Selle katkise tuulutuse sain ma päranduseks, lappisin seda ise veidi ja kuivõrd probleem kadus, siis jäi unustusehõlma see asi. Nüüd pumbavahetuse aegu töökojas on see jälle veidi liiga saanud ja tuletab meelde, et siitsamast foorumist leidsin kellegi, kes pakkus. Midagi ma mäkerdasin seal vist ise kokku, et see asi pooleli jäi.
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Moderaator: etnies858
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Pumbasaaga on uuel ringil, vahepeal sai külge uus pump koos tõukuriga. Silma jäi, et imeliku kolinaga pump oli visuaalselt veidi erinev, vedru oli palju pikem. Samuti demontaaži ajal hakkas see peale bensuvooliku lahti ühendamist minuti pärast uuesti kütust pritsima, nagu oleks pump kinni jäänud natukeseks. See võis ka nii olla, asi müüjale garantii korras tagastatud, seal tehakse siis mingi protseduuriline ekspertiis, eks siis kuulda ole, mis edasi.
Igaljuhul uue pumba ja tõukuriga on kolin kadunud ja veateated samuti.
Samuti ärkas ellu tagumine ukseklaas, seal oli kummalisel kombel katki kõik, mis akna liigutamisele mõju avaldab: nii tross, mootor kui lüliti. Kuidas nad kõik korraga katki saadi, on siiani veidi müstika.
Ilmselt peab millalgi neid mõlgieemaldajaid tüütama hakkama, kui ma viimati proovisin kirju vahetada, siis ainult üks ettevõte vastas ja seegi kirjutas, et mu päringuvormi lisatud pildid ei ole nähtavad ja üleüldse on neil mitu kuud tööd ees. Parklamõlgid on iseäranis peale pesu tegelikult ikka väga häirivad. Õnneks ülevaatuse seisukohalt pole sel tähtsust. Küll aga on sel aastal nüüd uus meeldiv liik ülevaatust, see on gaasiseade. Siiani olen ainult erinevaid jutte kuulnud, mida seal hinnatakse ja arvesse võetakse. Endal tekkis mitu mõtet, mille realiseerimisest mul ettekujutust pole. Näiteks: kas ma võin visuaalselt roostes gaasipaagi vitsad ise puhtaks teha? Kas sinna paakide taha põhja peale võib näiteks roostetõrje mastiksit lasta?
Mul on üks gaasipaagi kate ka puudu, ju seal mingeid korrodeerumise märke ka leitakse, kahtlustan.
Igaljuhul uue pumba ja tõukuriga on kolin kadunud ja veateated samuti.
Samuti ärkas ellu tagumine ukseklaas, seal oli kummalisel kombel katki kõik, mis akna liigutamisele mõju avaldab: nii tross, mootor kui lüliti. Kuidas nad kõik korraga katki saadi, on siiani veidi müstika.
Ilmselt peab millalgi neid mõlgieemaldajaid tüütama hakkama, kui ma viimati proovisin kirju vahetada, siis ainult üks ettevõte vastas ja seegi kirjutas, et mu päringuvormi lisatud pildid ei ole nähtavad ja üleüldse on neil mitu kuud tööd ees. Parklamõlgid on iseäranis peale pesu tegelikult ikka väga häirivad. Õnneks ülevaatuse seisukohalt pole sel tähtsust. Küll aga on sel aastal nüüd uus meeldiv liik ülevaatust, see on gaasiseade. Siiani olen ainult erinevaid jutte kuulnud, mida seal hinnatakse ja arvesse võetakse. Endal tekkis mitu mõtet, mille realiseerimisest mul ettekujutust pole. Näiteks: kas ma võin visuaalselt roostes gaasipaagi vitsad ise puhtaks teha? Kas sinna paakide taha põhja peale võib näiteks roostetõrje mastiksit lasta?
Mul on üks gaasipaagi kate ka puudu, ju seal mingeid korrodeerumise märke ka leitakse, kahtlustan.
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Ülevaatuse aeg hakkab kätte jõudma, sestap otsustasin piduritega midagi ette võtta. Kõik toimis tegelikult nii ka, aga visuaalselt olid tagumised kettad juba väga viletsad. Üks tegemine, otsustasin siis kõik neli korraga ära teha.
Tagumised suporti raamid osutusid probleemiks, üks polt puruks keeratud nagu naksti. Õnneks on need Forsis laokaup, midagi tellima ega ootama hakkama ei pidanud, said need ka uued. Igasugu määrivaid substantse ka lisaks. Peale ja alla, tõrva ja vaske.
Ennemuistsel ajal öeldi ketaste töötluse kohta "värvitud" ja see puudutas ainult keskmist, nii-öelda trumli osa. Nüüd on peenem nimetus: "kaetud" ja see näib ühtlaselt üle ketta olema.
