Uue embleemiga veljekapslid ei maksnud ka midagi. Turvapadjale jäi ainult vana embleem.
Minu silmis andsid need autole palju värskema ilme.
PS: kui sillakolina otsest allikat ei leia, siis neil kolisevad selle vanuse juures amordid ka. Ja kui vahetad, siis tagumised amordi "tugilaagrid" soovitan osta originaalid. Absoluutselt kõik muu on prügi, järgi proovitud.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Tänud head nõu andmast. Tagumine embleem ok, esimene on küll kulunud. Ja eks kui 11.10 tõstukile saan, siis selgub, mis sealt vastu vaatab.
P.S kas sellel motol polnud ka mitte see õlipumba võlli teema?
P.S kas sellel motol polnud ka mitte see õlipumba võlli teema?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nii vana autot täidetud hooldusraamatuga suht keeruline leida, haruldane juba see, et manuaal koos raadio koodiga autos on. Sul keegi isegi täitnud seda
Edu autoga ja kuna skoda kogunemise teeme? Koerad pead ka kaasa võtma muidugi
Edu autoga ja kuna skoda kogunemise teeme? Koerad pead ka kaasa võtma muidugi
Viimati muutis etnies858, 06 Okt 2022, 05:25, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Sellel on ketiga õlipump ja tasakaalustusvõlle pole, seega kuuskantvõll puudub sootuks.
Väga varajastel BKD-del oli plokikaane mõanemine probleemiks. Märku annab sellest jahutusvedeliku vaikne kadumine.
Rihmakatte peal peaks olema kleebis, kus on peal mootorikood ja revisjon. Kui on A-revisjon, siis võib karta mõranemist. B-ga palju vähem ja C on täiesti probleemitu.
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1139
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16 & Volkswagen Jetta CL 1,3 40kW -86
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 74 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Ma saan ka osaleda siis. Koera mul kahjuks ei ole.etnies858 kirjutas: ↑06 Okt 2022, 05:00 ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nii vana autot täidetud hooldusraamatuga suht keeruline leida, haruldane juba see, et manuaal koos raadio koodiga autos on. Sul keegi isegi täitnud seda
Edu autoga ja kuna skoda kogunemise teeme? Koerad pead ka kaasa võtma muidugi
Viimati muutis Pets115, 06 Okt 2022, 08:05, muudetud 1 kord kokku.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Kui päris peni pole, siis äkki selline padi sobib. Pilt kliendi autost, alguses ehmatas täitsa ära
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 16 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Soomest kuskilt põhja poolt tulnud, et kere seisukord nii hea? Ilma täiendava korrosioonitõrjeta ilmselt ühtlustub kere seisukord mõne aastaga teiste siinsete isenditega...
Mulle meeldis 1Z Octavia pakiruum - mida kõike sinna ära ei õnnestunud mahutada võrreldes "normaalsete" autodega
Mulle meeldis 1Z Octavia pakiruum - mida kõike sinna ära ei õnnestunud mahutada võrreldes "normaalsete" autodega
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2072
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 45 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Mul on üks kogemus skoda Oktavia puhul 2013- ..
https://www.auto24.ee/soidukid/3753028
Nimelt siis kasutas minu endine firma skoda 1,6 tdi 77kw manual isendid tööalasteks sõitudeks, päevas sõideti vähemalt 500 km.
Autopargis oli ca 25 tk.
Kõik remondiarved käisid läbi minu, ise organiseerisin hooldused.
Väga vastupidav auto, meil sõideti kuni 300 tkm, siis läks müüki.
Kulusid pidurid, kettad ja klotsid, vajadusel sai vahetatud hammasrihma komplekt ja ei vajanud midagi muud.
Ei võta õli nagu mõni 1,4 bensukas.
Müüki oodates ja seistes jäid kinni esimesed tugilaagrid, mis keeras vedrud katki.
Rooste ka sisuliselt puudus, põhjad puhtad, väljas mõni kivitäkkest tekkinud täpp.
Soovitan soojalt
https://www.auto24.ee/soidukid/3753028
Nimelt siis kasutas minu endine firma skoda 1,6 tdi 77kw manual isendid tööalasteks sõitudeks, päevas sõideti vähemalt 500 km.
Autopargis oli ca 25 tk.
Kõik remondiarved käisid läbi minu, ise organiseerisin hooldused.
Väga vastupidav auto, meil sõideti kuni 300 tkm, siis läks müüki.
Kulusid pidurid, kettad ja klotsid, vajadusel sai vahetatud hammasrihma komplekt ja ei vajanud midagi muud.
Ei võta õli nagu mõni 1,4 bensukas.
Müüki oodates ja seistes jäid kinni esimesed tugilaagrid, mis keeras vedrud katki.
Rooste ka sisuliselt puudus, põhjad puhtad, väljas mõni kivitäkkest tekkinud täpp.
Soovitan soojalt
Viimati muutis ryan, 06 Okt 2022, 22:04, muudetud 2 korda kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
- Auto: VW tüüpi sõiduauto
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Kas sama häda võib kummitada ka AZV mootorit?twist kirjutas: ↑06 Okt 2022, 06:16 Väga varajastel BKD-del oli plokikaane mõanemine probleemiks. Märku annab sellest jahutusvedeliku vaikne kadumine.
