VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 597
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 34 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Eesmärki täidavad ilmselt suurepäraselt, aga välimuse mõttes küll ei kannata eriti kriitikat
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Mulle meeldivad. Algul oli plaan punased panna, aga lõpuks otsustasin valgete kasuks.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Disain. Kui paned tumedale G3 ele. valged pori lapakad, Siis tuleb ju disaini teha. See valge ju karjub tumedal. Aga tee karbid värvi kohapealt valgeks (hea ütelda),Ukse liistud valgeks . Mingine Disain oleks ju olemas. Mida on mõttes,kui ostan õrnroosa kutsika.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Disain. Kui paned tumedale G3 ele. valged pori lapakad, Siis tuleb ju disaini teha. See valge ju karjub tumedal. Aga tee karbid värvi kohapealt valgeks (hea ütelda),Ukse liistud valgeks . Mingine Disain oleks ju olemas. Mida on mõttes,kui ostan õrnroosa kutsika.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Vahetasin täna ühe vaakumvooliku ära ja töö käigus märkasin ühe lõdviku sees kreemjat ollust. Esimene mõte oli et mahlad segamini aga mujal vaadates seda ei paistnud. Lõdvikul on ka väike auk sees. Kas see ollus on tekkinud sellest tingitult?
Lõdvik Seest Auk Lisaks tahtsin täna sportsummuti alla toppida. Suure õhinaga läksin vahetama, aga ma nii loll et ostsin valed klambrid ja vale kraadiga põlve. Lisaks pean veel mingi vahejupi ka vahele panema, et summuti ikka taha lõpuni ulatuks ja mingi süsteemi peaksin mõtlema kuidas summuti kummipuksi külge saada kinnitada.
Lõdvik Seest Auk Lisaks tahtsin täna sportsummuti alla toppida. Suure õhinaga läksin vahetama, aga ma nii loll et ostsin valed klambrid ja vale kraadiga põlve. Lisaks pean veel mingi vahejupi ka vahele panema, et summuti ikka taha lõpuni ulatuks ja mingi süsteemi peaksin mõtlema kuidas summuti kummipuksi külge saada kinnitada.
Viimati muutis GolfGT, 22 Dets 2023, 15:58, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Selle valge olluse (õliemulsioon) põhjuseks on lühikesed otsad, külm mootor ning vahelduv välistemperatuur. Soovitatav oleks profülaktika mõttes perioodiliselt mõni pikem maanteeots sõita. Kui see voolik sellest ollusest ummistub ja kinni külmub siis on probleemid käes - surve karteris, tihenditest väljapressiv õli jne. Mõistlik koos voolikuga ka klapikaas maha võtta ja seal sees olev sõel puhtaks teha.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Enamjaolt peale ostu olengi ainult linnas tööle ja koju otsi vuranud.GTI kirjutas: ↑23 Dets 2023, 11:38 Selle valge olluse (õliemulsioon) põhjuseks on lühikesed otsad, külm mootor ning vahelduv välistemperatuur. Soovitatav oleks profülaktika mõttes perioodiliselt mõni pikem maanteeots sõita. Kui see voolik sellest ollusest ummistub ja kinni külmub siis on probleemid käes - surve karteris, tihenditest väljapressiv õli jne. Mõistlik koos voolikuga ka klapikaas maha võtta ja seal sees olev sõel puhtaks teha.
Vahetasin tuulutusvooliku uue vastu. Puhastasin ka selle sõela ära. Sa mainisid et klapikaanes on sõel. Mul see sõel oli seal toru sees. Kas on siis klapikaane sees veel üks sõel või on see sõel elukohta vahetanud mingit pidi? Plokist tuleva toru sisse vaadates tekkis mõte, et peaks ka selle ära vahetama.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Aga. Pidin uuesti postitama. Vaadake pilte esimesest postitusest. Voolik ja klamber. Siis viimane pilt voolikust ja klambrist. Tegu oleks nagu ajakirjast,leia vähemalt üks erinevus. Kui töö pooleli jäi siis ju teine asi.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Mõistan sinu mure. Nüüdseks on kõik ilusti paigas, uus voolik maru jäik ja andis väänata seda otsa. Kerge sõit ja läks pehmeks ning kõik ilusti otsa pandud.
Tiirul käies järsku lappi andes tõmbab hinge kinni ja kuna käivitamisega probleem ning tühikäigul sureb välja, siis sai süütepool ära vahetatud. Nüüd jääb käivitades gaas peale, alla ei kuku. Viskab pöörded 2000 peale ja jääb pidama.
Edit: täna hommikul võtsin mõneks minutiks akuklemmi maha ja kõik toimib. Enam ei poo kinni kiirendades ja pöörded ei jää peale.
Viimati muutis GolfGT, 30 Dets 2023, 12:09, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Süüte pool ei kunagi puutu asjasse . On ju kontakti vaba süüde. Siiski kurjajuur on karburaator.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Sel auto ei ole karburaatorit - niipalju vanakooli mees võiks seda ikka teada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Sel autol peaks olema peal Mono-Motronic ehk rahvakeeli monopritse. Vanal auto võib süütepooli igaks juhuks ära vahetada alati, need tavaliselt ei maksa palju raha tänapäeval.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Vast ikka puutub küll ja minu autol ei ole karburaatorit vaid monopritse. Peale vahetust kadus kakkumine ära.
