VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Tere kõik see pere.
Olen siis uus ja toores kogu sellel volkswageni alal. Eluaja jooksul omanud igasuguseid autosid, kuid VAG on kuidagi tahaplaanile jäänud alati. Aga eile siis juhtus sedasi, et saan ka selle osas endale ristikese suurelt seinale joonistada. Elu esimene, süütus võetud.
Kui ma millegiga mööda panen, siis andek andeks ja ärge kõvasti näkku lööge.
Kuna oli vaja nö "ajutist" autot, siis sai mööda erinevaid portaaale ringi kolatud ja otsitud autot. Hinnaklass oli ka paigas, sest ei soovinud väga palju kulutada, mis ilmselgelt teistpidi võtab mult ikka kõik selle raha ära, mis algselt kulutamata jäi.
Tegemist siis 2001 aasta B5.5'ga, 1.9Tdi (96KW), millel siis invaliidikast (loe: automaat) ning tagumised rattad lohisevad järgi ehk siis esivedu. Tegelikult Põlva kuningate regisid oli müügil palju, kuid mis mind selle auto puhul võlus, oli üliheas seisus sisu ning ka välimus suhteliselt viisakas, kui võrrelda turul pakutavatega. Mõningaid algeid rebasest on näha, kuid seda suhteliselt vähe. No ja muidugi tuleks võtta arvesse, et siiski auto on kohe 22 aastat vana. Uut autot otsides tuleks ikka esinduse poole sammud suunata.
Sees siis mingit sorti sport taburetid soojendusega, kuid juhioma ei tööta. Ilmselt siis kas küttematt ise otsas või tuleb hakata kaitsmeid/juhtmeid vaatama. Kõik aknad on elektriliselt liigutatavad, katuseluuk samamoodi. Ilmselt siis tehasest mingi igivana navigatsiooniseade, mis minu arvates täitsa äge. Lihtsalt tänapäevased vidinad puuduvad, et näiteks telefonist musooni läbi kõlarite lasta. Sellels osas ma mõtlen veel, võimalik et paneks mingi vähe nüüdisaegsema 2 DIN maki sinna asemele.
Keegi on siis Webasto paigaldanud. Tundus toimivat ning seda ka väitis müüja. Eks seda saab katsetada, kui tuleb külmem periood.
Plaanis siis autot korras hoida ning hooldada ja remontida vastavalt vajadusele.
Tegemist vajavad asjad:
*Spoidoplokk ei taha tudile minna. Eile kontrollisin, et isegi peale kahte tundi displei ikka veel helendadb. Proovin ploki vahetusega esialgu, et kas õnnestub või mitte ?
* Terve ring pidurikettaid ning klotse vajavad vahetust. Sellega seoses ilmselt ka tahavad pidurisadulad värskendamist ?
*Tagumise sillatala parem puks, kuid vahetan mõlemad.
*Esiklaasis mõra ja täkkeid täis.
*Rehvid on vanad ja kõverdad nagu mammutis*tt. - Rehvid tellitud ning järgmine nädal peaks saama alla.
*Juhiistme tagumikugrill ei tööta. Suure tõenäosusega vanadusest otsa saanud, kuid eks vaatan kaitsmed ka üle.
*Püsikiirusehoidjat pole. Uuritud juba interneedusest ja plaanidesse pandud see retrofittida. Maanteed ikka ebamugav sõita.
*Uksekõlarid ragisevad. Nendega tegelen siis, kui muu vajalik on tehtud.
*Kunde peegli tahaks normaalsuuruse vastu vahetada. Kas see ongi sedasi tehasest, et kunde peegel väiksem, kui juhi oma ?
*Esituled hullemad kui teeküünlad. Nendest sain juba lugeda foorumis. Vaatasin ka tulede hindasid, polegi kõikse hullemad. Eks jooksvalt otsustan, mis ma sinna ette panen. Kuna 95% asjat linnasõit, siis sellega veel ei põle, mis siis, et õhtud juba päris pimedad.
*Kindlasti mingi toonklaas, sest teinekord juhtub, et miskit ununeb autosse, siis ei paista kohe silma.
To do nimekiri:
*Püsikiirusehoidja - Tehtud!
