1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
Vaakum on siiski "tühjus", võta googel abiks. Kokkuleppeliselt võib vaakumi all mõelda nullist veidi suuremat abs rõhku, kuid näiteks abs 0,8 bar pole kindlasti vaakum, see viiks selle mõiste hägustumiseni.
Ja ära turtsu, pane naist.
Ja ära turtsu, pane naist.
Viimati muutis bora24, 01 Nov 2012, 13:30, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
bora24 kirjutas:Vaakum on siiski "tühjus", võta googel abiks. Kokkuleppeliselt võib vaakumi all mõelda nullist veidi suuremat abs rõhku, kuid näiteks abs 0,8 bar pole kindlasti vaakum, see viiks selle mõiste hägustumiseni.
Ja ära turtsu, pane naist.
see on osaline vaakum...aja mis sa tahad aga isegi tolmuimeja tekitab vaakumi ehk alarõhu mis on normaalrõhust ainult 20% väiksem ja seda nimetatakse osaliseks vaakumiks v teisisõnu alarõhuks. ka nn täielik vaakum on pmt alarõhk. ütleks et meil mõlemal on õigus....kuid öelda et seda ei saa nimetada vaakumiks on küll vale.
http://et.wikipedia.org/wiki/Vaakum
ja lugedes veidi targemaid väiteid kui sinu omad, siis jah....kaasa arvatud sinu vere keema minemise jutt kosmoses...suur naeru koht.
aga hea küll, pole mõtet niisama tühja rääkida...kes soovib võib teha oma autoga imevigureid(puurida auke sinna kuhu need mõeldud pole), mina aga sõidan ringi masinaga mis on rohelistele saatanast kuid väldin sellega mitut suht rahakulukat v ajakulukat probleemi. ei propageeri ühtegi neist sest igaüks teab kuhu oma raha "investeerib" kuid kui vaja annan antud protseduuride koha pealt nõu...kuid kindlsati ei soovita kellelgil sõita lekkiva sisselaske süsteemiga vms kõrge mõttelennulisest ideest kinni võtta. seniks aga lendan oma TDI dega madalalt ning kiirelt ning üritan kindlasti vältida kohti kus sellised "edukalt" leiba teenivad tegeleased töötavad kui peaks olema vajadus nn teenindust külastada.





Viimati muutis copilot, 01 Nov 2012, 14:19, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
Vere keemaminekust oli pikk jutt Discovery Scinence's kus tutvustati skafandrite ehitust, Viki väidab teist, ma ei tea, kas nüüd targemad on skafanriehitajad või viki, aga olgu. Seda, et rakud alarõhule mingi aja vastu peavad, ma ole nõus, praktika on kinnitanud seda, kui käpp töötava mootori korral sisselaske aiugu ette kinni imeda lasta. Kuidas terve keha sellisele ekperimendile reageeriks, ma siiski teada ei taha.
Muu su tilganäppimise jutule ma ei viitsi hetkel oma aega pühendada, ju sul hakkas kergem.
Muu su tilganäppimise jutule ma ei viitsi hetkel oma aega pühendada, ju sul hakkas kergem.
Viimati muutis bora24, 01 Nov 2012, 14:43, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
seega ei ole sisselaskes ainult "kerge" alarõhk filtrist turboni ja seda veel täieliku koormuse juures. ja väide et sisselaske süsteem peale turbot kuni sisselaske koldeni peaks olema hermeetiline, veel vähem ise sinna mingite tahtlike lekete tegemine, ei ole mingi tilga näppiminebora24 kirjutas:Vere keemaminekust oli pikk jutt Discovery Scinence's kus tutvustati skafandrite ehitust, Viki väidab teist, ma ei tea, kas nüüd targemad on skafanriehitajad või viki, aga olgu. Seda, et rakud alarõhule mingi aja vastu peavad, ma ole nõus, praktika on kinnitanud seda, kui käpp töötava mootori korral sisselaske aiugu ette kinni imeda lasta. Kuidas terve keha sellisele ekperimendile reageeriks, ma siiski teada ei taha.
Muu su tilganäppimise jutule ma ei viitsi hetkel oma aega pühendada, ju sul hakkas kergem.

