Corrado G60 mootori vahetus - Paar el viga ilmnes (27.11)

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2667
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 51 korda

Re: Corrado G60 mootori vahetus

Lugemata postitus Postitas argo »

Täiesti õige jutt Rainil! :)
samzik kirjutas:Ostes mootori tuleb alati mingitest enneolematutest juppidest puudu näiteks summuti osad või mootori kronsa, generaatori jalg vms. asju seal ikka jagub! Hiljem maksad kas mõtetu raha nende eest, või kulutad meeletult aega, et sobivaid leida.

Rain.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Corrado G60 mootori vahetus

Lugemata postitus Postitas dellu »

Jah, see doonori idee on õige. Ise ka nii teinud. Ma muidugi 2x selle läbi teinud, esmalt sai 66kw peale tehtud, aga siis juhuste kokkusattumisel hoopis 81kw ja kuna 66 oli niikuinii lõpuni kokku panemata salongi poolelt (talv tuli peale ja ei viitsinud teha), siis kevadel saigi uus vahetus tehtud. Disla puhul jah peale kütusepaagi kütusevõtu korrigeerimise suurt leiutamist pole. Cooleri torustik vist ka natuke vajab kohendamist, mul oli niikuinii juba teine G60 ajast ees, nii et ei oska kaasa rääkida.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

overkill
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
Telefon: 56677167
Skype: mtoomik
Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Corrado G60 mootori vahetus

Lugemata postitus Postitas overkill »

Kassu321 kirjutas:Ideepoolest sellise mootori eest üle 150 EUR-i ei maksaks. Pole ta nii vähelevinud kui 100 või 110kw mootor. Viimane kord kui otsisin seda mootorit jäi jutt hinna suhtes 1100.- vana raha komplekt. Samas audi 80/100 peal on ju VIST täpselt sama 85 kw mootor. Ka mina sinu asemel võtaks pigem mõne diisli endale ligi. Maksad mootori eesti küll mingi 300 EURi (näiteks) kuid see tasub ennast suhteliselt kiiresti ära, sest on väga ökonoomne.

Kaspar
Audi mootor on erinev. Jõud on sama, 85kW, kuid audil on lühem kolbikäik. Mootori kood 3A siis.

Mina sain oma mootori koos käigukastiga 2000 vana raha eest, nagu ma eelpool mainisin.

2E/ADY (85kW) mootor on algusest peale olnud peksupoisi staatuses. Samas kui tõsiselt vaatama hakata, siis bensiinikatest midagi suurt paremat võtta ei ole. On ABF (110kW), aga seda aja tikutulega mööda Eestimaad taga, siis on veel 9A (100kW), mis on mehhaanilise pritsega ja ongi kõik.
Isiklikult eelistan 2E-d iga kell 9A-le, eriti igapäevaliikuris, samas korras PG (G60) mootorit eelistaks jälle 2E-le.
Lõpuks tuleb ikka välja see, et milleks autot/mootorit tarvis on. 2.0 85kW on põhimõtteliselt pommikindel asi, mida on lihtne ja odav ülal pidada. Ühest valgusfoorist teiseni on 2E täpselt sama kiire kui ABF/9A :D

Diislite kohta niipalju, et valgustage, kes selle swapi teinud on, teisi minusuguseid rumalaid ka, et kas ja kuidas selle üldse kunagi legaalseks saab?
"Don't touch my monkey"

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Corrado G60 mootori vahetus

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

overkill kirjutas:
2E/ADY (85kW) mootor on algusest peale olnud peksupoisi staatuses. Samas kui tõsiselt vaatama hakata, siis bensiinikatest midagi suurt paremat võtta ei ole. On ABF (110kW), aga seda aja tikutulega mööda Eestimaad taga, siis on veel 9A (100kW), mis on mehhaanilise pritsega ja ongi kõik.
Isiklikult eelistan 2E-d iga kell 9A-le, eriti igapäevaliikuris, samas korras PG (G60) mootorit eelistaks jälle 2E-le.
Lõpuks tuleb ikka välja see, et milleks autot/mootorit tarvis on. 2.0 85kW on põhimõtteliselt pommikindel asi, mida on lihtne ja odav ülal pidada. Ühest valgusfoorist teiseni on 2E täpselt sama kiire kui ABF/9A :D

Diislite kohta niipalju, et valgustage, kes selle swapi teinud on, teisi minusuguseid rumalaid ka, et kas ja kuidas selle üldse kunagi legaalseks saab?
Lihtsus ja odavus ongi põhiline ning 85kw on piisavalt powerit kena auto jaoks. :)
Ühe G3`mega olen sõitnud millel see 85kw mootori peal, suhteliselt ergas oli igatahes.

