Rehvi tasakaalustamise tööriist

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
longshot
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 31 Okt 2016, 15:44
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas longshot » 11 Jaan 2023, 23:55

Kas kusagil Eestis müüakse ka sellist rehvi tasakaalustajat?
tasakaalustaja.jpg
tasakaalustaja.jpg (29.09 KiB) Vaadatud 2218 korda
https://www.amazon.com/DASBET-Portable- ... B09DGLSHKM

Internetist ise otsides nagu ei leia.

Mõtlesin ise endal rehve vahetada ja tasakaalustada.
Viimati muutis longshot, 11 Jaan 2023, 23:59, muudetud 1 kord kokku.

walkman
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 10 Okt 2016, 18:00
Auto: NA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas walkman » 12 Jaan 2023, 10:00

longshot kirjutas:
11 Jaan 2023, 23:55
Kas kusagil Eestis müüakse ka sellist rehvi tasakaalustajat?

tasakaalustaja.jpg

https://www.amazon.com/DASBET-Portable- ... B09DGLSHKM

Internetist ise otsides nagu ei leia.

Mõtlesin ise endal rehve vahetada ja tasakaalustada.
:D :D

Telli amazonist, seal kirjas, et saadab Eesti ju. :crazy:

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 12 Jaan 2023, 11:40

Rehvivahetus tõesti nii kalliks läinud?

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 12 Jaan 2023, 18:27

🤣🤣🤣🤣
Kui nüüd rehve tasakaalustama hakatakse, kas siis enam velgi ei peagi tasakaalustama?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 12 Jaan 2023, 18:41

Veljed on koos rehvidega.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Jaan 2023, 18:57

Rattaid tasakaalustatakse ikka dünaamiliselt aga see selleks, huvitav kuidas kodus rehve velje pealt vahetama plaanitakse hakata - kas nagu rublaajal 2 heebli ja jop...tiga või tuleb amazonist ka montaažipink?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Jaan 2023, 19:21

Ma vaatasin sellise tööpingiga töötamist sinutorus :?
CFB7CA01-CA23-4E53-B126-00DC4D60B04B.png
Keset velge läraki ja valmis :wtf:
[media] [/media]
Kes tänasid kasutajat tito selle postituse eest:
MustVälk
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 804 korda
Tänatud: 131 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 12 Jaan 2023, 19:44

Igat mõtet ei ole vaja kphe maha teha. Aga ideepoolest töötaks see küll. Rehvide maha võtmiseks ja tagasi panemiseks on ka piisavalt käsitööriistu või youtube õpetusi kuidas teha tööriistu. Mul ka piisavalt õpetusi ja kogemusi, et võtan ise ka plekvelgedelt rehve maha heebliga.

Sellegi eest ajakulu ja kvaliteedi suhe on niipalju paigast ära, et ma ei panustaks sellisele lihtsale meetodile üldse.
Korralik töökoda teeb täis ratta ja rehvi vahetuse 30 minutiga ära.
Ainuke hea investeering oleks kaks komplekti rattaid osta ja kuni rehvi maha ei pea võtma seni saad niisama kodus rattaid vahetada autol.
Siis ei pea igahooaja algus või lõpp rehvivahetus järjekorral silma peal hoidma. ;)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

tegelane5
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 13 Jaan 2023, 20:16

Variant on ju ka see et inimene saab oma garaazis mitu hooaega sõitnud rataste tasakaalukuse üle vaadata. Tavaliselt tekib see huvi ju siis kui rehve vahetada oleks vaja-mine tipp hooajal lihtsalt rehvikotta isegi mitte tasakaalustama vaid lihtsalt kontrollima :crazy: :wave:
200 gr tahtva kauna peaks see riistapuu küll ära näitama :idea:

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas jussike » 13 Jaan 2023, 20:27

Miks peaksid eelmisel hooaja alt võetud rattad seismisest tasakalustust vajama, kui need alt võttes ei vibranud?
Nii kaua kui ma ise veel selliste asjadega tegelesin, siis endal ei tasakaalustanud neid kordagi uuesti alla pannes,
Kordagi pole ka tekkinud ühtegi vibra ja nii 3-4 hooaega jutti.
Kui oleks võimalus sõita ühtede ratastega järjest mitu aastat, kas siis iga kevad ja sügis tasakaalustaksite neid? Vaevalt.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
MustVälktommmmurkamarko
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas tito » 13 Jaan 2023, 20:38

jussike kirjutas:
13 Jaan 2023, 20:27
Miks peaksid eelmisel hooaja alt võetud rattad seismisest tasakalustust vajama, kui need alt võttes ei vibranud?
Nii kaua kui ma ise veel selliste asjadega tegelesin, siis endal ei tasakaalustanud neid kordagi uuesti alla pannes,
Kordagi pole ka tekkinud ühtegi vibra ja nii 3-4 hooaega jutti.
Kui oleks võimalus sõita ühtede ratastega järjest mitu aastat, kas siis iga kevad ja sügis tasakaalustaksite neid? Vaevalt.
Issand kui harimata loll inimeseloom on tüüpiline lamelli kasutaja. Tsiteerin: Olen ise ühe väga häid lamelli seti ära tapnud sellega, et läbis ka kuuma suve. Talverehvi kummisegu on tehtud koos hoidma ja samal ajal pehme ning "kleepuv" olekus säilima alla 7C kraadi juures. 20-30C juures alumised kihid formeeritakse ringi ning pealmine kiht on nagu vana kasutatud PVC elektriteip. Googeldage ise edasi, mis juhtub rehviseguga üle 7C kraadi. 1 link ette:

Kus sul jussike on selline talverehvihoidla kus suvel formeerimist rehvikihtides ei toimuks?
Nagu ma aru saan formeeritakse pehme osa maakülgetõmbe suunas ja iga hooaja alguses on su tahmarõngad sellises olekus et tuleks tasakaalustada 😂😂😂😂😂
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas jussike » 13 Jaan 2023, 20:57

Mõtlesin võimalust, kus talvehooaega pole nt Hispaania või mõni muu lõunamaine riik, kus s***a suusailma pole.

Ju olen kasutanud siis kvaliteetseid rehve mis ei formeeru seistes, pole veel kummiloiku rehvi alt leidnud... no ei ole alla pannes mingeid vibrasi olnud.
Siis peaksid ju kõik mitu aastat kuskil laos seisnud uued rehvid tilga kujulised olema, kui see maa külgetõmbejõud seal materjali formeerib või keeratakse neid iga aasta ringi nagu veine veinikeldris.
Viimati muutis jussike, 13 Jaan 2023, 21:01, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
MustVälk
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas tito » 13 Jaan 2023, 21:08

Nagu ütlesin tsiteerin :)
Mul on kõigil sõidukatel topelt jooks, kui lumi tulebki ootamatult olen tasakaalustanud peale hooaja raugemist no big deal paar nädalat barankadega lasta aga mõned grammid tahab alati saada.
Kui sul eelnevalt on ratas dünaamiliselt balansseeritud, siis ma ei kujuta ette kuidas selle toki otsas seda paremaks tasakaalustad
Kes tänasid kasutajat tito selle postituse eest:
MustVälk
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas jussike » 13 Jaan 2023, 21:17

See riisatpuu sobib vb miskite tõsiste maasturite ratastele, kus isegi 100g siia-sinna pole miski nähtus.

Paar grammi võib sul isegi kivike mustri vahel olla
Viimati muutis jussike, 13 Jaan 2023, 21:19, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas tito » 13 Jaan 2023, 21:19

jussike kirjutas:
13 Jaan 2023, 21:17
See riisatpuu sobib vb miskite tõsiste maasturite ratastele, kus isegi 100g siia-sinna pole miski nähtus.
Kes see mudarehvi tasakaalustab?
AEAB9BC2-6A73-49D0-9214-46B85B34E52D.jpeg
:mrgreen:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas jussike » 13 Jaan 2023, 21:24

tito kirjutas:
13 Jaan 2023, 21:08
.... olen tasakaalustanud peale hooaja raugemist .....
Nüüd räägid küll endale vastu. Tasakaalustad peale hooaega?
Siis jääb ju ratas riiulisse ja hakkab formeeruma.
Viimati muutis jussike, 13 Jaan 2023, 23:10, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
Maahärra
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas tito » 13 Jaan 2023, 21:53

jussike kirjutas:
13 Jaan 2023, 21:24

Nüüd räägid küll endale vastu. Tasakaalustad peale hooaega?
Siis jääb ju ratastas riiulisse ja hakkab formeeruma.
Ei, sa ei saand aru. Kui esimesel novembril lumi maha sadas, siis ma võtsin riiulist rattad ja keerasin alla. Kui teised minusugused rehvipingiümbruse ummistamise olid lõpetanud, kontrollisin tasakaalustuse üle ja see ei juhtunud aasta pärast vaid max kaks nädalat hiljem.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas jussike » 13 Jaan 2023, 22:45

Ja mitu grammi paigast oli, kas vibra tundsid?

Kunagi alguses ka tasakaalustasin üle, aga ma panin ratta otse pinki, mitte ei kakkunud kaale enne küljest ja kui siis nelja ratta peale paar 5 grammist kaalu sai lisada, mida tegelikult pm ei tunnegi, siis loobusin sellest aja raiskamisest.

Ja pealegi võib rehvi pink sul kohe ka uuesti mõne grammi kaalu tahta kui just tasakaalustatud ratta võtad pingist ja uuesti tagasi paned.
Viimati muutis jussike, 13 Jaan 2023, 23:15, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas tito » 13 Jaan 2023, 23:19

Nooh ma saan aru, et sa võitjate generatsioonist ja tasakaalustamine võibolla ongi rohkem lumehelveste teema. A su kehalised hädad vb lamavate pollaritega lamineeritud Peetrist pihta hakkavadki- äkki tasakaalustaksid rattad ära? :mrgreen:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5318
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas jussike » 14 Jaan 2023, 00:31

Tasakaalustamine neid pollareid sealt ära ei elimineeti ja ega need mind ei häiri ka absoluutselt.
A vibratsioon peaks just ju natuke ka massaaži eest olema ju 😁
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Rehvi tasakaalustamise tööriist

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 11 Mär 2023, 18:48

Rehvi tasakaalustamise tööriist. Etnies 858. Kõik ei ela töökodade lähedal(on siis rehvi vahetus nii kallis),kuid tähtis ongi see,et inimesel on tahtmine ise ka tegeleda autoga ja mitte passida rehvi vahetuse ukse taga. Selge see,kui on aparaat olemas,oled oma aja peremees.

Vasta

Mine “Veermik”