K: Kliima kompressor?

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Tere targematele.
Juba jupp aega kostis peale hommikust käivitamist ja mootori soendamist mingi kahtlane krigin. Mootori soojenemisel jäi vait ja ei kostnud enam terve päev, kui alles uuel hommikul. Ükskord oli isegi mahti pea kapoti alla pista ja krigin tuli rullide juures, täpsemini kondi pumba poolelt. Lükkasin muidugi mugavusest asjaga tegelemise edasi :oops: , kui ükspäev enam kriginat tähele ei pannud, kuid klaasipesu lisades jäi silma purunenud rihm. Kuna ilmad jahedad, siis ilmselt asjaolu, et külma salongi ei tulnud, ei pannud ka kiiremini tegutsema. Ütlen ära, et kogu rihmastik vahetatud mitte väga ammu tagasi ja purunenudki rihm oli kui uus.
Nüüd küss, et kuna pumba enda rihmaseib liigub vabalt näpuga, siis ilmselt kriginat tekitas sisemine magnetsidur, mis nüüd lõpuks kinni jooksis? Mõtlen õieti? Üks variant veel, et kinni jooksis pingutusrullik, kuid kuna see asub nii sügaval, siis hetkel seda kontrollida pole jõudnud.
Aga kui nüüd ikkagi sidur sees kinni jooksnud, kas siis rihmaseib saab vabalt ringi käia? Ja kui ongi selle viga, siis oskab keegi töömahtu/hinda pumba remondile pakkuda või on kohe mõtekam lammarist garantiiga töötav asi mõtet soetada?
Autoks jätkuvalt B5 1,9 tdi

GTI
Moderaator
Postitusi: 7998
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 183 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kliimapumba sidur on lihtsalt metallplaat, mis koostöös korpuse küljes oleva mähisega lülitab pumba rihmarattale külge või lahutab sellest. Ringikäivad asjad seal on pumba rihmaratta laager (istub pumba korpuse peal) ja pump ise. Kahtlane aga pakun et mingi muu rullik on seal kinni kiilunud või laiali rihmajamis.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

GTI kirjutas:Kliimapumba sidur on lihtsalt metallplaat, mis koostöös korpuse küljes oleva mähisega lülitab pumba rihmarattale külge või lahutab sellest. Ringikäivad asjad seal on pumba rihmaratta laager (istub pumba korpuse peal) ja pump ise. Kahtlane aga pakun et mingi muu rullik on seal kinni kiilunud või laiali rihmajamis.
Ühesõnaga, kui pumba enda rihmaratas vabalt näpuga ringi käib, peaks pingutusrullikut kontrollima?

ivohi
Huviline
Postitusi: 840
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Kui kaua see krigin on olnud ja kas võis olla temperatuurist sõltuv (näiteks +4 ja üles poole oli krigin) ?
Ise kahtlustaks pumba sisu või selle laagrit. Aga praegu täpselt sellised temperatuurid, et raske öelda.
Kui pumba sisu kaasa ei veeta siis on seal ahelas ainult kaks asja, vabajooksu laager ja pingutusrullik. Kui vabajooks töötab siis ..

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3374
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 56 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

TiitRE kirjutas:
GTI kirjutas:Kliimapumba sidur on lihtsalt metallplaat, mis koostöös korpuse küljes oleva mähisega lülitab pumba rihmarattale külge või lahutab sellest. Ringikäivad asjad seal on pumba rihmaratta laager (istub pumba korpuse peal) ja pump ise. Kahtlane aga pakun et mingi muu rullik on seal kinni kiilunud või laiali rihmajamis.
Ühesõnaga, kui pumba enda rihmaratas vabalt näpuga ringi käib, peaks pingutusrullikut kontrollima?
Või siis on pumbal mingi sisene mehaaniline viga, mis tekitab rihmale liigse koormuse kompressori rakendumisel aga sel juhul peaks ka libisema hakkav sidur mingi aja jooksul maha kärssama ning siduri mähise lakk must olema ülekuumenemisest.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Ühesõnaga, kui auto koju jõuab, üritan sügavamale sukelduda ja pingutusrullikut ringi ajada. Kui see, aga vabalt ringi käib, siis ilmselt pump maha ja juppeks. Kui, aga pump seest kinni jooksnud, siis kehtib ülemine küsimus, et palju sellise remont maksab ja kas tasub lammari poole kiigata?

