Golf IV TDI 66kW probleem
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Golf IV TDI 66kW probleem
ühel ilusal hommikul ei lähe auto enam käima. Eelmine päev sai autoga sõidetud, nagu tavaliselt. Hakkan siis järgmine päev kooli minema, panin auto tööle, et pärast hea soe oleks sisse istuda, ja hakksin sõitma jõutsin sõitta umbes 100m, toss oli taga ja auto suri välja. Peale seda enam auto käima ei lähe. Sai arvuti sappa pandud ei näita vigasid. Võtsin paagist sõela välja mõtlesin et see sitane, see puhas. Kontrollisin kütte filtri ära, see ka puhas. Proovisin siis kütust otse pumpa valada, auto läks käima ja nii kaua töötas kuni pumbas kütet oli. Selline tunne et pump ei jõua paagist kütust üles tõmmata, KAS PROBLEEM VÕIB OLLA ETTEANDEPUMBAS ???
Parimatega!
Parimatega!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5306
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Golf IV TDI 66kW probleem
Vanakooli moooritel (66, 81kw) ei ole etteandepumpa, kõrgsurve pump ise imeb. Kas eelsüüteküünalde tuli süttib süüdet sisse keerates?
Viimati muutis J.Aru, 27 Mär 2013, 17:33, muudetud 1 kord kokku.
Re: Golf IV TDI 66kW probleem
no ma seda pm mõtlesingi et nö etteandepump on kõrgsurve pumbas, aga jah eelsüüteküünalde tuli läheb põlema.J.Aru kirjutas:Vanakooli moooritel (66, 81kw) ei ole etteandepumpa, kõrgsurve pump ise imeb. Kas eelsüüteküünalde tuli süttib süüdet sisse keerates?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7924
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Re: Golf IV TDI 66kW probleem
Vägagi selle imurpumbaviga tundub olema. Saad teha sellise vea ajutiseks/igavaseks paranduseks sellise nippi, et panna põhja alla madalasurveline pump.
Iseasi kust sa sellise leiad.
Iseasi kust sa sellise leiad.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
Re: Golf IV TDI 66kW probleem
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=45870 otsi siit oma pump üles ja kui vaja siis mul on olemas üks 81kw pump laiali.Ise pakkuks seda et kõrgsurve pumba otsa tihend on surnud tõmmab sealt õhku pumpa sisse.Alustuseks soovitaks pumba tihendid ära vahetada ja siis edasi vaatata.
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf IV TDI 66kW probleem
Minul võib saada kasutatud pumba 100 euroga.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Re: Golf IV TDI 66kW probleem
Trossel klapi küljes olev suretus vaakum pump saba andud volla küljest murdunud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf IV TDI 66kW probleem
Kuidas siis läheb masin käima kui pumpa ise kütet pmt lasta. Ja ma ei tea mis suretusklappi sa siinkohal mõtled?helari kirjutas:Trossel klapi küljes olev suretus vaakum pump saba andud volla küljest murdunud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
Re: Golf IV TDI 66kW probleem
Suretus klapp on pumba otsas kus pihusti torud välja tulevad.Seal peaks käima plõks süüte sisse keeramisel.<kui see klappp ära sureb siis küttuse peale jooksu pumpa ei toimu.Kas paagist kütte filtrini tuleb ültse.Edasi kas filtrist pumbani tuleb küttus.Kas esinem süsteemis lekkeid(tõmbab õhku sissekuskilt süsteemi).Kontrollida võid ka selle üle http://pics.tdiclub.com/data/500/VE_Pre ... Repair.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf IV TDI 66kW probleem
sellest ma saan aru....kuid tegu on TDI mootoriga ja puuduvad igasugused vaakumi ning trossiga mehhanismid. Antud klapp on elektromehhaaniline ehk siis pmt magnetklapp
Lisaks sellele ei saaks antud vea tõttu ka pihustid nii v naa kütet kui pumbale ise kütust peale anda ehk siis oleks seis nagu relee 109 vea puhul
Lisaks sellele ei saaks antud vea tõttu ka pihustid nii v naa kütet kui pumbale ise kütust peale anda ehk siis oleks seis nagu relee 109 vea puhul
Viimati muutis copilot, 01 Apr 2013, 18:40, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Golf IV TDI 66kW probleem
Kenahelari kirjutas:Trossel klapi küljes olev suretus vaakum pump saba andud volla küljest murdunud.
Re: Golf IV TDI 66kW probleem
Uuri pealetulev kütusetorustik üle, et rooste- või rotipoiss poleks auku sisse närinud, kui on, pane augule näts ette, või pane voolikujupp vahele. Paagi kütusevõtja ees peaks sõel olema, tee see puhtaks. Kui see on puhas ja ei käivittu, vaheta kütusefilter ära.
Viimati muutis bora24, 05 Mai 2013, 11:06, muudetud 1 kord kokku.