püsikiiruse hoidja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
püsikiiruse hoidja
Tere tere,
Ma tahaks omale paigaldada püsikiiruse hoidja autole. Autoks on passat 97a 66kw ja TDi.
Ja tahaks küsida et mis jupid ma omale muretsema pean ja mis moodi ma need juhtmed omavahel ära ühendan.
Ma tahaks omale paigaldada püsikiiruse hoidja autole. Autoks on passat 97a 66kw ja TDi.
Ja tahaks küsida et mis jupid ma omale muretsema pean ja mis moodi ma need juhtmed omavahel ära ühendan.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: püsikiiruse hoidja
Pead ostma püsikiirusehoidjaga suunatule kangi ja juhtmestiku. Juhtme vastus on kapotiall aju karbis olemas.
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: püsikiiruse hoidja
Jah, aga kahtlen kas 97 aasta TDI on elektriline segusiiber. Pigem trossiga ja see tähendab, et asi päris keeruline ehk tuleb mehaaniline panna.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: püsikiiruse hoidja
julged väita, et algusaastate dislad ei olnud? Julgen kahelda. B4 oli ju juba elektroonilise gaasiga TDI puhul, miks peaks B5 midagi teisiti olema. Kapotialuses karbis on siiski mäletamist mööda pistik, kuhu sa pead oma PINid mahutama, mitte vastus. Seal juba miski elu enne ka sees, aga suures plaanis jah. Tegelikult saab ka lihtsalt endale vajalikud juhtmed sealt ära lõigata ja lihtsalt kokku ühendada. Sellisel juhul ei pea juhtmekomplekti ostma. Muidugi kangipoolne ots on vaja ikkagi saada, aga seal on alternatiive. Kui näiteks kodus mingi vana arvutikast, mis prügimäele minemas, siis sealt korjad korpuse nuppude/LEDide 2 sed pistikud ära, mis istuvad ilusti sinna külge. Muidugi natuke peab vaeva nägema, et ilusti ära fikseeruks. Samas võib ka kuskilt lammutusest küsida ka näiteks spido kellade tagust pistikut, sellest saab ka ilusti vajaliku asja välja lõigata. Mul neid õnneks hulgim ja neid kasutanud. Pärast tuleb ajus aktiveerida ka. Kui see jutt juba liiga keeruliseks läks, siis Tallinnas võin peale panna sulle. Kang, pistikud jne on kõik olemas, arvuti aktiveerimiseks samuti.
Viimati muutis dellu, 06 Mai 2013, 09:32, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- masuurik
- Huviline
- Postitusi: 856
- Liitunud: 26 Mai 2008, 20:46
- Auto: QUATTRO 5.
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: püsikiiruse hoidja
Mõtlesin oma postitusega pigem seda, et mainitud ei olnud kas elektrooniline või mehaaniline siiber. Minu arust elektroonilise gaasi osakaal sellise vanusega autode puhul väga valdav ei ole, mispärast tõin välja ka tülikama variandi.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: püsikiiruse hoidja
Kas see ei ole siiski bensukate teema? Disladel oli juba alates B4/G3 ju asi juba elektroonika peal. Vähemalt minule pole veel küll ühtegi sellist TDI-d (räägime ikka nn ajuga masinatest, G3/B4 puhul ju TD 55 ja vabalthingavad ka - nendega pole tõesti midagi teha) ette sattunud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 03 Mär 2013, 08:05
- Telefon: 56921147
- Skype: ormes14
- Auto: volkswagen passat (2001 a.) 1.9TDI 74kw
- Asukoht:
Re: püsikiiruse hoidja
Sorry et natuke teemat segan, aga uut teemat ma ei hakka tegema kui siin püsikiiruse hoidjast juttu juba...
Äkki leidub siin foorumis keegi lõuna eestist kes oskaks paigaldada mingi sümboolse summa eest püsikiiruse hoidjat ja ehk on tal ka kang olemas ja vastavad vahendid kõik.Tegu siis 2001a Vw Passat 1.9 TDI.
Edasi räägiks juba ehk PM'i teel
Tänud.
Äkki leidub siin foorumis keegi lõuna eestist kes oskaks paigaldada mingi sümboolse summa eest püsikiiruse hoidjat ja ehk on tal ka kang olemas ja vastavad vahendid kõik.Tegu siis 2001a Vw Passat 1.9 TDI.
Edasi räägiks juba ehk PM'i teel

Tänud.
- Anvar
- Veteran
- Postitusi: 450
- Liitunud: 11 Jaan 2004, 21:32
- Auto: Hunnik busse ja suitsev kaheraudne
- Asukoht: Tartu
Re: püsikiiruse hoidja
http://vwgolfr32.co.uk/passat-ccs.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; Ehk on abiks
Viimati muutis Anvar, 07 Mai 2013, 20:58, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: kiri
Põhjus: kiri
80-ndatel lõppes autode tootmine.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: püsikiiruse hoidja
No see pole päris see.urbaan kirjutas:http://vwgolfr32.co.uk/passat-ccs.pdf Ehk on abiks
Aga ma olen sõitnud 94a B4 66TDI millel veel spido trossiga ning läbisõitu loeb ka veel ketastega mitte elektrooniliselt.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: püsikiiruse hoidja
B4?
1997 B5 ei olnud? Pealkirjas on ju ka B5, seega suures plaanis vägagi õige link. B4 on loomulikult kõik teistmoodi, seal piisab kaitsmeploki tagant ühe rippuva pistiku leidmisest, mitte ei pea kaevama ennast kapoti alla välja.
1997 B5 ei olnud? Pealkirjas on ju ka B5, seega suures plaanis vägagi õige link. B4 on loomulikult kõik teistmoodi, seal piisab kaitsmeploki tagant ühe rippuva pistiku leidmisest, mitte ei pea kaevama ennast kapoti alla välja.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- Anvar
- Veteran
- Postitusi: 450
- Liitunud: 11 Jaan 2004, 21:32
- Auto: Hunnik busse ja suitsev kaheraudne
- Asukoht: Tartu
Re: püsikiiruse hoidja
Rako pealkirjas on ju kirjas, et B5 on vaja.97 tehti veel ka b4 viimased eksemplarid ja tuli B5.Teema pealkiri küsib abi B5 jaoks nagu ka dellu mainis...
Viimati muutis Anvar, 08 Mai 2013, 08:03, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: õigekiri
Põhjus: õigekiri
80-ndatel lõppes autode tootmine.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: püsikiiruse hoidja
Olgu minu ämber
See tõesti sobis.

Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m