G3 GTI 16V 110KW - ei lähe pöördesse?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
vallo85
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 12 Veebr 2013, 08:26
Telefon: 53429243
Auto: VW Passat 2008 Common Rail 2.0Tdi 103KW
Asukoht:

G3 GTI 16V 110KW - ei lähe pöördesse?

Lugemata postitus Postitas vallo85 »

Tere klubilised,

Mul oleks vaja Teie abi.

Täna avastasin sellise asja, et esimese käiguga laseb mootor pöördesse minna ainult natuke üle 5 tuh pöörde ja siis nagu jääb hingest kinni. Teise käiguga juba natuke üle 4 tuh jääb hingest kinni. Kusjuures imelik see, et vaba käigul läheb ilusti pöördesse.

Kas keegi teab või oskab soovitada mis tal viga on? On olemas variandid: õhuklapp, kütusepump(ei tohiks siis peaks kakkuma hakkama) ning kat(sisse põlenud).

Tänud juba ette!
http://www.k" onclick="window.open(this.href);return false;üttematerjalid.eu

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: G3 GTI 16V 110KW - ei lähe pöördesse?

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Kati puhul on spetsiifiline susin kuulda. Abiks oleks diagnostika ja siis saaks elektroonilise poole ära vaadata. Sümptomite järgi tundub siiski pump väsinud olevat. Ei hakka alati kakkuma. Ka bensiini filter võib sellist asja põhjustada. Veel võid vaadata üle, et ka paaki ei kisu vaakumit. töötava mootoriga keerad korgi maha ja siis peaks olema tunda. Kui oled Lõuna-eestist, siis saan aidata ülevaatamisega ja diagnostikaga.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

vallo85
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 12 Veebr 2013, 08:26
Telefon: 53429243
Auto: VW Passat 2008 Common Rail 2.0Tdi 103KW
Asukoht:

Re: G3 GTI 16V 110KW - ei lähe pöördesse?

Lugemata postitus Postitas vallo85 »

Besnufilter sai äsja vahetatud. Kontrollin vaakumit paagis. Kus täpsemalt Lõuna-Eestis? Täna jälle nagu töötas ilusti, ei saanud korralikult proovida aga tundus parem kui eile. Arvatavasti siis ikkagi pump? Kaua ta sedasi vastu peab, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] jaanis ju tulemas :)
http://www.k" onclick="window.open(this.href);return false;üttematerjalid.eu

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: G3 GTI 16V 110KW - ei lähe pöördesse?

Lugemata postitus Postitas NOTFAST »

Mõnel lõppeb pump kiirelt ja äkki, mõni uimab kuid. Asun Savernas, Tartu ja Võru vahel. Kahjuks müüsin just viimase GTI pumba, seda pole pakkuda aga diagnostikaga saan küll aidata, kui helistad ette. Osadel on olnud ka see viga, et pumba sõel on kinni ja imeb sealt vaevaliselt kütust, pumbal endal pole midagi viga.
Minu kontaktid on allkirjas olemas.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

xpr
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Juul 2006, 09:22
Auto: Passat B8.5
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord

Re: G3 GTI 16V 110KW - ei lähe pöördesse?

Lugemata postitus Postitas xpr »

Sisselaskest jookseb üks voolik ajusse, kas see on terve?

vallo85
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 12 Veebr 2013, 08:26
Telefon: 53429243
Auto: VW Passat 2008 Common Rail 2.0Tdi 103KW
Asukoht:

Re: G3 GTI 16V 110KW - ei lähe pöördesse?

Lugemata postitus Postitas vallo85 »

Nüüd lõpuks tuli välja, et pump ütles üles ja üks bensiinivoolik oli veits katki. Kuid kui öösel sajab, siis auto endiselt ei taha käima minna, järelikult tuleb veel otsima hakata niiskuse probleemi. Samas ka kui käima läheb, siis lööb tagant sumpsistvalget suitsu välja. Eks peab otsima hakkama!
http://www.k" onclick="window.open(this.href);return false;üttematerjalid.eu

Vasta

Mine “Mootor”