*Pidurikettad/klotsid. Tehtud!
*Tagasilla puksid. Tehtud"
*Esiklaas - mõradeks ning kohutavalt täkkeid täis.
*Rehvid. Tehtud!
*Spidoplokk korda. Tehtud
*Esituled ei näita mitte midagi. Tehtud!
*Helisüsteem korda seada. Kõlarid praksuvad ning raadiojaamad ragisevad.Tehtud!
*Juhiistme soojendus ei tööta.
Pilte pole jõudnud ise teha, kasutan siis kuulutuses olevaid:
Olen siis uus ja toores kogu sellel volkswageni alal. Eluaja jooksul omanud igasuguseid autosid, kuid VAG on kuidagi tahaplaanile jäänud alati. Aga eile siis juhtus sedasi, et saan ka selle osas endale ristikese suurelt seinale joonistada. Elu esimene, süütus võetud.
Kui ma millegiga mööda panen, siis andek andeks ja ärge kõvasti näkku lööge.
Kuna oli vaja nö "ajutist" autot, siis sai mööda erinevaid portaaale ringi kolatud ja otsitud autot. Hinnaklass oli ka paigas, sest ei soovinud väga palju kulutada, mis ilmselgelt teistpidi võtab mult ikka kõik selle raha ära, mis algselt kulutamata jäi.
Tegemist siis 2001 aasta B5.5'ga, 1.9Tdi (96KW), millel siis invaliidikast (loe: automaat) ning tagumised rattad lohisevad järgi ehk siis esivedu. Tegelikult Põlva kuningate regisid oli müügil palju, kuid mis mind selle auto puhul võlus, oli üliheas seisus sisu ning ka välimus suhteliselt viisakas, kui võrrelda turul pakutavatega. Mõningaid algeid rebasest on näha, kuid seda suhteliselt vähe. No ja muidugi tuleks võtta arvesse, et siiski auto on kohe 22 aastat vana. Uut autot otsides tuleks ikka esinduse poole sammud suunata.
Sees siis mingit sorti sport taburetid soojendusega, kuid juhioma ei tööta. Ilmselt siis kas küttematt ise otsas või tuleb hakata kaitsmeid/juhtmeid vaatama. Kõik aknad on elektriliselt liigutatavad, katuseluuk samamoodi. Ilmselt siis tehasest mingi igivana navigatsiooniseade, mis minu arvates täitsa äge. Lihtsalt tänapäevased vidinad puuduvad, et näiteks telefonist musooni läbi kõlarite lasta. Sellels osas ma mõtlen veel, võimalik et paneks mingi vähe nüüdisaegsema 2 DIN maki sinna asemele.
Keegi on siis Webasto paigaldanud. Tundus toimivat ning seda ka väitis müüja. Eks seda saab katsetada, kui tuleb külmem periood.
Plaanis siis autot korras hoida ning hooldada ja remontida vastavalt vajadusele.
Tegemist vajavad asjad:
*Spoidoplokk ei taha tudile minna. Eile kontrollisin, et isegi peale kahte tundi displei ikka veel helendadb. Proovin ploki vahetusega esialgu, et kas õnnestub või mitte ?
* Terve ring pidurikettaid ning klotse vajavad vahetust. Sellega seoses ilmselt ka tahavad pidurisadulad värskendamist ?
*Tagumise sillatala parem puks, kuid vahetan mõlemad.
*Esiklaasis mõra ja täkkeid täis.
*Rehvid on vanad ja kõverdad nagu mammutis*tt. - Rehvid tellitud ning järgmine nädal peaks saama alla.
*Juhiistme tagumikugrill ei tööta. Suure tõenäosusega vanadusest otsa saanud, kuid eks vaatan kaitsmed ka üle.
*Püsikiirusehoidjat pole. Uuritud juba interneedusest ja plaanidesse pandud see retrofittida. Maanteed ikka ebamugav sõita.
*Uksekõlarid ragisevad. Nendega tegelen siis, kui muu vajalik on tehtud.
*Kunde peegli tahaks normaalsuuruse vastu vahetada. Kas see ongi sedasi tehasest, et kunde peegel väiksem, kui juhi oma ?
*Esituled hullemad kui teeküünlad. Nendest sain juba lugeda foorumis. Vaatasin ka tulede hindasid, polegi kõikse hullemad. Eks jooksvalt otsustan, mis ma sinna ette panen. Kuna 95% asjat linnasõit, siis sellega veel ei põle, mis siis, et õhtud juba päris pimedad.
*Kindlasti mingi toonklaas, sest teinekord juhtub, et miskit ununeb autosse, siis ei paista kohe silma.
To do nimekiri:
*Püsikiirusehoidja - Tehtud!
*Pidurikettad/klotsid. Tehtud!
*Tagasilla puksid. Tehtud"
*Esiklaas - mõradeks ning kohutavalt täkkeid täis.
*Rehvid. Tehtud!
*Spidoplokk korda. Tehtud
*Esituled ei näita mitte midagi. Tehtud!
*Helisüsteem korda seada. Kõlarid praksuvad ning raadiojaamad ragisevad.Tehtud!
*Juhiistme soojendus ei tööta.
Pilte pole jõudnud ise teha, kasutan siis kuulutuses olevaid:
Viimati muutis MarkoS, 01 Mär 2023, 16:13, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW MarkoS
Üks mu ajupooltest ütleb, et loll, sõida edasi ja savi. Teine ajupool, mis on ilmselt veidi rohkem autondusega kodus, käsib korda teha. Mind ennast häirib, kui näiteks pidurdades tahab toast välja visata või tahaks hommikul Rock FMi saatel tööle sõita, aga kõlaritest tuleb katkise grammofoni laadseid helisid. Kui kuskil põleb mingi üleliigne tuluke või ei põle üldse. Auto võiks olla ikka tehniliselt korras, et endal ka mõnus sõita. Vahet pole, kas on tegemist 2001 või 2021 aasta mudeliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 72 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW MarkoS
Suuna seda mõtteviisi ka nendele, kes sõidavad nende ajutiste autodega nagu homset poleks
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW MarkoS
Ega vanale koerale uusi trikke ei õpeta. Kui oled harjunud sõitma p*rses autoga, siis sõidad edaspidi ka p*rses autoga.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Nagu esimeses postis sai mainitud, et nips-näps vaja teha ja viimases postis, et mulle ei meeldi tehniliselt mitte korras autod, siis sai natukene varuosi täna hangitud. Tootjad on nagu on. Kellele ema, kellele tütar. Mõnele läheb vanaema ka.
Tegelikult K27 ketastega pole väga probleeme olnud. Hea võrdlus, et ostsin oma eelmisele autole terve ringi ATE toodangut. Hind võrdus kuuaega makarone. Kas sattus mingi esmaspäeva toodang või ongi varuosade kvaliteet nii saast, aga tagumised kettad andsid juba tunda pidurdamisel. Ei tea!
Kuid räägime nüüd Passati varuosadest. Ette sai võetud uued kettad ja klotsid ning igaks petteks ka pidurisadulate liugurite komplektid. Kui juba laiali on ning need ei maksa midagi, siis parem juba uued panna, ära määrida ja sellega vältida erinevaid probleeme.
Tagasild saab ka uued pidurikettad, klotsid ning samamoodi "just in case" liugurikomplekti. Ostueelsel käies mainiti ka tagumist paremat sillatalapuksi või kuidas nüüd selle õigem nimetus ongi ? Haarasin need ka! No tootja on ilmselgelt kõige odavamate killast, kuid ehk nendega veab rohkem, kui ATE ketastega.
Minu loll loogika ütleb, et peale tagasilla jubinate vahetust pole vaja sillaregulli minna ? Seal ju pole midagi sellist, mis silla paigast võiks ajada ? Keegi targem võiks muidugi oma sõna sekka öelda.
Homme õhtuks panen siis suuremat sorti slaavi sõnavara valmis juhuks, kui peaks midagi untsu minema.
Tegelikult K27 ketastega pole väga probleeme olnud. Hea võrdlus, et ostsin oma eelmisele autole terve ringi ATE toodangut. Hind võrdus kuuaega makarone. Kas sattus mingi esmaspäeva toodang või ongi varuosade kvaliteet nii saast, aga tagumised kettad andsid juba tunda pidurdamisel. Ei tea!