kui sul ka mingi normaalne arusaam selle kohta oleks siis sa ehk veidi ikka pühendaks oma seda nn aega ja põhjendaks ära kuidas on selline lekkiv süsteem normaalne???üks pideva jõuetuse v limp mode i põhjuseid just sääraselt lekkiv cooler v cooleri ning lõdvikute ühendused ongi...ja limp modei ni läheb asi siis kui leke juba nii suur et hoolimata turbo üle viimase piirini punnitamine ei taga nõutud rõhku st ei näe aju vajaliku rõhu saavutamist MAP anduri kaudu ning et vältida turbo lõhkumist läheb mootor nn limp modei. väiksema lekke puhul on aga vajaliku rõhu saavutamine võimalik kuid pikas perspektiivis võib lõpeda asi turbo vahetusega...sama effekti annab ka kinni jäänud geomeetria kus turbo teeb pidevalt suuremaid pöördeid kui lubatud v ette nähtud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
Diisli sisselaskes normaaltalitlusel (enne turbot muidugi) on vähene alarõhk (suures osas õhufiltri ja torustiku takistus). Ma kirjutasin avariilisest talitusest, kus käpp sattus sisselaskekollektori augu ette. Tee vahet ja õpi lugema ning ära raiska teise poole aega triviaalsuste selgitamisele.
Ole kena, otsi mulle vee keemistemperatuur näiteks rõhul 1 nbar (nanobar). Inimene koosnevat suures osas veest. Ärme hakka siin jahuma, kaua rakud vastu peavad (mingi aja kindlasti), vaid lahkame teemat üldiselt.
Ole kena, otsi mulle vee keemistemperatuur näiteks rõhul 1 nbar (nanobar). Inimene koosnevat suures osas veest. Ärme hakka siin jahuma, kaua rakud vastu peavad (mingi aja kindlasti), vaid lahkame teemat üldiselt.
Viimati muutis bora24, 01 Nov 2012, 15:13, muudetud 4 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
kas selgituse palumine selle kohta kuidas on normaalne et sisselaske rõhu pool lekib, on vähetähtis nig aja raiskamine???ning mingist avariitalitusest ei maininud sa ennem midagibora24 kirjutas:Diisli sisselaskes normaaltalitlusel (enne turbot muidugi) on vähene alarõhk (suures osas õhufiltri ja torustiku takistus). Ma kirjutasin avariilisest talitusest, kus käpp sattus sisselaskekollektori augu ette. Tee vahet ja õpi lugema ning ära raiska teise poole aega triviaalsuste selgitamisele.


NB! mind antud teema puhul tegelt ei huvitagi millal ja kuidas mingi vedelik keema läheb ja seda veel kuskil kosmoses. räägiks ehk teemast ja antud juhul turbodiisli sisselaske süsteemist ning selle lekkimine ja mõjud turbo eksplotatsioonile tulenevalt sellest kuidas aju turbo rõhkusid reguleerib ning kontrollib


Viimati muutis copilot, 01 Nov 2012, 15:22, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
See näitabki, et sa oled oma jorusse kapseldunud ja samas ei suuda haarata tervikut,
. Aga olgu, rahu.

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
eelmist vastust täiendatudbora24 kirjutas:See näitabki, et sa oled oma jorusse kapseldunud ja samas ei suuda haarata tervikut,. Aga olgu, rahu.

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 290
- Liitunud: 05 Juul 2006, 09:22
- Auto: Passat B8.5
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
Soovitavalt see tuba: #vwklubi http://foorum.vwklubi.ee/pjirc.phptito kirjutas:Poisid võtke tuba!
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
Kui jutt käib lisaõhu juhtimisest mootori sisse, siis sama asja harrastatakse ka nukkvõlli otsa kinnitatud vaakumpumba poolt. Ja salvesta omale ära (ning ära rohkem küsi ning teemata), et ma pakkusin välja drosseli (takisti) 0,5 mm düüsi näol. Väiksemat ei julge panna, kuna see võib kergesti ummistuda ja siis pole süsteemist kasu. Kuid ma ei viitsi ka sel teemal rohke jutustada, teen süsteemi valmis, kui tema järgi tekib vajadus või tõsine huvi.
Viimati muutis bora24, 01 Nov 2012, 15:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
kui kuni 1,5bar rõhuga lisaõhu juhtimine klapikambri kaane alla normaalne on, siis anna tuld...tahaks lausa oma silmaga seda süsteemi näha;) anna teada kui valmis saad ja valmis eksponeerimiseks oled...
isiklikult mingi tilga õli pärast sääraste lollustega tegelema ei hakka ja kui liigse õli põhjuseks on turbo siis seda tuleb remontida....ning kui fakt, et karterituulutusest tuleb mingi imeväike kogus sisselaskesse nii väga pinda kellelgil käib, siis selleks on lihtsamad ning lollikindlamad moodused kuidas need õliaurud sisselaskest eemale hoida.
isiklikult mingi tilga õli pärast sääraste lollustega tegelema ei hakka ja kui liigse õli põhjuseks on turbo siis seda tuleb remontida....ning kui fakt, et karterituulutusest tuleb mingi imeväike kogus sisselaskesse nii väga pinda kellelgil käib, siis selleks on lihtsamad ning lollikindlamad moodused kuidas need õliaurud sisselaskest eemale hoida.
