VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
atomicclock
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Juun 2015, 20:49
Auto: VW Touran 1.4 ecofuel CNG 2011
Asukoht: Harku vald

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas atomicclock »

Tere.

Autoks VW Touran 2011 1.4 TSI CNG läbisõit 235 000 km.

Mure järgmine: Mootor on viimasel ajal rohkem õli tarbima hakanud, Selle aasta jooksul iga paari tuhande kilomeetri tagant on õli juurde nõudnud.
Mootori parem külg alt õline, hoolduses lekkeid tuvastada ei õnnestunud. Öeldi, et teeksin enne mootoripesu.
Nüüd hakkas kiirenduse ajal korralikult sinist suitsu välja viskama. Kas plokikaanetihend või turbo?
Oskab keegi aidata/soovitada töökoda, kuhu pöörduda probleemi välja selgitamiseks ja remondiks?

Ette tänades

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1798
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 326 korda
Tänatud: 182 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas etnies858 »

Tundub jubedasti, et turbo lekib õli pigem. Ei soovita sõita eriti kui ei taha, et lõhkuma hakkaks mootor

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2800
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kas kasutaja atomicclock sai oma mootorile vea lahenduse ? Sellistel teemadel võiks kindlasti olla foorumisse tagasi side.

atomicclock
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Juun 2015, 20:49
Auto: VW Touran 1.4 ecofuel CNG 2011
Asukoht: Harku vald

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas atomicclock »

Tere,

Probleemiga pöördusin ühte Tallinna remonditöökotta, kes tegelevad turbode remondi ja vahetusega. Oli väga asjalik töö ning teenindus, turbo oli tõesti läbi ning see vajas tõesti remonti. Küll aga jäi alles väike suitsupilv auto käivitusel, ning mootor nõuab endiselt õli peale kallamist. Töökojast öeldi, et veakood 3. silindrist, vahetas küünlaid ja süütepoolid ok. Tundub, et probleem endiselt seal.

Siinkohal ongi hea küsida nõu: mida soovitate edasi teha? Saan aru, et mootori lahtivõtmine ning võimalik remont läheb tõenäoliselt kallimaks, kui kasutatud mootor. Töökojast soovitati pöörduda Forssi, ehk oskavad aidata ning anda diagnoosi ja hinnangu, palju remont maksma võib minna.Kas keegi oskab aidata, kust uurida võimaliku uut kasutatud mootorit ning mis nende hinnad on ning mis vahetuse töö umbes maksma võiks minna?

Auto muidu aus ja hea, teeninud mind juba 10 aastat, läbisõit 235 000 km, manuaalkast, hea odav sõita igapäevaselt tööle ning gaasiseadmete remondile kulutatud raha võiks mõned aastad ikka veel muretult sõita lasta.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3476
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 756 korda
Tänatud: 106 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

On väga suur tõenäosus, et kolvigrupp ja klapisääre tihendid läbi. :(
Kui juba niipalju õliga seotud vigu, siis ma hakkaks isegi õlipumpa kahtlustama. Või on läbisõit palju suurem kui kirjas.

Mul pidevalt jookseb Facebooki reklaam: Mootoripood. :)
Variant kaks kuna mul enda passatist kopp ees. Siis teeks kasvõi selle juppideks. Mootoril 185000 läbisõit ja gaasisüsteem on heas korras.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2114
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 148 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas siLc »

Selle mootori turbo ressurss pidigi olema nii 300000km. Kui viskab ainult käivitamisel pahmakat, siis äkki tasuks veel veidike sõita ja uuesti hinnata selle õli kogust, mida hooldusvälba peale peale kallate? Kuna ka korras mootoriga on teatud õlikulu, näiteks kuni liiter 15000km peale on OK.

Kolmanda silindri misfire veakoodi võib pea igast sellisest gaasikast leida ja selle põhjal mootorit maha kanda pole mõistlik.

atomicclock
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Juun 2015, 20:49
Auto: VW Touran 1.4 ecofuel CNG 2011
Asukoht: Harku vald

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas atomicclock »

Aitäh kiirete vastuste ja mõtete eest. Läbisõit peaks olema õige, ostetud 10 a tagasi Nordautost. Õli kallan juurde 1L umbes iga 600 km järel.

Pulku
Klubiline
Postitusi: 950
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 43 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas Pulku »

atomicclock kirjutas: 07 Aug 2024, 08:21 Aitäh kiirete vastuste ja mõtete eest. Läbisõit peaks olema õige, ostetud 10 a tagasi Nordautost. Õli kallan juurde 1L umbes iga 600 km järel.
Sõbra 2.0 bensuka Bora puhul olla esindus kunagi öelnud, et 1L 1000km peale on OK :think:

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2114
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 148 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas siLc »

1L iga 600km kohta on ju röögatu kulu. 15000km peale teeb see 25L, mis annab välja pea 7 õlivahetust (3,6l per vahetus). Kas nüüd vahetatud turboga on kulu sama või vähenenud? Neid küsimusi, mida küsida on veel aga tundub, et mõistlik oleks selle kirjeldusega Forsis ka ette näidata.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 35 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Kusjuures olen minagi kuulnud juttu, et VAG-l on teatud mootorite puhul justkui 1 liiter õli 1000 km peale "lubatud kulu". Minu talupoja mõistus ütleb, et selline kulu on ikkagi liiga suur. Kas sel autol on tehas omal ajal õlivahetuse välbaks ette näinud 30 000 km? Kui tihti 10 aasta jooksul sellel autol õli vahetati?

teet82
Huviline
Postitusi: 672
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 28 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Ise vähe kokku puutunud nendega, enamusel ju ikka diislid. Aga meelde jäänud, et mingitel 1.4 mootoritel lagunesid kolvid ära. Kui lihtsalt 1.4TSI googeldada, siis tuleb rohkesti pilte, kus kolvid on katki rõngaste vahelt.
Pole sama tüüpi mootor?

Pulku
Klubiline
Postitusi: 950
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 43 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas Pulku »

Minu varasemalt omatud cng passat õli ei võtnud. Seega teema püstitaja mainitu päris norm vast ikka ei ole jah

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2114
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 148 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas siLc »

kaupo51 kirjutas: 09 Aug 2024, 18:18 Kas sel autol on tehas omal ajal õlivahetuse välbaks ette näinud 30 000 km?
VW grupi CNG gaasikatel on kõigil tehasest 15000km õlivahetusvälbad.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1096
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 62 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas links »

teet82 kirjutas: 09 Aug 2024, 19:23 Ise vähe kokku puutunud nendega, enamusel ju ikka diislid. Aga meelde jäänud, et mingitel 1.4 mootoritel lagunesid kolvid ära. Kui lihtsalt 1.4TSI googeldada, siis tuleb rohkesti pilte, kus kolvid on katki rõngaste vahelt.
Pole sama tüüpi mootor?
Täpselt selline lugu oli minu 1.4-ga. Polnud küll gaasikas, aga selle tõttu oli kompressioon ka null ja vajaski mootori kapitaali, läbisõit tol hetkel oli küll ainult 150 tuhhi...

Kasutaja avatar
volksusees1
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
Asukoht: eu
Tänatud: 2 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas volksusees1 »

hooldusraamatu alguses km numbreid pole kirja pandud?

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3476
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 756 korda
Tänatud: 106 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

links kirjutas: 10 Aug 2024, 07:59
teet82 kirjutas: 09 Aug 2024, 19:23 Ise vähe kokku puutunud nendega, enamusel ju ikka diislid. Aga meelde jäänud, et mingitel 1.4 mootoritel lagunesid kolvid ära. Kui lihtsalt 1.4TSI googeldada, siis tuleb rohkesti pilte, kus kolvid on katki rõngaste vahelt.
Pole sama tüüpi mootor?
Täpselt selline lugu oli minu 1.4-ga. Polnud küll gaasikas, aga selle tõttu oli kompressioon ka null ja vajaski mootori kapitaali, läbisõit tol hetkel oli küll ainult 150 tuhhi...
Golf 4 1.4 mootorid olid sellised.
Üldiselt on vag ikkagi mootoritega palju puusse pannud. Uuem 1.4 soovitati just, et on kõige vastupidavam. Isegi koos gaasiga peab vastu. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

ökovend
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
Auto: efofuel, touran, 2,0
Asukoht:
Tänatud: 3 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas ökovend »

