VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz
Nonii sai auto Motor Unionis uute detailidega komplekteeritud.
Sõidab, pöörab, keerab, kõik rattad veavad, kõik on vaikne nii nagu peab.
Tänud Asko
107 899km tehtud sai siis :
vahekasti vahetus täiesti uue detaili vastu
värskem kardaan alla (otsest vajadust ei olnud aga mis ta vedeleb niisama)
DSG õlivahetus
hammasrihma + veepumba vahetus
sillastend
mitmikkiilrihmc
lisaks veel aastaks 24h autoabi
Aasta ja kolme kuu ja 20 000km jooksul on nii mõndagi veel tehtud.
Kohe alguses Molleris 87 866km
mootoriõli + filter
õhu ja salongifiltrid
kütusefilter
pidurivedelik
haldexi õli
pidurikettad + klotsid ees ja taga
Allantes
DSG õlivahetus kuskil LS 90 000 km kandis
Vahekasti laagrite vahetus LS 90 000 km kandis
Haldexi õlivahetus + filtrite puhastus LS 102 000 km umbes
uued veljed + talverehvid + rehvirõhuandurid
Forss
104 400km
mootoriõli + filter
õhu ja salongifiltrid
kütusefilter
tagapidurite puhastus enne talve
filtrid
jahutusvedelikku on lisatud 0,3L
90 000km kandis tulid ka uued suverehvid
106 000km
tagalugi amordid olid otsa saanud
Jahutuvedelikku lisasin suvel ka natuke 0.2L ja täna midagi piuksus kallasin kodus umbes 0,2L juurde.
Midagi suurt ei ole juhtunud valdavalt tavalised hooldused, mis läbisõiduga ikka teha vaja.
Erandiks see üks praak laager või mis iganes seal kastis lagunes ja "lõhki" roostetanud luugi mootorid on tsirkust teinud.
Eks ma selvepesula survega talvel olen ise ka natuke luugi mootoritele liiga teinud vist.
Auto on üsna ideaalne valik mulle ja jätkuvalt väga rahul.
Palju varustust, mugav, piisavalt kiire 236kW 4Motion daily-driver , piisavalt soft-off-road võimekust, saab igasugu asju sees ja konksu otsas vedada.
Mida sa veel tahad
Sõidab, pöörab, keerab, kõik rattad veavad, kõik on vaikne nii nagu peab.
Tänud Asko
107 899km tehtud sai siis :
vahekasti vahetus täiesti uue detaili vastu
värskem kardaan alla (otsest vajadust ei olnud aga mis ta vedeleb niisama)
DSG õlivahetus
hammasrihma + veepumba vahetus
sillastend
mitmikkiilrihmc
lisaks veel aastaks 24h autoabi
Aasta ja kolme kuu ja 20 000km jooksul on nii mõndagi veel tehtud.
Kohe alguses Molleris 87 866km
mootoriõli + filter
õhu ja salongifiltrid
kütusefilter
pidurivedelik
haldexi õli
pidurikettad + klotsid ees ja taga
Allantes
DSG õlivahetus kuskil LS 90 000 km kandis
Vahekasti laagrite vahetus LS 90 000 km kandis
Haldexi õlivahetus + filtrite puhastus LS 102 000 km umbes
uued veljed + talverehvid + rehvirõhuandurid
Forss
104 400km
mootoriõli + filter
õhu ja salongifiltrid
kütusefilter
tagapidurite puhastus enne talve
filtrid
jahutusvedelikku on lisatud 0,3L
90 000km kandis tulid ka uued suverehvid
106 000km
tagalugi amordid olid otsa saanud
Jahutuvedelikku lisasin suvel ka natuke 0.2L ja täna midagi piuksus kallasin kodus umbes 0,2L juurde.
Midagi suurt ei ole juhtunud valdavalt tavalised hooldused, mis läbisõiduga ikka teha vaja.
Erandiks see üks praak laager või mis iganes seal kastis lagunes ja "lõhki" roostetanud luugi mootorid on tsirkust teinud.
Eks ma selvepesula survega talvel olen ise ka natuke luugi mootoritele liiga teinud vist.
Auto on üsna ideaalne valik mulle ja jätkuvalt väga rahul.
Palju varustust, mugav, piisavalt kiire 236kW 4Motion daily-driver , piisavalt soft-off-road võimekust, saab igasugu asju sees ja konksu otsas vedada.
Mida sa veel tahad
- Kes tänasid kasutajat ziilike-uduz selle postituse eest:
- tobimarg
elu on nautimiseks
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 494
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8 Var. 4Motion
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz
Viimane postitus on nagu juba müügikuulutus!
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz
Jaaaah... aga ei, ei ole müügikuulutus
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz
Aega on natuke mööda läinud.
Enamasti kalla-talla režiimis.
Aga nüüd kevadel vahetasin esimeste õõtsade tagumised puksid ja šarniirid.