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3374
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 56 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

TiitRE kirjutas:Ühesõnaga, kui auto koju jõuab, üritan sügavamale sukelduda ja pingutusrullikut ringi ajada. Kui see, aga vabalt ringi käib, siis ilmselt pump maha ja juppeks. Kui, aga pump seest kinni jooksnud, siis kehtib ülemine küsimus, et palju sellise remont maksab ja kas tasub lammari poole kiigata?
See on hea küsimus, mida oleks optimaalne teha. :)
Ma olen oma autol lasknud kliima siduri vahetada, ise vahetanud siduri teist korda ja lõpuks ka vahetusfondist tehaserenoveeritud kompressori peale pannud ning hetkel olen ikka ilma kompressorita. :mrgreen:
Esimesed kaks tegevust olid seoses sellega, et kompressori remontijad ei suutnud või viitsinud lisaks kärssanud sidurile tegelikku kompressorisisest viga leida ja viimane tehaserenoveeritud kompressoriga (hind 350 eur - Lucas Electrical) asendus lõppes sellega, et poole aasta pärast ei suutnud ka renoveeritud kompressor enam piisavat survet tekitada töötades. Hetkel ongi see uus kompressor kusagil garantiis Inglismaal juba üle kuu aja.
Kliima siduri vahetuse hind oli minu autole 120 euri (töö ja sidur), ise vahetades ja ebayst kasutatud toimiva siduri tellides aga 69 euri.
Pärast kõiki neid "oopereid" enam ei oskagi arvata, mis oleks optimaalne teha kui kompressoriga jama hakkab, kuna varsti tuleb juba peale-maha-varuosad-renoveeritud kompressor-täitmine-tühjendamine x-korda kokku uue kompressori hinna.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8051
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: TARTU
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 201 korda
Kontakt:

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas R36 »

Nonäed ebays väidevalt originaal pump müügil. Ei leia piltidelt küll VW logosid aga müüja tagasiside on juba tase omaette.
Pead ainult kedagi tuttavat UK-s omama. Kood võetud suvalise 98a. AHU mootoriga passati pealt.


http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-air-c ... 2ed8b01ef2" onclick="window.open(this.href);return false;
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

golfi_vend kirjutas:Nonäed ebays väidevalt originaal pump müügil. Ei leia piltidelt küll VW logosid aga müüja tagasiside on juba tase omaette.
Pead ainult kedagi tuttavat UK-s omama. Kood võetud suvalise 98a. AHU mootoriga passati pealt.


http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-air-c ... 2ed8b01ef2" onclick="window.open(this.href);return false;
Kusjuures hea tuttav UK-s täitsa olemas. Suht hiljuti panin ta ühel UK e-bay oksionil osalema ja õnneks ka võitis. Miks ma teda kasutasin, oli see, et sealne müüja keeldus kategooriliselt UK-st asju välja saatmast (teemaks olid ühe maasturi esituled, kus vaja oli tegelikult vaid kinnitusraame...tuled jäid niikui nii keldrisse vedelema, kuna neil ju vale käe liiklus :) .

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

TiitRE kirjutas:
GTI kirjutas:Kliimapumba sidur on lihtsalt metallplaat, mis koostöös korpuse küljes oleva mähisega lülitab pumba rihmarattale külge või lahutab sellest. Ringikäivad asjad seal on pumba rihmaratta laager (istub pumba korpuse peal) ja pump ise. Kahtlane aga pakun et mingi muu rullik on seal kinni kiilunud või laiali rihmajamis.
Ühesõnaga, kui pumba enda rihmaratas vabalt näpuga ringi käib, peaks pingutusrullikut kontrollima?
Täna siis oli lõpuks aega seda pingutusrullikut ka kontrollida. No käivad mõlemad kergelt (näpuga keerates) ja tõrgeteta ringi? :roll: Mis edasi? Kas tasub uue rihmaga proovida või on pumba sees ikkagi midagi kinni jooksnud, et rihma katki rebis?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7998
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 183 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas GTI »

