Tants. Endal foorumis turbo pilt ?leval.Labade k?rval ongi klapp.See selleks.Ehitada meh. pump kaasneb 100 protsenti hinge rahu.Miinuseid pole 10 A jooksul veel mingeid.Aga sulle k?s. Kas golfi pealt mot v?i passatilt. Mul on P mot ventol .Kooleri radikas vaja ?mber t?sta.Sellega veel ?mber ehitusi.Oli mul.JaVEEL SELLINE PALVE SELLE LEHE lugejatele TDI ja TD .omanikud.Proovige mitme sekiga saate 5 k?ik sees 80 kuni 120 km h.See teadmine annab infi mot olugorrast.Tavalised andmed ?tlevad 0 100ni.Seda eriti vaja pole.
Unustasin ?elda et ka sidur peab TDI oma olema .Seega KK .TDI oma.Kui sidur ?ige ja tahad panna oma Td kasti siis ta lihtsalt ei l?he. Kui j?tad vana siduri ei kesta ta kaua .P??rde moment on Tdi l julmalt suurem.
mootor on avariilise 94 aasta golf kolme pealt.
ainuke viga mootoris see et avariiga plokist t?kki v?lja l??nud kuid annab keevitada v?i siis korjata tdi sisu td plokki kuna minu teada plokid samad.
siduriga olen jah juba kursis
Ma ei oskagi rohkem ?elda klapi kohta.Sul ju hea joonis olemas.Sinine ja punane joon joonisel.?hendadki nii .Kui tekib teatud ?ler?hk siisturbo surve l?kkab membraani kaudu klapi lahti.Siis l?heb osa tossu labadest m??da.Ei teki ?lem??ratud r?hku.K?ik need el. klapid seal vahel kestavad vaid kompuutri korral.
ei r??gi m??da.minu kahel vw golf3 1,9td 55kw isenditel siukest ?ler?huklappi pole nagu sellel spetsiifilisel joonisel n?idatud.pole ka ?helgi teisel samasugusel tavalisel turbodiisli mootoril kohanud.
Siin n?ide g2 turbost. Ikka sama s?steem. Kuid voolik eiole vaakumi all vaid r?hu ahelas. Ehk peale turbot sisse laskes.K?s oli kuidas ?hendada .Tur v?ljund otsa k?ljes on v?ike v?ljund. Sinna ?ks ots ja teine membraani.V?hemalt mul nii on.Ja reguleerib nii et v?he.Muidugi voolik pinguga.
tdi`l t?esti jah siuke s?steem ja minuteada t??tab neil k?igil see r?huga (?ler?huklapp) mitte vaakumiga.
Algselt postitas: T6nis2
Siin n?ide g2 turbost. Ikka sama s?steem. Kuid voolik eiole vaakumi all vaid r?hu ahelas. Ehk peale turbot sisse laskes.K?s oli kuidas ?hendada .Tur v?ljund otsa k?ljes on v?ike v?ljund. Sinna ?ks ots ja teine membraani.V?hemalt mul nii on.Ja reguleerib nii et v?he.Muidugi voolik pinguga.
kui mul hetkel aega oleks siis v?taks leegitoru turbo k?ljest ?ra ja teeks pilti et n?idata sulle et puudub s??rane klapp mis juhiks v?ljaheite gaasid turbost m??da.
olen seda mootorit piisavalt juba lammutanud ni et arvan et tean mis mul on ja mis mitte.ning kahtlen et mul ainulaadne masin kuna oma kahel sama mootoriga masinal sama s?steem.