Viimati muutis copilot, 01 Nov 2012, 20:28, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
Kas sulle sõna "düüs" ehk takisti midagi ütleb? Rõhk langeb sellel ära, kuna auk, kuhu õhk suunatakse on tunduvalt suurema diameetriga kui 0,5 mm. Kuid mul pole kahju, kui keegi teine selle idee kasutusele võtab. Ma ei ole kindel, kas ma viitsin teda valmis teha.
Lihtsamaid ja lollikindlamaid meetodeid oli selles teemas vaid mingi kohmakas pudeli variant.
Lihtsamaid ja lollikindlamaid meetodeid oli selles teemas vaid mingi kohmakas pudeli variant.
Viimati muutis bora24, 01 Nov 2012, 20:33, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
bora24 kirjutas:Kas sulle sõna "düüs" ehk takisti midagi ütleb? Rõhk langeb sellel ära, kuna auk, kuhu õhk suunatakse on tunduvalt suurema diameetriga kui 0,5 mm. Kuid mul pole kahju, kui keegi teine selle idee kasutusele võtab. Ma ei ole kindel, kas ma viitsin teda valmis teha.
Lihtsamaid ja lollikindlamaid meetodeid oli selles teemas vaid mingi kohmakas pudeli variant.


Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
Millejaoks selline porno? Kui kuskilt lekib õli siis on vaja see koht ära remontida, Turbo puhul siis turbo. Pole vaja mingeid imedüüse ja asju teha. Tehasest tulnuna need autod ju töötavad viks-voks ja kui midagi kulub siis vahetatakse kulunud asjad välja.
Ja kui sisselase enne turbot õline on siis järelikult tuleb karterituulutusest liigapalju õli st. rõhud karteris liiga suured st. mootor kulunud.
Hoiame ikka asjad lihtsad, ei pea leiutama imeasju.
Ja kui sisselase enne turbot õline on siis järelikult tuleb karterituulutusest liigapalju õli st. rõhud karteris liiga suured st. mootor kulunud.
Hoiame ikka asjad lihtsad, ei pea leiutama imeasju.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
Täitsa nõus, kuid see on kuramuse töömahukas ja ikkagi jääb kahtlus, et see pagana karteri tuulutus on kehvasti lahendatud.
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
mitte alati mootor... minul oli mingi jama kuskil õlitorustikus, mis õlivahetuse ajal õnneks välja tuli, mistõttu karterituulutuse kaudu sai liigpalju õli. Osades kohtades ka ummistunud õlifiltrile viidatud.golfi_vend kirjutas: Ja kui sisselase enne turbot õline on siis järelikult tuleb karterituulutusest liigapalju õli st. rõhud karteris liiga suured st. mootor kulunud.
PS! Saatsin NASA-le ettepaneku saata skafandrita inimene kosmosesse, et saada teada, kas tegelikult veri ka keema läheb. Nyyd nad vajavad vabatahtlikku, on siin mõni julge?
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
Mõnikord ongi hea kui natuke õli lekib, juhib probleemile tähelepanu.
Hiljuti tuli remonti TD automaat Audi (omanik ettevaatliku sõidustiiliga ja ei tuurita). Käivitus, mõne hetke pärast suri kolksuga ja rohkem ei liigu. Starter ei vea. Starter põlenud. Uus ka ei vea. Vänt ei käi ringi. Küünlad maha. Vänt liigub väga raskelt ja küünlad õlised (küünlad töökorras). Vahejahuti lõdvik lahti - see silmini õli täis. Mootor lahti - õli silindris, kepsud kõverad, kolvid puru. Turbole õlisurve taha ja sealt jooksis õli lõbusalt sisselaskesse.
Siit moraal - kui masin ikka "kulunud saan" siis väike leke aitab masinal vähemalt liikuda (kasvõi avariirežiimis aga liigub + värske õli pealevalamine koguaeg) mitte ei pea teda peale äkilist gaasiandmist mahakandma.
(Muide, rõhu langemisel vere "keema" minek ei ole mitte temperatuuri tõusust põhjustatud keemaminek vaid veres lahustunud gaaside eraldumine mullidena misjärel veri läheb "vahtu". Tuukritel sama teema. Järsu rõhulanguse tagajärjel tekkib kessoontõbi või surm kui mullid kõrgemasse kohta (ajusse kogunevad). Kasutavad barokambrit selle vältimiseks.)
