Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Tegin pildi, et lugejatele arusaadavam oleks, mis on ja kuidas. Rohelisega märgistatud vaja juurde osta, sinisega märgitud on hetkel peal ja toimiv. Erinevalt joonisest on auto 5-ukseline.
Kiiret projektiga pole, kuid tahaksin info juurdevoolu kõvasti Hoiaksin foorumitel silma peal kui liigub midagi head ja ka parem "heads up" rahalise poole suhtes.
Alustaks kõigepealt sellest, et supakas võiks olla kastiga, sest koonust raske kuhugi paigaldada. Missugune võiks olla bassi RMS sellise auto puhul, et mitte klaase maha võtta, kuid ikkagist annab hea mürtsu ?
Kõige suurem mure on võimuga. Praegused kõlarid ja uue bassi tahaks ühendada võimuga, mis vajab 5 kanalist ühendust. Sellist leida alla 300e üsna raske ja ei tahaks küündida selleni.
Kas on võimalik ühendada ainult bassika ja 2 uste kõlarit võimu taha ja 2 tweeterit armatuuril raadio taha või hakkab voluumi tõstmine/langetamine keeruliseks minema ?
Kui ühendada kõlarid võimuga kas siis on targem jätta võim pagassi või kindlalaekasse ? Oleks abiks informatsioon VW alpha originaalraadio kohta. Tean, et originaalis peaks see seisma Golf 4, aga mis on selle tehnilised andmed.
Võite visata kõike siia, mis teil sees mürtsub ja häält teeb. Missugune kõige kvaliteetsem/vastupidavam firma, kõige optimaalsem raha eest ja mida iganes
Tänan
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 22 Veebr 2009, 17:37
- Auto: Golf III GT , Passat B5 '00
- Asukoht: tallinn
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Hei!!
Mul on sulle pakkuda supakas ning sellega ka kast ja võimendi. kasti ehitasin G3 tagaistuja seljatoe järgi ning õige litraažiga. Pilte leiad minu kuulutusest. Anna märku kui oled huvitatud! lahkun küll homme päevapoole eestist minema, kuid kindlal soovil võime ju ka kohe tehingu ära teha. kirvehinda ka ei küsi!
Kristo.
Mul on sulle pakkuda supakas ning sellega ka kast ja võimendi. kasti ehitasin G3 tagaistuja seljatoe järgi ning õige litraažiga. Pilte leiad minu kuulutusest. Anna märku kui oled huvitatud! lahkun küll homme päevapoole eestist minema, kuid kindlal soovil võime ju ka kohe tehingu ära teha. kirvehinda ka ei küsi!
Kristo.
Kristo Juurikas
Kristo@popp.ee
Tallinn
Kristo@popp.ee
Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 950
- Liitunud: 11 Jaan 2011, 14:19
- Telefon: 56340146
- Auto: Vw Passat 2.8
- Asukoht: Antsla
- Kontakt:
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Esiteks kui väga raista ei taha siis see pioneer ajab ka asja ära paljudel tuttavatel see peal ja mängib hästi http://www.noortehnik.ee/grupid/action/ ... t_id/4275/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Võimud paneks ma ikka pagassi kuna kindalaekast muidu kõike head ja paremat panna näiteks kondoome.
Miks sa ei pane korraga kaks erinevat võimu peale ,üks subwoofri jaoks ja teine helikate jaoks.
Esimesed originaalid vahetaks ma kohe välja paneks midagi muud sinna. Ma võin sulle ühed fly kõlarid müüa 15 euri eest, asjad nagu uued kui huvi siis Ps.
Vanal passatil oli mul ühendatud nii ,et uste 6 kõlarit olid võimu taga ,Subwoofer eraldi võimu taga ja armatuuri sees olevad kõlarid maki taga ja asi toimis väga edukalt.
Võimud paneks ma ikka pagassi kuna kindalaekast muidu kõike head ja paremat panna näiteks kondoome.
Miks sa ei pane korraga kaks erinevat võimu peale ,üks subwoofri jaoks ja teine helikate jaoks.