Kuid geneka ja muude asjade kohapealt on nii et nii mõnigi sobilik mootor leitud, kui ostuks läheb siis kindel see et kõik mis mootori küljes tuleb kaasa, alates välja laske kollektorist ja lõpetades vajalike poltidega et et mootor kinni panna, kuna vaatan just neid kuulutusi kus kogu auto varuosadeks ja võimalik ennem mootorit testida, seega peaks saama kõik vajaliku ühelt doonorilt, mõistliku hinnaga.

Diisel oleks muidugi kõikse mõnusam seal kapoti all, aga ei hakka veel nii pea kasutaja dellu ainulaadset corri igapäeva nähtuseks muutama :D
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Corrado G60 mootori vahetus

Lugemata postitus Postitas dellu »

overkill kirjutas: Diislite kohta niipalju, et valgustage, kes selle swapi teinud on, teisi minusuguseid rumalaid ka, et kas ja kuidas selle üldse kunagi legaalseks saab?
Ausalt öeldes minul on see asi viitsimise taha jäänud, et uurida. Kuna enda oma ju ka alles projekti staatuses siiski, sai suuremas osas kiirelt kokku lapitud SR Avalaksuks, et huvipärast mingi aeg teada saada ja peale seda on ta rohkem nii korra kuus käru vedamise autoks jäänud konksu olemasolu tõttu. Lihtsalt ei ole teda aega niivõrd ära komplekteerida, tahaks enne veel natuke keretõid ka teha. kuna aga kõik on ju tegelikult 1:1 ringitõstetud passatilt, ilma midagi ehitamata, siis tegelikult loodaks siiski hetkel veel ARK mõistvale suhtumisele (mis võib muidugi optimistlikuks lootuseks jääda). Kui aga nüüd ARK lehelt tulevaid autode loendeid õigeks pidada, siis:
M1 VOLKSWAGEN CORRADO LUUKPÄRA 1991 Diisel 66 Lääne-Virumaa 1
Kui nüüd see info on tõene ja ei ole töötaja näpukas Diisel või bensiin, siis loodaks sellele viidates ka enda oma valutult arvele saada.
Viimati muutis dellu, 21 Sept 2011, 07:41, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Corrado G60 mootori vahetus

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Ei ole veel tähele pannud et siin kandis mõni diisel corr liiguks, aga üks küsimus tekkis veel, et kuidas rooli võimuga asi toimima hakkab, ei ole selle asjandusega veel väga kokku puudet olnud. Et kas migine voolikute ühendamine vms ? (ainuke asi auto puhul mille ühendustest jms ei tea suht si*'agi)
Ja teine asi et kuidas selle 1.9 diisli mootori kinnitused ja asjad sobivad ? Ja mis on nende keskpärane hind ? Ei ole ühelgi kuulutusel hinda ega midagi näinud
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Corrado G60 mootori vahetus

Lugemata postitus Postitas dellu »

Kinnitused on kõik 1:1-le, võimalik et tuleb G60 küljest lihtsalt ära võtta ja disla mootori külge panna. Seda siis nn kõrvalistuja poolse tagumise jaoks. Käigukasti oma ja esimene klappisid minu arust ilusti. Mina olen muidugi tehnika võtnud mõlemal korral passati pealt, golfi klappimist ei oska öelda.
Roolilatiga mingi teema vist oli, äkki oli nii, et pumba poolne ots oli teine. KUna aga tervelt vana lati küljest kätte ei saanud, siis sai latipoolne ots Hydroscandis uus teha lastud. Ehk siis kui doonorauto pealt saad lati ja pumba vahelise vooliku koos otstega peaks ok olema. Lati pool oli minuarust sama.
66kw komplekti müüsin mina nii 500 euro kanti (mootor, turbo, pump, aju, käigukast). Teise sai juppidene antud ja suht samas suurusjärgus.
Aga ega neid väga ei liigu jah, mul ka päris palju küsitud. Võib-olla aprillis ma leiaks taas ühe sellise, aga enne vist ei plaani.
Viimati muutis dellu, 26 Sept 2011, 08:29, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Corrado G60 mootori vahetus

