B8 Passat vs Subaru Outback
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 35 korda
B8 Passat vs Subaru Outback
Viimasel ajal on mõttes mõlkunud mainitud mudelid, ilmselgelt on siin foorumis suur bias B8 poole, aga ehk leidub ka kes on on 2015+ Outbacki omanud ja oskab kõrvutada. Jutt siis vaid bensiinimootoritest.
Hinnapiir on u 13k, selle eest võiks saata tippvarustuses (Summit) 2015+ Outbacki või siis esiveolise Highline B8, nt 1.8 132kw mootoriga samast aastast.
Ilmselgelt on B8 rohkem valmis auto, aga kõrvaliseks ei jätaks ka üldiseid pidamiskulusid.
Teoorias oleks B8 ilmselt odavam hooldada, aga Subaru on kindlasti kokkuvõttes robustsem ja vastupidavam. Kasko ilmselt suht samasse auku 400 aastas.
Kui tundub, et üsna erinevad autod, siis eks nii ongi, lihtsalt odavamas otsas moodsama tehnikaga masinatest on need mudelid kõige levinumad (ACC).
Elevant ruumis on nelivedu, neliveoline B8 on hoopis teisel hinnatasemel (õigest Alltrackist ei räägigi), nelivedu vaja muidugi pole, aga kindlasti võib kripeldama jääda, et seda pole, samas B8 nelik on ka vist õrnavõitu?
Ehk siin leidub keegi kellel on mõlema auto kogemus olemas ja oskab oma vaateid põhjendada, mis tunded emma-kummaga valdasid.
Hinnapiir on u 13k, selle eest võiks saata tippvarustuses (Summit) 2015+ Outbacki või siis esiveolise Highline B8, nt 1.8 132kw mootoriga samast aastast.
Ilmselgelt on B8 rohkem valmis auto, aga kõrvaliseks ei jätaks ka üldiseid pidamiskulusid.
Teoorias oleks B8 ilmselt odavam hooldada, aga Subaru on kindlasti kokkuvõttes robustsem ja vastupidavam. Kasko ilmselt suht samasse auku 400 aastas.
Kui tundub, et üsna erinevad autod, siis eks nii ongi, lihtsalt odavamas otsas moodsama tehnikaga masinatest on need mudelid kõige levinumad (ACC).
Elevant ruumis on nelivedu, neliveoline B8 on hoopis teisel hinnatasemel (õigest Alltrackist ei räägigi), nelivedu vaja muidugi pole, aga kindlasti võib kripeldama jääda, et seda pole, samas B8 nelik on ka vist õrnavõitu?
Ehk siin leidub keegi kellel on mõlema auto kogemus olemas ja oskab oma vaateid põhjendada, mis tunded emma-kummaga valdasid.
Viimati muutis Vvariant, 04 Apr 2024, 15:25, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 07 Mai 2012, 20:47
- Auto: VW Golf 6 Variant, VW Passat B8 Variant Highline
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
Kui nelikvedu vaja pole, siis milleks üldse valida Subaru Outback? Lihtsalt uudishimust küsin.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
Passatist jahuma ei hakka, eks seda infot on siin küllaga.
Outbacki peale sai kunagi ka ise mõeldud js näppimas käidud. Eks ta robustsem ole, nii sisemuselt kui tehnikalt. Kast vist variaator ja mulle need ei meeldi. Ka istmed olid minu jaoks ebamugavad ning sõitma ei läinudki. Küttekulu bensukatel ka vist üsna kõrge.
Positiivselt poolelt kindlasti nelivedu ja kõrgem kliirens, kui nendega harjud, siis oled nats sõltivuses edaspidi. Mõnus metsavahel, kehval teel ja lumes.
Just me 2 cents ja mõtted.
Outbacki peale sai kunagi ka ise mõeldud js näppimas käidud. Eks ta robustsem ole, nii sisemuselt kui tehnikalt. Kast vist variaator ja mulle need ei meeldi. Ka istmed olid minu jaoks ebamugavad ning sõitma ei läinudki. Küttekulu bensukatel ka vist üsna kõrge.
Positiivselt poolelt kindlasti nelivedu ja kõrgem kliirens, kui nendega harjud, siis oled nats sõltivuses edaspidi. Mõnus metsavahel, kehval teel ja lumes.
Just me 2 cents ja mõtted.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
Minu arvamus. Meie sõidu tingimustes pole tõesti vaja nelivedu. Kui pole eluliselt vaja,pole ka vaja autol liikset raskust vaja ju kaasas kanda. Pluss muud tehnist probleemi. B8 ksal on ka tehnilisi probleeme . Aga soovitus siiski kergema auto kasuks. Ja praktilisus.Subaru. Kõrge kliirens. Palju seda vaja on?
-
- Veteran
- Postitusi: 439
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B8 Alltrack
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B8 vs Subaru Outback
Mul endal b8 Alltrack, kõrgem kliirents jms mugavuslisad
Sõbral 2016 outback - robustne sisu, sõidumugavust minu jaoks ei olnud( olen vist passatite istmetega ära harjunud )
Ülalpidamiskulud - mõlemaid saab optimeerida kui on piisavalt teadmisi ja tutvusi teenusepakkkujate juures. Eks neil mõlemil ole omad head ja vead.
passati nelikvedu - olen nüüd 2 talve seda kasutanud - jah tõsi subaru nelik on kuidagi mugavam ei oskagi kohe öelda et miks, aga ma nüüd ei saaks väita et passati nelik oleks kuidagi kehva. Olen murdnud läbi lumevallide ja põllul sopas askeldanud, ei oskaks nüüd kehva küll öelda.
Eks see on jälle sinna " kellele ema, kellele tütar" olukord.
Sõbral 2016 outback - robustne sisu, sõidumugavust minu jaoks ei olnud( olen vist passatite istmetega ära harjunud )
Ülalpidamiskulud - mõlemaid saab optimeerida kui on piisavalt teadmisi ja tutvusi teenusepakkkujate juures. Eks neil mõlemil ole omad head ja vead.
passati nelikvedu - olen nüüd 2 talve seda kasutanud - jah tõsi subaru nelik on kuidagi mugavam ei oskagi kohe öelda et miks, aga ma nüüd ei saaks väita et passati nelik oleks kuidagi kehva. Olen murdnud läbi lumevallide ja põllul sopas askeldanud, ei oskaks nüüd kehva küll öelda.
Eks see on jälle sinna " kellele ema, kellele tütar" olukord.
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
-
- Veteran
- Postitusi: 439
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B8 Alltrack
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B8 vs Subaru Outback
Oskad täpsustada oma teadmisi B8 tehnilistest probleemidest? Oleks huvitav teada saada.t6nis3 kirjutas: ↑02 Apr 2024, 16:57 Minu arvamus. Meie sõidu tingimustes pole tõesti vaja nelivedu. Kui pole eluliselt vaja,pole ka vaja autol liikset raskust vaja ju kaasas kanda. Pluss muud tehnist probleemi. B8 ksal on ka tehnilisi probleeme . Aga soovitus siiski kergema auto kasuks. Ja praktilisus.Subaru. Kõrge kliirens. Palju seda vaja on?
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
-
- Huviline
- Postitusi: 2576
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
Passat Tehnilistest probleemidest olen kursis läbi VW foorumi. B8 ja 174 kw. Biturbo. 147 kw. Turbo. Oma teadmise jätan omale. Moded. Noh, ehk tead.
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
Esimese posti teises lauses kirjas - räägime vaid bensukatest. Ehk siis diislite probleemid ei puutu siin kuidagi teemasse.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 510 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
Vahi rajakat, kas sa peeglisse oled kunagi vaadanud. Ise paneb siin interneti kaudu tarkusi kõrva taha, aga kui keegi teine midagi veebist presenteerib, siis on oigamist kui palju.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 25 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
Ärgem nüüd meelega provotseerige inimest:) Muidu läheb see teema jälle off topicuks kätte ära. Avaldage parem arvamust Subaru ja B8 kohta.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
Otsi Passat EA888 mootoriga. Googelda veits seda mootorit. Enne mädaneb auto ümbert ära kui see mootor läheb.
Boxer mootorit ma ei ostaks vabatahtlikult. Vähe sellest, et nad vabalthingavad on, oskavad juua ka.
Elektroonika ja lisade vaatest on Arbuus ka selline Toyotaga sama kaugel minevikus nagu mu esivanemad.
Boxer mootorit ma ei ostaks vabatahtlikult. Vähe sellest, et nad vabalthingavad on, oskavad juua ka.
Elektroonika ja lisade vaatest on Arbuus ka selline Toyotaga sama kaugel minevikus nagu mu esivanemad.
Viimati muutis SanderSPS, 02 Apr 2024, 21:56, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
Nende mootorite (TSI vs vabalthingav bokser ja lisaks veel variaatori otsas) dünaamika on küllaltki erinev. TSIga ikka mõnusam sõita ja on kindlasti parema dünaamika juures ka ökonoomsem. Variaatoritega probleeme ka, samamoodi nagu DSGl võib olla, nii et siin ei saa öelda, et üks on kehvem ja teine parem. Sõita jällegi samuti täiesti erinevad asjad. Passat pigem üleüldiselt rohkem linna ja maanteele, Subsik kuskil metsas hea lammutada Alltrack oleks muidugi hea kompromiss kui hammas peale hakkab. Enda omaga ikka tegemist on olnud, aga tegelikult on väga hea auto igasse olukorda.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 41 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
Olen ise sõitnud mõlemaga ning Subaru miinuseks minu jaoks on eeskätt müra salongs, uimasus (pehmem liikumine) ja ega need materjalid salongis ka teab mis kaasaegsed ei paista. Vihmaga sõites oli konkreetselt vee solin B piilari juures kuulda ja kuna see suht kõrva ääres, siis pikemal otsal hakkas häirima.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 21 Mai 2012, 14:00
- Telefon: 5031096
- Asukoht: Pealinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
Subaru on veits nagu tojoota, õhuke riisikott. Lisaks kummipaela efektiga mootorsaag-käigukast. Pluss kütust võtab linnas 10-13L ja dünaamika on puudulik.
Masin ise kindlasti suurem ja kõrgem, nii et maal metsavahel sellega kindlasti parem sõita, kui aga enamuses liikumine linnas siis väga suurt pointi pole.
4wd üle võib küll vaielda, aga ise eelistan küll iga kell 4wd.
Masin ise kindlasti suurem ja kõrgem, nii et maal metsavahel sellega kindlasti parem sõita, kui aga enamuses liikumine linnas siis väga suurt pointi pole.
4wd üle võib küll vaielda, aga ise eelistan küll iga kell 4wd.
xc60
-
- Huviline
- Postitusi: 255
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 35 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
See müra on üsna subjektiivne, kirjutage googlisse automark + cabin noise ja infot nii et tapab, keegi ütleb, et päris vaikne, kellegi jaoks lärmakas. Ja seda mõlema mudeli puhul. Eks ilmselt mõjutab ka see mis auto pealt tullakse. Tehakse ju mürasummutust nii Passatile kui teistele, ise sõitsin B7ga, tundus okei ilma täiendava mürasummutuseta, mõni teine on aga sinna kümneid kilosid matte matnud, võta nüüd siis kinni on tegu vaikse autoga või mitte? Veel üks näide, 2014 Auris, odav Jaapani auto, meil lubatud kiirustel ei ütleks et vaigistada vaja oleks, võib, aga pole oluline.
Mootorist, see et konkreetne Subaru 2.5 mootor on mingi 12 aastat tootmises olnud väheste muudatustega, pigem võiks viitada, et töötavat asja ei näpita Dünaamika on ilmselgelt kehvem kui DSG 1.8 otsas (või kasvõi 1.4 ga). Kütusekulu ilmselt pole väga teema, mu aastane ls on ilmselt nii 6000, ehk jõuab osta.
Sama käib ka elektroonika kohta (vaadakse ka sarnases eas Toyotade salonge, tahaks oksekoti võtta), vana aga töötab, erinevalt VW & Audi foorumist on Subaru klubi foorum sisuliselt surnud, nokitsetakse vanade käredate pillide kallal ja Outbackidega lihtsalt sõidetakse ja hooldatakse.Välismaal demotakse, et kõigil (keyless) autodel on juba puldist distantskäivitus, ei tea kas Eesti mudelitele see ka jõudis...
Suur miinus Outbackile- parkimisandureid ei pakuta, ainult kaamera, multimeedia vahetus on ka keeruline, erinevalt VAG grupist saab vaid mingeid mudelipõhiseid hiina Androide, mille kvaliteedis pigem kahtlen. Igast lisasid vähem, nt esiklaasisoojendus, kuigi väidetavalt pidi auto kiiresti soojenema.
Eks Outbacki lure on pigem see "go anywhere" suhtumine, kõrge auto ja igasse olusse sobiv. Passatiga kruusateele naljalt ei keera ja aukude puhul ilmselt seisaks rooli taga püsti ja vaataks neid eriti teraselt
Nagu ütlesin, et vajadust pole, aga julgen arvata, et suuremal osal autoostjatest on nelivedu lihtsalt soov, nt 100+k maksvad ülivõimekad sillalukkudega Land Roverid, vähemalt esimese 3-4 omaniku käes, on kõige karmim maastik sellele autole Estonia teatri parkla.
Mootorist, see et konkreetne Subaru 2.5 mootor on mingi 12 aastat tootmises olnud väheste muudatustega, pigem võiks viitada, et töötavat asja ei näpita Dünaamika on ilmselgelt kehvem kui DSG 1.8 otsas (või kasvõi 1.4 ga). Kütusekulu ilmselt pole väga teema, mu aastane ls on ilmselt nii 6000, ehk jõuab osta.
Sama käib ka elektroonika kohta (vaadakse ka sarnases eas Toyotade salonge, tahaks oksekoti võtta), vana aga töötab, erinevalt VW & Audi foorumist on Subaru klubi foorum sisuliselt surnud, nokitsetakse vanade käredate pillide kallal ja Outbackidega lihtsalt sõidetakse ja hooldatakse.Välismaal demotakse, et kõigil (keyless) autodel on juba puldist distantskäivitus, ei tea kas Eesti mudelitele see ka jõudis...
Suur miinus Outbackile- parkimisandureid ei pakuta, ainult kaamera, multimeedia vahetus on ka keeruline, erinevalt VAG grupist saab vaid mingeid mudelipõhiseid hiina Androide, mille kvaliteedis pigem kahtlen. Igast lisasid vähem, nt esiklaasisoojendus, kuigi väidetavalt pidi auto kiiresti soojenema.
Eks Outbacki lure on pigem see "go anywhere" suhtumine, kõrge auto ja igasse olusse sobiv. Passatiga kruusateele naljalt ei keera ja aukude puhul ilmselt seisaks rooli taga püsti ja vaataks neid eriti teraselt
Nagu ütlesin, et vajadust pole, aga julgen arvata, et suuremal osal autoostjatest on nelivedu lihtsalt soov, nt 100+k maksvad ülivõimekad sillalukkudega Land Roverid, vähemalt esimese 3-4 omaniku käes, on kõige karmim maastik sellele autole Estonia teatri parkla.