Hiljuti tuli remonti TD automaat Audi (omanik ettevaatliku sõidustiiliga ja ei tuurita). Käivitus, mõne hetke pärast suri kolksuga ja rohkem ei liigu. Starter ei vea. Starter põlenud. Uus ka ei vea. Vänt ei käi ringi. Küünlad maha. Vänt liigub väga raskelt ja küünlad õlised (küünlad töökorras). Vahejahuti lõdvik lahti - see silmini õli täis. Mootor lahti - õli silindris, kepsud kõverad, kolvid puru. Turbole õlisurve taha ja sealt jooksis õli lõbusalt sisselaskesse.
Siit moraal - kui masin ikka "kulunud saan" siis väike leke aitab masinal vähemalt liikuda (kasvõi avariirežiimis aga liigub + värske õli pealevalamine koguaeg) mitte ei pea teda peale äkilist gaasiandmist mahakandma.
(Muide, rõhu langemisel vere "keema" minek ei ole mitte temperatuuri tõusust põhjustatud keemaminek vaid veres lahustunud gaaside eraldumine mullidena misjärel veri läheb "vahtu". Tuukritel sama teema. Järsu rõhulanguse tagajärjel tekkib kessoontõbi või surm kui mullid kõrgemasse kohta (ajusse kogunevad). Kasutavad barokambrit selle vältimiseks.)
Viimati muutis ping, 02 Nov 2012, 09:20, muudetud 1 kord kokku.
ABS on argadele, roolivõim on nõrkadele, pidurid on kiiruse surm :-)
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
kus on siin mingit seost väikse õli lekke ja nn kulunud saani vahel. ja see samune saan, mis niiviisi teil turbo surve testi ajal kolinal õli läbi ajas, pidi kas juba varem seda õli mehiselt sööma v siis lõppes mingil muul põhjusel järsku otsa(defektne turbo v mingist muust veast tingitud turbo järsk surm st kui nn rahulik sõitja ei osanud sellele varem tähelepanu pöörata et õli kusagile kaob v turbo imeliku häält teeb v toimetab siis selle kohta öeldakse et omad vitsad peksavad....ning kuidas on seotud kepsud kotti pannud mootor ning nn kulunud turbo mis järsku hakkas hullumööda õli läbi laskma(ennem oli pealtnäha justkui tip top mootor)...kas ennem kui kepsud kotti pandi ei olnud mitte mootor lõhkuma läinud ja vaevalt et seismise ajal järsku niiviisi sisselaske õli täis lööb iseenesest et hommikul korra käima minnes käib lihtsalt pahaimamatu kolks st sellele saatuslikule käivitusele eelenenud väljasuretusel pidi juba miskit nihu olema ja ilmselt suitsema mis kole.ping kirjutas:Mõnikord ongi hea kui natuke õli lekib, juhib probleemile tähelepanu.
Hiljuti tuli remonti TD automaat Audi (omanik ettevaatliku sõidustiiliga ja ei tuurita). Käivitus, mõne hetke pärast suri kolksuga ja rohkem ei liigu. Starter ei vea. Starter põlenud. Uus ka ei vea. Vänt ei käi ringi. Küünlad maha. Vänt liigub väga raskelt ja küünlad õlised (küünlad töökorras). Vahejahuti lõdvik lahti - see silmini õli täis. Mootor lahti - õli silindris, kepsud kõverad, kolvid puru. Turbole õlisurve taha ja sealt jooksis õli lõbusalt sisselaskesse.
Siit moraal - kui masin ikka "kulunud saan" siis väike leke aitab masinal vähemalt liikuda (kasvõi avariirežiimis aga liigub + värske õli pealevalamine koguaeg) mitte ei pea teda peale äkilist gaasiandmist mahakandma.
(Muide, rõhu langemisel vere "keema" minek ei ole mitte temperatuuri tõusust põhjustatud keemaminek vaid veres lahustunud gaaside eraldumine mullidena misjärel veri läheb "vahtu". Tuukritel sama teema. Järsu rõhulanguse tagajärjel tekkib kessoontõbi või surm kui mullid kõrgemasse kohta (ajusse kogunevad). Kasutavad barokambrit selle vältimiseks.)