Esimesed originaalid vahetaks ma kohe välja paneks midagi muud sinna. Ma võin sulle ühed fly kõlarid müüa 15 euri eest, asjad nagu uued kui huvi siis Ps.
Vanal passatil oli mul ühendatud nii ,et uste 6 kõlarit olid võimu taga ,Subwoofer eraldi võimu taga ja armatuuri sees olevad kõlarid maki taga ja asi toimis väga edukalt.
Kahe pedaaliga on jalgratas,kiirel autol on manuaalkast!
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
2 eraldi võimu läheks kirveks kätte ära. Tahakski teada, kuidas on lood tegelikult nende VW orig raadiotega. Palju nad välja pigistavad. Äkki ei olegi põhjust ühendada kõlareid võimuga, vaid bassikas ja võim on koos üks eraldi seisev sektor taga.
Küll leiab asjadele oma koha ka kindlalaekas Rohkem peitus mõte taga, et kas on mõtet hakata vedama 100m kaableid kõlaritesse tagant kui saab juba selle ette jätta.
Kuidas üldse autoaku vastu peab voolutarbijatele ?
Küll leiab asjadele oma koha ka kindlalaekas Rohkem peitus mõte taga, et kas on mõtet hakata vedama 100m kaableid kõlaritesse tagant kui saab juba selle ette jätta.
Kuidas üldse autoaku vastu peab voolutarbijatele ?
-
- Huviline
- Postitusi: 950
- Liitunud: 11 Jaan 2011, 14:19
- Telefon: 56340146
- Auto: Vw Passat 2.8
- Asukoht: Antsla
- Kontakt:
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Suhteliselt hästi peab aku vastu.
Ja ei ütle et läheks kirveks ma sain enda omad 2tk-i ühe sain 10l diisli eest mis venest toodud ehk siis mõne euri eest ja teise ühe vanaka eest see ka venest.
Muidu ega nad ei maksa ka palju ega sul kes teab mis lahmakat võimu ka vaja pole.Heal juhul võid juba 60euriga kaks võimu kätte saada.
Originaal makidega ei ole ju nii mugav kui universaalsetega sinna saab igasuguseid usb-id ja asju taha ajada. Ja need odavamad hiina toodangud kus sa just mingid väga head asja ei taha ,vaid lihtsalt mis tiba kärtsu ja mürtsu teeb saab venest 25euriga kätte.'. Aga noh kasutatud tuntuid firma toodangud ka ei maksa enam palju.
Ja ei ütle et läheks kirveks ma sain enda omad 2tk-i ühe sain 10l diisli eest mis venest toodud ehk siis mõne euri eest ja teise ühe vanaka eest see ka venest.
Muidu ega nad ei maksa ka palju ega sul kes teab mis lahmakat võimu ka vaja pole.Heal juhul võid juba 60euriga kaks võimu kätte saada.
Originaal makidega ei ole ju nii mugav kui universaalsetega sinna saab igasuguseid usb-id ja asju taha ajada. Ja need odavamad hiina toodangud kus sa just mingid väga head asja ei taha ,vaid lihtsalt mis tiba kärtsu ja mürtsu teeb saab venest 25euriga kätte.'. Aga noh kasutatud tuntuid firma toodangud ka ei maksa enam palju.
Viimati muutis tegija99, 10 Veebr 2014, 21:45, muudetud 1 kord kokku.
Kahe pedaaliga on jalgratas,kiirel autol on manuaalkast!
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Ei ole huvitatud eriti vene saastast kui nii öelda. Usun seda, et saad seda mille eest maksad. Muidugi kui foorumis keegi sind tillist ei tõmbategija99 kirjutas:Suhteliselt hästi peab aku vastu.
Ja ei ütle et läheks kirveks ma sain enda omad 2tk-i ühe sain 10l diisli eest mis venest toodud ehk siis mõne euri eest ja teise ühe vanaka eest see ka venest.
Muidu ega nad ei maksa ka palju ega sul kes teab mis lahmakat võimu ka vaja pole.Heal juhul võid juba 60euriga kaks võimu kätte saada.
Originaal makidega ei ole ju nii mugav kui universaalsetega sinna saab igasuguseid usb-id ja asju taha ajada. Ja need odavamad hiina toodangud kus sa just mingid väga head asja ei taha ,vaid lihtsalt mis tiba kärtsu ja mürtsu teeb saab venest 25euriga kätte.'. Aga noh kasutatud tuntuid firma toodangud ka ei maksa enam palju.
-
- Huviline
- Postitusi: 950
- Liitunud: 11 Jaan 2011, 14:19
- Telefon: 56340146
- Auto: Vw Passat 2.8
- Asukoht: Antsla
- Kontakt:
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Ei loomulikult see vene saast ole saast aga kui lihtsalt odavalt tahad siis saab ka nii.Tannu19 kirjutas:Ei ole huvitatud eriti vene saastast kui nii öelda. Usun seda, et saad seda mille eest maksad. Muidugi kui foorumis keegi sind tillist ei tõmbategija99 kirjutas:Suhteliselt hästi peab aku vastu.
Ja ei ütle et läheks kirveks ma sain enda omad 2tk-i ühe sain 10l diisli eest mis venest toodud ehk siis mõne euri eest ja teise ühe vanaka eest see ka venest.
Muidu ega nad ei maksa ka palju ega sul kes teab mis lahmakat võimu ka vaja pole.Heal juhul võid juba 60euriga kaks võimu kätte saada.
Originaal makidega ei ole ju nii mugav kui universaalsetega sinna saab igasuguseid usb-id ja asju taha ajada. Ja need odavamad hiina toodangud kus sa just mingid väga head asja ei taha ,vaid lihtsalt mis tiba kärtsu ja mürtsu teeb saab venest 25euriga kätte.'. Aga noh kasutatud tuntuid firma toodangud ka ei maksa enam palju.
Aga no juhuseid ole ikka kui tillist saad. Aga enamjaolt mis ma ise olen sr-i foorumist ostnud on kõik korras asjad olnud ja muidugi saab ju ennem proovida kui võimalus olemas.
Kahe pedaaliga on jalgratas,kiirel autol on manuaalkast!
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Kuidas suhtuda sellesse, et võim ja bassikas on erinevatelt tootjatelt ?
Ja kui bass on 200 RMS (ätt) 4ohm, aga võim suudab jagada 1x 165 RMS (ätt) 4ohm ? Annab see tunda kvaliteedis ja kas võimalik, et võim sulab läbi masina kere .
Ja kui bass on 200 RMS (ätt) 4ohm, aga võim suudab jagada 1x 165 RMS (ätt) 4ohm ? Annab see tunda kvaliteedis ja kas võimalik, et võim sulab läbi masina kere .
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Kvaliteedis annab tunda ja ega bassikas ei saa 200w tarbida kui võim ainult 165w välja annab. Seega bassikas otseselt võimu ei lõhu, välja arvatud tegur, et vähese võimsuse korvamiseks töötab võim enamuse aega täistuuridel.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Alustame otsast, ehk "raadiost". Kas see alpha on siia mingi sügavama mõtte pärast valitud, või on lihtsalt käepärast? Tegemist ei ole kaugeltki kõige parema variandiga antud otstarbe jaoks. Peamiselt selle pärast, et sellel ei ole RCA väljundeid. Jah on olemas need niinimetatud high-low converterid, mis teevad maki tavalisest võimendatud väljundist RCA-d, kuid nendega kaasneb päris tuntav kvaliteedi kadu.Tannu19 kirjutas:
Tegin pildi, et lugejatele arusaadavam oleks, mis on ja kuidas. Rohelisega märgistatud vaja juurde osta, sinisega märgitud on hetkel peal ja toimiv. Erinevalt joonisest on auto 5-ukseline.
Kiiret projektiga pole, kuid tahaksin info juurdevoolu kõvasti Hoiaksin foorumitel silma peal kui liigub midagi head ja ka parem "heads up" rahalise poole suhtes.