Kuid räägime nüüd Passati varuosadest. Ette sai võetud uued kettad ja klotsid ning igaks petteks ka pidurisadulate liugurite komplektid. Kui juba laiali on ning need ei maksa midagi, siis parem juba uued panna, ära määrida ja sellega vältida erinevaid probleeme.
Tagasild saab ka uued pidurikettad, klotsid ning samamoodi "just in case" liugurikomplekti. Ostueelsel käies mainiti ka tagumist paremat sillatalapuksi või kuidas nüüd selle õigem nimetus ongi ? Haarasin need ka! No tootja on ilmselgelt kõige odavamate killast, kuid ehk nendega veab rohkem, kui ATE ketastega.
Minu loll loogika ütleb, et peale tagasilla jubinate vahetust pole vaja sillaregulli minna ? Seal ju pole midagi sellist, mis silla paigast võiks ajada ? Keegi targem võiks muidugi oma sõna sekka öelda.
Homme õhtuks panen siis suuremat sorti slaavi sõnavara valmis juhuks, kui peaks midagi untsu minema.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Midagi sellist:
USA grupp on ekskursioonil nõukogude tehases.
Äkki satuvad nad peale ägedale sõnavahetusele meistri ja treiali vahel.
Küsivad tõlget.
Tõlk puikleb vastu, aga lõpuks peab korduvatele nõudmistele järele andma.
Tõlgib siis:
"Meister ütleb, et treiali toodetud detailid on praak ja lubab astuda ebaloomulikku sugulisse vahekorda treialiga. Treial ütleb, et tal pole seda detaili peenise peale tarvis ja lubab astuda ebaloomulikku sugulisse vahekorda meistri, meistri ema, treipingi, tehasehoone ja tehase juhtkonnaga!"
USA grupp on ekskursioonil nõukogude tehases.
Äkki satuvad nad peale ägedale sõnavahetusele meistri ja treiali vahel.
Küsivad tõlget.
Tõlk puikleb vastu, aga lõpuks peab korduvatele nõudmistele järele andma.
Tõlgib siis:
"Meister ütleb, et treiali toodetud detailid on praak ja lubab astuda ebaloomulikku sugulisse vahekorda treialiga. Treial ütleb, et tal pole seda detaili peenise peale tarvis ja lubab astuda ebaloomulikku sugulisse vahekorda meistri, meistri ema, treipingi, tehasehoone ja tehase juhtkonnaga!"
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5297
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Mul jälle liuguritega selline kogemus, et uued roostetasid aasta või paariga täitsa poorseks ja läksid orginaalid tagasi. Orginaalid puhastan brake cleaneriga ära ja näevad jälle üsna viisakad välja. See jutt siis esimeste liugurite kohta kus liugurid välismõjudele avatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Ma täna proovin hakata lahkama kuskilt otsast, eks siis ole näha. Pigem need liugurid sai võetud igaks petteks, et kui õhtul lammutama hakates kuskilt midagi ära pudeneb, siis on tagataskus olemas. Kui originaalid/vana korras, siis panen muidugi need tagasi ja ei hakka vaeva nägema.J.Aru kirjutas: ↑15 Nov 2022, 00:06 Mul jälle liuguritega selline kogemus, et uued roostetasid aasta või paariga täitsa poorseks ja läksid orginaalid tagasi. Orginaalid puhastan brake cleaneriga ära ja näevad jälle üsna viisakad välja. See jutt siis esimeste liugurite kohta kus liugurid välismõjudele avatud.
Elu on lihtsalt näidanud, et mingeid probleeme tuleb ennetada.
Viimati muutis MarkoS, 15 Nov 2022, 08:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Õhtust kodanikud!
Täna lahkamine jäi ära, sest herr @rocket otsustas tulla ja installeerida staabiilse maanteesõidu abivahendi. Selles osas mehele suur, suur aitäh! Töö kiire ja korralik ning asi töötab nii nagu peab. Külge läks siis OE varuosa, koos kõige vajalikuga.
Tegin väikese tiiru Kohilasse ja tagasi. Oli küll mõnus sõita mööda maanteed. Ei pea enam jalg krampis istuma rooli taga.