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Nii, võtaks asja uuesti üles, asi siis nii kaugel et hetkel lammutan doonor auto pealt mootorit maha (Vento GT 2.0 85kw 1992a), probleem on minu jaoks nüüd juhtmestik.
Nimelt siis ajust tuleb juhtme kimp mis jaguneb kaheks osa läheb salongi ja osa mootori juurde, ehk siis juhtmed suunaga mootr-aju, mootor-salong ja salong aju. Pistik kui selline (suur ümmargune jagaja juures) on ainult mootori küljes/juures ehk siis pistikust edasi juba erinevate andurite külge jne.
Et siis pm kuidas seda asja lahkama hakata niiet ma pärast selle mootori oma corri küljes korralikult funkama saan ?
Hakata salongist lammutama ja koos kaitse plokiga asi võtta ?

NB. Ei ole just eriline elektrik.

Juhul kui leidub keegi kes on nõus rakverest või kusagilt mujalt täna/homme kohale sõitma ja mind selle asjaga aitama siis kütte ja vaev saab tasutud !!
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Corrado G60 mootori vahetus - abi vaja pisi asjadega !!!

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Ilmnes veel üks probleem, nimelt ÜKS poolelje polt otsustas enda kantidest lahti öelda ning nüüd probleem selle lahti saamisega, kui kellegil mõtteid asja lahendamiseks siis andke teada !!
Relakaga ligi ei pääse, muidu laseks lihtsalt pea maha ja vsjoo, elektroot keevitusega ei hakka ka just sinna otsa midagi häkkima.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Corrado G60 mootori vahetus - abi vaja pisi asjadega !!!

Lugemata postitus Postitas dellu »

Kaabeldus võta jah kaitsmeplokist lahti. Seal on miljon pistikut, peaks saama ilusti vajaliku osa kätte. Mõned pistikud võivad olla ka pedaalide juures. Kaitsmeplokist saad kätte nii, et küljepeal on üks väike kang, seda 1 cm jagu välja tõmmates saab pistikuid kätte :). Ma esimene kord kangutasin neid tükk aega sealt :D.
Mingid padrunit peale ei õnnestu peksta? Äkki tuleb lahti.
EDIT: Ah õige jah, ühe süüte voolu peab pärast Pidurivõimendi releele vedama. See kaob ära kuidagi :). Vähemalt disladel oli küll nii. Ma ei tea kas sinu doonoril on vaakum või elektriline pidurivõimendi.
Viimati muutis dellu, 12 Nov 2011, 21:50, muudetud 2 korda kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Corrado G60 mootori vahetus - abi vaja pisi asjadega !!!

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Doonoril vist vaakumiga, mingine voolik igatahes läks sisselaske külge.
Poolassi poltide jaoks läheb selline asi :
Pilt
Üritasin peksta sisse 6 tähiku aga ei õnnestunud, arvatavasti puurin homme hommikul pea maha ja vsjoo, hiljem kui vaja keerab tangidega poldi välja.
Aga ehk oskad rääkida kuidas see ümmargune pistik (see millest edasi juba eraldi juhtmed anduritese lähevad) lahti käib mis jagaja juures on, üritasin keerata ja tõmmata kuid ei tulnud, ei taha ära ka lõhkuda, saaks selle lahti saaks mootori maha tõsta ja hiljem juhtmetega jännata.
Ning siis selline hilisemate plaanide küsimus et kas vento spido ploki saab corradole peale ? Esimene suurem erinevus see et Corradol trossiga ja ventol el. spido.
Käimar läheb siis G60 oma, kuna üks klubiline saatis PSi milles ta põhjendas väga hästi ära miks see parem on, ehk siis kasti sisu parem ja vähem ümber ehitamist.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Corrado G60 mootori vahetus - abi vaja pisi asjadega !!!

Lugemata postitus Postitas dellu »

