igatahes line assist sai täna maha võetud, vaatame, kas homme on peale karanud või mitte, minuteada(mälu järgi) et menüüst llinnuke maha võtta siis ta iseseisvalt ei aktiveeru....
Uute autode juhiabisüsteemid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
Huligaan
- Veteran
- Postitusi: 532
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 24 korda
Uute autode juhiabisüsteemid
never ever ei ole minu b8'l see vennike sekkunud kruusal sõitmisel. kas on sõidustiili erinevused või siis mul see rajahoidja ei pea kruusateed teeks 
igatahes line assist sai täna maha võetud, vaatame, kas homme on peale karanud või mitte, minuteada(mälu järgi) et menüüst llinnuke maha võtta siis ta iseseisvalt ei aktiveeru....
igatahes line assist sai täna maha võetud, vaatame, kas homme on peale karanud või mitte, minuteada(mälu järgi) et menüüst llinnuke maha võtta siis ta iseseisvalt ei aktiveeru....
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
-
Huligaan
- Veteran
- Postitusi: 532
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 24 korda
Uute autode juhiabisüsteemid
sport ja ESP off, siis ei ole aega tal kraave vaadelda
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5723
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 587 korda
Uute autode juhiabisüsteemid
B8 ei topi jõuga line tagasi. Selle oleku saab isegi võtmesse salvestada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
MustVälk
- Veteran
- Postitusi: 3604
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Auto: Subaru Outback 2015 2.4 129kw Bensiin
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 799 korda
- Tänatud: 114 korda
Uute autode juhiabisüsteemid
Noojah. Natuke OT. Aga Vag ja Subaru roostekindlus suhteliselt sama. Müra sarnaste autode puhul ka.
Vagi'l mõned nüansid paremad. Ja subaru on mõne asja arenguga maas.
Arvestades, et mul 2015 aasta Outback, siis:
ACC on hea ja ma kasutan maksimum kaugusel, siis jääb teisele ruumi piisavalt. Mõtlesin, et töökindlam kuna esiklaasi taga, aga mingitel udustel päevadel klaas puhas, aga midagi segab andurit korraks (seda harva ja vähest aega vaid ja ei sega mind). Niisama püsikat ei saa kasutada.
Takistuse hoiatus ja pidurdus on natuke häiriv kui tean, et ees auto just keerab ära ja jõuan mööda. Aga selleks see ohutus süsteem on. Saab välja lülitada. Reast lahkumise hoiatus (juhul kui jooni näeb) saab välja lülitada. Ja startstopp (suvel kaks kolm korda tõesti lülitas mootori välja) ka välja lülitatav. (start-stopp veel eraldi nüanss, et piduri pedaali peab korralikult vajutama kogemata foori taga avastasin) (loomulikult ma ei süvenenud autoga kaasa tulnud piiblisse
Ausalt ma ei ole isegi proovinud, et kui välja lülitan midagi nendest, siis kas uuel käivitusel lülitavad automaatselt sisse.
Peale ESP välja lülitamist ma midagi muud ei ole näppinud.
Kõik neli nuppu kõrvuti ja tähtsuse järjekorras. Ilmselgelt ESP kõige esimene.
Aga jah ma olen nõus, et ohutusele mõeldud asjad ei tohiks käituda ohtlikult!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1785
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 342 korda
Uute autode juhiabisüsteemid
Sõltub aastast. Lane assisti facelift toppis tagasi küll. Kodeering: ON, mitte Last Setting. Neid omajagu muudetud. Võtmesse ei salvesta sul auto suurt midagi. Uuemad salvestasid profiili ja sealt sai selle profiili võtmega siduda.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5723
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 587 korda
Uute autode juhiabisüsteemid
Mu omal küll sai erinevaid seadeid salvestada, tõsi mitte küll jah otse võtmesse, aga nö kasutaja profiili, mille siis vastav võti ativeeris.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1785
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 342 korda
Uute autode juhiabisüsteemid
Just. Vanematel oli confimisvõimalust veits rohkem. Mu juures käis üks Arteon ERR Tulistav Pidur. 2024 mudel. Aasta lõpu reliis. Sinna MQB platvormile on kogu see lollakas mudru peale surutud mis uuematel platvormidel.
Piiksuv liiklusmärk
Lane iga kävitusega sees
Start Stop iga käivitusega sees.
Drowsiness Monitor
Ja arvestades, et see on MQB platvorm siiski, siis nad kurinahad on suutnud selle ka lukku keerata igatepidi. Ehk siis kodeerida ei saa seda pilli. Seega suht hapu värk nende uutega. Õnneks on osadel autodel vähe paremad shortcutid kust neid välja lülitada kui teistel.
Muidugi minu jaoks on see täis kiusamine. Nad teavad, et 75% kasutajatest selle jura välja lülitavad. Ikka suruvad. Lase siis valida või noh...milleks seda jama suruda?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5723
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 587 korda
Uute autode juhiabisüsteemid
Siis tuleb lihtsalt oodata, kui häkkerid lukud maha murravad.
Line sekkumise "tugevust" saab ju muuta, see peaks ikka mällu jääma.
Line sekkumise "tugevust" saab ju muuta, see peaks ikka mällu jääma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1785
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 342 korda
Uute autode juhiabisüsteemid
Lane sekkumise tugevus ei ole olnud mitte ühelgi autol by design. See on täiesti kolmas adaptsioon mis selle menüü tekitab.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5723
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 587 korda
Uute autode juhiabisüsteemid
No kui sekkumise kõige nõrgemaks keerad, siis peaks ju vähem rapsima, see peaks ju ometi mällu jääma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1785
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 342 korda
Uute autode juhiabisüsteemid
MQBl jäi tõesti see mällu jah. Ja MQBl sai ka lane assisti ON/OFFi mällu kenasti. Jutt on uuematest. Golf 8 ja Octavia IV sai ka mällu. Nüüd 2024 autodel enam ligi ei saa.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
margus
- Huviline
- Postitusi: 310
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 14 korda
Uute autode juhiabisüsteemid
Ärge unustage, et uuematel autodel on Lane Assist kas ON või OFF. Lahendust nagu varasematel autodel oli, kus sai seada selle tundlikkust ja lahendust, et hakkab "abistama" vaid joone lähedale jõudes, uutel enam ei olegi ehk süsteem on kogu aeg ON. Väidetavalt pidi küll õppiv olema, kuid äärmiselt tüütu, et see pidevalt end kusagile joonte keskele tahab tekitada.
Võibolla kui keegi leiaks lahendusegi, et kõigi soovitud funktsioonide väljalülitamise/enda järgi kohandamise saaks koodanda ühe kiirvaliku nupu alla, siis oleks seegi pool rehkendust.
Aga lõpuks jõuan ikka seigani, et ametnikud ja IT-mehed ei tohi autode disainimisse sekkuda!
Võibolla kui keegi leiaks lahendusegi, et kõigi soovitud funktsioonide väljalülitamise/enda järgi kohandamise saaks koodanda ühe kiirvaliku nupu alla, siis oleks seegi pool rehkendust.
Aga lõpuks jõuan ikka seigani, et ametnikud ja IT-mehed ei tohi autode disainimisse sekkuda!
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed

