Golf II 1,3 NZ Digijet paigaldamine

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kaarelsi
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 12 Apr 2006, 18:04
Auto: VW Jetta mk1 1,6
Asukoht: Tallinn

Golf II 1,3 NZ Digijet paigaldamine

Lugemata postitus Postitas kaarelsi »

Asun siin ühele aparaadile paigaldama Golf II pealt pärit 1,3l täispritsega mootorit. Tegu on pre 1987 digijet pritsega (aju kleeps on pruuni värvi, edasi pidi sinine vms olema).

Pilt

Pilt

Pilt

Sain enamused juhtmeid ja voolikuid külge, kuid kaks küsimust jäi.
1) üle on 6mm riidest kattega voolik, mis suubub sisselaske kolle alla mingi klapi külge, millele ma ei suutnud tähendust anda. Mis see võiks olla?


2) 4 klemmiga pistik, mis on samas kandis, kus on aju ja kommutaatori pistik.
Pilt

Skeemi järgi peaks minema J167 Digijet relay and idle speed stabilisation unit. Seega oleks tarvis pistikule seletusi, et mootor tööle panna:

- kollane läheb lambdasse ja sinna peaks läbi 10A kaitsme andma +12 volti peale
- must-kollane läbi kütusepumba relee peaks andma +12 volti peale (ajule toide?)
- punane-kollane peaks minema süütepooli terminali 1?
- punane-valge - "idle speed stabilisation unit"-st läheb signaal kütuselatti- kas sellele võiks lihtsalt plussi peale lasta?

Pilt

Küsimus on, et milline see idle speed stabilisation unit välja näeb kaitsmeplokis? Sooviks selle sealt välja ratsida ja juhtmestikuga ära ühendada, et mootor tööle hakkaks.
Viimati muutis kaarelsi, 31 Mär 2014, 10:23, muudetud 2 korda kokku.
Helesinine rakett

kaarelsi
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 12 Apr 2006, 18:04
Auto: VW Jetta mk1 1,6
Asukoht: Tallinn

Re: Golf II 1,3 NZ Digijet paigaldamine

Lugemata postitus Postitas kaarelsi »

Skeemi järgi ma seda idle stabilisation unitit üles ei leidnud- selle asemel tundub olevat lihtsalt relee.
Igaljuhul puudub sedasi ühendades igasugune säde, süütepoolile plussi peale ei jookse. Mida teha?
Helesinine rakett

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Golf II 1,3 NZ Digijet paigaldamine

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Seal on vaja sellised otsad kokku ühendada.
Kui sul on samad värvid, siis võin auto pealt järgi vaadata mis omavahel kokku lähevad.
Pilt
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

kaarelsi
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 12 Apr 2006, 18:04
Auto: VW Jetta mk1 1,6
Asukoht: Tallinn

Re: Golf II 1,3 NZ Digijet paigaldamine

Lugemata postitus Postitas kaarelsi »

Ma praegu su pildi pealt ei saa täpselt aru, et mis sul salongist tuleb ja mis on mootori juhtmekimbus. Kui ma õigesti näen, siis sul 2+2 pistikutes on õiged värvid olemas. Hea oleks teada, kuhu need lähevad ja/või mida nad teevad (kas sinna tuleb + peale ajust või tuleb kuhugi toide peale anda jms). Muhe oleks, kui sa vaataks, kuhu läheb süütepoolilt puna-must juhe?

Tänud ette!
Helesinine rakett

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Golf II 1,3 NZ Digijet paigaldamine

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Sinna ei tule ajust midagi, vaid aju toide tuleb hoopis. Lisaks sellele on külmkäivitus ja lambda küte.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

kaarelsi
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 12 Apr 2006, 18:04
Auto: VW Jetta mk1 1,6
Asukoht: Tallinn

Re: Golf II 1,3 NZ Digijet paigaldamine

Lugemata postitus Postitas kaarelsi »

Põhimõtteliselt võib kõigile neljale +12 volti peale panna ja siis peaks mootor tööle hakkama? Süütepoolile läheb eraldi +12 peale?
Helesinine rakett

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1407
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Golf II 1,3 NZ Digijet paigaldamine

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

kaarelsi kirjutas:Põhimõtteliselt võib kõigile neljale +12 volti peale panna ja siis peaks mootor tööle hakkama? Süütepoolile läheb eraldi +12 peale?
Üks oli vist mälujärgi mass. Tavalise testriga saad ju ära mõõta, kuhu mingi ots läheb. Süütepoolile ei olnud vaja eraldi voolu peale vedada.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Vasta

Mine “Mootor”