Viimati muutis Vvariant, 03 Apr 2024, 08:56, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 439
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B8 Alltrack
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B8 vs Subaru Outback
Ära aja nüüd hullu juttu! Pole mul ükski passat( kokku on neid mul olnud B5,B5.5, B7 ja nüüd B8) kruusateel või metsas mudas või raskemates oludes seisma jäänud asfaldile ja siis edasi jala läinud.
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 56 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
Mulle tundub, et teemapüstitaja on juba otsuse teinud.
Kui enda jaoks on vaja seda Subaru headust niiväga õigustada, siis äkki tasukski see endale ligi võtta.
Foorumite sisutihedus pole küll mingi näitaja. Skoda foorum ka surnud, aga autosid tänavatel sama palju ja samade vigadega, mis VW.
Subaru, Toyota, Peugeot jmss omanik üldiselt ei ole nii auto- või remondihuviline, kes murede korral pöörduks enne foorumisse kui margiesindusse.
Ja no andke andeks, VAG-i on reegline väga mugav ja lihtne täiendada, hooldada ja vajadusel remontida.
Mida ei saa öelda eelmainitut mitte-Saksa markide ja nende derivaatide ning analoogide kohta.
Kui enda jaoks on vaja seda Subaru headust niiväga õigustada, siis äkki tasukski see endale ligi võtta.
Foorumite sisutihedus pole küll mingi näitaja. Skoda foorum ka surnud, aga autosid tänavatel sama palju ja samade vigadega, mis VW.
Subaru, Toyota, Peugeot jmss omanik üldiselt ei ole nii auto- või remondihuviline, kes murede korral pöörduks enne foorumisse kui margiesindusse.
Ja no andke andeks, VAG-i on reegline väga mugav ja lihtne täiendada, hooldada ja vajadusel remontida.
Mida ei saa öelda eelmainitut mitte-Saksa markide ja nende derivaatide ning analoogide kohta.
Passat B8 vs Subaru Outback
Subaru turuväärtus vist kukub kiiremini kui passatil ? Ja ehk varuosad ka ikkagi kallimad kui passatil, sest subaruid vähem kui passateid?
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 303 korda
Passat B8 vs Subaru Outback
Välismaal on kogu Vag kogunenud ka ühte foorumisse. Eestis on need kõik laiali, aga peaks ilmselt ka ühes olema, siis oleks nii finantsi kui ka juttu nii, et saaks suuremaid üritusi korraldada.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
B8 Passat vs Subaru Outback
Ma tegin pattu ja valisin tööautoks uue Outbacki just sellepärast, et ei ole VAG aga on B8-le minu jaoks piisavalt lähedal.
Üldine mugavus talub võrdlust kuigi mõnelt poolt on aru saada kust hinnavahe tuleb. Samas B8 jäi perre alles, et saab natuke nostalgitseda.
Üldine mugavus talub võrdlust kuigi mõnelt poolt on aru saada kust hinnavahe tuleb. Samas B8 jäi perre alles, et saab natuke nostalgitseda.
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 903
- Liitunud: 24 Mär 2015, 19:27
- Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 158 korda
B8 Passat vs Subaru Outback
Puht huvist, et mis seal lähedast on? 4 ratast, rool, jne. ehk siis mõlemad on autod?ziilike-uduz kirjutas: ↑10 Apr 2024, 19:26 Ma tegin pattu ja valisin tööautoks uue Outbacki just sellepärast, et ei ole VAG aga on B8-le minu jaoks piisavalt lähedal.
Üldine mugavus talub võrdlust kuigi mõnelt poolt on aru saada kust hinnavahe tuleb. Samas B8 jäi perre alles, et saab natuke nostalgitseda.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
B8 Passat vs Subaru Outback
See on ilmselt nii maitses kui ka kuklas kuskil kinni, olen ka Viimase kolme ob sòitnud ja pàeva lòpuks igakord küsinud endalt, kas must saaks ob mees. ( et nelik, ja kòrge ja bla bla) Vastus tulnud suht lihtsalt ja keeran ikka vag rooli. Seal on mingi factor, millest ma üle ei saa, et omada seda.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....