TiitRE kirjutas: Täna siis oli lõpuks aega seda pingutusrullikut ka kontrollida. No käivad mõlemad kergelt (näpuga keerates) ja tõrgeteta ringi? :roll: Mis edasi? Kas tasub uue rihmaga proovida või on pumba sees ikkagi midagi kinni jooksnud, et rihma katki rebis?
Pane uus rihm peale ja ära kompressorit sisse lüli (hoia Econ-peal). Proovi kuidas rihmajam töötab. Kui kõik ok siis proovi mis juhtub kui kompressori sisse lükkad. Läheb rihm siis las ta läheb - remondi käigus vaja ta niikuinii maha võtta. :)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

TiitRE kirjutas:
TiitRE kirjutas:
GTI kirjutas:Kliimapumba sidur on lihtsalt metallplaat, mis koostöös korpuse küljes oleva mähisega lülitab pumba rihmarattale külge või lahutab sellest. Ringikäivad asjad seal on pumba rihmaratta laager (istub pumba korpuse peal) ja pump ise. Kahtlane aga pakun et mingi muu rullik on seal kinni kiilunud või laiali rihmajamis.
Ühesõnaga, kui pumba enda rihmaratas vabalt näpuga ringi käib, peaks pingutusrullikut kontrollima?
Täna siis oli lõpuks aega seda pingutusrullikut ka kontrollida. No käivad mõlemad kergelt (näpuga keerates) ja tõrgeteta ringi? :roll: Mis edasi? Kas tasub uue rihmaga proovida või on pumba sees ikkagi midagi kinni jooksnud, et rihma katki rebis?
Ahoi targemad, andke nüüd nõu :D ... ei tahaks autot niisama seisma panna ja pumpa ilmaasjata maha võtta :oops: .

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1752
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 56 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

Auto ei pea ju seisma. Kliimata saab ka sõita isegi kui seal rihma pole.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

murkamarko kirjutas:Auto ei pea ju seisma. Kliimata saab ka sõita isegi kui seal rihma pole.
No praegu sõidabki ju :) . Pidasin küll silmas, et kui pean laskma pumpa maha võtta, et siis jääb seisma 8)

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1752
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 101 korda
Tänatud: 56 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas murkamarko »

TiitRE kirjutas:
murkamarko kirjutas:Auto ei pea ju seisma. Kliimata saab ka sõita isegi kui seal rihma pole.
No praegu sõidabki ju :) . Pidasin küll silmas, et kui pean laskma pumpa maha võtta, et siis jääb seisma 8)
Ka siis saab sõita. Toru otsad aint tuleb ilusti kinni panna et sinna mustust sisse ei läheks. Mul endal hommikuti ka kiriseb teatud aja pm selle aja kui küünlad järgi on käies. Kahtlustan ise rullikuid või siis rihma.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Ei, aga ikkagi jäi õhku küsimus, et kui mõlemad rihmarattad vabalt veerevad, kas oleks pointi uue rihmaga proovida või siiski võib seal pumbas midagi kinni joosta, mis ka rihma puruks rebis?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5342
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

TiitRE kirjutas:Ei, aga ikkagi jäi õhku küsimus, et kui mõlemad rihmarattad vabalt veerevad, kas oleks pointi uue rihmaga proovida või siiski võib seal pumbas midagi kinni joosta, mis ka rihma puruks rebis?
GTI ju vastas kuidas proovida. :wink: Mina isiklikult prooviks ennem kas pump ise käib ringi (kui ikka B5-el ka sellise süsteemiga on, et pumba rihmaratta sisust saab pumpa ringi keerata).

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

J.Aru kirjutas:
TiitRE kirjutas:Ei, aga ikkagi jäi õhku küsimus, et kui mõlemad rihmarattad vabalt veerevad, kas oleks pointi uue rihmaga proovida või siiski võib seal pumbas midagi kinni joosta, mis ka rihma puruks rebis?
GTI ju vastas kuidas proovida. :wink: Mina isiklikult prooviks ennem kas pump ise käib ringi (kui ikka B5-el ka sellise süsteemiga on, et pumba rihmaratta sisust saab pumpa ringi keerata).
Nääh, pumba enda rihmaratas käibki ju vabalt näpuga ringi? :roll:

ivohi
Huviline
Postitusi: 840
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Keera rihmaratta keskmist osa, see on pumba sisu küljes.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

ivohi kirjutas:Keera rihmaratta keskmist osa, see on pumba sisu küljes.
Proovin ka selle ära. Äkki oli defektne rihm hoopis? :D