Lisaks ebamugava üllatusena mõlemad esimesed amordid lekivad ja parem pool oli Järve ülevaatuspunkti stendis 50% jäägiga.
Nüüd siis DCC amortide otsingul.
Kas peaks olema mingi põhjus miks mitte osta B-varuosa Monroe amorti originaali asemel DCC verdustusele?
Hinnavahe on piisavalt suur, et sellist mõtet kaaluda. Kuskil 250€ ja natuke peale on vahe paari peale.
Ehk siis kas Monroe on tänapäeval ok amort ja kas jäikuse muutmine töötab samaväärselt nagu originaalil?
Variant 2 on Bilsteini B6, originaali asmele panna, hind on neil suht sama.
Ahjaa tagapingil läks jahedaks olemine vahepeal.
Appi tuli SanderSPS kes vahetas soojuse reguleerimise mootori ära, vähe soodsam kui armatuuri maha kiskuda.
Enamasti kalla-talla režiimis.
Aga nüüd kevadel vahetasin esimeste õõtsade tagumised puksid ja šarniirid.
Lisaks ebamugava üllatusena mõlemad esimesed amordid lekivad ja parem pool oli Järve ülevaatuspunkti stendis 50% jäägiga.
Nüüd siis DCC amortide otsingul.
Kas peaks olema mingi põhjus miks mitte osta B-varuosa Monroe amorti originaali asemel DCC verdustusele?
Hinnavahe on piisavalt suur, et sellist mõtet kaaluda. Kuskil 250€ ja natuke peale on vahe paari peale.
Ehk siis kas Monroe on tänapäeval ok amort ja kas jäikuse muutmine töötab samaväärselt nagu originaalil?
Variant 2 on Bilsteini B6, originaali asmele panna, hind on neil suht sama.
Ahjaa tagapingil läks jahedaks olemine vahepeal.
Appi tuli SanderSPS kes vahetas soojuse reguleerimise mootori ära, vähe soodsam kui armatuuri maha kiskuda.
Viimati muutis ziilike-uduz, 29 Mai 2023, 09:12, muudetud 1 kord kokku.
- Kes tänasid kasutajat ziilike-uduz selle postituse eest:
- SanderSPS
elu on nautimiseks
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz
Originaal = Monroe
Tee omad otsused.
Tee omad otsused.
- Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
- ziilike-uduz
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1562
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 431 korda
VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz
Hea sõber täna küsis...kuidas su käsi sinna mahub? Ma........tegelt ise ka ei tea.ziilike-uduz kirjutas: ↑29 Mai 2023, 09:10Aega on natuke mööda läinud.
Enamasti kalla-talla režiimis.
Aga nüüd kevadel vahetasin esimeste õõtsade tagumised puksid ja šarniirid.
Lisaks ebamugava üllatusena mõlemad esimesed amordid lekivad ja parem pool oli Järve ülevaatuspunkti stendis 50% jäägiga.
Nüüd siis DCC amortide otsingul.
Kas peaks olema mingi põhjus miks mitte osta B-varuosa Monroe amorti originaali asemel DCC verdustusele?
Hinnavahe on piisavalt suur, et sellist mõtet kaaluda. Kuskil 250€ ja natuke peale on vahe paari peale.
Ehk siis kas Monroe on tänapäeval ok amort ja kas jäikuse muutmine töötab samaväärselt nagu originaalil?
Variant 2 on Bilsteini B6, originaali asmele panna, hind on neil suht sama.
Ahjaa tagapingil läks jahedaks olemine vahepeal.
Appi tuli SanderSPS kes vahetas soojuse reguleerimise mootori ära, vähe soodsam kui armatuuri maha kiskuda.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz
Autodocis maksavad 160, pakkumisi on 220-240 umbes.
Originaalide eest küsitakse vahemikus 350-400.
Need siis tüki hinnad. Vahe tuleb märgatav kui 160 eest saab eeldatavasti põhimõtteliselt sama asja kui 350 eest.
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz
Mis auto läbisõit on juba tänaseks? Endal käis just ülevaatusel, ei märganud küsida mis amortide efektiivsus oli. ls on 95 000.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz
Läbisõit on 140 midagi tuhat. Kas just sellest see amort otsa sai. Ei tea. Tavahoolduse ajal mainiti, et õlised ja pikka pidu enam ei ole.
Ega paljudes ÜV punktides ei olegi amordistendi.
Järve Amaervi kõrval käisin eraldi amorti testimas.
Ega paljudes ÜV punktides ei olegi amordistendi.
Järve Amaervi kõrval käisin eraldi amorti testimas.
- Kes tänasid kasutajat ziilike-uduz selle postituse eest:
- tobimarg
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 182 korda
VW Passat B8 Alltrack BiTDI 176kw - 2016 - ziilike-uduz
Mul oli vasakpoolne esimene amort juba 60+ tuh peal õline. Tea kas eelmine omanik on raju sõitu teinud või lihtsalt kehv juhus.