Bora 1,9tdi ALH pritsenurk
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Bora 1,9tdi ALH pritsenurk
Tere,
Minu odav VagComi koopia ja ka Bocshi diagnostikaseadmed mõlemad väidavad, et kütuse pritsenurk on vale. Nurgaks annavad 20,8 kraadi. Kuna säästu VagComil puudub võimalus pritseajastust graafikuna kuvada, oskab ehk keegi siit öelda, on see palju või vähe.
Teine mure on sidurivahetusega. Kogu vajaminev kola on koos, kuid ei Etos ega Etka näita väntvõlli otsa laagrit (see kuhu käigukasti võll otsapidi läheb). Kas ALH mootoril polegi seda?
Tänud ette,
Heido
Minu odav VagComi koopia ja ka Bocshi diagnostikaseadmed mõlemad väidavad, et kütuse pritsenurk on vale. Nurgaks annavad 20,8 kraadi. Kuna säästu VagComil puudub võimalus pritseajastust graafikuna kuvada, oskab ehk keegi siit öelda, on see palju või vähe.
Teine mure on sidurivahetusega. Kogu vajaminev kola on koos, kuid ei Etos ega Etka näita väntvõlli otsa laagrit (see kuhu käigukasti võll otsapidi läheb). Kas ALH mootoril polegi seda?
Tänud ette,
Heido
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Bora 1,9tdi ALH pritsenurk
Miks sul väntvõlli otsa laagrit vaja läheb?
Viimati muutis R36, 30 Nov 2013, 23:06, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Bora 1,9tdi ALH pritsenurk
Reeglina kohas, kus käigukasti võll ja väntvõll omavahel kokku saavad, on laager. Kuna siduri vahetus saab ette võetud, vahetaks ühe korraga ära
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Bora 1,9tdi ALH pritsenurk
Seda ma tean jah, aga ma ei näe põhjust selle vahetamiseks. Töös on ju ta ainult siis kui sidur alla vajutatud. Kas hoiad pidevalt sidurit all?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Bora 1,9tdi ALH pritsenurk
Kõige pealt täpsusta, kummale poole ta vale on. Lisaks sellele, see sõna, 20 kraadi vale, ei ütle siinkohal mitte midagi, sest nagu sa näed ka graafikult, siis antud elektrooniline pump muudab ka ise pritse ajastust ka olenevalt kütte temperatuurist. Seega, räägi, mis kanali all ja mida sa näiteks VAG com kaabliga vaatasid....see boschi teema on näiteks minu jaoks ja ilmselt paljude teiste siinsete diisli vendade jaoks must maa(liiga vähe funktsioone oma hinna eest ning vag com ilmselt kasutajasõbralikum DIY tegijale).
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Bora 1,9tdi ALH pritsenurk
Las see siis olla minu kiiks Ega sul juhuslikult selle laagri numbrit või mõõte pole?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7870
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Bora 1,9tdi ALH pritsenurk
Bosch on hea seade, lihtsalt tema kasutus on teistsugune. Lisaks on ta kasutusel seetõttu, et omab paljude autode andmebaasi. Muidugi on töö sellega aeglasem(minujaoks), sest pead alguses valima margi, mudel, aasta mudeliseeria mootori ja siis mootorikoodi. Liiga aeganõudev. VCDS-iga valid kohe mootor ja olemas.
Ilmselt on see 20 kraadi ikka BTDC (enne üss). Varajasemaks pead seda keerama niikuinii.
Ilmselt on see 20 kraadi ikka BTDC (enne üss). Varajasemaks pead seda keerama niikuinii.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Bora 1,9tdi ALH pritsenurk
Ei, mitte 20 kraadi vale, vaid pritsenurk töösoojal mootoril on 20,8 kraadi BTDC. Kanal oli 001copilot kirjutas:Kõige pealt täpsusta, kummale poole ta vale on. Lisaks sellele, see sõna, 20 kraadi vale, ei ütle siinkohal mitte midagi, sest nagu sa näed ka graafikult, siis antud elektrooniline pump muudab ka ise pritse ajastust ka olenevalt kütte temperatuurist. Seega, räägi, mis kanali all ja mida sa näiteks VAG com kaabliga vaatasid....see boschi teema on näiteks minu jaoks ja ilmselt paljude teiste siinsete diisli vendade jaoks must maa(liiga vähe funktsioone oma hinna eest ning vag com ilmselt kasutajasõbralikum DIY tegijale).
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Bora 1,9tdi ALH pritsenurk
Sel juhul peaks ta sul väga lagisevalt käima ning tossama kiirendusel. Normaalne oleks 1-2 kraadi BTDC tühikäigul, kui ma õieti mäletan . Miks sa oma odava vag-comiga ei saa graafikut kuvada, võtad bassic settings, kõik grupid nulli ja siis peaks tdi-timmingu lahter alla aktiivseks minema.
Viimati muutis Boxerdaja, 01 Dets 2013, 11:30, muudetud 3 korda kokku.
Re: Bora 1,9tdi ALH pritsenurk
Lagiseb ja korralikult. Tossu kiirendusel pole, aga haiseb põlemata kütuse järgi.Boxerdaja kirjutas:Sel juhul peaks ta sul väga lagisevalt käima ning tossama kiirendusel. Normaalne oleks 1-2 kraadi BTDC tühikäigul, kui ma õieti mäletan . Miks sa oma odava vag-comiga ei saa graafikut kuvada, võtad bassic settings, kõik grupid nulli ja siis peaks tdi-timmingu lahter alla aktiivseks minema.
Tänud Vag-Comi vihje eest, proovin järgi.
Re: Bora 1,9tdi ALH pritsenurk
Seda, et vajad programmi täisversiooni...heido kirjutas:Mida tähendab pidurite viga 18256?
Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Bora 1,9tdi ALH pritsenurk
Seal group 004 peaks olema keskmised näidud ühesugused ja see viimane tulp alla 10% (ideaalne olekski kõige vähem ehk siis sinu auto puhul 2.8%). Ehk siis sul tuleb süüdet hilisemaks keerata, kui hilisemaks õigest süütenurgast läheb hakkab seal viimases tulbas % tõusma.
Viimati muutis J.Aru, 01 Dets 2013, 20:42, muudetud 1 kord kokku.