Passat B8 ei puhu salongi võrdset temperatuuri
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
Marko_L
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 05 Okt 2008, 12:42
- Auto: B8 Passat Highline, 1.8 TSI.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 16 korda
Passat B8 ei puhu salongi võrdset temperatuuri
Passat B8. Avastasin, et kõrvalistujale ei puhu vendiavadest sama temperatuuri nagu juhile ja tagaistujatele. Tunduvalt jahedam õhk tuleb. OBD andis veakoodiks B108D54 ja B109515.
Siin on sarnaseid teemasid veel, aga enne kui lammutama ja asendusvaru ostma hakkan, siis küsimus siia ka. Kas tegemist võib olla selle "mootoriga", mis kindalaeka ja jalgadele puhuva toru all on? Kas tootekoodi oskab keegi pakkuda ja kas see on B osana universaalne (kuskilt jäi silma, et B osa on universaalne).
Tänan.
Siin on sarnaseid teemasid veel, aga enne kui lammutama ja asendusvaru ostma hakkan, siis küsimus siia ka. Kas tegemist võib olla selle "mootoriga", mis kindalaeka ja jalgadele puhuva toru all on? Kas tootekoodi oskab keegi pakkuda ja kas see on B osana universaalne (kuskilt jäi silma, et B osa on universaalne).
Tänan.
-
t6nis3
- Ära pane mind tähele!
- Postitusi: 3002
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 42 korda
Passat B8 ei puhu salongi võrdset temperatuuri
Mootor , mis puhub tema puhub. Probleem on tüüpiline. Klapid oma elektroonikaga ei toimeta. Kuhu jagada soojust. Klapid. Elektroonika,mis neid avab. Kuna vea koode otsisid ,siis head aega.
-
Marko_L
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 05 Okt 2008, 12:42
- Auto: B8 Passat Highline, 1.8 TSI.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 16 korda
Passat B8 ei puhu salongi võrdset temperatuuri
Tõnis, palun loe mu küsimusi uuesti. Kui sa oskad neile vastata, siis palun vasta. Kui ei, siis tõesti head aega.
-
MustVälk
- Veteran
- Postitusi: 3660
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 812 korda
- Tänatud: 119 korda
Passat B8 ei puhu salongi võrdset temperatuuri
Noo nii. Sa kirjutad seda mis on juba teema algatajal välja kirjutatud, aga lihtsalt enda segasel teguviisil kirjutatult.
Võid üks kord arvata kas su kommentaarist oli kasu? Annan valiku variandid: Ei ja Ei
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
MustVälk
- Veteran
- Postitusi: 3660
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 812 korda
- Tänatud: 119 korda
Passat B8 ei puhu salongi võrdset temperatuuri
@SanderSPS @PriitV Teie lemmik töö. 
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
Marko_L
- Huviline
- Postitusi: 177
- Liitunud: 05 Okt 2008, 12:42
- Auto: B8 Passat Highline, 1.8 TSI.
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 16 korda
Passat B8 ei puhu salongi võrdset temperatuuri
Vahetatud. Asemele läks Toprani toodang. Paljud ehk ei kiida, aga vähemalt on vahetus selge ja kui ei kesta, siis läheb OEM (Denso) asemele.
Ei teagi, kas peab nii olema, aga originaal oli kahe poldiga kinni. Poldikohti oli aga kolm. Kõige raskemini ligipääsetavam polt oli puudu - kas koosteliini poolt ettenägelik käik või siis on keegi juba varem seda vahetanud.
Asukoht kõrvalistuja jalgadele õhu puhuva toru all. Kes sama töö kavatseb ette võtta, siis ärge laske end petta asjaolust, et see kindalaeka mahavõtmisel kohe silma ei hakka. Kiskuge see jalagedele suunatud õhutoru välja ja seal taga ta ongi.
Rahaliselt 27 eur. Ajakulu esimest korda tehes 3h koos vandumise, juutuubi ja veriste nukkidega.
Homme panen kõik kokku tagasi ja vaatan mis OBD näitab. Esialgu testides näitas infrapuna termomeeter võrdseid temperatuure.
Mahatulnud regulaatormootoril oli valge hammasratta võll pooleks.


Ei teagi, kas peab nii olema, aga originaal oli kahe poldiga kinni. Poldikohti oli aga kolm. Kõige raskemini ligipääsetavam polt oli puudu - kas koosteliini poolt ettenägelik käik või siis on keegi juba varem seda vahetanud.
Asukoht kõrvalistuja jalgadele õhu puhuva toru all. Kes sama töö kavatseb ette võtta, siis ärge laske end petta asjaolust, et see kindalaeka mahavõtmisel kohe silma ei hakka. Kiskuge see jalagedele suunatud õhutoru välja ja seal taga ta ongi.
Rahaliselt 27 eur. Ajakulu esimest korda tehes 3h koos vandumise, juutuubi ja veriste nukkidega.
Homme panen kõik kokku tagasi ja vaatan mis OBD näitab. Esialgu testides näitas infrapuna termomeeter võrdseid temperatuure.
Mahatulnud regulaatormootoril oli valge hammasratta võll pooleks.