No kellad ju neil erinevad. Passati kellad pead vaatama. Selles suhtes on Passat palju parem doonor, sest samal platvormil. Mina enda doonorid olen Passatid vaadanud. Ja siis vaata juba elektroonilise spidoga Passati kellad. Ma just paar nädalat tagasi ehitasin oma Diisel Corri elektroonilise spido peale. Kuna doonorauto oli juba korra mootori vahetuse üle elanud (B3 oli 81kw dislaks tehtud), siis oli jäetud vale spido ja tahho näitas aiateibaid. Nüüd sain B4 kellad kus õige tahho, aga elektrooniline spido. Kiiruse osas ära põe, see lihtsalt ringi ehitatav. Käigukastil see andur on kaheosaline. Esimene (rahvakeeli vist tigu) läheb kasti sisse, seal sellised hammasrattad või sooned, mis siis ringi veavad. Sinna otsa läheb siis su spidoka tross (neljakandiline pulk). Elektroonilisel läheb sinna aga andur. Ehk siis see ülemine pool on vahetatav. Sinna keeradki oma doonori oma otsa ja ongi hästi. Minul näiteks läks üldse 1999a Bora oma ja toimib ilusti. Kolmene pistik on, üks ots läheb massi ja 2 teist tuleb kaitsmeploki pistikutesse ühendada. Midagi keerulist pole. Kellasid ostad, siis küsi kaabel ka kaasa, mis spidoploki ja kaitseploki vahel käib. Minul vähemalt vana pistikuga ei näidanud tahho midagi. Õnneks oli mul diisel Golf 3 oma kohe käepärast võtta ja sai pildi ette. Passati kelladega on muidugi üks jama, kütusekogust hakkab vähe teistmoodi näitama. Võib rahulikult päris kõige alumiste punasteni sõita. Vanemate B3 kelladega sain siis 41-42 liitrit sisse ja uuematega tuleb vist isegi veel kiiremini alla. Täna just tankisin eelviimase kriipsu pealt 32 liitrit, aga ega ma ei tea kas paak täis sai, ei viitsinud üle lasta. Mul ju tankimine ka omaette protseduur läbi lehtri, kuna disla püstol jämedam. Pole viitsinud auguga mässata, äkki saaks suuremaks muidu.
Kevadel G60ga sama plaan, et ehitada Elektrooniliste Passati kellade peale. Doonor G60st vajalik olemas.

See pistik peaks siiski keerates välja jooksma. Samas varuosadeks mineval G3-l ei saanud ka lahti. Lõikasin relakaga lihtsalt pooleks juhtmed mootori poolelt, kuna abikäed mootori eemaldamiseks olid juba kohal ja ootasid. Aeg peksis ka selga. Sul muidugi seda varianti pole :)

Ma mõtlesin siiski väljapoole pead padruni otsa peksmist, äkki mingi 12-13 suurus võiks minna, kui isegi mitte väiksem
Viimati muutis dellu, 13 Nov 2011, 00:44, muudetud 3 korda kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Corrado G60 mootori vahetus - abi vaja pisi asjadega !!!

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

See oli lihtsalt mõte mis peast läbi käis, endal mudu spidoga see mure et 25 paneb kiirust üle, ei tea ka miks ta seda teeb, aga nüüd uue mootoriga ikka vana spido plokk hakkab toimima ? Pöörded ja MFA ?
Doonoril MFA olemas muidu.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Corrado G60 mootori vahetus - abi vaja pisi asjadega !!!

Lugemata postitus Postitas dellu »

Ei oska öelda, eks pead proovima.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Corrado G60 mootori vahetus - abi vaja pisi asjadega !!!

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Nii, nüüd tehnilise poole pealt vist viimane takistus, hoorata polte ei saa lahti, kusagilt millegiga stoperdada saab hooratast ?
Ja teine probleem mida tähendasin on see et starteit pole enam, eks vist võeti koos vana mootoriga kaasa kui selja pöörasin :x
Vento kasti oma ei hakka.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Corrado G60 mootori vahetus - abi vaja pisi asjadega !!!

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Hooratas koos siduri ja kastiga vahetatud, mootor peale tõstetud, ning edasi keebeldus ja esiots kokku lappata.

Starteri kohta nii palju et vast võetigi kaasa tuimalt, saatsin tüübile PSi aga ei vastanud.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Corrado G60 mootori vahetus - abi vaja juhtmestikuga !!!

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Nii, nüüd siis selline lugu et kaitsme plokk ripub juhtmete küljes ja eemalt vaadates juba näha et nii mõnigi pistik sama kujuga, ehk siis kuidas asjale läheneda, katkuda pistikud lahti ja see järel mootori ruumi minev juhtme kimp välja ja siis corradose või kuidas oleks asja hea teha ?
Asi just selles et kaitsme plokis nii mõnigi muu asi ka kui ainult mooriga seonduv. Ei tahaks just lampi laiali kiskuma hakata, pärast siis mõistata kuhu mis läheb.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Corrado G60 mootori vahetus - abi vaja juhtmestikuga !!!