Alustaks kõigepealt sellest, et supakas võiks olla kastiga, sest koonust raske kuhugi paigaldada. Missugune võiks olla bassi RMS sellise auto puhul, et mitte klaase maha võtta, kuid ikkagist annab hea mürtsu ?
Kõige suurem mure on võimuga. Praegused kõlarid ja uue bassi tahaks ühendada võimuga, mis vajab 5 kanalist ühendust. Sellist leida alla 300e üsna raske ja ei tahaks küündida selleni.
Kas on võimalik ühendada ainult bassika ja 2 uste kõlarit võimu taha ja 2 tweeterit armatuuril raadio taha või hakkab voluumi tõstmine/langetamine keeruliseks minema ?
Kui ühendada kõlarid võimuga kas siis on targem jätta võim pagassi või kindlalaekasse ? Oleks abiks informatsioon VW alpha originaalraadio kohta. Tean, et originaalis peaks see seisma Golf 4, aga mis on selle tehnilised andmed.
Võite visata kõike siia, mis teil sees mürtsub ja häält teeb. Missugune kõige kvaliteetsem/vastupidavam firma, kõige optimaalsem raha eest ja mida iganes
Tänan
Ma isiklikult soovitaks vaadata mingisuguse aftermarket raadio suunas. 2 paari RCA-dega makid ei maksa enam nii ulme hinda ja see on esimene koht, kust kvaliteeti juurde saada. Kui on tähtis stock välja nägemine, siis paigalda raadio kindalaekasse ja kasuta roolipulti.
Edasi võimude juurde. Kui kvaliteeti taga ajada, siis võiks olla ikka kõik kanalid võimendatud, mitte ainult subwoofer, mis pagassis pläriseb. Kõige majanduslikum on vaadata 4 kanaliga võimendi kõlarite jaoks ja mono võimendi (või 2 kanaline sillatult) woofri jaoks. See lisab küll natuke hinnale kaabelduse ja kaitsmemajanduse pealt, kuid tulemus on oluliselt parem. Kui foorumites silmad lahti hoida, siis leiab neid ka kasutatult ja väga mõistliku hinnaga. Tootjad ja mudelid siin ei ole väga tähtsad - pigem on tähtsad näitajad, ning võimude puhul võid arvestada, et kõik tootjad valetavad umbes 10-20%-ga. Ehk võim võiks olla natuke võimsam, kui kõlarite rated võimsus. Naguinii ju koguaeg "punn põhjas" ei mängi. See on siis ideaal. Eelpool mainitud 200W RMS woofer 160W RMS võimuga mängib väga edukalt, ning kui seda koguaeg 100% ei koorma, ei juhtu sealt midagi hirmsat.
Paigaldada oleks võimendeid hea ikkagi pagasnikusse, sest võimud lähevad soojaks ja vajavad õhku, et ennast jahutada. Selleks on neil ka need suured ribidega alumiiniumkorpused. Kindalaekas on suhteliselt tõenäoline, et võimendi termokaitse hakkab rakenduma ja tihedalt, kui just mingit kavalat jahutust sinna välja ei mõtle.
Edasi kõlarite juurde. Originaalkõlarid olid rahuldavad omal ajal. Golf III aga on nüüd juba 20-25 aastat vana, ning sama vanad on ka kõlarid. Teine mõte siin on see, et originaalkõlarid on mõeldud originaalraadio võimsuste jaoks, mis jäävad sinna 45W MAX per kanal. See on 5-10W RMS per kanal. Kui need võimu taha ühendada, eriti koos aftermarket kõlaritega, mis oluliselt suuremat võimsust tahavad, siis nad pikalt vastu ei pea. Tegelikult minu soovitus oleks esimesena kõlarid vahetada ja siis woofer juurde muretseda. See võimaldab kulu aja peale laiali jaotada. Ainult arvesta toitekaabeldust tehes teise võimu võimalusega.
Markide poolest on endal head kogemused Hertz-iga ja ega Pioneer-il ka midagi viga ei ole. Odavama otsa pealt jättis väga positiivse mulje GAS.
Nüüd ühendamisest. Kõlarid maki taga ja woofer võimendatud ei toida. Kui on tähtis, et foori taga seistes tänaval olijad aru saaks, et sul on "muusika autos", siis võib-olla, kuid positiivse tulemuse jaoks peaksid esimese asjana olema kõlarikanalid võimendatud. Teise etapina saab ilusti lisada teise võimu ja woofri.
Ainult komponendid 4 ukse sees ja võimendatud teeb ka juba väha ilusat häält. Ise kasutasin ees komponente ja taga 4 6x9" ovaale. Töötas väga hästi, ning minu maitse jaoks ei olnud subwooferit tarviski.
Golf III spetsiifiliselt soovitaks ma üle vaadata kõik uksepolstrid ja pagasnikukatte. Enda kogemus on selline, et ilma helisummutuseta hakkavad need juba suhteliselt mõõduka helitugevuse juures plärisema, kui kasutada originaalkohtasid. Esimene soovitus oleks välja vahetada katkised polstrite plastikkinnitused, ning välja mõelda mingisugune võimalus vähemalt kõlariaugust polster tugevalt ukse külge kinnitada. Pagasnikukattega peab lihtsalt leidlik olema. Ma päris head lahendust oma autole ei leidnudki.
"Don't touch my monkey"
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Algselt oli orig. autos, millel vastuvõtja vigane ja tuttavalt sai heas seisus alpha tasuta autosse paigaldatud.
Tähtis oleks siiski autosisene kvaliteet. Võrreldes pere teise autoga touraniga, on helisüsteem ikka päris nigel .
Võimalus tirida armatuurilt kõlarid maha ja jätta ainult uste omad alles. Need muidugi bassikad millel tweeter ka otsas, aga võib-olla kisub asi rohkem "Bass, but no sound" kategooriasse.
Siis on veel hinna suhtes OK ja saab kõik komponendid võimu taha ühendada. Ehk siis makk(vbl uus) -> võim -> 2xComponent + bass
Hetkel mul uste kõlarid korralikult logisevad sees, sest polnud võimalik normaalselt kinnitada. Hetkel veel plärinat ei ole õnneks kuulnud.
Kas helikvaliteet võib vaiksel kuulamisel muutuda ka, kui praegu võtta tagant vanad originaalkõlarid armatuurilt maha ?
Tähtis oleks siiski autosisene kvaliteet. Võrreldes pere teise autoga touraniga, on helisüsteem ikka päris nigel .
Võimalus tirida armatuurilt kõlarid maha ja jätta ainult uste omad alles. Need muidugi bassikad millel tweeter ka otsas, aga võib-olla kisub asi rohkem "Bass, but no sound" kategooriasse.
Siis on veel hinna suhtes OK ja saab kõik komponendid võimu taha ühendada. Ehk siis makk(vbl uus) -> võim -> 2xComponent + bass
Hetkel mul uste kõlarid korralikult logisevad sees, sest polnud võimalik normaalselt kinnitada. Hetkel veel plärinat ei ole õnneks kuulnud.
Kas helikvaliteet võib vaiksel kuulamisel muutuda ka, kui praegu võtta tagant vanad originaalkõlarid armatuurilt maha ?
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Minu kogemus kõlaritega on selline, et rohkem kõlareid ei võrdu parem heli. Kõige parema lahenduse saab paari korralike kõlaritega.
Esimese sammuna ma vaataks uued kõlarid esiustesse. Armatuuri teeks tühjaks. Ideaalis komponendid, ehk need, millel on madalsagedus eraldi kõlar ja kõrgsagedus eraldi kõlar, ning kaasas on passiivne sagedusfilter nende jaoks. Madalsageduskõlar jääb alla ukse sisse ja kõrgsagedus läheb kas ukse külge, A-piilari külge, või siis armatuuri sisse. Väga edukalt saab neid paigaldada selle plastmasskolmnurga sisse, mis on peegli kinnituse taga salongi pool. Seal all on selline vahtkummmaterjal ja piisavalt ruumi kõrgsageduskõlari jaoks.