Uus toprani oma maksis ümmarguselt 30€ forssis.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Njah, Topran on muidugi sihuke tootja, et võib vabalt rohkem vahetuse rõõmuks kujuneda, st pikka pidu ei pruugi olla, järgmine võta miski asjaliku firma oma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Jussike,jussike. Nimeta siis omaltpoolt ,,nõnda nimetatud,, asjalik firma. Mina oleks siin foorumis kohe blokeeringu saanud sinusuguse jutu peale. Tühi,teemasse mitte sobiv jutt. Sobib,kui ütled omateada sobiv firma detail.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Valeo, Hella,Bosch......
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Viimati vahetasin tempi anduri ära. Nüüd näitab 100 kraadi. Vana anduriga näitas 80 kraadi. Täna panin auto käima, lasin soojaks minna ja alumine lõdvik külm. Kas radikas umbes?
Siiani ei ole autot ikkagi korralikult tööle saanud. On paremaks läinud, aga mitte päris see. Seega keegi teab kus saab sellel koode lugeda, hakkab juba villand saama lampi asjade vahetusest. Järgmine talv tahaks raja peale ka jõuda.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Tavaline obd koodilugeja + 2+2 üleminek teeb töö ära.
Miks sa anduri ära vahetasid - tahtsid suuremat näitu kellale? Kui sõites keema ei lähe siis ei tasu muretseda - osa temp. anduritega mida kaubandus olematu raha eest pakub võibki lutsu visata. Kaabliga saadki kontrollida palju näitab aju temp. andur mis mootori tööd juhib ja kui suur on erinevus armatuuri temp.näidiku omaga. Mäletamist mööda temp. näidikut juhtiv andur veakoodi ei anna, küll aga aju temp. andur annab.
Miks sa anduri ära vahetasid - tahtsid suuremat näitu kellale? Kui sõites keema ei lähe siis ei tasu muretseda - osa temp. anduritega mida kaubandus olematu raha eest pakub võibki lutsu visata. Kaabliga saadki kontrollida palju näitab aju temp. andur mis mootori tööd juhib ja kui suur on erinevus armatuuri temp.näidiku omaga. Mäletamist mööda temp. näidikut juhtiv andur veakoodi ei anna, küll aga aju temp. andur annab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Sai vahetatud, et ehk on andur vigane. Kas sellesama anduri kõrval peaks veel üks andur olema? Seal on koht olemas, aga andurit ei ole.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Sel peaks olema must 4-jalaga andur, millest üks klemmipaar on näidikule ja teine ajule. Tühi koht jahutusflantsis peaks olema konditsioneeri puhul lisaandur.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7846
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 158 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
https://vwts.ru/vw/g3/vw-golf-3-aam-abs ... on-eng.pdf
siin veidi selle mootori diagnoosimisest ning anduritest
siin veidi selle mootori diagnoosimisest ning anduritest
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2023, 20:16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf III 1.8 - 1992- GolfGT
Pole ammu kirjutanud midagi, ega pole väga millestki kirjutada ka.
Mingi kuu aega tagasi hakkasin jagajat vahetama, võtsin vana välja ja hakkasin uut sisse panema ning selgus et vale jagaja sai tellitud. Panin vana tagasi ja enam käima ei läinud. Täna soetasin lammarist kasutatud jagaja. Panin peale ja paugust läks käima. Nüüd uus häda, tühikäigul pöörded 2000 ligi ja gaasi andes sureb välja(mitte kogu aeg) Pritsepead mudides ka pöörded muutuvad. Padi on hiljuti vahetatud. Kas võib olla viga tühikäigumootoris? Mingi õhuleke? Drosselklapi asendi andur?
Keretöödele peaks hakkama ka mõtlema. Toksasin õrnalt vastu karpi ja kohe pudenes sealt rohkelt roostet. Tagumised tiivad ka väga kiita ei ole Arvan et peaks tiiva plastikud eemaldama. Talvel koguneb sinna vahele sool ja seal all on hea roostetada, kuigi välimuse poolelt on nad ilusad.
Up. Leidsin põhjuse. Vähem kui aasta tagasi vahetatud padi ja juba ribadeks.
Mingi kuu aega tagasi hakkasin jagajat vahetama, võtsin vana välja ja hakkasin uut sisse panema ning selgus et vale jagaja sai tellitud. Panin vana tagasi ja enam käima ei läinud. Täna soetasin lammarist kasutatud jagaja. Panin peale ja paugust läks käima. Nüüd uus häda, tühikäigul pöörded 2000 ligi ja gaasi andes sureb välja(mitte kogu aeg) Pritsepead mudides ka pöörded muutuvad. Padi on hiljuti vahetatud. Kas võib olla viga tühikäigumootoris? Mingi õhuleke? Drosselklapi asendi andur?
Keretöödele peaks hakkama ka mõtlema. Toksasin õrnalt vastu karpi ja kohe pudenes sealt rohkelt roostet. Tagumised tiivad ka väga kiita ei ole Arvan et peaks tiiva plastikud eemaldama. Talvel koguneb sinna vahele sool ja seal all on hea roostetada, kuigi välimuse poolelt on nad ilusad.
Up. Leidsin põhjuse. Vähem kui aasta tagasi vahetatud padi ja juba ribadeks.
Viimati muutis GolfGT, 13 Apr 2024, 13:26, muudetud 1 kord kokku.