Lugemata postitus Postitas pppp »

Lauri-L kirjutas:Nii, nüüd siis selline lugu et kaitsme plokk ripub juhtmete küljes ja eemalt vaadates juba näha et nii mõnigi pistik sama kujuga
Proovi neid "eemalt vaadates sama kujuga" pistikuid üksteise pesadesse panna. Akujuhe võta enne muidugi maha. Mis pistikuid andis "võõrasse" pessa ilma vägivalda kasutamata suruda?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Corrado G60 mootori vahetus - abi vaja juhtmestikuga !!!

Lugemata postitus Postitas dellu »

pesadel ju tähised peal, ala G1, G2 jne. Annab ju ära markeerida enne kimbud, et mis kust sai välja võetud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Corrado G60 mootori vahetus - abi vaja juhtmestikuga !!!

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

See probleem juba korras, jäänud veel paar üle liigset pistikut, kapoti alune veel kokku panna ja start :D
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Corrado G60 mootori vahetus - Paar el viga ilmnes (27.11

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Probleem siis selline et millegi pärast on nii et kui süüte sisse keeran hakkavad kojamehed tööle, nii ees kui taga. Millest see tuleneda võib. Esimeste kojameeste juhtmed tulevad vento juhtmestiku küljest, hetkel tõmbasin pistiku ära ei ei käiks kui käivitan jne, aga tagumine käib endiselt. Seismisega seal vaevalt midagi lüliti juures peeti läks.
Ja siis teine probleem on el akendega, ühel releel pidin paar juhet läbi lõikama et juhtmestik kätte saada, see kõige huvitavam et 2 juhet läheb kusagile mootori ruumi ja üks siis oli lihtsalt +juhe.
Või on need kuidagi seotud ?
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Corrado G60 mootori vahetus - Paar el viga ilmnes (27.11

Lugemata postitus Postitas dellu »

Imelik, mul küll selliseid probleeme polnud, aga noh minu tehnika tuli ka Passatite peale, mis Corriga sama platvorm.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Corrado G60 mootori vahetus - Paar el viga ilmnes (27.11

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Nii probleemid muutusid, el aknad hakkasid tööle,vaatasin valet releed, õige relee oli pooli meeli veel juhtmete otsas, kuid kojameeste jama endiselt alles ja teine jama on radika ventikaga, nii kui pistiku järgi lükkan hakkab kohe tööle.
Tahokas ka ei töödanud, ning piduri võim funkab ka ilusti, sinna vist juba veetud eraldi vool süütest.
Saaks nendest vigadest lahti siis oleks korras, sumpa veel alla vaja teha, natuke salongi kokku panna ja sõitma :D
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Corrado G60 mootori vahetus - Paar el viga ilmnes (27.11

Lugemata postitus Postitas dellu »

releesid ei näppinud, ehk ikka õiges pesas? Mul ühel Golfil olid maakad (ostsin auto kuskilt kolkast) ehitanud ainut ühe kiiruse (ehk siis niikaua kui kang sees töötas). Mõtlesin et mis pull see on, taastasin kapoti all originaalseisukorra ja hakkasin siis releeplokist kontrollima ja vaatan et vajalikus pesas vaikus. Relee aga kõrvalpesas :). Tõstsin ringi ja kõik toimetab. Äkki sul ka mingid releed vahetuses.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Lauri-L
Huviline
Postitusi: 548
Liitunud: 03 Juun 2011, 20:38
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Corrado G60 mootori vahetus - Paar el viga ilmnes (27.11

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Releesi ei näpinud, ainult ühel pidin mõningad juhtmed ära lõikama selleks et vana juhtmestik kätte saada, idee poolest see ei tohiks nagu mõjutada eriti just.
Varem töötas nii nagu peab (vent) ja nüüd hakkas nöök pihta, relee otsa peal nr 90 kirjas, või siis 06 oleneb kumba pidi vaadata.

Kojameeste jamast ka aru ei saa, nii tagumine kui ka esimesed hakkavad käima kui süüte sisse keeran, kuid viga peab olema kusagil mujal kui juhtmestikus, ise kahtlustan lülitit/kangi, kuna seistes sai juhi pool natuke niiskust kuna aken oli lahti, kile peal ja üks öö otsustas see kile natuke lahti tulla ühest nurgast, eks peab rooli ümbruse lahti võtma ja üle tsekkima mis seal toimub.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW

Vasta

Mine “Mootor”