Vw Golf Mk3 1.8 66kw tühikäigu pöörded

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66kw tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Tere!
Autoks Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw 1993 aasta. Nimelt viimasel ajal olen täheldanud tühikäigul käies pöörete kõikumist (küll mitte palju enamasti muidu 50rpm, kui sedagi). Täna sõidust tulles, jäädes hetkeks seisma otsustas mootor hakata millegi pärast käima ca 400rpm juures, andes törts gaasi muutus korraks normaalseks ja kohe jälle pöörded 400 juures ja nii kestis see kuni 15 sekundit, kuniks mootor lihtsalt välja suri.
Tahakski teada, milles võiks viga olla ja kust alustada. Kyynlad, syytepool, rootor vahetatud, vaakumlekkeid ei ole. Selline tunne nagu tuleneks see külmast ilmast. Ehk keegi oskab aidata?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7994
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 181 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66kw tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas GTI »

Õhufiltri karbi sees on külma-soojaõhu klapp mida juhitakse vaakumiga - vaata mis asendis see praeguste ilmadega (paar soojakraadi) on. Kui klapi juhtimine ei toimi saab selle talveks ka käsitsi sooja asendisse kinni panna.
Sellised sümptomid võivad ka umbes/mustast kütusefiltrist või oma elu lõpetavast kütusepumbast tingitud olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66kw tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Okei, vaatan üle, endal ka mingilmääral kahtlus pumba ja filtri osas.

tegelane5
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänatud: 11 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66kw tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas tegelane5 »

Tühikäigul 400 pööret tähendab seda et millegipärast ei tööta tühikäigu mootor õieti. Ta peaks gaasiklappi natuke lahti lükkama/hoidma et tühikäik normaalne oleks. Külmad ilmad mõjutavad asja vast niipalju, et sooja ilmaga ei ole vaja niipalju klappi liigutada. (ja asi tundub enamvähem OK)
Pigem tuleks kontrollida õpetuste järgi pritset ennast. Või lasta seda teha mõnel tehnikul kes on monopritseid enne teinud.

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66kw tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Klapp värk tundub korras olevat, täna läksin poodi jätsin Golfi käima, tulen tagasi ja auto seisab, panen käima käib 2sekundit ja jääb seisma. Gaasi andes reageerib, aga jõnksutab ikka.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1147
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 68 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66kw tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas links »

See kummiflants on korras ?

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66kw tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Kummiflants korras

Kasutaja avatar
StenYT
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Auto: Volkswagen Golf Mk3 1.8 66kw GT-Edition
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66kw tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Keegi targem ehk oskab öelda, kus tal see tyhikäigu mootor täpselt on? Ja mis vaja lahti võtta, et kätte saada? Äkki aitab mingi puhastamine?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7994
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 181 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66kw tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas GTI »

StenYT kirjutas: 29 Okt 2025, 23:57 Keegi targem ehk oskab öelda, kus tal see tyhikäigu mootor täpselt on? Ja mis vaja lahti võtta, et kätte saada? Äkki aitab mingi puhastamine?
See on olemuselt el.mootor, mis liigutab segusiibri hooba, hoides nii sobivaid pöördeid. Asub pritsepea küljes, võimatu mitte näha :) . Mida seal puhastada annab ei tea. Kui mootor takerdub (seest kulunud) siis aitab ainult uus, need ei maksa ka tänapäeval teab kui palju.
https://aeromotors.ee/otsi?s=032133031
https://aeromotors.ee/otsi?s=051133031
Enne vaadata kas on 4- või-6-klemmiga pistik.
Tegelikult annab sel autol ka veakoode vaadata, vigane tühik.mootor võiks midagi ka anda.
Kas seda kaabliga kalibreerida ka andis ei mäleta enam. Pane kabla külge ja saad teada mida näitab ja teha annab.
Probleem võib siiski ka mujal kui selles mootoris olla - igaks juhuks mainin.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 275
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 42 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66kw tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Ma soovitan pöörduda mõne spetsialisti poole, kes neid monopritseid tunneb. Tartus ma kedagi soovitada ei oska.

ziimz
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 02 Mär 2014, 13:40
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Vw Golf Mk3 1.8 66kw tühikäigu pöörded

Lugemata postitus Postitas ziimz »

Tegelt YT aitab päris hästi, idas ikka palju neid remonditud. Enda 1.8 Audi sain korda, ostsin lõpuks: uus tühikas, uus kummipadi (vana seest sulanud, väljast ok), uus lambda (Bosch USA), uus tempandur, vaakumvoolikute kontroll ja lõpuks aju reset. Aju pealt mõõtsin lambda tööd ja uus delphi oli "paigal", bosch liigutab end ilusi. TÜV oli segu enne ülirikas, pärast remo sai ludinal läbi. Jupid on odavad.

Vasta

Mine “Mootor”