räägi ikka kogu eelnev lugu v auto käitumine ennem seda saatusliku hetke kah ära. ma ei tea küll mis aasta audist sa räägid ja mis kubatuuriga diislist aga vb kui tegu geomeetriaga turboga siis turbo surma põhjus näiteks just sellest vanaemaliku sõidustiiliga kinni aetud geomeetria mille tulemusena oli turbo juba pikka aega ülerõhku puhunud ning vaikselt endale "hauda" kaevanud....v kui tegu nii uue masinaga millel peal katalüsaator ning seda pole vahelt minema löödud siis kinni jäänud kat pani turbole põntsu jne jne....kuskil peab olema ka mingi põhjus sellele ning antud juhul ei tähenda järsku gaasi andmine kohe auto lagunemist. oma 81kw 99.a saaniga võin vabalt tahhoka piirajasse lasta ning lendab asi nii et naer suul....ja see pidevalt õli peale kallamine st kui moto sööb niiviisi kogu aeg õli+autol peal katalüsaator siis varsti võid kindel olla et see kat ka kinni on ning edasi on järg turbo käes tulenevalt liigsest vastusurvest.

Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
Tubli. Nii pikast kirjast nähtub, et väikseid tähti tunned. Kui nüüd suured tähed ja kirjavahemärgid ka nii selgeks saad, et küsilauseid moodustada, siis võid isegi vastuseid saada Sind huvitavatele küsimustele.
ABS on argadele, roolivõim on nõrkadele, pidurid on kiiruse surm :-)
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
antud foorum ei ole vast Eesti keele kursus. kuid sinu moraal kulunud saanil pideva õli juurde kallamise läbi pikema mootori eluea saavutamine on küll nonsense jutt. on nähtud küll ja küll paar aastat vanu st uusi autosid mis kellad 200tkm peal kotti pannud kui samas minu 400tkm sõitnud "saan" sõidab ilma probleemideta ilma õli söömata ning ei pea kartma seda, et kui lapp põhja vajutada, peaks midagi maha kandma. pidev ning pikaajaline suures koguses õli söömine võib põhjustada just suuremaid probleeme.ping kirjutas:Tubli. Nii pikast kirjast nähtub, et väikseid tähti tunned. Kui nüüd suured tähed ja kirjavahemärgid ka nii selgeks saad, et küsilauseid moodustada, siis võid isegi vastuseid saada Sind huvitavatele küsimustele.
ennem kui hakkad tooma välja võrdlusi ja näiteid kulunud saanide, õli söömise ja selle pidevalt juurde kallamise ning äkilisema sõidustiili korral lagunemisohu vahel võiks ka oma näite puhul kogu loo ära rääkida???igal sellisel järsul lagunemisel on mingi põhjus ning antud juhul võis selles süüdi olla see väidetavalt tasaselt sõitev vanake ise. me ei tea kuidas ta hooldas oma masinat, kuidas ta TEGELIKULT sõitis ja kas ainult tema selle masinaga ka sõitis st vb piinanud seda mootorit hoopis ta võsukesed ja vb ei pööranud ja ei osanudki pöörata tähelepanu tekkinud probleemile juba varem kui oleks võimalik olnud veel saatusliku hetke vältida? samuti kas on ta seda autot omanud uuest peale st mis sellega teinud vb eelmine/eelmised omanikud??? Ütlen veelkord - nn saaniks annab ajada suht lühikese ajaga ka uue masina, kui samas hoolas ning mittekoonerdav omanik sõidab muretult oma "saaniga" 10 ja rohkem aastat jutti ning kiidab oma auto peal olevat mootorit taevani.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
Enda autol (66 kW AGR mootor) leidsin, et vigaselt oli paigaldatud tihend 22 http://www.akadia.ru/_pages/audivw/inde ... MTAzNTU%3D" onclick="window.open(this.href);return false; . Kui palju õli satub sisselaskesse ja kataloogi järgi on ka selline tihend, siis tasub see uus varuda ja ära vahetada.
-
- Huviline
- Postitusi: 2923
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 40 korda
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
copilot,lugedes sinu mõtteid kirjapildis,olen sinuga ühes mõttes tehniliselt. Halb on see,et sinu pikka mõtet tehniliselt (kiri liiga pikk),ei tunnistatud. Vasta lühemalt,paari päeva kaupa. Kui probleem on ,,tõsine,, siis kellel on probleem ,see küsib KONKREETSELT edasi ps (isiklik sõnum),kaudu nõu.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 TDI 81kw vahejahuti lekib õli
Kui kellelegil pikema eesti keelse teema lugemine üle jõu käib siis on küll miskit pahasti...aga see selleks. Küllap ei osatud anda adekvaatset ning täit vastust mu küsimusele. Nagu näiteks ühe postitaja jutt nn saanidest üldiselt ja saanist mis sattus talle remonti, ning mille põhjal hakati tegema üldistusi ning moraali lugema.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Viimati muutis copilot, 15 Nov 2012, 03:58, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING