Kas-kes oskab kergelt välja tuua olulisemad erinevused 2.0TDI 110kW vs 135 mootoritel. 
Kusagil jäi silma, et surveaste on erinev ning jääb üldiselt sedasi, et 110kW mootorid on enamasti kõik 16,2:1 ning CUNA/CUPA 15,8:1
Veel suudan välja lugeda, et 135kW plokid on tasakaalustusvõllidega, teised kõik ilma. 
Silindrimõõdud ja kolvikäik neil sama.
Eelkõige huvitab mind kas CRBC ja CUNA/CUPA raua pool on omavahel vahetatav või mis üllatusi see endaga kaasa tooks.
Miks küsin - avastasin enda mootori õli kulutavat liiga palju ning pärast mitmete asjade vahetamist on jäänud vaid kolvigrupp. Interneti avaruses ka palju infot, kus varasematel EA288 diislitel on kolvirõngad liiga õhukesed ja ei pea enam õli. Üllatavalt kombel jääb Skoda teemasid selle murega rohkem silma... 
Kuna 110kW mootoreid nii kasutatud, taastatud kui uusi liigub tunduvalt rohkem ja soodsamalt, siis siia mõte seisma jäigi.
						
			
									
						EA288 2.0TDI mootorite erinevus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- 
				t6nis3
 - Huviline
 - Postitusi: 2968
 - Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
 - Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
 - Asukoht: harjumaa
 - Tänanud: 1 kord
 - Tänatud: 40 korda
 
EA288 2.0TDI mootorite erinevus
See  25  KW mida135 KW mootor  juurde  annab ei  tasu  vastupidavuse  kohapealt  ära.  Juurde  on  tulnud  ju  tasakaalustus  võllid.  On  ju  tegemist  lisa  pöörlevate  detailidega.  Nende  saaled ,ülekande  rihmad.  Jää  oma  mootori  CRBC  juurde,mõtlemisega,et  siiski  vahetad  kolvirõngad. Minupoolt  küsimine.  Mida  siis  on  eelnevalt  vahetatud?
						
			
									
						- siLc
 - Tunnustatud
 - Postitusi: 2181
 - Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
 - Auto: Passat B7 EcoFuel
 - Asukoht: Tallinn
 - Tänanud: 2 korda
 - Tänatud: 151 korda
 
EA288 2.0TDI mootorite erinevus
CRBC on ühe lambdaga kui CUNA/CUPA on kahega. Surveastme vahe ka, mis ilmselt tuleneb erinevatest kolbidest. 140kW-sed on omakorda veel törts madalama 15,5:1 astmega.
110kW on ikka tasakaalustusvõllidega - CRBC ja CRLB-l on. 110kW DFGA ei ole. Kõigil kangematel on.
						
			
									
						110kW on ikka tasakaalustusvõllidega - CRBC ja CRLB-l on. 110kW DFGA ei ole. Kõigil kangematel on.
- 
				margus
 - Huviline
 - Postitusi: 310
 - Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
 - Asukoht: Tartu
 - Tänanud: 20 korda
 - Tänatud: 14 korda
 
EA288 2.0TDI mootorite erinevus
Muideks 135kW mootoreid samal perioodil on ka mõlema surveastmega - võta siis näpust!
Aga endal ongi originaalis 135kW CUNA peal. Tuleb vist kolvigruppi menetlema hakata
						
			
									
						Aga endal ongi originaalis 135kW CUNA peal. Tuleb vist kolvigruppi menetlema hakata
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
			
						Uued rehvid ja veljed
								