Endal, 2,0 mootor ja olenevalt ülist see tarbimine. Vahel oli küll mingi 1000 pluss kilomeetri peal õli juurde valada, aga näitena castroli õli puhul see pole võrra ikka vähenes tarbimine reaalselt. Läksin sama, odavamale õlile üle, senimaani vist selle kallima õli mõju tunda, paar tonni juba söitnud, ei anna märku juurdevalamise nöudest. Mind see ei häiri, mootor töötab ;)

tegelane5
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänatud: 11 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas tegelane5 »

kaupo51 kirjutas: 09 Aug 2024, 18:18 Kusjuures olen minagi kuulnud juttu, et VAG-l on teatud mootorite puhul justkui 1 liiter õli 1000 km peale "lubatud kulu". Minu talupoja mõistus ütleb, et selline kulu on ikkagi liiga suur. Kas sel autol on tehas omal ajal õlivahetuse välbaks ette näinud 30 000 km? Kui tihti 10 aasta jooksul sellel autol õli vahetati?
1l/1000 km peale on nö OK ses mõttes et uuel autol alla selle garantii alla ei läinud. Samas kui kasvõi nood vanakooli kaheksa klapiga ilma vileta bensukad võtta ja nondega 5w30 nega 30 000 välpa sõita tuleks ka kõvasti peale valada. Väga tõenäoliselt :lol: :?
Ise paneks sellele autole lubatava 5w40ne ja vahetaks 15 000 tagant.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 608
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänatud: 35 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas Alhambra »

Tervet teemat läbi ei lugenud hetkel, aga liiter õli 600km peale, no see kindlasti pole normaalne

ökovend
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
Auto: efofuel, touran, 2,0
Asukoht:
Tänatud: 3 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas ökovend »

Jah 600 km on ikka ebanormaalne, aga teemaalgataja "umbes" võib ka 1000 olla? Täpsus on aja võit. Jah ei lugenud teemat algusest, aga kellegil vist sama teema oli siin foorumis? Lasi kapitaalse remondi teha ja põhimõtteliselt raha tuulde visatud, ei leitudki vea algpöhjust? Imelik öelda, aga vahel kiikan "arstikanalit" isegi venekeelse tagasisidena ja saksakeelset ka, mönele asjale olen sealt vastuse leidnud. Pöhiline on sümptom tekstina õieti sisestada erinevate lause süntaksitena erinevates keeltes. Ja kombineerides, annab tulemusi, viited piltide ja videona võib viia sihile.

atomicclock
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Juun 2015, 20:49
Auto: VW Touran 1.4 ecofuel CNG 2011
Asukoht: Harku vald

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas atomicclock »

Tere taas. Panin läbisõidu kirja, iga 600 km tagant kallan juurde.

atomicclock
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Juun 2015, 20:49
Auto: VW Touran 1.4 ecofuel CNG 2011
Asukoht: Harku vald

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas atomicclock »

links kirjutas: 10 Aug 2024, 07:59
teet82 kirjutas: 09 Aug 2024, 19:23 Ise vähe kokku puutunud nendega, enamusel ju ikka diislid. Aga meelde jäänud, et mingitel 1.4 mootoritel lagunesid kolvid ära. Kui lihtsalt 1.4TSI googeldada, siis tuleb rohkesti pilte, kus kolvid on katki rõngaste vahelt.
Pole sama tüüpi mootor?
Täpselt selline lugu oli minu 1.4-ga. Polnud küll gaasikas, aga selle tõttu oli kompressioon ka null ja vajaski mootori kapitaali, läbisõit tol hetkel oli küll ainult 150 tuhhi...
Enne turbo maha võtmist kontrolliti kõigi silindrite kompressiooni, oli täiesti olemas.

atomicclock
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 04 Juun 2015, 20:49
Auto: VW Touran 1.4 ecofuel CNG 2011
Asukoht: Harku vald

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas atomicclock »

Auto käinud korrapäraselt hoolduses iga 15 000 km tagant.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 35 korda

VW Touran 2011 1.4 TSI CNG ajab sinist suitsu

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Kus auto hoolduses käib, mis brändi õliga sõidab, mis marki õliga sõidab (5w...)?

Vasta

Mine “Mootor”