Multivan T4 Eberspächer D3W probleem
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Multivan T4 Eberspächer D3W probleem
Nimelt ei saa aru, milles probleem, aga iga kord ei lähe asi tööle. On ühendatud ka Mini kell, seega saab kasutada ka seisusoojendina.
Kui külm mootor tööle panna, siis on siiani iga kord süttinud ja töötab korralikult, kui panna taimeriga või niisama kellalt manuaalselt tööle, siis iga kord ei lähe käima. Puhub ahju läbi ja tsirkulatsioonipump läheb tööle aga tuld ülesse ei võta. Stangealune tempandur on ära nullitud, seega see ei tohik segada. Aku piisavalt hea, et iga hommik muretult auto käima paneb, kas on võimalik, et eber on aku pinge suhtes väga tundlik? Seda teemat nagu tihti kohanud foorumites.
Oskab keegi soovitada, mida ja kus kohast uurida sellel süsteemil?
Kui külm mootor tööle panna, siis on siiani iga kord süttinud ja töötab korralikult, kui panna taimeriga või niisama kellalt manuaalselt tööle, siis iga kord ei lähe käima. Puhub ahju läbi ja tsirkulatsioonipump läheb tööle aga tuld ülesse ei võta. Stangealune tempandur on ära nullitud, seega see ei tohik segada. Aku piisavalt hea, et iga hommik muretult auto käima paneb, kas on võimalik, et eber on aku pinge suhtes väga tundlik? Seda teemat nagu tihti kohanud foorumites.
Oskab keegi soovitada, mida ja kus kohast uurida sellel süsteemil?
Re: Multivan T4 Eberspächer D3W probleem
Oled vaadanud ka eberi vearegistrit? Võib-olla mingi takistus seal tuleb-läheb vm.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Multivan T4 Eberspächer D3W probleem
pole seda millegagi kahjuks vaadata, kuna kellana kasutusel lihtne Miniclock.
Proovin paar korda nii, et panen ööseks smart-laadija taha ja vaatan mis saab.
tundub ikka, et on mingi voolukala, juhtmed ka kõik üle kontrollima, voolu võtab ahi salongiakult.
Proovin paar korda nii, et panen ööseks smart-laadija taha ja vaatan mis saab.
tundub ikka, et on mingi voolukala, juhtmed ka kõik üle kontrollima, voolu võtab ahi salongiakult.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Multivan T4 Eberspächer D3W probleem
Salongis olev aku elus ja selle laadimine ka?alambe kirjutas:pole seda millegagi kahjuks vaadata, kuna kellana kasutusel lihtne Miniclock.
Proovin paar korda nii, et panen ööseks smart-laadija taha ja vaatan mis saab.
tundub ikka, et on mingi voolukala, juhtmed ka kõik üle kontrollima, voolu võtab ahi salongiakult.
Väga sarnase käitumise taga oli ühel T3 Multivanil teise aku suremine.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Multivan T4 Eberspächer D3W probleem
aku koormushargiga testides oli küll heas korras. Samas buss pikemalt enne minu kautust seisnud ja nüüd laadisin laadijaga mõlemad akud ära.
Nagu olen aru saanud, siis seal süsteem selline, et kui autoaku täis saab, siis hakkab alles salongiakut laadima ja salongitarbijad kasutavad ainult selle aku voolu.
Mis tarbijad üldse selle aku taga on. Peale minul oleva Eberspärcheri? Külmik istme all vist, 12V pesad salongis, salongivalgustid vast?
igatahes peale üle öö laadimist, hommikul läks kellaga ilusti tööle ja õhtal tööpäeva lõpus ka, samuti läheb tööle , kui jahedama mootoriga sõitu minna. Eks paista kas homme hommikul jälle auto soe on, kui sõitu lähen.
Nagu olen aru saanud, siis seal süsteem selline, et kui autoaku täis saab, siis hakkab alles salongiakut laadima ja salongitarbijad kasutavad ainult selle aku voolu.
Mis tarbijad üldse selle aku taga on. Peale minul oleva Eberspärcheri? Külmik istme all vist, 12V pesad salongis, salongivalgustid vast?
igatahes peale üle öö laadimist, hommikul läks kellaga ilusti tööle ja õhtal tööpäeva lõpus ka, samuti läheb tööle , kui jahedama mootoriga sõitu minna. Eks paista kas homme hommikul jälle auto soe on, kui sõitu lähen.
Re: Multivan T4 Eberspächer D3W probleem
Hetkel on mitu raksu nüüd taimeriga ilusti startinud. Järelikult on ta väga tundlik ikka aku pinge suhtes.
Niipalju lugesin foorumitest, et soovitatav oleks peale kütmist ajaliselt sama pikka aega sõita.
Niipalju lugesin foorumitest, et soovitatav oleks peale kütmist ajaliselt sama pikka aega sõita.