Võimalusel teeks sama ka tagumiste ustega (auto 4 ukseline?).
Need ühendaks otse (kasvõi originaal alpha) külge. Esimene helikvaliteedi parandus on olemas.
Teise sammuna vaataks mingi korraliku raadio. Siia saab ka kõlarid otse külge ühendada. See võimaldab edasi liikuda süsteemiga.
Kolmandaks teeks korraliku kaabelduse. Jäme kaitsmega + aku juurest pagassi, RCA-d ja kõlaritele ka uued kaablid pagasnikust uste sisse, ning 4 kanaliga võimendi. Nüüd saab kõlarid raadio võimendatud väljundite tagant ära võtta ja võimu taha ühendada. Vana kõlarite kaabelduse saab pensionile saata. Sellega peaks asi juba hindele 3+ olema.
Viimaseks lisaks teise võimu ja woofri, kui selle järgi vajadus on.
Esimese sammuna ma vaataks uued kõlarid esiustesse. Armatuuri teeks tühjaks. Ideaalis komponendid, ehk need, millel on madalsagedus eraldi kõlar ja kõrgsagedus eraldi kõlar, ning kaasas on passiivne sagedusfilter nende jaoks. Madalsageduskõlar jääb alla ukse sisse ja kõrgsagedus läheb kas ukse külge, A-piilari külge, või siis armatuuri sisse. Väga edukalt saab neid paigaldada selle plastmasskolmnurga sisse, mis on peegli kinnituse taga salongi pool. Seal all on selline vahtkummmaterjal ja piisavalt ruumi kõrgsageduskõlari jaoks.
Võimalusel teeks sama ka tagumiste ustega (auto 4 ukseline?).
Need ühendaks otse (kasvõi originaal alpha) külge. Esimene helikvaliteedi parandus on olemas.
Teise sammuna vaataks mingi korraliku raadio. Siia saab ka kõlarid otse külge ühendada. See võimaldab edasi liikuda süsteemiga.
Kolmandaks teeks korraliku kaabelduse. Jäme kaitsmega + aku juurest pagassi, RCA-d ja kõlaritele ka uued kaablid pagasnikust uste sisse, ning 4 kanaliga võimendi. Nüüd saab kõlarid raadio võimendatud väljundite tagant ära võtta ja võimu taha ühendada. Vana kõlarite kaabelduse saab pensionile saata. Sellega peaks asi juba hindele 3+ olema.
Viimaseks lisaks teise võimu ja woofri, kui selle järgi vajadus on.
"Don't touch my monkey"
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Räägi parem eelarvest. "Odavalt" ja "head kvaliteeti", need sõnad ei käi omavahel kokku. Helitehnika on kallis asi, arvesta sellega, ennem kui mingit otsust langetama hakkad.
Ning teiseks, kui tahavd kvaliteeti siis unusta ära oma originaal makk ja originaal kõlarid. Kui midagi neist jätad alles siis me ei saa enam kvaliteedist rääkida.
Ning teiseks, kui tahavd kvaliteeti siis unusta ära oma originaal makk ja originaal kõlarid. Kui midagi neist jätad alles siis me ei saa enam kvaliteedist rääkida.
Viimati muutis kaltsyum, 11 Veebr 2014, 13:49, muudetud 2 korda kokku.
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Ennem vähe valetasin. Ustes siiski coaxial kõllid, ning neid pole plaanis välja vahetada. Mis töötab, pole mõtet näppida. Tagumised uksed jätaks ka rahule kuna tavaliselt keegi seal ei istu ja targem oleks investeerida juba uude makki.
