Mure siis selline,et vahel püsikiiruse hoidja toimib ja siis hetkel jälle mitte.Enamuse ajast muidugi ei toimi.
Küsimus siis selline,et millest peaks kontrolli alustama,ise kahtlustan kuskilt ühenduse viga.Kaabliga on kontrollitud veakoode
aga püsika kohta ei olnud midagi... Autoks Passat 1,6 74Kw 2000a.
Passati püsikiiruse hoidja probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passati püsikiiruse hoidja probleem
Kaabliga kontrolli siis kui ei tööta. Engine alt mõõtegrupp 6 vist oli äkki mis näitab kõiki lülitite olekuid. See oli vist küll B4-l, äkki B5 on mingi teine grupp. Võib muidugi sõltuda ka ajust. Ühesõnaga hakka neid gruppe järjest UP nupuga vaatama.
Pealkirjad peaks olema stiitils Cl/Br/Re/Se/On/on või miskit sellist (ehk siis clutch, brake, Resume, Set, On, on) ja siis kastis on rida 0 ja 1-sid. 0 on siis kui lüliti on normaalolekus ja peaks muutuma 1-ks kui vajutad. Ehk siis kui sul kang sees on normaalolekus 000011 ja kui vajutad sidurit siis tuleb 100011. Nüüd vaata järjest läbi kas sidur, pidur, ja kõik kangi nupud muudavad numbrite jada. Samuti kannatab ka proovisõit teha ja vaadata kas aju kiirust näeb. Kuskil peaks selline väli ka olema. Ma kunagi olen ühte B4 näinud, kus aitasin ka püsika ära aktiveerida (kuigi omanik oli ise ka proovinud). Tundus et kõik on nagu õige, andurid ka töötavad aga peale ei jää. Läksime siis proovisõidule ja siis vaatasingi, et aju kiirust ei näe. Samas spidokas töötas ilusti.
Pealkirjad peaks olema stiitils Cl/Br/Re/Se/On/on või miskit sellist (ehk siis clutch, brake, Resume, Set, On, on) ja siis kastis on rida 0 ja 1-sid. 0 on siis kui lüliti on normaalolekus ja peaks muutuma 1-ks kui vajutad. Ehk siis kui sul kang sees on normaalolekus 000011 ja kui vajutad sidurit siis tuleb 100011. Nüüd vaata järjest läbi kas sidur, pidur, ja kõik kangi nupud muudavad numbrite jada. Samuti kannatab ka proovisõit teha ja vaadata kas aju kiirust näeb. Kuskil peaks selline väli ka olema. Ma kunagi olen ühte B4 näinud, kus aitasin ka püsika ära aktiveerida (kuigi omanik oli ise ka proovinud). Tundus et kõik on nagu õige, andurid ka töötavad aga peale ei jää. Läksime siis proovisõidule ja siis vaatasingi, et aju kiirust ei näe. Samas spidokas töötas ilusti.
Viimati muutis dellu, 04 Mär 2012, 11:42, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Passati püsikiiruse hoidja probleem
Ja kui eelnevast kasu pole,siis ilmselt kangil olev lülitisüsteem kulunud või viga kuskil aju juurde minevates juhtmetes.