Mure Golf 3 roolivõimuga

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
kanaMX
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 26 Mär 2024, 02:52
Auto: Golf 3 1.8
Asukoht: Ida-Viru
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas kanaMX »

Tere! Probleem tekkinud roolivõimuga, nimelt pingutan rihma peale siis mingi aja sõidab ilusti ning järsku jookseb rihm lõdvaks kuid polt on alt ilusti kinni ning samas asendis. Sai ära vahetatud rihm kuid probleem täpselt sama. Rooli kohapeal keerates on rool tummine ning rihm krigiseb ning viliseb. On kellelgi sarnast probleemi esinenud või oskab ehk nõu anda?
Lugupidamisega
K

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas GTI »

Var. 1. Rihmaseib on piisavalt kulunud ning kulutab uue rihma kiiresti ära. Vaata rihmaratta soone profiil üle - peaks olema V-kujuline, kulunud olekus juba U-kujuline. 1,8-sel peaks olema kiilrihmaga roolipump.
Var. 2. Pumba laager hakkab saba andma. Kui rihm maas siis käega rihmaratast keerates kui suur on loks ja kui kergelt see ringi käib?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5409
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 522 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kui tegu kiilrihmaga, siis on rihmarattad laiaks kulunud ja rihm jookseb mööda ratta põhja.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Küsija küsis ja ütles,et polt on Alt kinni ning samas asendis. Arusaamatu.Roolivõimu korpusel on kaks kinnitus polti. Alumisega fikseerid kinni korpuse jala. Ülemise lahtise poldiga mis käib vabalt korpuse soones,pingutad ju rihma,siis polt kinni. Siis Alumine polt kinni. Nii lihtne see raketi teadus ongi.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5409
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 522 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kuule (aru)saamatu raketi teadlane.
Küsija küsis miks rihm lõdveneb, mitte kuidas rihma pingutada.
Golf 3-ga võiksid ju ometi sinapeal olla või käib see ka juba üle jõu/mõistuse.

Küsijale: pane koos uue rihmaga uued rihmarattad ka ja asi korras.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

No on foorumis üle HELLITADUD ARVUTI kasutajad.Jussike. Jussike. Vastasin.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5409
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 522 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas jussike »

t6nis3 kirjutas: 04 Juun 2024, 19:12 No on foorumis üle HELLITADUD ARVUTI kasutajad.Jussike. Jussike. Vastasin.
Mida sa vastasid? Mingit pläma.
Mis see arvuti siia puutub? See rihmarataste kulumine on oma tutvusringkonnas läbi elatud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

twist
Huviline
Postitusi: 412
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 57 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas twist »

Rihmarataste kulumine on ju tavaline nähtus juba Žigulite, Volgade, traktorite jm põllumajandustehnika puhul. Ratta rihmasoon kulub laiaks, rihm kukub põhja ja ongi kõik.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3394
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 723 korda
Tänatud: 97 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Isegi mitmesooneline rihm võib siutsuma hakata. Isegi uuena ja uute rihma ratastega. Võibolla on valmistatud kehvasti ja lihtsalt siutsubki. Ma sõitsin "aegajalt siutsuva" rihmaga 4 aastat. Kevadel sai hoolduse käigus rihm vahetatud ja nüüd on vaikus. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Küsimine oli,et miks rihm lõdveneb. Rihm või rihmaratas olgu nats rohkem kulunud kui tehasest välja tulles. See ei seleta kiiret rihma lõdvenemist. Pigem on teemaks kinnitus poldid.

Ussike
Huviline
Postitusi: 105
Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
Auto: VW G2
Asukoht:
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas Ussike »

Kui on tegemist kiilrihmaga siis kunagi oli sama teema. Üks rihma mõõtudest oli 9 ,millegagi .aga lõpuks sõitis ta 11,2 laiuse rihmaga pikkus oli sama. Ei olnud tahtmist kõiki rihmarattaid vahetama hakata ja nii käis ikka väga pikalt.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7852
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 68 korda
Tänatud: 159 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas GTI »

t6nis3 kirjutas: 05 Juun 2024, 17:39 Küsimine oli,et miks rihm lõdveneb. Rihm või rihmaratas olgu nats rohkem kulunud kui tehasest välja tulles. See ei seleta kiiret rihma lõdvenemist. Pigem on teemaks kinnitus poldid.
Kui rihmaratta soon on juba U-kujuline siis uus kiilrihm istub selles oma kõige välimise (laiema) kandi peal mingi aeg pinges enne kui kulub ja profiili põhja vajub, lastes rihma lõdvaks. Täiesti loogiline seletus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Arvan siiski,et teemaalgataja sai piisavat informatsiooni probleemile. N B. Lugege teema algataja esimest postitust,muret. Järsku jookseb rihm lõdvaks. Rihm ju ei kulu järsku. Ussike. Rihm laiusega 9 mm.oli zigullil.Generaator. Asendus rihm 11,5 oli Ikarus bussilt saadud rihm. Pikkused klappisid.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5409
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 522 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kas me peame kõike, mida sina näinud ei ole aga teised on korduvalt sulle iga kord teaduslikult tõestama või?
Peale sinu puukuuri on veel väga palju auto remondi töökodasi, kus nähakse ja tehakse palju selliseid remont töid, mida sina ei oskaks uneski näha.
Kõik me räägime omadest kogemustest, see et sul neid pole, ei tee neid asju olematuks. Lõpetaks äkki ära teiste maha materdamise, sa pole mingi maailma naba, ega teadjamees. Nagu näha ei tea sa kõige elementaarsemaid asjugi ega suuda lihtsatest loogilistest asjadest aru saada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2610
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 32 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Tulge taevas APPI. Mis teksti armastatud foorumlane,kõikide poolt kiidetud. Kuna tema vastab .Mina vastan auto remondi kohapealt. Kes on teised? Keda maha materdasin ?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5409
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 522 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas jussike »

Ei sobinud sulle GTI, Twisti ega ka Ussikese vastused, hakkasid jälle, et see pole võimalik jura ajama.
Loe teema uuesti läbi, kui juba meelest kipub minema.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2073
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas ryan »

Pingutamiseks on seal hammastega mutter ja ka vastus, kus see liigub.
Reeglina on seal hambad maas, siis ei pruugi rihm pingule jäädagi.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5409
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Peetri
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 522 korda

Mure Golf 3 roolivõimuga

Lugemata postitus Postitas jussike »

Kui peale pingutamist miski aeg on ok ja siis lõdveneb, ei saa ju pingutamises häda olla.
Laiaks kulunud rataste tõttu vajub rihm ratta põhja. Kuna rihmal on mõeldud küljed tööpinnaks, siis need enam laiaks kulunud ratta puhul haardumist ei saavuta, seda ülesannet üritab mitu korda väiksema pindalaga rihma alune pind teha, nühkides ratta soone põhja. Kuna pindala on kordades väiksem, siis kulubki rihm kiiresti ja lõdveneb. Kiilrimal on veel see omadus, et pinge all surub ta ennast tugevamini rattasse ja haardumine tugevneb, isegi nats lõdva rihma puhul, aga kui rihm jõuab ratta soone põhjani, siis pole enam rihmal kuhugi suruda ja hakkabki libisema.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Veermik”