Eks ole ja targem kogu kaabeldus paksem ja kvaliteetsem panna, aga see eeldab terve sisu lahtikiskumist ning pole eriti asjatundja, tähendab see kindlasti mingite juppide vahetamist ja ülejäämist
Eks ole ja targem kogu kaabeldus paksem ja kvaliteetsem panna, aga see eeldab terve sisu lahtikiskumist ning pole eriti asjatundja, tähendab see kindlasti mingite juppide vahetamist ja ülejäämist
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
kaltsyum kirjutas:Räägi parem eelarvest. "Odavalt" ja "head kvaliteeti", need sõnad ei käi omavahel kokku. Helitehnika on kallis asi, arvesta sellega, ennem kui mingit otsust langetama hakkad.
Ning teiseks, kui tahavd kvaliteeti siis unusta ära oma originaal makk ja originaal kõlarid. Kui midagi neist jätad alles siis me ei saa enam kvaliteedist rääkida.
Masina alla on võimalik toppda 1500+€ , aga mis reaalselt kohe kindlasti ei juhtu. Rohkem säästud kui peaks sellised asjad nagu segusiiber vms üles ütlema.
Stock asjad peaks jah välja vahetama, aga orig. makid, mis tehasest välja tulevad ei ole alati allapoole arvestust. Muidugi vägeva helisüsteemi ehitamisel peab selle välja vahetama.
Kas võimule peab tulema voolukaabel otse akuklemmidelt ?
Muidu, tänud kõigile vastajatele
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Võimu kaabel peab olema vastava jämedusega võimu(de) võimsusele ja tulema otse akult. Lisaks peab olema akule võimalikult lähedal ka kaitse selle kaabli vahel. Mõte on selles, et kui peaks tekkima ülekoormuse moment, siis põleb see kaitse läbi, mitte ei hakka sul kaabel vaiba all sulama ja hiljem ka leegitsema.
Ka pöidla jämedune kaabel sulatab sekundiga omal isolatsiooni maha, kui peaks lühis tekkima.
€1500 on ulmeline summa. Sellega saaks igasugu asju ehitada. Viimaseid vastuseid lugedes ma soovitaks, et tõsta oma koksiaalid tagumiste uste sisse. Mõõt on Golf III sama. Esimestesse vaata komponendid. Üles paigaldatud kõrgsageduskõlar tõstab oluliselt helipildi kvaliteeti.
Ka pöidla jämedune kaabel sulatab sekundiga omal isolatsiooni maha, kui peaks lühis tekkima.
€1500 on ulmeline summa. Sellega saaks igasugu asju ehitada. Viimaseid vastuseid lugedes ma soovitaks, et tõsta oma koksiaalid tagumiste uste sisse. Mõõt on Golf III sama. Esimestesse vaata komponendid. Üles paigaldatud kõrgsageduskõlar tõstab oluliselt helipildi kvaliteeti.
"Don't touch my monkey"
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 5&t=118240" onclick="window.open(this.href);return false;
Võta ligi kogu kupatus.
Lisaks osta nimekam makk ning kaabeldus ja mure murtud.
Ma muidugi ei tea kas 6,5" istub ukse sisse. Kui ei siis spacerid pole raske puidust teha.
Võta ligi kogu kupatus.
Lisaks osta nimekam makk ning kaabeldus ja mure murtud.
Ma muidugi ei tea kas 6,5" istub ukse sisse. Kui ei siis spacerid pole raske puidust teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 21 Mär 2006, 12:14
- Telefon: 56677167
- Skype: mtoomik
- Auto: Golf Cabriolet, E39 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Golf III on nii ees, kui taga ukse suure kõlari mõõt 6.5"
"Don't touch my monkey"
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Kui asi aktuaalne siis lähen noortehnikusse ja küsin müüjalt täpsemalt neid asju vastavalt andmetele.overkill kirjutas:Võimu kaabel peab olema vastava jämedusega võimu(de) võimsusele ja tulema otse akult. Lisaks peab olema akule võimalikult lähedal ka kaitse selle kaabli vahel. Mõte on selles, et kui peaks tekkima ülekoormuse moment, siis põleb see kaitse läbi, mitte ei hakka sul kaabel vaiba all sulama ja hiljem ka leegitsema.