Sedasi võib see B5.5 juba meeldima hakata.
Tegin paar pilti ka, sest ikka tänapäeval ju kombeks. No pic, no proof!
Vana käsn.
Ja armatuuris üks põlev lisatuluke juures.
Täna lahkamine jäi ära, sest herr @rocket otsustas tulla ja installeerida staabiilse maanteesõidu abivahendi. Selles osas mehele suur, suur aitäh! Töö kiire ja korralik ning asi töötab nii nagu peab. Külge läks siis OE varuosa, koos kõige vajalikuga.
Tegin väikese tiiru Kohilasse ja tagasi. Oli küll mõnus sõita mööda maanteed. Ei pea enam jalg krampis istuma rooli taga.
Sedasi võib see B5.5 juba meeldima hakata.
Tegin paar pilti ka, sest ikka tänapäeval ju kombeks. No pic, no proof!
Vana käsn.
Ja armatuuris üks põlev lisatuluke juures.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Kui spidoka korda teeb siis saab nii ka teha, et see püsika tuli põleb ainult siis kui reaalselt püsikas aktiivne.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Eile Rait vaatas, et seal on ilmselt keegi midagi üritanud korda seada. Ülemine (seal kus siis raadiojaamasid näitab) ning alumine displei on värvitoonilt erinevad, alumine displei viltu ning nende kahe vahel on näha musta triipu. Tundub, et miskit on vähe puu taha läinud.
Eks ma panen "to do" listi jälle juurde asju.
Muide, küsimus ka. Nagu olen aru saanud, siis küljepeeglid on B5.5-l erinevas suuruses. Kas on võimalik ma mõne muu mudeli/margi peegliga seda kunde poolt asendada ? Iga kord, kui ma seda peeglit vaatan, tuleb selline pilt silme ette.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Skoda Superbi oma?
Inglase oma ei soovita, kuna jalanurk ja klaasi kumerus jääb vale.
Inglase oma ei soovita, kuna jalanurk ja klaasi kumerus jääb vale.
Viimati muutis jussike, 16 Nov 2022, 08:25, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1746
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 315 korda
- Tänatud: 179 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Soovitaks ka superbi omasid, saad lombi valguse ka retroda siis.
Teine variant on otsida b5.5 lõpuaasta peeglid, mis on mõlemad suured ja suunatuled ka peeglis.
Teine variant on otsida b5.5 lõpuaasta peeglid, mis on mõlemad suured ja suunatuled ka peeglis.
Viimati muutis etnies858, 16 Nov 2022, 09:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Okei, tänud. Eks ma vaatan veidi ringi ehk õnnestub miskit leida. Hullult härib, ma ei tea miks?
Talv läheneb ning 2013 aasta suverehvid pole enam väga sõidukõlbulikud, sai täna uued kummid autole. Kuna eelneva auto all olid täpselt sama tootja mudelid, siis sai valituks seekordi. Tegemist siis Auston Skadi SP-901 rehviga.
Mu poolest võib seda lund nüüd sadada kasvõi vasakult paremale.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Ma võtsin lammutusest inglase peegli ja vahetasin peegli jala ära.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Tänud info eest!
Mul ka tekkis küsimus. Kuna siin paar päeva olnud veidi jahedam hommikuti, on mul tunne, et eelsüüteküünlad tunduvad lahja võitu olema. 3-4x eelsüüdet, siis käivitub normaalselt. Alla selle, siis veits puterdab esimese hetke. Muul ajal moorot käib nagu kellavärk.
Seega, kas VAGil on mingi kindel bränd küünalde osas, mida soovitatakse/võiks kasutada ? Isiklikult olen kasutanud alati tuntud tootja küünlaid, näiteks NGK või BOSCH, BERU jne. Ja kas küünalde vahetusega tuleks ka mõnele muule sõlmele tähelepanu pöörata ?
Head esimest lund!
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Hommik,
Värske ja puhanud pea suudab palju paremini mõtteid kirja panna, kui õhtune ja väsinud.
Eile panin siis vaimu valmis ning hakkasin kokku ostetud varuosi külge kruvima. Algselt polnud plaanid eelsüüteküünaldega tegeleda, kuid siin paari päeva hommikused miinuskraadid panid teistpidi toimima. Tuli ette võtta ikkagi vahetus. Esiteks mul polnud aimugi, kas neid üldse kunagi vahetatud on ja kui on vahetatud, siis millal täpsemalt. Minul info puudus. Ja hind pole ka neil teab mis meeletult kallis, siis odavam on vahetada küünlad, kui hommikul külmaga turtsuvat mootori kuulata.
Kuna mul testrit polnud ja täkujuhtmed ka kuskile kadunud, siis vanade küünalde kontrollimine seekord ei õnnestunud. Visuaalsel vaatlusel polnud häda midagi. Tundub, et keegi neid kunagi vahetanud ikkagist.
Ja nagu kord ja kohus, küünlad keerasin kinni 15NM jõuga.
Küünlajuhtmetest rääkides, siis tegelikult oleks pidanud need ka vahetama, kuid mul ei olnud ühtegi uut komplekti käepärast. Aga selle kõigega seoses tekkiski küsimus. Kuidas neid vahetada ? Komplektina müüakse küll, kus on neli piipu ning meeter juhet järgi. See siis eeldab, et peaksin kuskile juhtmestikku selle kõik ühendama ? Sest mina küll nö mingit pistikut kuskilt ei leidnud, kus neid eraldada saaks.
Saan aru, et sellise komplektina neid müüakse ? Ehk ma pean siis ise kuskilt interneedust kaevama ning ennast harima, et kuidas see töö tehakse?
Ja olles enne diislitega sõitnud, tekkis soov ka EGR'i sisse piiluda. Oi näe imet, polegi puhas.
Ma nüüd ei tea, kas see midagi head ka teeb/tegi, aga mina seda ei suutnud sedasi jätta.
Vahetasin ära ka kõik vaakumvoolikud, mis vahetada eile oli võimalik, sest need nägid ikka päris hapud välja. Sõita pole veel saanud, ei tea kas mõne lekke sain kõrvaldatud ka juhuslikult ja liigub ehk paremini ? +5KW ehk ?
Üks leke oleks vaja ka kõrvaldada täna. Ma peangi vaatama, mis ma sinna asemele panen. Aga tegemist jahutusvedeliku torudega. Eeldan, et mingi seos on webastoga, aga who knows ?
Järgmisena sai siis ette võetud pidurid. Alustasin siis esimestest piduritest. Ma ei tea, kas teistel VAG grupi autodel ka see mure, kuid ketast eraldi kinnitada ei saa nagu näiteks BMW'l ? Suht ebamugav oli, aga selleks genereerisin ajutise lahenduse ning see toimis väga eduliselt.
Valmis olid ostetud ka liugurid, kuid need olid korras. Tegin vaid puhtaks, määrisin ära ja läksid sama hooga tagasi.
Sedasi kaunilt ta sinna jäi.
Esimesed pidurid tehtud, tuli liikuda tagumiste suunal. Peas oli kõik paigas ning vaim valmis, et suts ning tehtud.
Pidurisadula raame ma kätte ei saanud, poldid kinni ning siseKUUSKANT polt ? Miks ? Et oleks kante mõnus maha keerata ja siis tsensuuri saatel tervele külale teada anda, et nüüd läks midagi pekki? Aga õnneks mahtus ketas vahelt läbi. Win win!
Hakkasin juba ratast alla tagasi panema, kui avastasin, et põrandal on mingi kahtlane loik, mida enne ei olnud. Hakkasin siis süüdlast otsima ja väga kaua selleks ei läinud.
Toru otsustas poolduda. Sama ma tänan jumalat (ei ole usklik), et see juhtus garaazis, mitte maanteel.
Mul juba nina aimas halba, et neid ju mitte kuskilt jälle ei leia. Mingi eritellimus ja maksab miljooon. A võta näpust, Motonetis laokaup.
Sama soojaga vahetan parema poole toru ka ära. Oli üsna õnnetuke teine.
Saaga jätkub.....
Värske ja puhanud pea suudab palju paremini mõtteid kirja panna, kui õhtune ja väsinud.
