Mure Golf 3 roolivõimuga
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 26 Mär 2024, 02:52
- Auto: Golf 3 1.8
- Asukoht: Ida-Viru
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Mure Golf 3 roolivõimuga
Tere! Probleem tekkinud roolivõimuga, nimelt pingutan rihma peale siis mingi aja sõidab ilusti ning järsku jookseb rihm lõdvaks kuid polt on alt ilusti kinni ning samas asendis. Sai ära vahetatud rihm kuid probleem täpselt sama. Rooli kohapeal keerates on rool tummine ning rihm krigiseb ning viliseb. On kellelgi sarnast probleemi esinenud või oskab ehk nõu anda?
Lugupidamisega
K
Lugupidamisega
K
-
- Moderaator
- Postitusi: 7907
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 163 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Var. 1. Rihmaseib on piisavalt kulunud ning kulutab uue rihma kiiresti ära. Vaata rihmaratta soone profiil üle - peaks olema V-kujuline, kulunud olekus juba U-kujuline. 1,8-sel peaks olema kiilrihmaga roolipump.
Var. 2. Pumba laager hakkab saba andma. Kui rihm maas siis käega rihmaratast keerates kui suur on loks ja kui kergelt see ringi käib?
Var. 2. Pumba laager hakkab saba andma. Kui rihm maas siis käega rihmaratast keerates kui suur on loks ja kui kergelt see ringi käib?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5515
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 550 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Kui tegu kiilrihmaga, siis on rihmarattad laiaks kulunud ja rihm jookseb mööda ratta põhja.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2800
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 37 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Küsija küsis ja ütles,et polt on Alt kinni ning samas asendis. Arusaamatu.Roolivõimu korpusel on kaks kinnitus polti. Alumisega fikseerid kinni korpuse jala. Ülemise lahtise poldiga mis käib vabalt korpuse soones,pingutad ju rihma,siis polt kinni. Siis Alumine polt kinni. Nii lihtne see raketi teadus ongi.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5515
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 550 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Kuule (aru)saamatu raketi teadlane.
Küsija küsis miks rihm lõdveneb, mitte kuidas rihma pingutada.
Golf 3-ga võiksid ju ometi sinapeal olla või käib see ka juba üle jõu/mõistuse.
Küsijale: pane koos uue rihmaga uued rihmarattad ka ja asi korras.
Küsija küsis miks rihm lõdveneb, mitte kuidas rihma pingutada.
Golf 3-ga võiksid ju ometi sinapeal olla või käib see ka juba üle jõu/mõistuse.
Küsijale: pane koos uue rihmaga uued rihmarattad ka ja asi korras.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5515
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 550 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Mida sa vastasid? Mingit pläma.
Mis see arvuti siia puutub? See rihmarataste kulumine on oma tutvusringkonnas läbi elatud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 62 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Rihmarataste kulumine on ju tavaline nähtus juba Žigulite, Volgade, traktorite jm põllumajandustehnika puhul. Ratta rihmasoon kulub laiaks, rihm kukub põhja ja ongi kõik.
-
- Veteran
- Postitusi: 3476
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 756 korda
- Tänatud: 106 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Isegi mitmesooneline rihm võib siutsuma hakata. Isegi uuena ja uute rihma ratastega. Võibolla on valmistatud kehvasti ja lihtsalt siutsubki. Ma sõitsin "aegajalt siutsuva" rihmaga 4 aastat. Kevadel sai hoolduse käigus rihm vahetatud ja nüüd on vaikus.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 2800
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 37 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Küsimine oli,et miks rihm lõdveneb. Rihm või rihmaratas olgu nats rohkem kulunud kui tehasest välja tulles. See ei seleta kiiret rihma lõdvenemist. Pigem on teemaks kinnitus poldid.
-
- Huviline
- Postitusi: 107
- Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
- Auto: VW G2
- Asukoht:
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 4 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Kui on tegemist kiilrihmaga siis kunagi oli sama teema. Üks rihma mõõtudest oli 9 ,millegagi .aga lõpuks sõitis ta 11,2 laiuse rihmaga pikkus oli sama. Ei olnud tahtmist kõiki rihmarattaid vahetama hakata ja nii käis ikka väga pikalt.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7907
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 163 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Kui rihmaratta soon on juba U-kujuline siis uus kiilrihm istub selles oma kõige välimise (laiema) kandi peal mingi aeg pinges enne kui kulub ja profiili põhja vajub, lastes rihma lõdvaks. Täiesti loogiline seletus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2800
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 37 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Arvan siiski,et teemaalgataja sai piisavat informatsiooni probleemile. N B. Lugege teema algataja esimest postitust,muret. Järsku jookseb rihm lõdvaks. Rihm ju ei kulu järsku. Ussike. Rihm laiusega 9 mm.oli zigullil.Generaator. Asendus rihm 11,5 oli Ikarus bussilt saadud rihm. Pikkused klappisid.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5515
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 550 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Kas me peame kõike, mida sina näinud ei ole aga teised on korduvalt sulle iga kord teaduslikult tõestama või?
Peale sinu puukuuri on veel väga palju auto remondi töökodasi, kus nähakse ja tehakse palju selliseid remont töid, mida sina ei oskaks uneski näha.
Kõik me räägime omadest kogemustest, see et sul neid pole, ei tee neid asju olematuks. Lõpetaks äkki ära teiste maha materdamise, sa pole mingi maailma naba, ega teadjamees. Nagu näha ei tea sa kõige elementaarsemaid asjugi ega suuda lihtsatest loogilistest asjadest aru saada.
Peale sinu puukuuri on veel väga palju auto remondi töökodasi, kus nähakse ja tehakse palju selliseid remont töid, mida sina ei oskaks uneski näha.
Kõik me räägime omadest kogemustest, see et sul neid pole, ei tee neid asju olematuks. Lõpetaks äkki ära teiste maha materdamise, sa pole mingi maailma naba, ega teadjamees. Nagu näha ei tea sa kõige elementaarsemaid asjugi ega suuda lihtsatest loogilistest asjadest aru saada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2800
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 37 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Tulge taevas APPI. Mis teksti armastatud foorumlane,kõikide poolt kiidetud. Kuna tema vastab .Mina vastan auto remondi kohapealt. Kes on teised? Keda maha materdasin ?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5515
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 550 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Ei sobinud sulle GTI, Twisti ega ka Ussikese vastused, hakkasid jälle, et see pole võimalik jura ajama.
Loe teema uuesti läbi, kui juba meelest kipub minema.
Loe teema uuesti läbi, kui juba meelest kipub minema.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2122
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI ; Seat Ibiza II GT
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 43 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Pingutamiseks on seal hammastega mutter ja ka vastus, kus see liigub.
Reeglina on seal hambad maas, siis ei pruugi rihm pingule jäädagi.
Reeglina on seal hambad maas, siis ei pruugi rihm pingule jäädagi.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5515
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 550 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Kui peale pingutamist miski aeg on ok ja siis lõdveneb, ei saa ju pingutamises häda olla.
Laiaks kulunud rataste tõttu vajub rihm ratta põhja. Kuna rihmal on mõeldud küljed tööpinnaks, siis need enam laiaks kulunud ratta puhul haardumist ei saavuta, seda ülesannet üritab mitu korda väiksema pindalaga rihma alune pind teha, nühkides ratta soone põhja. Kuna pindala on kordades väiksem, siis kulubki rihm kiiresti ja lõdveneb. Kiilrimal on veel see omadus, et pinge all surub ta ennast tugevamini rattasse ja haardumine tugevneb, isegi nats lõdva rihma puhul, aga kui rihm jõuab ratta soone põhjani, siis pole enam rihmal kuhugi suruda ja hakkabki libisema.
Laiaks kulunud rataste tõttu vajub rihm ratta põhja. Kuna rihmal on mõeldud küljed tööpinnaks, siis need enam laiaks kulunud ratta puhul haardumist ei saavuta, seda ülesannet üritab mitu korda väiksema pindalaga rihma alune pind teha, nühkides ratta soone põhja. Kuna pindala on kordades väiksem, siis kulubki rihm kiiresti ja lõdveneb. Kiilrimal on veel see omadus, et pinge all surub ta ennast tugevamini rattasse ja haardumine tugevneb, isegi nats lõdva rihma puhul, aga kui rihm jõuab ratta soone põhjani, siis pole enam rihmal kuhugi suruda ja hakkabki libisema.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2800
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 37 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Ooh,kuidas sellist ,,tarkust,, lasin silmist mööda. Ju siis olin Jussike tarkusest pimestatud. Jutt generaatori rihma pingutusest.
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 26 Mär 2024, 02:52
- Auto: Golf 3 1.8
- Asukoht: Ida-Viru
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Mure Golf 3 roolivõimuga
Hei, teema taas õhus. Täna lõpuks kiskusin lahti ja tuli välja et Var1 on õige. Nüüd aga ei suuda leida kuskilt uut rihmaratta seibi, äkki on soovitusi anda kust võiks leida?GTI kirjutas: ↑03 Juun 2024, 12:38 Var. 1. Rihmaseib on piisavalt kulunud ning kulutab uue rihma kiiresti ära. Vaata rihmaratta soone profiil üle - peaks olema V-kujuline, kulunud olekus juba U-kujuline. 1,8-sel peaks olema kiilrihmaga roolipump.
Var. 2. Pumba laager hakkab saba andma. Kui rihm maas siis käega rihmaratast keerates kui suur on loks ja kui kergelt see ringi käib?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5515
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 550 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Kunagi hallil ajal, kui väljamaa masinad oli veel haruldused ja juppe polnud saada, siis pressisime rihma ratta kitsamaks tagasi, käis meie kasutus aja lõpuni, ilmselt ka järgmise omaniku käes. Oli üks Saksa politseist toodud avariiline Passat B2 elustamiseks.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7907
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 163 korda
Mure Golf 3 roolivõimuga
Rihmaratta oem kood peaks olema: 037145255 tundub aga et see on tootmisest maas
google annab küll mõningaid piiritaguseid ostukohti aga valdavalt ei saa sealt tellida meie maale.
Samas on siinmail saada G2 rihmaratas: 027145255 :
https://aeromotors.ee/kataloog/search?s ... =027145255
https://www.autodoc.ee/auto-osad/oem/027145255
G3 sobivust nimekirjas pole, samas on seal B3/B4 Passatite 1,8-mootorid. Kui palju see seib erineb ja kas saaks seda kasutada ei oska kommenteerida. Kui erinevus on näit nihutuses e. rihmaseib on rihma tasapinnast väljas siis vahest saab seda mõne seibiga korrigeerida?
Õnneks ei maksa ka suurt midagi.
google annab küll mõningaid piiritaguseid ostukohti aga valdavalt ei saa sealt tellida meie maale.
Samas on siinmail saada G2 rihmaratas: 027145255 :
https://aeromotors.ee/kataloog/search?s ... =027145255
https://www.autodoc.ee/auto-osad/oem/027145255
G3 sobivust nimekirjas pole, samas on seal B3/B4 Passatite 1,8-mootorid. Kui palju see seib erineb ja kas saaks seda kasutada ei oska kommenteerida. Kui erinevus on näit nihutuses e. rihmaseib on rihma tasapinnast väljas siis vahest saab seda mõne seibiga korrigeerida?
Õnneks ei maksa ka suurt midagi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..