Mul oli ka eelmine talv see jama, et mootor turtsub peale seisma jätmist natuke. Alguses küll mitte pikalt aga natukese aja pärast hakkas aina pikemalt turtsuma ja paaril korral jäi ainult siis vait kui käiguga välja suretasin peale süüte välja keeramist. :S Kevadel ja suvel ei olnud midagi viga, toimis ilusti. Eks näis kas hakkab nüüd ka külma ilmaga nii tegema. Mingi jama kuskil on, sest külmkäigu mingi klapp jääb lahti ja kohapeal tühikäik on mitte just vinged 3000 pööret.
Karpa meestele kasulik link: http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=18871.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Süüde välja, kuid tõmbab moto uuesti käima
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Siin remondijuhendis ka päris hea skeem...
P.S; Liblikas pani ka päris asjaliku lingi.
[Muudetud: 29-10-2009 100avant]

P.S; Liblikas pani ka päris asjaliku lingi.

[Muudetud: 29-10-2009 100avant]
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 236
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänatud: 5 korda
panin peale uue karpa romulast (vanaga oli probleeme ka tühikäiguga) ja täiesti uue vahaelemendi (982.- Forsis), nüüd käivitades jäävad pöörded isegi sooja mootoriga ~3500 kanti, 15-20 sekundi pärast langeb ~1000 peale. Käisin THK-s, lootsin, et võetakse jutule - ei võetud. Siis suundusin Speedsterisse, seal pakuti töö+juppide hinnaks umbes 3000.-
on äkki kellelgi ideid, et mida näppida või teha veel. Võibolla keegi ise korrastanud asja, oskab nõu ja jõuga appi tulla
on äkki kellelgi ideid, et mida näppida või teha veel. Võibolla keegi ise korrastanud asja, oskab nõu ja jõuga appi tulla
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
3000 +/-200 rpmi on küll lubatud maksimumnorm. Enda 2E2-ga motod pole üle 2300-2500 samas jooksnud niimoodi. Kindel, et kusagilt lisaõhku ei saa?
Kontrolli metoodika oli muidu mälu järgi nii, et karpa tagumisest küljest õhupuhasti sooja külma regulaatorisse mineva vooliku kõrval olev voolik(läheb kolmikusse) lahti ja karpa lõõri poole pime ette. Siis käima ja peaks näitama pöördeid ülalmainitud vahemikus. Kui muidu ei saa, siis tuleb segusiibri hammasrihma poolsesse külge jääval hooval olevat kruvi(seda mis toetub vastu vaakumkambrist väljuvat nn. kolvivart) korrigeerida.
Enne selle kruvi kruttimist peaks aga 200% kindel olema, et kõik mu OK. On olnud juhuseid, kus selle hoova pisike väänamine juhtunud mingil põhjusel(käest pillatud vms), siis on see asi ka metsa läinud...
Kui vaja, võin homme asja täpsemalt uurida raamatust.
Kontrolli metoodika oli muidu mälu järgi nii, et karpa tagumisest küljest õhupuhasti sooja külma regulaatorisse mineva vooliku kõrval olev voolik(läheb kolmikusse) lahti ja karpa lõõri poole pime ette. Siis käima ja peaks näitama pöördeid ülalmainitud vahemikus. Kui muidu ei saa, siis tuleb segusiibri hammasrihma poolsesse külge jääval hooval olevat kruvi(seda mis toetub vastu vaakumkambrist väljuvat nn. kolvivart) korrigeerida.
Enne selle kruvi kruttimist peaks aga 200% kindel olema, et kõik mu OK. On olnud juhuseid, kus selle hoova pisike väänamine juhtunud mingil põhjusel(käest pillatud vms), siis on see asi ka metsa läinud...
Kui vaja, võin homme asja täpsemalt uurida raamatust.