Kuivõrd väidetavalt läbiõidul ca 220 t on käigukasti remonditud, siis praegune läbisõit paistis paraja hetkena seal ka õlid ära vahetada. Minuomal on see hunnitu DQ200, millel õli vahetamise peale mõeldud ei ole - välja saab alt punnist, sisse peab niristama tuulutusest. Gravitatsioonile siin lootma jääda ei saa, paremat trikki ka välja ei mõelnud, kui süstal.
Õli vahetamisel jäi netist tuhnides silma kaks koolkonda - ühed mõõdavad väljalastava õli ära ja panevad asemele sama palju kui välja tuli. Teised on sellele tegevusele väga vastu ja panevad asemele alati õige koguse, nagu ette nähtud. Ma kaldun sinna teise koolkonna poole, ära mõõtisn ikka, palju seal siis midagi sees oli. Mul pole erilist usku "eluagse õli" suhtes, ehk sellisel juhul, kui see elu on üsna lühike...
Kastiõli oli ikka päris must, hüdraulika omal visuaalselt eriti midagi märgata ei olnudki, üsna puhas. Nüüd on need siis mõlemad vahetatud, ls 297800.
Vahepeal virvendas ajusopis ka mõte, et vaja oleks veidi värskema väljalaskeaastaga sõiduk vaadata, esialgu on see lihtsalt uitmõte. Selle vajaduse üle saan vast natuke veel aru pidada.
Tagumised suporti raamid osutusid probleemiks, üks polt puruks keeratud nagu naksti. Õnneks on need Forsis laokaup, midagi tellima ega ootama hakkama ei pidanud, said need ka uued. Igasugu määrivaid substantse ka lisaks. Peale ja alla, tõrva ja vaske.
Ennemuistsel ajal öeldi ketaste töötluse kohta "värvitud" ja see puudutas ainult keskmist, nii-öelda trumli osa. Nüüd on peenem nimetus: "kaetud" ja see näib ühtlaselt üle ketta olema.
Kuivõrd väidetavalt läbiõidul ca 220 t on käigukasti remonditud, siis praegune läbisõit paistis paraja hetkena seal ka õlid ära vahetada. Minuomal on see hunnitu DQ200, millel õli vahetamise peale mõeldud ei ole - välja saab alt punnist, sisse peab niristama tuulutusest. Gravitatsioonile siin lootma jääda ei saa, paremat trikki ka välja ei mõelnud, kui süstal.
Õli vahetamisel jäi netist tuhnides silma kaks koolkonda - ühed mõõdavad väljalastava õli ära ja panevad asemele sama palju kui välja tuli. Teised on sellele tegevusele väga vastu ja panevad asemele alati õige koguse, nagu ette nähtud. Ma kaldun sinna teise koolkonna poole, ära mõõtisn ikka, palju seal siis midagi sees oli. Mul pole erilist usku "eluagse õli" suhtes, ehk sellisel juhul, kui see elu on üsna lühike...
Kastiõli oli ikka päris must, hüdraulika omal visuaalselt eriti midagi märgata ei olnudki, üsna puhas. Nüüd on need siis mõlemad vahetatud, ls 297800.
Vahepeal virvendas ajusopis ka mõte, et vaja oleks veidi värskema väljalaskeaastaga sõiduk vaadata, esialgu on see lihtsalt uitmõte. Selle vajaduse üle saan vast natuke veel aru pidada.
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 904
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 164 korda
- Tänatud: 80 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Kunagi lasin ka tava hoolduse käigus Forssis käimari õli ära vahetada prof mõttes, lisakulu oli vist ainult u. 50€ kandis. Pole teab, mis, mille pealt kokku hoida
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Ega ma tegelikult päris täpselt ei teagi, kui palju täpselt see õlide vahetaimne arvest protsentuaalselt või summaarselt kujunes. Ma olen kõikide oma Audide ja Mersudega rohkem kui 10 aastat ühes ja samas töökojas sama meistri juures käinud, nüüd siis ka Volkariga. See õlivahetus ei tundunud nii raketiteadus, et Forssi või Möllerit oleks pidanud külastama. Igasugu muid vidinaid ja pudinaid sai ka korraga kohendatud, ma praegu ei näe ka, et seda praktikat vaja muuta oleks.
Asi, mis ma sellel teemal veel mõtisklenud olen, on see, et ilmselt on kastile olemas ka mingid softiuuendused. Ma ei tea, kas mul oleks neid vaja ja mis nad paremaks peaksid tegema. Kõik ju töötab nagu peab.
- Pulku
- Klubiline
- Postitusi: 904
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 164 korda
- Tänatud: 80 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Siis kui lasin kasti õli vahetada, küsisin softi teema kohta ka Forssist. Siis öeldi mulle kusjuures sama, et mis tast torkida kui toimib. Ühesõnaga jäigi näppimata. Aga siin foorumis ilmselt jagub targemaid, kes oskavad kaasa rääkida
Viimati muutis Pulku, 30 Juun 2023, 22:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3377
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 812 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Toimib, aga võibolla toimib koguaeg alla oma nominaalse normi.
Ma olen ka uurinud softi vahetust uuema ja optimalsema peale, aga jäi mingi tehnilise kala taha mis tundub ulmeliselt lihtne.
Aga oht käigukasti aju lasta telliskiviks on suur. Ma ei kurda kuna mul ka toimib omas optimaalses piiris nii nagu vaja.
Esindus pidi uuema softi panema kui sidureid vahetavad ja on teada täpselt milline saab olema käigukasti käitumine peale remonti.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Kas esindus on ainus adekvaatne koht, kuhu softi teemadel pöördutakse? Mis hinnaklassi selline tegevus küünib? Mul ei ole volkkariga kuigi pikka kogemust, seetõttu ma iseseisvalt väga põhjapanevaid otsuseid tegema ei kiirusta.
-
- Veteran
- Postitusi: 3377
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 812 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Mis osast sa aru ei saanud? Teised firmad/isikud tegelevad ka selle softiga. Lihtsalt kirjutasin esinduse info kohta.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- seitsmene
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 24 Apr 2011, 10:05
- Auto: VW Passat 1.4 Ecofuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Minu küsimuses oli rõhk sõnal adekvaatne. Eks kõikide maailma softidega tegeleb lugemata hulk entusiaste, mind huvitas just see osa, et uuendamine mitte uuendamise rõõmu pärast ette võtta - mis sellest konkreetselt tolku hakkab olema ja kui põhjalik "tervisekontroll" enne protseduure läbi viiakse, ilmselt on kogu minu kompositsiooni kulumisel üsna oluline osa etendada, mis seal peaks või ei peaks tegema.
-
- Veteran
- Postitusi: 3377
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 812 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
Vot seda ei tea kui põhjalik kontroll tehakse. Minu kogemusel Silc vaatas sidurite kulumist läbi diagnostika.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2057
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat 1.4 TSI Ecofuel 2012 - seitsmene
See ei ole vale jutt, et "mis torkida kui töötab", et klienti libedalt teelt eemale juhtida. Kui lähete esindusse või Forssi konkreetse sooviga DSG tarkvara uuendada, ilmselt saate hoiatatud, et see võib välja tuua varjatud vigu ning mingit kontrolli* mu teada pole. Tehakse uuendus, kalibreerimine ja adaptatsioonisõit ära ning antakse auto tagasi. Kui mingi sõidus tuntav varjatud viga tuleb välja, siis lisandub pakkumine vea parandamiseks. DQ200 puhul tõenäoliselt sidurivahetus. Näiteks puhkudel, kus on kunagi sidurivahetus tehtud ja ühe või mõlema siduri survelaagri seibid pandud vale paksusega ning siis takkaotsa softiuuendus ja kalibreerimine tegemata jäetud, siis peale hiljem tegemata sammude tegemisel võib visata sisse ühe või mõlema siduri kohta tolerantsi piiridest väljasoleku vigasi ning mida on sõidus tunda. Ise olen korra näinud...
Kui auto on vähemalt korra sidurivahetuse saanud enne 2019 aastat, siis sellega koos on ka tarkvara juba uuendatud aga ilmselt mitte kõige viimasele versioonile. Ainus realistlik põhjus miks DQ200 tarkvara uuendada viimasele versioonile on see, et uusima tarkvaraga on mehhatroonika maksimaalset töösurvet vähendatud 60bar pealt 52bar peale. Mehhatroonika surveakumulaatori keerme korpuse murdumise vältimiseks. Mehhatroonika vahetus teadupärast üsna krõbeda hinnaga.
* Kontroll, millest jutt, on rahva poolt kokku aetud info, kus kasti eri mõõteväärtuste väärtustega matemaatikatehete tegemise teel saadakse teada sidurite orienteeruv ressurss. Selle kohta saate lugeda https://www.drive2.ru/l/538135076567778691/ vajadusel Google Translate abil.
Kui auto on vähemalt korra sidurivahetuse saanud enne 2019 aastat, siis sellega koos on ka tarkvara juba uuendatud aga ilmselt mitte kõige viimasele versioonile. Ainus realistlik põhjus miks DQ200 tarkvara uuendada viimasele versioonile on see, et uusima tarkvaraga on mehhatroonika maksimaalset töösurvet vähendatud 60bar pealt 52bar peale. Mehhatroonika surveakumulaatori keerme korpuse murdumise vältimiseks. Mehhatroonika vahetus teadupärast üsna krõbeda hinnaga.
* Kontroll, millest jutt, on rahva poolt kokku aetud info, kus kasti eri mõõteväärtuste väärtustega matemaatikatehete tegemise teel saadakse teada sidurite orienteeruv ressurss. Selle kohta saate lugeda https://www.drive2.ru/l/538135076567778691/ vajadusel Google Translate abil.