Eile panin siis vaimu valmis ning hakkasin kokku ostetud varuosi külge kruvima. Algselt polnud plaanid eelsüüteküünaldega tegeleda, kuid siin paari päeva hommikused miinuskraadid panid teistpidi toimima. Tuli ette võtta ikkagi vahetus. Esiteks mul polnud aimugi, kas neid üldse kunagi vahetatud on ja kui on vahetatud, siis millal täpsemalt. Minul info puudus. Ja hind pole ka neil teab mis meeletult kallis, siis odavam on vahetada küünlad, kui hommikul külmaga turtsuvat mootori kuulata.
Kuna mul testrit polnud ja täkujuhtmed ka kuskile kadunud, siis vanade küünalde kontrollimine seekord ei õnnestunud. Visuaalsel vaatlusel polnud häda midagi. Tundub, et keegi neid kunagi vahetanud ikkagist.
Ja nagu kord ja kohus, küünlad keerasin kinni 15NM jõuga.
Küünlajuhtmetest rääkides, siis tegelikult oleks pidanud need ka vahetama, kuid mul ei olnud ühtegi uut komplekti käepärast. Aga selle kõigega seoses tekkiski küsimus. Kuidas neid vahetada ? Komplektina müüakse küll, kus on neli piipu ning meeter juhet järgi. See siis eeldab, et peaksin kuskile juhtmestikku selle kõik ühendama ? Sest mina küll nö mingit pistikut kuskilt ei leidnud, kus neid eraldada saaks.
Saan aru, et sellise komplektina neid müüakse ? Ehk ma pean siis ise kuskilt interneedust kaevama ning ennast harima, et kuidas see töö tehakse?
Ja olles enne diislitega sõitnud, tekkis soov ka EGR'i sisse piiluda. Oi näe imet, polegi puhas.
Ma nüüd ei tea, kas see midagi head ka teeb/tegi, aga mina seda ei suutnud sedasi jätta.
Vahetasin ära ka kõik vaakumvoolikud, mis vahetada eile oli võimalik, sest need nägid ikka päris hapud välja. Sõita pole veel saanud, ei tea kas mõne lekke sain kõrvaldatud ka juhuslikult ja liigub ehk paremini ? +5KW ehk ?
Üks leke oleks vaja ka kõrvaldada täna. Ma peangi vaatama, mis ma sinna asemele panen. Aga tegemist jahutusvedeliku torudega. Eeldan, et mingi seos on webastoga, aga who knows ?
Järgmisena sai siis ette võetud pidurid. Alustasin siis esimestest piduritest. Ma ei tea, kas teistel VAG grupi autodel ka see mure, kuid ketast eraldi kinnitada ei saa nagu näiteks BMW'l ? Suht ebamugav oli, aga selleks genereerisin ajutise lahenduse ning see toimis väga eduliselt.
Valmis olid ostetud ka liugurid, kuid need olid korras. Tegin vaid puhtaks, määrisin ära ja läksid sama hooga tagasi.
Sedasi kaunilt ta sinna jäi.
Esimesed pidurid tehtud, tuli liikuda tagumiste suunal. Peas oli kõik paigas ning vaim valmis, et suts ning tehtud.
Pidurisadula raame ma kätte ei saanud, poldid kinni ning siseKUUSKANT polt ? Miks ? Et oleks kante mõnus maha keerata ja siis tsensuuri saatel tervele külale teada anda, et nüüd läks midagi pekki? Aga õnneks mahtus ketas vahelt läbi. Win win!
Hakkasin juba ratast alla tagasi panema, kui avastasin, et põrandal on mingi kahtlane loik, mida enne ei olnud. Hakkasin siis süüdlast otsima ja väga kaua selleks ei läinud.
Toru otsustas poolduda. Sama ma tänan jumalat (ei ole usklik), et see juhtus garaazis, mitte maanteel.
Mul juba nina aimas halba, et neid ju mitte kuskilt jälle ei leia. Mingi eritellimus ja maksab miljooon. A võta näpust, Motonetis laokaup.
Sama soojaga vahetan parema poole toru ka ära. Oli üsna õnnetuke teine.
Saaga jätkub.....
Viimati muutis MarkoS, 20 Nov 2022, 09:58, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Kui sa hoolega vaatad, siis sul vanal esimesel kettal on olemas ava millega kinnitada rummule. Ainuke mure, et keegi on rummu välja vahetanud ilma avata variandi vastu.