Ka pöidla jämedune kaabel sulatab sekundiga omal isolatsiooni maha, kui peaks lühis tekkima.
€1500 on ulmeline summa. Sellega saaks igasugu asju ehitada. Viimaseid vastuseid lugedes ma soovitaks, et tõsta oma koksiaalid tagumiste uste sisse. Mõõt on Golf III sama. Esimestesse vaata komponendid. Üles paigaldatud kõrgsageduskõlar tõstab oluliselt helipildi kvaliteeti.
Praegu, võtsin armatuurikõlaritelt katted maha, aga ei oska kuskilt neid eemaldada. Kas peab terve konsooli lahti kiskuma või kergem on raadio kaudu need voolust vabaks lasta ?
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Ahvatlev, kuid arvatavasti peab box´i cuttima hakkama. Plaanis ise käed külge lüüa ja supakale kast ehitada. Pind ja vajalikud tööriistad ilusti olemas.kaltsyum kirjutas:http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 5&t=118240
Võta ligi kogu kupatus.
Lisaks osta nimekam makk ning kaabeldus ja mure murtud.
Ma muidugi ei tea kas 6,5" istub ukse sisse. Kui ei siis spacerid pole raske puidust teha.
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
http://www.okidoki.ee/item/2905803/" onclick="window.open(this.href);return false;
Selline isend hetkel müügiks. Ei tunne muidugi praegu põhjust vahetada töötavat makki välja, aga paljud räägivad, et see üks kindel kvaliteedi allikas.
Mahub ilusti Golf 3 ka ning pilt netis ka sellest. Kahjuks tagumine pool nigel - pole RCA sisendeid
Muidu sobib interjööriga ilusti kokku. Punane-sinine.
Selline isend hetkel müügiks. Ei tunne muidugi praegu põhjust vahetada töötavat makki välja, aga paljud räägivad, et see üks kindel kvaliteedi allikas.
Mahub ilusti Golf 3 ka ning pilt netis ka sellest. Kahjuks tagumine pool nigel - pole RCA sisendeid
Muidu sobib interjööriga ilusti kokku. Punane-sinine.
Viimati muutis Tannu19, 11 Veebr 2014, 18:44, muudetud 1 kord kokku.
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Võta makk millel vähemalt 2 paari RCA väljundeid. See juba elimineerib suuremosa "kvaliteedi allikad" välja
Viimati muutis kaltsyum, 11 Veebr 2014, 18:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 950
- Liitunud: 11 Jaan 2011, 14:19
- Telefon: 56340146
- Auto: Vw Passat 2.8
- Asukoht: Antsla
- Kontakt:
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
vaata ikka midagi sellist millel oleks sellised funktsioonid ikka olemas mida sul vaja on ja mis endale mugavam oleks.Ma võin sellise sony maki ka sulle 10 euriga maha müüa.
Kahe pedaaliga on jalgratas,kiirel autol on manuaalkast!
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
Omasin ka sellist stereot hiljuti. Väga viis raadioTannu19 kirjutas:http://www.okidoki.ee/item/2905803/
Selline isend hetkel müügiks. Ei tunne muidugi praegu põhjust vahetada töötavat makki välja, aga paljud räägivad, et see üks kindel kvaliteedi allikas.
Mahub ilusti Golf 3 ka ning pilt netis ka sellest. Kahjuks tagumine pool nigel - pole RCA sisendeid
Muidu sobib interjööriga ilusti kokku. Punane-sinine.
Miinuseks tõesti RCA sisendite puudumine.
-
- Huviline
- Postitusi: 950
- Liitunud: 11 Jaan 2011, 14:19
- Telefon: 56340146
- Auto: Vw Passat 2.8
- Asukoht: Antsla
- Kontakt:
Re: Optimaalseim helisüsteem Golf 3´e
ideaalis võiks olla ikka 3-rcad taga.
Kahe pedaaliga on jalgratas,kiirel autol on manuaalkast!