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

J.Aru kirjutas:
TiitRE kirjutas:Ei, aga ikkagi jäi õhku küsimus, et kui mõlemad rihmarattad vabalt veerevad, kas oleks pointi uue rihmaga proovida või siiski võib seal pumbas midagi kinni joosta, mis ka rihma puruks rebis?
GTI ju vastas kuidas proovida. :wink:
Sry jah, seda soovitust millegipärast ei pannud tähele :oops: ...oli tegelikult omalgi sama mõte, et rihm, see ei maksa ju s*ttagi, peaks ära proovima 8)

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

ivohi kirjutas:Keera rihmaratta keskmist osa, see on pumba sisu küljes.
Täna õlivahetusel ronisin ise ka all ja proovisin seda rihmaratta nö. sisu käega ringi ajada. Kas peabki mingi veerand pööret tegema ja siis nagu lukustama? Kõrvalseisjad pakkusid, et kuna pump peab ikka korraliku koguse survet tekitama, siis käega vabalt seda ringi ajada polegi võimalik. Kahjuks pumpa ennast mootoriga järgi polnud võimalik ajada, kuna garaažis temp.+3,5C...rakendumiseks vajalik vist +5C? :roll: Igatahes uus rihm sai peale, ei viska millimeetritki ega midagi ja hetkel ta peale jäigi. Ilmselt enne teada ei saa, kui kevad käes ja temp.id lubavad.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8051
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: TARTU
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 201 korda
Kontakt:

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas R36 »

TiitRE kirjutas:
ivohi kirjutas:Keera rihmaratta keskmist osa, see on pumba sisu küljes.
Täna õlivahetusel ronisin ise ka all ja proovisin seda rihmaratta nö. sisu käega ringi ajada. Kas peabki mingi veerand pööret tegema ja siis nagu lukustama? Kõrvalseisjad pakkusid, et kuna pump peab ikka korraliku koguse survet tekitama, siis käega vabalt seda ringi ajada polegi võimalik. Kahjuks pumpa ennast mootoriga järgi polnud võimalik ajada, kuna garaažis temp.+3,5C...rakendumiseks vajalik vist +5C? :roll: Igatahes uus rihm sai peale, ei viska millimeetritki ega midagi ja hetkel ta peale jäigi. Ilmselt enne teada ei saa, kui kevad käes ja temp.id lubavad.
oleks juhtmega ise voolu andnud pumba sidurile
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

golfi_vend kirjutas:
TiitRE kirjutas:
ivohi kirjutas:Keera rihmaratta keskmist osa, see on pumba sisu küljes.
Täna õlivahetusel ronisin ise ka all ja proovisin seda rihmaratta nö. sisu käega ringi ajada. Kas peabki mingi veerand pööret tegema ja siis nagu lukustama? Kõrvalseisjad pakkusid, et kuna pump peab ikka korraliku koguse survet tekitama, siis käega vabalt seda ringi ajada polegi võimalik. Kahjuks pumpa ennast mootoriga järgi polnud võimalik ajada, kuna garaažis temp.+3,5C...rakendumiseks vajalik vist +5C? :roll: Igatahes uus rihm sai peale, ei viska millimeetritki ega midagi ja hetkel ta peale jäigi. Ilmselt enne teada ei saa, kui kevad käes ja temp.id lubavad.
oleks juhtmega ise voolu andnud pumba sidurile
Aga, kui mootor seisab, seisab, siis käega nagu ringi ajada poleks võimalik? :roll:

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5342
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: K: Kliima kompressor?

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Kui ühel Audil proovisin käsitsi pumpa ringi ajada käis küll ringi üsna lihtsalt, sellel küll kliima ei tööta kuna survet arvatavasti vähe aga arvan, et ikkagi peaks pump käega võimalik ringi olema keerata. Nii võtta siis näiteks roolivõimu pump tekitab ka korraliku surve aga käega käib vabalt ringi.

Vasta

Mine “Mootor”