Ma kunagi ammu võtsin M14 12,9 tugevusega poldi ja lõikasin poldipea maha. Lihtsam pärast rattaid ka vahetada.
Originaal ratta vahetus komplektis on seest tühi plastik polt. Rohkem pole vaja sellest rääkida.
Ma kunagi ammu võtsin M14 12,9 tugevusega poldi ja lõikasin poldipea maha. Lihtsam pärast rattaid ka vahetada.
Originaal ratta vahetus komplektis on seest tühi plastik polt. Rohkem pole vaja sellest rääkida.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Hommikul sai siis käidud Motoneti uksi kulutamas. Kulja, pea viiskümpsi taas vaesem, aga loodetavasti saab auto sõitma. Muidugi kuju polnud neil torudel päris 100% sama nagu küljest tulnutel, kuid veidi voolimist ning külge nad saidki.
Installeeritud asendis.
Ja olgem ausad, ma olen mingis osas ikka korralik laiskloom. Kui on välja mõeldud pidurite õhutamiseks mingi agregaat, siis ma ka seda kasutan. Milleks talluda seda pedaali seal autos, kui saab samal ajal kõrval passida.
Pidurid sai õhutatud siis vastavalt interneedusest leitud juhistele. Alustatud kõige kaugemast nurgast ehk siis parem tagumine. Sealt siis vasak tagumine, parem esimene ning vasak esimene.
Küsimuse tekitas "naised saunas rääkisid" jutt, et pärast õhutamist tuleks rüperaal järgi ühendada ning mingi abrakadabra ABS pumbaga teha. Kas see vastab tõele ?
Kui viits otsa ei saa, tegelen ka täna spidoplokiga, mis ikka mul veel ei taha tudile jääda.
Over and out!
Installeeritud asendis.
Ja olgem ausad, ma olen mingis osas ikka korralik laiskloom. Kui on välja mõeldud pidurite õhutamiseks mingi agregaat, siis ma ka seda kasutan. Milleks talluda seda pedaali seal autos, kui saab samal ajal kõrval passida.
Pidurid sai õhutatud siis vastavalt interneedusest leitud juhistele. Alustatud kõige kaugemast nurgast ehk siis parem tagumine. Sealt siis vasak tagumine, parem esimene ning vasak esimene.
Küsimuse tekitas "naised saunas rääkisid" jutt, et pärast õhutamist tuleks rüperaal järgi ühendada ning mingi abrakadabra ABS pumbaga teha. Kas see vastab tõele ?
Kui viits otsa ei saa, tegelen ka täna spidoplokiga, mis ikka mul veel ei taha tudile jääda.
Over and out!
-
- Veteran
- Postitusi: 3384
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 712 korda
- Tänatud: 97 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Mingi tõde selles oli sest läbi abs pedaaliga õhutades said vaid mullitavat õli.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2059
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Golf 5 ja edasi on piduriketastel väike kinnituspolt. Passat B5 / Golf 4 puhul aga aitab ühe veljepoldi sissekeeramine.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 12 Nov 2022, 18:14
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Passat B5.5 2001 96KW - MarkoS
Ma sedasi tegingi, et veljepolt sisse. Siis püsis vähemasti ketas omal kohal.
Aga pidurid said õhutatud, aga kuidagi lödi on see pedaal ikka ning õrnalt vajub läbi. Ma mingi õhtu võtan uuesti õhutamise ette ehk saab parem. Ja proovin ka tegeleda jahutusvedeliku lekkega. Kui need tehtud, siis saab järgmiste asjadega edasi tegeleda, mis nimekirjas on.
Nädala jooksul peaksid ka uued silmad jõudma, saab ehk nägemise ka heaks.
Sai tellitud DEPO tuled (no ei raatsinud HELLA ega VALEO toodangut osta). Sinna plaanis toppida mingid korraliku tootja LED-pirnid sisse ja paika kruttida. Praegu nähtavus null nagu piloodil. Sõidan näidikute järgi.
Viimati muutis MarkoS, 20 Nov 2022, 18:05, muudetud 1 kord kokku.