Rihmakatte peal peaks olema kleebis, kus on peal mootorikood ja revisjon. Kui on A-revisjon, siis võib karta mõranemist. B-ga palju vähem ja C on täiesti probleemitu.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Jah, plokikaaned peaks BKD ja AZV vahel samad olema, ehk siis kuskil 2006 alates peaks suht muretu olema. Sellest varasematel on rohkelt neid mõranemisi ette tulnud.nibiru kirjutas: ↑06 Okt 2022, 23:07Kas sama häda võib kummitada ka AZV mootorit?twist kirjutas: ↑06 Okt 2022, 06:16 Väga varajastel BKD-del oli plokikaane mõanemine probleemiks. Märku annab sellest jahutusvedeliku vaikne kadumine.
Rihmakatte peal peaks olema kleebis, kus on peal mootorikood ja revisjon. Kui on A-revisjon, siis võib karta mõranemist. B-ga palju vähem ja C on täiesti probleemitu.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Võta nüüd kinni, mis divisjoniga või revisjoniga on tegu?
Viimati muutis TiitRE, 07 Okt 2022, 10:07, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Tundub, et kõigil polegi seal kleebisel see kirjas.
Siis tuleks piiluda kaane serva peale, kütusetorude taha. Seal peaks alumiiniumvalu sees kindlalt õige kood olema.
Video ka abiks:
Siis tuleks piiluda kaane serva peale, kütusetorude taha. Seal peaks alumiiniumvalu sees kindlalt õige kood olema.
Video ka abiks:
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Eks kui tütar koolist tagasi, siis üritan piiluda kuhugi.
P.S videos seal lõpus see B siis tähendabki seda nö. revisjoni?
P.S videos seal lõpus see B siis tähendabki seda nö. revisjoni?
Viimati muutis TiitRE, 07 Okt 2022, 12:34, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Tegin küll pildistamisel pmst tiritamme, kuid ikkagi jäi kehv, aga ise nägin silmaga hästi, et viimane täht on B.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Auto: 1.9 TDI hallmetallik
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 59 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Muidu ei võinud? Mis kilometraažil see mõranemine esineb üldjuhul?
17a vana diisli puhul punktist A punkti B peaks ju põhiline olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
- Auto: VW tüüpi sõiduauto
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Minu pillil oli see viga ilmselt juba enne ostmist ja nii kestis 5 aastat ja 120000km. Ostes oli ls 200000+.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Täna viskasin korraks ka obd11 järele ja kui lahjast akust tingitud intermittent vead kustusid kõik kenasti ära, siis jäi silma selline viga. Mida see nüüd õieti tähendab, mingi lisaahi peal? Ilmselt see elektriline lisakas, mida vw-del olen kohanud. Aga mida seal teha annab? Element saab ise ka nt. lühises olla või mõni relee vms?
Viimati muutis TiitRE, 09 Okt 2022, 18:11, muudetud 3 korda kokku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
See on jah salongi elektriline lisa küttekeha, mis 2004-2005 oli eraldiseisva CAN moodulina ja sageli vigane (nagu seegi siin, vastavalt esitatud infole). Hiljem muudeti küttekeha juhtimist lihtsatele releedele läbi mootoriaju.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Kui on üldse mure , enamus lööks käega, auto kasutamist ju ei sega, sutsu kauem läheb lihtsalt soojaga aega.
Polnud vist eriti mõistliku hinnaga vidin ja ega see vahetuski teab mis kuku töö pole.
Polnud vist eriti mõistliku hinnaga vidin ja ega see vahetuski teab mis kuku töö pole.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Tütre auto, see hull külmavares (istmesoojad olid põhiliseks kriteeriumiteks ), aga meil jah E lõpuga ca 750.- ja saadavus 0, F lõpuga sobib ka ja selle hind kõvasti parem, aga Forssis ikka 0 Aga vaatasin juba Poolast ja vahetust jõudsin küll ühe Golf 5-e pealt vaadata, eks natuke pusimist ikka, nagu nende armatuuri asjadega alati
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
Škoda Octavia 2.0tdi, DSG, 2005 - TiitRE
Kasutatud
https://www.vokparts.eu/?lang=et&call=s ... 20salongis
Uus
https://oeprof.ee/catalog/search?query=1K0963235E
Forssis saadavus 0 tähendab üldiselt, et kohalikus laos pole, aga tellides on u nädalaga kohal. Ainult kui hinda järgi pole, on asi NLA ja ei saa seda tellides ka. Mõni harv kord muidugi on nii et hind on taga, aga reaalselt tellida ei saa.
https://www.vokparts.eu/?lang=et&call=s ... 20salongis
Uus
https://oeprof.ee/catalog/search?query=1K0963235E
Forssis saadavus 0 tähendab üldiselt, et kohalikus laos pole, aga tellides on u nädalaga kohal. Ainult kui hinda järgi pole, on asi NLA ja ei saa seda tellides ka. Mõni harv kord muidugi on nii et hind on taga, aga reaalselt tellida ei saa.